Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8549

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 30. 11. 2007

Výrobní číslo: 162520

Původní evidenční číslo: 6886

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 566 473 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 508 út 23.1. 5:3323.1. 19:45 8548+8549
22 507 po 22.1. 14:3623.1. 0:49 8548+8549
22 507 po 22.1. 6:4122.1. 9:41 8548+8549
6 509 pá 19.1. 4:4019.1. 18:50 8548+8549
14 504 čt 18.1. 7:1219.1. 0:40 8548+8549
5 515 st 17.1. 15:5117.1. 18:39 8548+8549
24 503 st 17.1. 5:4717.1. 9:25 8548+8549
22 512 út 16.1. 14:4616.1. 20:42 8548+8549
24 510 út 16.1. 6:0716.1. 9:49 8548+8549
22 503 po 15.1. 6:1216.1. 0:08 8548+8549
22 522 pá 12.1. 9:0012.1. 20:04 8548+8549*Z
22 522 čt 11.1. 8:3011.1. 20:36 8548+8549*Z1
7 506 st 10.1. 5:1210.1. 21:30 8548+8549
22 515 út 9.1. 5:529.1. 20:12 8548+8549
22 524 po 8.1. 6:178.1. 20:23 8548+8549
4 508 pá 5.1. 14:435.1. 18:22 8548+8549
4 507 pá 5.1. 6:245.1. 10:02 8548+8549
7+16 532 čt 4.1. 5:265.1. 1:18 8548+8549
7 506 út 2.1. 5:122.1. 21:30 8548+8549
22 514 po 1.1. 14:091.1. 23:49 8548+8549
Rok 2017
22 515 pá 29.12. 5:5229.12. 20:12 8548+8549
5 503 čt 28.12. 14:3028.12. 19:39 8548+8549
5 503 čt 28.12. 4:2428.12. 9:44 8548+8549
22 509 st 27.12. 6:1228.12. 0:08 8548+8549
22 520 út 26.12. 6:2427.12. 0:49 8548+8549
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8389
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8377+8378

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.