Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8555

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Fincentrum (od 20. 4. 2015 do 24. 6. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 1. 2008

Výrobní číslo: 176310

Původní evidenční číslo: 7221

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 854 472 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 512 dnes 6:325.12. 9:48 8252+8555
 6  511 ne 4.12. 5:135.12. 0:20 8252+8555
12+14 511 so 3.12. 5:044.12. 0:35 8252+8555
11 512 pá 2.12. 5:422.12. 23:04 8252+8555
22 534 čt 1.12. 14:491.12. 20:02 8252+8555
22 541 čt 1.12. 6:581.12. 9:35 8252+8555
26 502 so 26.11. 5:1726.11. 21:50 8285+8555
22 537 čt 24.11. 15:1324.11. 19:45 8285+8555*MU
22 535 čt 24.11. 6:1124.11. 8:39 8285+8555
26 502 st 23.11. 14:1623.11. 22:50 8285+8555
 6  209 st 23.11. 11:1023.11. 12:30 8285+8555*Z1
 6  502 út 22.11. 4:5223.11. 0:00 8285+8555
26 502 po 21.11. 14:1621.11. 23:10 8285+8555
26 512 po 21.11. 6:3221.11. 9:48 8285+8555
25+97 555 so 19.11. 21:5820.11. 5:18 8555
25+97 555 pá 18.11. 22:0219.11. 5:18 8555
13+97 553 čt 17.11. 21:2018.11. 4:18 8555
13+97 553 st 16.11. 21:1617.11. 4:18 8555
25+97 556 út 15.11. 22:2216.11. 5:57 8555
25+94 564 po 14.11. 20:5415.11. 5:10 8555
2+91 553 ne 13.11. 8:3214.11. 5:19 8555
13+97 553 pá 11.11. 21:1612.11. 4:18 8555
25+97 556 čt 10.11. 22:2211.11. 5:47 8555
25+97 555 st 9.11. 22:0210.11. 5:18 8555
25+97 556 út 8.11. 22:229.11. 5:47 8555
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9270

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.