Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8547

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SUHDTV (od 28. 6. 2015 do 29. 10. 2016)
Samsung EcoBubble (od 8. 8. 2013 do 16. 5. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 1. 11. 2007

Výrobní číslo: 162507

Původní evidenční číslo: 6873

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 711 995 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  208 čt 10.6. 4:5710.6. 20:29 8546+8547
 5  208 st 9.6. 4:579.6. 20:29 8546+8547
 5  204 út 8.6. 5:568.6. 23:26 8546+8547
10 211 po 7.6. 6:437.6. 21:38 8546+8547
10 218 pá 4.6. 7:504.6. 20:11 8546+8547*Z1
10 317 pá 4.6. 6:254.6. 7:50 8546+8547*Z1
10 218 pá 4.6. 4:564.6. 6:25 8546+8547*MU
12 208 čt 3.6. 5:133.6. 20:46 8546+8547
10 218 st 2.6. 4:562.6. 20:11 8546+8547
9+15 208 út 1.6. 5:021.6. 22:33 8546+8547
9+15 222 po 31.5. 6:0531.5. 23:33 8546+8547
9+15 218 pá 28.5. 5:5028.5. 23:13 8546+8547
9+15 222 čt 27.5. 6:0527.5. 23:33 8546+8547
12 205 st 26.5. 4:3526.5. 22:44 8546+8547
12 205 út 25.5. 4:3525.5. 22:44 8546+8547
9+15 218 po 24.5. 5:5024.5. 23:13 8546+8547
9+15 203 ne 23.5. 4:4923.5. 22:33 8546+8547
12 207 so 22.5. 5:3422.5. 23:44 8546+8547
12 207 pá 21.5. 4:5421.5. 23:04 8546+8547
12 205 čt 20.5. 4:3520.5. 22:44 8546+8547
 6  203 st 19.5. 4:4719.5. 23:33 8546+8547
12 212 út 18.5. 5:4918.5. 23:44 8546+8547
10 211 po 17.5. 6:4317.5. 21:38 8546+8547
10 215 pá 14.5. 4:1714.5. 23:03 8546+8547
 6  206 čt 13.5. 5:0713.5. 23:53 8546+8547
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9355
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.