Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8539

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 8. 2007

Výrobní číslo: 162470

Původní evidenční číslo: 6836

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 678 654 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 218 út 26.5. 7:4026.5. 23:24 8538+8539
10 220 po 25.5. 5:3325.5. 11:50 8538+8539
10 220 pá 22.5. 5:3322.5. 11:50 8538+8539
12 205 čt 21.5. 7:0021.5. 20:18 8538+8539
12 201 st 20.5. 6:2020.5. 19:40 8538+8539
10 215 út 19.5. 7:1719.5. 19:41 8538+8539
12 206 po 18.5. 5:3418.5. 22:13 8538+8539
12 208 pá 15.5. 5:5315.5. 19:42 8538+8539
17 226 čt 14.5. 14:0114.5. 20:36 8538+8539
17 210 čt 14.5. 6:5114.5. 8:56 8538+8539
10 208 st 13.5. 4:1413.5. 19:55 8538+8539
10 208 út 12.5. 4:1412.5. 19:55 8538+8539
12 202 po 11.5. 5:0312.5. 0:55 8538+8539
10 201 čt 7.5. 14:007.5. 20:42 8538+8539
24 211 čt 7.5. 6:377.5. 8:58 8538+8539
12 202 st 6.5. 4:406.5. 20:20 8538+8539
10 216 út 5.5. 6:205.5. 19:55 8538+8539
10 210 po 4.5. 5:274.5. 22:10 8538+8539
14 204 čt 30.4. 5:5730.4. 21:51 8538+8539
10 201 st 29.4. 14:0029.4. 20:42 8538+8539
10 201 st 29.4. 6:0129.4. 9:25 8538+8539
10 216 út 28.4. 13:0028.4. 19:55 8538+8539*Z
12 202 út 21.4. 4:3921.4. 20:21 8538+8539
10 211 po 20.4. 4:1720.4. 20:25 8538+8539
12 203 pá 17.4. 4:5517.4. 22:16 8538+8539
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9379

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.