Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8400

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 11. 2. 2004

Výrobní číslo: 156188

Původní evidenční číslo: 6544

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 786 117 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 521 pá 15.11. 5:5915.11. 22:50 8400+8401*MU
16 512 čt 14.11. 5:1214.11. 19:48 8400+8401
25 506 st 13.11. 4:1113.11. 23:17 8400+8401
22 519 út 12.11. 4:2413.11. 0:09 8400+8401
22 506 po 11.11. 21:0012.11. 1:09 8400+8401*Z
16 512 po 11.11. 5:1211.11. 19:48 8400+8401
11 502 ne 10.11. 11:0410.11. 20:53 8400+8401
 8  511 pá 8.11. 5:029.11. 0:53 8400+8401
14 505 čt 7.11. 5:457.11. 23:20 8400+8401
22 521 st 6.11. 5:597.11. 0:42 8400+8401
25 502 út 5.11. 5:555.11. 11:10 8400+8401*MU
22 522 po 4.11. 6:084.11. 19:50 8400+8401
26 501 ne 3.11. 4:204.11. 0:40 8400+8401
25 507 so 2.11. 4:302.11. 22:49 8400+8401
22 535 pá 1.11. 14:262.11. 0:49 8400+8401
26 509 pá 1.11. 4:201.11. 10:16 8400+8401
22 524 čt 31.10. 5:3831.10. 22:28 8400+8401
22 516 st 30.10. 6:2430.10. 23:49 8400+8401
 8  509 út 29.10. 14:0629.10. 19:02 8400+8401
26 509 út 29.10. 4:2029.10. 10:16 8400+8401
22 509 po 28.10. 16:3028.10. 22:58 8400+8401*Z1
6+14 516 ne 27.10. 4:1028.10. 0:51 8400+8401
22 502 so 26.10. 7:5026.10. 22:08 8400+8401
26 509 pá 25.10. 15:2626.10. 1:00 8400+8401
 4  507 pá 25.10. 6:2825.10. 9:15 8400+8401
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8552+8553
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8354+8529

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.