Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8558

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 28. 8. 2016 do 22. 4. 2017)

Dominikánská republika

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 3. 2008

Výrobní číslo: 176332

Původní evidenční číslo: 7243

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 607 659 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 506 pá 16.4. 6:0616.4. 19:02 8559+8558
24 506 čt 15.4. 6:0615.4. 19:02 8559+8558
14 502 st 14.4. 4:3214.4. 20:35 8559+8558
26 516 út 13.4. 4:5413.4. 21:38 8559+8558
16 513 po 12.4. 5:0112.4. 20:31 8559+8558
14 501 ne 11.4. 4:3311.4. 22:48 8559+8558
11 503 pá 9.4. 4:129.4. 20:30 8559+8558
11 504 čt 8.4. 4:048.4. 22:29 8559+8558
26 505 st 7.4. 5:547.4. 22:39 8559+8558
26 508 út 6.4. 6:236.4. 20:25 8559+8558
26 505 čt 1.4. 5:541.4. 22:39 8559+8558
14 502 st 31.3. 4:3231.3. 20:35 8559+8558
11 503 út 30.3. 4:1230.3. 20:30 8559+8558
26 516 po 29.3. 4:5429.3. 21:38 8559+8558
15 501 ne 28.3. 8:2228.3. 20:40 8559+8558
11 505 so 27.3. 4:1227.3. 20:30 8559+8558
26 505 pá 26.3. 5:5426.3. 22:39 8559+8558
 8  512 st 24.3. 4:4824.3. 19:49 8559+8558
16 507 út 23.3. 4:5723.3. 21:27 8559+8558
15 507 po 22.3. 5:3622.3. 22:14 8559+8558
25 510 ne 21.3. 10:0821.3. 15:00 8559+8558*MU
15 509 pá 19.3. 5:5819.3. 18:46 8559+8558
 8  503 st 17.3. 5:0017.3. 20:20 8559+8558
26 516 út 16.3. 4:5416.3. 21:38 8559+8558
16 507 po 15.3. 4:5715.3. 21:27 8559+8558
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.