Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8400

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 11. 2. 2004

Výrobní číslo: 156188

Původní evidenční číslo: 6544

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 913 315 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+95 555 pá 2.12. 19:593.12. 4:42 8400
1+96 564 čt 1.12. 22:382.12. 5:42 8400
1+95 555 st 30.11. 19:591.12. 4:42 8400
25+92 553 út 29.11. 21:4530.11. 6:00 8400
2+92 554 po 28.11. 14:5429.11. 5:14 8400
 2  503 ne 27.11. 8:3227.11. 23:12 8400
13+97 553 pá 25.11. 21:1626.11. 4:18 8400
25+97 556 čt 24.11. 22:2125.11. 5:47 8400
13+97 553 st 23.11. 21:1624.11. 4:18 8400
2+91 553 út 22.11. 5:3123.11. 5:19 8400
21 502 po 21.11. 15:1821.11. 19:14 8400
21 505 po 21.11. 5:4021.11. 9:36 8400
15 503 ne 20.11. 4:4821.11. 0:23 8400+8515
 6  511 so 19.11. 4:5320.11. 0:20 8400+8515
11+15 531 pá 18.11. 4:4319.11. 0:03 8400+8515
 6  511 čt 17.11. 4:5318.11. 0:20 8400+8515
22 539 st 16.11. 15:2916.11. 20:51 8400+8515
22 537 st 16.11. 6:2116.11. 9:05 8400+8515
22 537 út 15.11. 15:1315.11. 23:31 8400+8515
22 537 út 15.11. 6:2115.11. 9:05 8400+8515
 6  519 po 14.11. 15:0714.11. 20:38 8400+8515
22 539 po 14.11. 6:5214.11. 9:27 8400+8515
26 503 ne 13.11. 11:2014.11. 0:48 8400+8515*Z1
25+97 555 so 12.11. 21:5813.11. 5:18 8400
21 501 pá 11.11. 15:1111.11. 19:11 8400
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8516+8562

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.