Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8567

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 8. 2008

Výrobní číslo: 162481

Původní evidenční číslo: 8105

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 553 984 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6 505 so 20.1. 5:2021.1. 0:01 8262+8567
4 501 pá 19.1. 13:3919.1. 19:02 8262+8567
5 509 pá 19.1. 6:2619.1. 9:11 8262+8567
5 514 čt 18.1. 4:2518.1. 18:30 8262+8567
22 530 st 17.1. 13:3017.1. 20:26 8262+8567*Z
26 507 st 17.1. 6:2017.1. 9:54 8262+8567
22 530 út 16.1. 6:1616.1. 20:26 8262+8567
26 501 po 15.1. 14:3715.1. 21:03 8262+8567
22 512 po 15.1. 5:4215.1. 10:06 8262+8567
7 502 so 13.1. 4:3513.1. 22:33 8267+8567
6 512 pá 12.1. 15:2012.1. 20:09 8267+8567
26 508 pá 12.1. 4:3912.1. 10:25 8267+8567
6 506 čt 11.1. 14:2012.1. 0:21 8267+8567
4 507 čt 11.1. 6:2411.1. 10:02 8267+8567
6 510 st 10.1. 5:3210.1. 22:09 8267+8567
26 505 út 9.1. 5:499.1. 21:55 8267+8567
7 505 po 8.1. 4:558.1. 21:15 8267+8567
6 508 ne 7.1. 14:078.1. 0:41 8267+8567
5 506 pá 5.1. 5:415.1. 22:28 8257+8567
6 512 čt 4.1. 15:204.1. 20:09 8257+8567
6 506 čt 4.1. 5:014.1. 9:50 8257+8567
22 528 st 3.1. 16:504.1. 0:49 8257+8567*Z1
22 515 út 2.1. 5:522.1. 20:12 8257+8567
Rok 2017
22+99 567 ne 31.12. 10:001.1. 6:14 8257+8567*Z2
22 524 pá 29.12. 18:2529.12. 20:23 8257+8567*Z3
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8384+8385
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8259+8159
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8256+8569
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8389

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.