Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8555

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Fincentrum (od 20. 4. 2015 do 24. 6. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 1. 2008

Výrobní číslo: 176310

Původní evidenční číslo: 7221

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 849 845 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 505 po 21.10. 8:2221.10. 19:47 8555
13 503 ne 20.10. 7:5920.10. 20:49 8555
 2  508 pá 18.10. 5:1818.10. 21:26 8555
 2  503 čt 17.10. 6:1417.10. 22:12 8555
13 505 st 16.10. 8:2216.10. 19:47 8555
13 503 út 15.10. 6:2915.10. 18:31 8555
13 506 po 14.10. 8:3014.10. 21:06 8555
12 512 so 12.10. 6:4712.10. 23:30 8555+8567
17 506 pá 11.10. 7:1411.10. 19:47 8555+8567
25+97 556 čt 10.10. 22:5811.10. 5:46 8555
7+99 569 st 9.10. 22:0210.10. 5:18 8555
7+92 556 út 8.10. 20:299.10. 5:34 8555
25+97 556 po 7.10. 22:588.10. 5:46 8555
2+91 551 ne 6.10. 9:137.10. 5:16 8555
25+97 556 pá 4.10. 22:585.10. 5:46 8555
2+91 551 čt 3.10. 5:064.10. 5:16 8555
13 506 st 2.10. 10:002.10. 21:06 8555*Z1
 2  503 po 23.9. 6:1423.9. 22:12 8555
13 506 pá 20.9. 8:2820.9. 21:06 8555
25+97 556 st 18.9. 22:5819.9. 5:46 8555
2+91 551 út 17.9. 5:0618.9. 5:16 8555
13 506 po 16.9. 8:2816.9. 21:06 8555
25+97 556 so 14.9. 23:1815.9. 5:46 8555
2+91 551 pá 13.9. 5:0614.9. 5:16 8555
 2  503 čt 12.9. 6:1412.9. 22:12 8555
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8377

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.