Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8400

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 11. 2. 2004

Výrobní číslo: 156188

Původní evidenční číslo: 6544

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 767 352 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 506 ne 25.8. 4:5125.8. 20:24 8400+8401*MU
22 504 pá 23.8. 14:2323.8. 19:37 8400+8401
22 526 pá 23.8. 4:4023.8. 9:50 8400+8401
24 513 čt 22.8. 13:5622.8. 20:26 8400+8401
 7  507 st 21.8. 5:5321.8. 20:29 8400+8401
22 513 út 20.8. 6:2820.8. 23:50 8400+8401
 8  502 so 17.8. 4:4818.8. 1:13 8400+8401
22 518 pá 16.8. 5:3917.8. 0:23 8400+8401
22 506 čt 15.8. 5:2316.8. 0:43 8400+8401
22 518 st 14.8. 5:3915.8. 0:23 8400+8401
22 506 út 13.8. 5:2314.8. 0:43 8400+8401
22 526 po 12.8. 13:4712.8. 20:59 8400+8401
22 504 po 12.8. 4:5812.8. 10:08 8400+8401
14 507 pá 9.8. 4:319.8. 21:31 8400+8401
22 513 čt 8.8. 6:288.8. 23:50 8400+8401
5+7 517 st 7.8. 14:077.8. 20:08 8400+8401
 6  513 st 7.8. 5:317.8. 11:12 8400+8401
15 512 út 6.8. 14:476.8. 20:59 8400+8401
15 512 út 6.8. 5:506.8. 10:01 8400+8401
26 513 po 5.8. 14:105.8. 21:17 8400+8401
24 513 po 5.8. 5:475.8. 10:06 8400+8401
16 503 ne 4.8. 9:285.8. 0:20 8400+8401
16 502 čt 1.8. 5:111.8. 12:40 8400+8401*MU*1
22 506 st 31.7. 5:231.8. 0:43 8400+8401
26 513 út 30.7. 14:1030.7. 21:08 8400+8401
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda Mezi hřbitovy směr Želivského

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.