Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8567

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 8. 2008

Výrobní číslo: 162481

Původní evidenční číslo: 8105

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 692 044 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 út 28.1. 4:4429.1. 0:22 8263+8567
22 532 po 27.1. 6:2128.1. 0:32 8263+8567
 6  502 ne 26.1. 5:2127.1. 0:15 8263+8567
22 522 so 25.1. 4:2426.1. 1:09 8263+8567
14 513 pá 24.1. 5:4124.1. 22:57 8263+8567
22 504 čt 23.1. 4:4424.1. 0:22 8263+8567
 8  507 st 22.1. 4:0822.1. 21:49 8263+8567
22 504 út 21.1. 4:4422.1. 0:22 8263+8567
22 532 po 20.1. 6:2121.1. 0:32 8263+8567
22 520 so 18.1. 6:3519.1. 0:49 8263+8567
22 525 pá 17.1. 5:5317.1. 22:53 8263+8567
16 517 čt 16.1. 5:4216.1. 23:28 8263+8567
26 509 st 15.1. 15:2616.1. 1:00 8263+8567
 4  502 st 15.1. 5:5715.1. 9:31 8263+8567
22 513 út 14.1. 6:3914.1. 20:29 8263+8567
22 507 po 13.1. 5:5613.1. 19:03 8263+8567
22 512 ne 12.1. 10:4813.1. 0:42 8263+8567
 6  506 so 11.1. 5:0611.1. 11:00 8263+8567*MU
 4  501 pá 10.1. 13:3910.1. 19:02 8263+8567
 8  509 pá 10.1. 5:1710.1. 10:13 8263+8567
22 536 čt 9.1. 6:499.1. 19:27 8263+8567
22 507 st 8.1. 5:568.1. 19:03 8263+8567
22 536 út 7.1. 6:497.1. 19:27 8263+8567
22 504 po 6.1. 4:447.1. 0:22 8263+8567
 6  506 ne 5.1. 7:065.1. 17:30 8263+8567*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.