Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8555

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Fincentrum (od 20. 4. 2015 do 24. 6. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 1. 2008

Výrobní číslo: 176310

Původní evidenční číslo: 7221

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 725 937 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 503 pá 16.4. 4:1216.4. 20:30 8554+8555
 8  511 čt 15.4. 4:2815.4. 21:38 8554+8555
 8  512 st 14.4. 4:4814.4. 19:49 8554+8555
24 505 út 13.4. 5:4913.4. 18:52 8554+8555
 8  511 po 12.4. 4:2812.4. 21:38 8554+8555
24 505 pá 9.4. 5:499.4. 18:52 8554+8555
24 505 čt 8.4. 5:498.4. 18:52 8554+8555
11 503 st 7.4. 4:127.4. 20:30 8554+8555
26 505 út 6.4. 5:546.4. 22:39 8554+8555
14 502 čt 1.4. 4:321.4. 20:35 8554+8555
16 509 st 31.3. 5:1731.3. 21:42 8554+8555
 8  511 út 30.3. 4:2830.3. 6:25 8554+8555*MU
14 512 po 29.3. 4:1329.3. 21:13 8554+8555
11 507 ne 28.3. 4:0428.3. 21:13 8554+8555
10 508 so 27.3. 6:5727.3. 22:33 8554+8555
15 507 pá 26.3. 5:3626.3. 22:14 8554+8555
 8  511 čt 25.3. 4:2925.3. 21:38 8554+8555
26 514 st 24.3. 4:4124.3. 21:22 8554+8555
26 508 út 23.3. 6:2323.3. 20:25 8554+8555
26 508 pá 19.3. 6:2319.3. 20:25 8554+8555
15 502 čt 18.3. 6:3818.3. 21:25 8554+8555
 8  512 út 16.3. 4:4816.3. 19:49 8554+8555
 8  512 po 15.3. 4:4815.3. 19:49 8554+8555
16 507 ne 14.3. 5:1714.3. 22:42 8554+8555
26 514 čt 4.3. 4:414.3. 21:22 8555+8554
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.