Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8555

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Fincentrum (od 20. 4. 2015 do 24. 6. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 25. 1. 2008

Výrobní číslo: 176310

Původní evidenční číslo: 7221

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 838 085 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 502 so 20.7. 7:5220.7. 16:30 8555*MU
13 501 pá 19.7. 6:2019.7. 19:15 8555
13 501 čt 18.7. 6:2018.7. 19:15 8555
13 502 st 17.7. 6:2917.7. 21:04 8555
 5  304 st 12.6. 15:2212.6. 18:12 8555+8179*MU
10 315 st 12.6. 6:5312.6. 8:00 8555+8179*MU
10 315 út 11.6. 14:5512.6. 0:08 8555+8179
 4  307 po 10.6. 5:2710.6. 20:46 8555+8179
Rok 2023
18+97 553 po 1.5. 21:202.5. 4:18 8555
2+92 555 ne 30.4. 6:141.5. 5:00 8555
11 514 pá 28.4. 15:1528.4. 17:31 8555
11 514 pá 28.4. 6:5028.4. 9:07 8555
11 514 čt 27.4. 15:1527.4. 17:31 8555
11 514 čt 27.4. 6:5027.4. 9:07 8555
11 513 st 26.4. 15:0726.4. 17:23 8555
11 514 st 26.4. 6:5026.4. 9:07 8555
11 513 út 25.4. 15:0725.4. 17:23 8555
11 514 út 25.4. 6:5025.4. 9:07 8555
26 518 po 24.4. 15:0624.4. 18:19 8252+8555
26 518 po 24.4. 5:3824.4. 8:51 8252+8555
26 504 ne 23.4. 5:1724.4. 0:27 8252+8555
22 508 so 22.4. 5:4923.4. 0:13 8252+8555
22 523 pá 21.4. 4:4622.4. 0:35 8252+8555
22 516 čt 20.4. 5:0320.4. 22:22 8252+8555
22 512 st 19.4. 4:2820.4. 0:34 8252+8555
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.