Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8549

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 162520

Původní evidenční číslo: 6886

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 714 787 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 506 po 18.1. 6:0618.1. 19:02 8548+8549
22 519 ne 17.1. 9:2617.1. 22:21 8548+8549
22 519 so 16.1. 4:3416.1. 22:21 8548+8549
2+91 551 čt 14.1. 19:0815.1. 4:49 8549
13+99 561 st 13.1. 6:2514.1. 5:03 8549
7+91 556 čt 7.1. 19:378.1. 5:19 8549
13+99 561 st 6.1. 6:257.1. 5:03 8549
5+94 564 po 4.1. 20:295.1. 5:19 8549
7+91 556 ne 3.1. 19:304.1. 5:19 8549
13+99 561 so 2.1. 7:573.1. 5:03 8549
Rok 2020
 6  502 po 21.12. 5:4221.12. 20:44 8525+8549
22 519 ne 20.12. 7:3920.12. 21:59 8525+8549
26 503 so 19.12. 4:2019.12. 21:22 8525+8549
26 505 pá 18.12. 5:5518.12. 22:39 8525+8549
26 508 čt 17.12. 6:2317.12. 20:25 8525+8549
 8  512 st 16.12. 4:4816.12. 19:49 8525+8549
22 523 út 15.12. 5:5315.12. 22:30 8525+8549
15 506 po 14.12. 5:2214.12. 21:56 8525+8549
22 517 pá 11.12. 5:0411.12. 21:48 8525+8549
22 525 čt 10.12. 6:1010.12. 22:48 8525+8549
24 507 st 9.12. 6:179.12. 19:12 8525+8549
 8  512 út 8.12. 4:488.12. 19:49 8525+8549
24 511 po 7.12. 6:577.12. 19:52 8525+8549
24 506 pá 4.12. 6:064.12. 19:02 8525+8549
15 506 pá 27.11. 14:3027.11. 21:56 8549+8153*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8177

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.