Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8567

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 8. 2008

Výrobní číslo: 162481

Původní evidenční číslo: 8105

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 647 104 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  517 út 25.6. 6:5825.6. 21:14 8388+8567
22 528 st 22.5. 6:0622.5. 18:16 8267+8567
22 523 út 21.5. 5:2122.5. 1:20 8267+8567
26 509 po 20.5. 18:1021.5. 0:40 8267+8567*Z
17 521 pá 17.5. 5:1517.5. 19:03 8267+8567
26 513 st 15.5. 6:0416.5. 1:00 8267+8567
 5  503 po 13.5. 19:2014.5. 0:40 8267+8567*Z1
22 512 po 6.5. 14:466.5. 20:21 8267+8567
 1  510 po 29.4. 16:0029.4. 18:42 8267+8567*Z2
22 504 ne 28.4. 9:0929.4. 0:30 8267+8567
22 533 pá 26.4. 9:0027.4. 0:30 8267+8567*Z3
 5  506 čt 25.4. 5:3125.4. 22:01 8267+8567
14 501 st 24.4. 5:0524.4. 19:19 8267+8567
 4  504 út 23.4. 17:3823.4. 19:32 8267+8567*Z4
 7  502 po 22.4. 4:3823.4. 1:08 8267+8567
 6  504 ne 21.4. 4:4121.4. 21:47 8267+8567
 7  505 so 20.4. 15:3520.4. 21:33 8267+8567*Z5
26 502 pá 19.4. 5:0019.4. 17:20 8267+8567*MU
22 537 čt 18.4. 6:5019.4. 0:43 8267+8567
22 512 st 17.4. 5:4317.4. 10:06 8388+8567
22 504 út 16.4. 4:4416.4. 13:30 8267+8567*MU
22 537 po 15.4. 6:5016.4. 0:43 8267+8567
22 502 ne 14.4. 8:5015.4. 0:09 8267+8567
 7  501 so 13.4. 4:1813.4. 22:33 8267+8567
22 520 pá 12.4. 4:2412.4. 23:24 8267+8567
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8275+8575
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8252+8563
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8378+8379
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8255+8401
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8161+8162
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8253+8391
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.