Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8400

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 5.10.2025)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 11. 2. 2004

Výrobní číslo: 156188

Původní evidenční číslo: 6544

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf Alfa Union KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 097 281 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31 106 po 10.11. 7:1510.11. 20:03 8541+8400
 5  103 pá 7.11. 5:197.11. 22:04 8541+8400
 5  103 čt 6.11. 5:196.11. 22:04 8541+8400
 8  102 st 5.11. 6:565.11. 22:50 8541+8400
 8  105 út 4.11. 5:234.11. 19:00 8541+8400
 8  102 po 3.11. 6:563.11. 22:50 8541+8400
 5  102 pá 31.10. 6:3131.10. 22:57 8541+8400
31 103 čt 30.10. 16:3030.10. 18:45 8541+8400*Z1
 5  112 st 29.10. 5:2029.10. 18:44 8541+8400
 5  118 po 27.10. 6:0227.10. 22:18 8541+8400
 1  111 pá 24.10. 4:5724.10. 20:45 8541+8400
 5  118 čt 23.10. 6:0223.10. 22:18 8541+8400
6+14 107 út 21.10. 4:3621.10. 19:35 8541+8400
6+14 117 po 20.10. 6:0621.10. 0:36 8541+8400
6+14 107 pá 17.10. 4:3617.10. 19:35 8541+8400
12 105 čt 16.10. 4:0716.10. 23:49 8541+8400
 5  118 st 15.10. 6:0215.10. 22:18 8541+8400
31 107 út 14.10. 15:1314.10. 19:15 8541+8400
12 111 pá 10.10. 15:3210.10. 21:50 8566+8400
 5  110 pá 10.10. 7:1110.10. 10:14 8566+8400
 5  108 čt 9.10. 4:399.10. 20:45 8566+8400
 8  110 st 8.10. 6:119.10. 0:10 8566+8400
 8  102 út 7.10. 6:577.10. 22:50 8566+8400
6+14 107 po 6.10. 4:366.10. 19:35 8566+8400
12 112 ne 5.10. 10:455.10. 23:10 8566+8400
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8083+8089

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.