Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8567

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 8. 2008

Výrobní číslo: 162481

Původní evidenční číslo: 8105

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 888 952 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 502 čt 16.3. 5:5016.3. 16:30 8264+8567*MU
22 514 st 15.3. 15:2916.3. 0:54 8264+8567
26 516 st 15.3. 5:5615.3. 9:18 8264+8567
26 502 út 14.3. 5:5015.3. 0:48 8264+8567
26 502 po 13.3. 5:5014.3. 0:48 8264+8567
22 515 ne 12.3. 4:3913.3. 0:55 8264+8567
 6  506 so 11.3. 4:4911.3. 22:01 8264+8567
11 509 pá 10.3. 4:5411.3. 0:15 8264+8567
15+20 511 čt 9.3. 5:249.3. 21:05 8264+8567
26 509 st 8.3. 4:228.3. 20:28 8264+8567
22 514 út 7.3. 15:298.3. 0:54 8264+8567
22 516 út 7.3. 7:097.3. 9:28 8264+8567
15+20 508 po 6.3. 4:486.3. 19:05 8177+8567
26 508 ne 5.3. 5:025.3. 23:10 8177+8567
26 502 so 4.3. 6:375.3. 0:48 8177+8567
15+20 503 pá 3.3. 14:583.3. 21:35 8177+8567
15+20 503 pá 3.3. 6:093.3. 9:26 8177+8567
 6  516 čt 2.3. 15:152.3. 22:01 8177+8567
26 516 st 1.3. 15:121.3. 18:28 8177+8567
11 507 st 1.3. 7:441.3. 9:12 8177+8567
26 516 út 28.2. 15:1228.2. 18:28 8177+8567
26 516 út 28.2. 5:5628.2. 9:18 8177+8567
15+20 503 po 27.2. 14:5827.2. 21:35 8177+8567
26 511 po 27.2. 6:2427.2. 9:38 8177+8567
 6  505 ne 26.2. 4:2927.2. 0:19 8177+8567
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.