Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8548

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 12. 2007

Výrobní číslo: 162535

Původní evidenční číslo: 6901

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 767 099 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 556 st 1.12. 22:342.12. 5:50 8548
7+99 563 út 30.11. 23:031.12. 5:21 8548
25+97 556 po 29.11. 22:3430.11. 5:50 8548
25+97 556 ne 28.11. 22:3429.11. 5:50 8548
25+97 556 so 27.11. 22:3428.11. 5:50 8548
13 503 pá 26.11. 6:3026.11. 19:47 8548
 4  509 po 15.11. 14:5315.11. 18:29 8552+8548*MU
26 502 po 15.11. 5:5315.11. 9:08 8552+8548
22 519 ne 14.11. 8:1615.11. 0:35 8552+8548
25 115 pá 12.11. 6:2312.11. 22:53 8552+8548
14 109 čt 11.11. 6:0212.11. 0:58 8552+8548
22 116 st 10.11. 6:1110.11. 20:18 8552+8548
22 114 út 9.11. 6:4110.11. 1:08 8552+8548
14 113 po 8.11. 6:268.11. 23:23 8552+8548
16 111 pá 5.11. 6:145.11. 20:43 8552+8548
22 107 čt 4.11. 4:515.11. 0:09 8552+8548
26 109 st 3.11. 4:593.11. 18:41 8552+8548
22 114 út 2.11. 6:413.11. 1:08 8552+8548
 4  108 po 1.11. 14:351.11. 18:34 8552+8548
25 105 pá 15.10. 5:0515.10. 19:01 8542+8548
22 116 čt 14.10. 6:1114.10. 20:18 8542+8548
22 133 st 13.10. 6:2513.10. 22:35 8542+8548
22 130 út 12.10. 6:2212.10. 19:13 8542+8548
 6  114 po 11.10. 5:0011.10. 19:41 8542+8548
25 109 pá 8.10. 5:268.10. 21:53 8542+8548
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.