Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8548

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 12. 2007

Výrobní číslo: 162535

Původní evidenční číslo: 6901

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 705 119 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 506 st 2.12. 6:052.12. 22:58 8251+8548
26 512 út 1.12. 4:211.12. 20:53 8251+8548
 8  505 po 30.11. 5:2030.11. 22:33 8251+8548
22 505 ne 29.11. 9:1429.11. 22:21 8251+8548
14 512 pá 27.11. 4:1127.11. 22:15 8251+8548
22 506 čt 26.11. 5:4026.11. 22:41 8251+8548
22 518 st 25.11. 4:4525.11. 19:00 8251+8548
24 510 út 24.11. 6:4724.11. 19:42 8251+8548
22 520 po 23.11. 5:0123.11. 21:50 8251+8548
14 508 ne 22.11. 4:3222.11. 22:29 8251+8548
22 508 so 21.11. 8:0221.11. 23:19 8251+8548
24 510 pá 20.11. 6:4720.11. 19:42 8251+8548
22 522 čt 19.11. 5:5219.11. 19:45 8251+8548
22 505 st 18.11. 8:3018.11. 22:21 8251+8548*Z
26 512 pá 13.11. 4:2113.11. 20:53 8251+8548
22 516 čt 12.11. 4:2512.11. 21:59 8251+8548
22 510 st 11.11. 6:2011.11. 20:11 8251+8548
 8  510 út 10.11. 4:2910.11. 21:38 8251+8548
22 521 po 9.11. 5:399.11. 19:30 8251+8548
22 506 ne 8.11. 4:258.11. 22:41 8251+8548
22 505 so 7.11. 7:327.11. 22:31 8251+8548
14 512 pá 6.11. 4:116.11. 22:15 8251+8548
 6  505 čt 5.11. 6:125.11. 21:21 8251+8548
22 506 út 3.11. 5:403.11. 22:41 8251+8548
22 518 po 2.11. 4:452.11. 19:00 8251+8548
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8528+8527

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.