Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8400

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 11. 2. 2004

Výrobní číslo: 156188

Původní evidenční číslo: 6544

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 790 480 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 512 pá 27.3. 6:0727.3. 20:26 8400+8401
22 520 čt 26.3. 5:5727.3. 0:22 8400+8401
22 521 st 25.3. 5:5126.3. 0:49 8400+8401
14 513 út 24.3. 14:0724.3. 21:06 8400+8401
14 513 út 24.3. 5:1224.3. 9:56 8400+8401
26 508 po 23.3. 14:0423.3. 20:18 8400+8401
14 513 po 23.3. 5:1223.3. 9:56 8400+8401
22 521 pá 20.3. 5:5921.3. 0:43 8400+8401
15 506 čt 19.3. 6:4319.3. 19:57 8400+8401
25 518 st 18.3. 6:0218.3. 19:45 8400+8401
25 506 út 17.3. 4:3017.3. 23:09 8400+8401
22 519 po 16.3. 4:2416.3. 21:00 8400+8401*MU
 8  511 pá 13.3. 14:3613.3. 20:06 8351+8400
22 535 pá 13.3. 7:0113.3. 9:26 8351+8400
7+99 564 čt 12.3. 21:5813.3. 5:02 8400
26 506 st 11.3. 5:0711.3. 20:55 8400+8401
 8  516 út 10.3. 15:1610.3. 23:02 8400+8401
 8  511 út 10.3. 6:4610.3. 9:46 8400+8401
22 519 po 9.3. 4:2410.3. 0:09 8400+8401
26 505 ne 8.3. 10:318.3. 23:00 8400+8401
26 507 so 7.3. 5:207.3. 22:50 8400+8401
 8  507 pá 6.3. 4:086.3. 21:49 8400+8401
22 516 čt 5.3. 6:245.3. 23:49 8400+8401
 4  505 st 4.3. 14:194.3. 19:42 8400+8401
22 535 st 4.3. 7:014.3. 9:26 8400+8401
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.