Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8555

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Fincentrum (od 20. 4. 2015 do 24. 6. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 1. 2008

Výrobní číslo: 176310

Původní evidenční číslo: 7221

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 878 847 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+22 536 so 1.4. 6:061.4. 23:54 8264+8555
25 515 pá 31.3. 5:5131.3. 22:55 8264+8555
22 509 čt 30.3. 4:3930.3. 21:21 8264+8555
26 512 st 29.3. 4:4029.3. 23:10 8264+8555
22 526 út 28.3. 4:4629.3. 0:35 8264+8555
 6  505 po 27.3. 4:2927.3. 22:59 8264+8555
26 511 ne 26.3. 6:5726.3. 23:50 8264+8555
22+26 531 so 25.3. 5:0126.3. 0:15 8264+8555
26 502 čt 23.3. 5:5024.3. 0:48 8264+8555
26 512 st 22.3. 4:4022.3. 23:10 8264+8555
25 515 po 20.3. 5:5120.3. 22:55 8264+8555
15+20 507 ne 19.3. 12:1019.3. 21:05 8264+8555*Z1
 8  509 so 18.3. 18:2118.3. 21:55 8264+8555*Z2
 6  505 st 15.3. 4:2915.3. 22:59 8258+8555
22 527 út 14.3. 4:3515.3. 0:36 8258+8555
11 509 po 13.3. 4:5414.3. 0:15 8258+8555
14 501 ne 12.3. 4:4312.3. 23:48 8258+8555
26 507 so 11.3. 4:2211.3. 23:50 8258+8555
22 526 pá 10.3. 4:5511.3. 0:34 8258+8555
22 525 čt 9.3. 4:3910.3. 0:13 8258+8555
22 527 st 8.3. 4:359.3. 0:36 8258+8555
22 525 út 7.3. 4:398.3. 0:13 8258+8555
22 508 po 6.3. 14:416.3. 21:33 8258+8555
26 516 po 6.3. 5:566.3. 9:18 8258+8555
26 511 ne 5.3. 4:425.3. 22:50 8258+8555
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8514+8515
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9317

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.