Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8548

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 12. 2007

Výrobní číslo: 162535

Původní evidenční číslo: 6901

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 718 649 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
99 501 pá 26.2. 22:4027.2. 5:34 8548
13+97 566 čt 25.2. 19:3526.2. 5:49 8548
99 501 st 24.2. 22:4025.2. 5:34 8548
13+97 566 út 23.2. 19:3524.2. 5:49 8548
99 501 po 22.2. 22:4023.2. 5:34 8548
13+97 565 ne 21.2. 8:1822.2. 5:19 8548
13+97 566 pá 19.2. 19:3520.2. 5:49 8548
99 501 čt 18.2. 22:4019.2. 5:34 8548
13+97 566 st 17.2. 19:3518.2. 5:49 8548
13+97 566 út 16.2. 19:3517.2. 5:49 8548
21+92 556 po 15.2. 10:2516.2. 5:29 8548*Z
15 501 ne 7.2. 5:027.2. 20:40 8548+8549
 8  512 st 3.2. 4:483.2. 19:49 8548+8549
24 509 út 2.2. 6:372.2. 19:32 8548+8549
22 520 so 30.1. 4:4230.1. 22:31 8548+8549
22 512 pá 29.1. 15:0029.1. 21:38 8548+8549*Z1
22 726 pá 29.1. 13:5029.1. 15:00 8548+8549*Z1
22 512 pá 29.1. 6:0329.1. 13:50 8548+8549*MU
22 504 út 26.1. 5:2426.1. 22:41 8548+8549
22 517 po 25.1. 4:4225.1. 22:21 8548+8549
22 512 ne 24.1. 9:5924.1. 23:00 8548+8549
24 510 pá 22.1. 6:4722.1. 19:42 8548+8549
 8  512 čt 21.1. 4:4821.1. 19:49 8548+8549
22 517 st 20.1. 4:4220.1. 22:21 8548+8549
24 506 po 18.1. 6:0618.1. 19:02 8548+8549
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8171
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9334
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.