Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8549

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 162520

Původní evidenční číslo: 6886

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 699 322 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 513 st 30.9. 4:211.10. 0:19 8555+8549
22 503 út 29.9. 5:3230.9. 1:18 8555+8549
26 504 po 28.9. 4:2029.9. 0:39 8555+8549
26 504 ne 27.9. 4:2028.9. 0:39 8555+8549
22 504 so 26.9. 7:1527.9. 0:40 8555+8549
22 541 pá 25.9. 6:0525.9. 9:07 8555+8549
14 505 čt 24.9. 4:3624.9. 21:17 8555+8549
22 527 st 23.9. 21:1023.9. 23:48 8555+8549*Z
15 509 st 23.9. 5:5823.9. 18:45 8555+8549
24 505 út 22.9. 5:4922.9. 18:52 8555+8549
24 507 po 21.9. 6:1721.9. 19:12 8555+8549
22 503 ne 20.9. 9:0921.9. 0:20 8555+8549
25 507 so 19.9. 4:3119.9. 22:50 8555+8549
26 501 pá 18.9. 16:1519.9. 0:39 8555+8549*Z1
 8  511 čt 17.9. 4:0917.9. 21:27 8555+8549
26 503 st 16.9. 16:3017.9. 1:00 8555+8549*Z2
26 517 st 16.9. 6:5416.9. 10:29 8555+8549
15 511 pá 11.9. 8:0411.9. 19:05 8555+8549
24 505 čt 10.9. 5:4910.9. 18:52 8555+8549
26 503 st 9.9. 5:2410.9. 0:59 8555+8549
22 531 út 8.9. 16:008.9. 21:30 8555+8549*Z3
22 541 út 8.9. 6:088.9. 9:07 8555+8549
 8  509 po 7.9. 5:478.9. 1:12 8555+8549
24 511 pá 4.9. 6:514.9. 19:52 8555+8549
24 509 čt 3.9. 6:353.9. 8:50 8555+8549*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8529+8184
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8396+8572
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8385+8399
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8372+8364
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.