Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8567

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 8. 2008

Výrobní číslo: 162481

Původní evidenční číslo: 8105

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 750 606 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 512 pá 26.2. 4:2126.2. 20:53 8278+8567
22 506 čt 25.2. 6:1925.2. 22:08 8278+8567
14 513 st 24.2. 6:0424.2. 20:04 8278+8567
22 518 út 23.2. 4:4523.2. 22:52 8278+8567
26 506 po 22.2. 6:0522.2. 22:58 8278+8567
22 512 ne 21.2. 4:3021.2. 22:44 8278+8567
22 514 so 20.2. 8:5320.2. 23:09 8278+8567
22 520 pá 19.2. 5:2419.2. 22:45 8278+8567
22 520 čt 18.2. 5:2418.2. 22:45 8278+8567
22 518 st 17.2. 4:4517.2. 22:52 8278+8567
14 513 út 16.2. 6:0416.2. 20:04 8278+8567
22 520 po 15.2. 19:3015.2. 22:45 8278+8567*Z
14 509 ne 14.2. 4:5914.2. 21:25 8278+8567
22 513 so 13.2. 4:5113.2. 22:52 8278+8567
 8  505 pá 12.2. 5:2012.2. 22:33 8278+8567
22 508 čt 11.2. 6:3011.2. 23:09 8278+8567
22 518 po 8.2. 4:458.2. 22:52 8265+8567
16 502 ne 7.2. 4:227.2. 22:25 8265+8567
26 505 so 6.2. 4:596.2. 21:52 8265+8567
22 514 pá 5.2. 5:525.2. 22:14 8265+8567
22 510 čt 4.2. 5:414.2. 21:30 8265+8567
22 506 út 2.2. 6:192.2. 22:08 8265+8567
14 513 po 1.2. 6:041.2. 20:04 8265+8567
14 509 ne 31.1. 4:5931.1. 21:25 8265+8567
25 507 so 30.1. 4:3130.1. 20:16 8265+8567
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8254+8570

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.