Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8567

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 8. 2008

Výrobní číslo: 162481

Původní evidenční číslo: 8105

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 669 904 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  507 pá 18.10. 6:1918.10. 20:37 8263+8567
 8  507 čt 17.10. 6:1917.10. 20:37 8263+8567
22 506 st 16.10. 11:0016.10. 19:42 8263+8567*Z
 4  505 st 16.10. 6:0916.10. 8:59 8263+8567
26 515 út 15.10. 6:0715.10. 19:36 8263+8567
12 517 po 14.10. 4:1414.10. 23:55 8263+8567
22 520 ne 13.10. 10:1014.10. 0:08 8263+8567
 6  507 so 12.10. 4:4112.10. 23:41 8263+8567
26 509 pá 11.10. 15:2612.10. 1:00 8263+8567
 4  501 pá 11.10. 5:3911.10. 9:39 8263+8567
 8  513 čt 10.10. 5:2911.10. 1:12 8263+8567
 8  513 st 9.10. 5:2910.10. 1:12 8263+8567
26 509 út 8.10. 15:269.10. 1:00 8263+8567
 4  501 út 8.10. 5:398.10. 9:39 8263+8567
12 517 po 7.10. 4:147.10. 23:55 8263+8567
22 506 ne 6.10. 9:397.10. 0:49 8263+8567
 6  511 so 5.10. 5:416.10. 0:41 8263+8567
22 533 pá 4.10. 6:275.10. 0:32 8263+8567
12 517 čt 3.10. 4:143.10. 21:12 8263+8567
 8  503 st 2.10. 4:093.10. 0:12 8263+8567
22 504 út 1.10. 4:442.10. 0:19 8263+8567
22 504 po 30.9. 7:051.10. 0:22 8263+8567*Z1
26 515 pá 27.9. 14:0527.9. 19:36 8263+8567*Z2
12 508 čt 26.9. 5:4026.9. 22:53 8263+8567
 8  507 st 25.9. 6:1925.9. 20:37 8263+8567
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8398+8350
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8283+8570
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8280+8159

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.