Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8400

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 11. 2. 2004

Výrobní číslo: 156188

Původní evidenční číslo: 6544

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 829 390 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 504 čt 15.4. 4:0415.4. 13:20 8400+8399*MU
14 505 st 14.4. 4:5614.4. 22:47 8400+8399
 8  512 út 13.4. 4:4813.4. 19:49 8400+8399
Cvič 501 po 12.4. 6:0012.4. 14:00 8400+8399
11 508 so 10.4. 4:0410.4. 21:15 8400+8399
14 505 pá 9.4. 4:569.4. 22:47 8400+8399
24 509 čt 8.4. 6:378.4. 19:32 8400+8399
14 502 st 7.4. 4:327.4. 20:35 8400+8399
24 510 út 6.4. 6:476.4. 19:42 8400+8399
26 503 ne 4.4. 4:214.4. 21:22 8400+8399
15 504 so 3.4. 7:223.4. 21:25 8400+8399
 8  503 čt 1.4. 4:591.4. 20:20 8400+8399
 8  511 st 31.3. 4:2831.3. 21:38 8400+8399
 8  503 út 30.3. 4:5930.3. 20:20 8400+8399
 8  503 po 29.3. 4:5929.3. 20:20 8400+8399
15 509 pá 26.3. 5:5826.3. 18:46 8400+8399
15 502 čt 25.3. 6:3825.3. 21:25 8400+8399
26 505 po 22.3. 5:5422.3. 22:39 8400+8399
 8  512 pá 19.3. 7:0019.3. 19:49 8400+8399*Z
 8  512 čt 18.3. 4:4818.3. 19:49 8400+8399
15 502 st 17.3. 6:3817.3. 21:25 8400+8399
 8  503 út 16.3. 5:0016.3. 20:20 8400+8399
26 516 po 15.3. 4:5415.3. 21:38 8400+8399
15 501 ne 14.3. 8:2214.3. 20:40 8400+8399
25 507 so 13.3. 14:2413.3. 20:16 8400+8399
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8394+8393

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.