Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8555

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Fincentrum (od 20. 4. 2015 do 24. 6. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 1. 2008

Výrobní číslo: 176310

Původní evidenční číslo: 7221

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 713 742 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 532 pá 15.1. 6:3115.1. 22:08 8555+8554
26 516 čt 14.1. 13:4514.1. 21:38 8555+8554*Z
26 514 st 13.1. 4:4013.1. 21:22 8555+8554
22 527 út 12.1. 5:5412.1. 21:30 8555+8554
15 509 po 11.1. 7:0011.1. 18:45 8555+8554*Z1
24 507 pá 8.1. 6:178.1. 19:12 8555+8554
Rok 2020
13+97 566 út 29.12. 19:3530.12. 5:49 8555
5+94 564 po 28.12. 20:2929.12. 5:19 8555
14+96 565 ne 27.12. 19:4028.12. 4:51 8555
13+99 561 so 26.12. 8:3827.12. 5:03 8555
92 506 čt 24.12. 21:0025.12. 7:29 8555
7+91 556 st 23.12. 19:3724.12. 5:19 8555
5+94 564 út 22.12. 20:2923.12. 5:19 8555
13+97 566 pá 18.12. 6:1519.12. 5:49 8555
7+91 556 st 16.12. 19:3717.12. 5:19 8555
5+94 564 út 15.12. 20:2916.12. 5:19 8555
13+97 565 po 14.12. 6:5215.12. 5:18 8555
24 511 pá 11.12. 6:5711.12. 19:52 8555+8573
26 514 st 9.12. 4:409.12. 21:22 8555+8573
22 507 út 8.12. 5:518.12. 19:44 8555+8573
26 516 po 7.12. 4:547.12. 21:38 8555+8573
22 510 pá 4.12. 6:204.12. 20:11 8555+8573
24 507 čt 3.12. 6:173.12. 19:12 8555+8573
22 507 st 2.12. 5:512.12. 19:43 8555+8573
2+92 556 čt 26.11. 4:4927.11. 5:29 8555
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8180+8181
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8376+8392

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.