Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8549

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 162520

Původní evidenční číslo: 6886

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 592 663 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  509 po 9.7. 5:1910.7. 0:09 8549
2+91 562 so 7.7. 19:108.7. 4:13 8549
7+90 554 so 30.6. 21:121.7. 4:31 8549
25+97 563 pá 29.6. 21:1230.6. 5:46 8549
22 536 pá 29.6. 6:4929.6. 19:27 8410+8549
24 503 čt 28.6. 14:3528.6. 20:05 8410+8549
22 512 čt 28.6. 5:4228.6. 10:06 8410+8549
26 504 st 27.6. 5:0727.6. 16:50 8548+8549*MU
22 524 út 26.6. 5:3726.6. 22:53 8548+8549
22 537 po 25.6. 6:5026.6. 0:43 8548+8549
22 519 pá 22.6. 6:5522.6. 21:08 8548+8549
24 503 čt 21.6. 14:3521.6. 20:05 8548+8549
24 503 čt 21.6. 5:4721.6. 9:25 8548+8549
22 528 st 20.6. 6:0620.6. 18:16 8548+8549
22 519 út 19.6. 6:5519.6. 21:08 8548+8549
24 510 po 18.6. 15:3118.6. 19:16 8548+8549
22 535 po 18.6. 5:0418.6. 9:26 8548+8549
8+91 550 so 16.6. 21:4717.6. 4:48 8549
8+91 550 pá 15.6. 20:4016.6. 5:18 8549
22 506 pá 15.6. 5:1915.6. 8:15 8548+8549*MU
22 536 čt 14.6. 6:4914.6. 19:27 8548+8549
 5  515 st 13.6. 15:5113.6. 18:39 8548+8549
 5  509 st 13.6. 6:2613.6. 9:11 8548+8549
22 536 út 12.6. 6:4912.6. 19:27 8548+8549
22 525 po 11.6. 5:5211.6. 20:20 8548+8549
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.