Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8549

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 162520

Původní evidenční číslo: 6886

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 726 472 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 532 st 21.4. 6:3121.4. 22:08 8374+8549
22 528 po 19.4. 6:0319.4. 21:45 8374+8549
14 504 ne 18.4. 4:1318.4. 21:22 8374+8549
22 520 pá 16.4. 5:0916.4. 19:43 8374+8549
22 527 čt 15.4. 5:5515.4. 21:30 8374+8549
24 511 st 14.4. 6:5714.4. 19:52 8374+8549
22 514 út 13.4. 5:0013.4. 22:21 8374+8549
22 528 po 12.4. 6:0312.4. 21:45 8374+8549
6+15 531 ne 11.4. 7:2111.4. 20:40 8374+8549
22 520 pá 9.4. 5:099.4. 19:43 8374+8549
22 528 čt 8.4. 6:038.4. 21:45 8374+8549
22 530 út 6.4. 9:006.4. 18:53 8374+8549*Z
26 503 so 3.4. 4:203.4. 21:22 8374+8549
11 508 pá 2.4. 4:042.4. 21:15 8374+8549
10 506 čt 1.4. 4:471.4. 22:53 8374+8549
14 512 st 31.3. 4:1331.3. 21:13 8374+8549
 8  511 út 30.3. 6:2530.3. 21:38 8374+8549*Z1
11 507 po 29.3. 4:2429.3. 20:12 8374+8549
22 521 ne 28.3. 5:0428.3. 22:30 8374+8549
26 509 so 27.3. 6:0127.3. 22:58 8374+8549
22 514 pá 26.3. 5:0126.3. 22:21 8374+8549
22 529 čt 25.3. 6:1225.3. 22:00 8374+8549
26 514 út 23.3. 4:4123.3. 21:22 8374+8549
22 532 po 22.3. 6:3222.3. 22:08 8374+8549
22 516 pá 19.3. 5:5319.3. 22:41 8374+8549
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8412+8413
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8554+8555

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.