Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8539

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 28.3.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 8. 2007

Výrobní číslo: 162470

Původní evidenční číslo: 6836

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 812 919 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  112 čt 23.3. 5:3623.3. 21:02 8539+8534
 6  112 st 22.3. 5:3622.3. 21:02 8539+8534
 6  106 út 21.3. 4:3921.3. 23:32 8539+8534
26 119 po 20.3. 5:2621.3. 0:41 8539+8534
22 115 pá 17.3. 6:3517.3. 20:20 8539+8534
22 112 čt 16.3. 5:4616.3. 22:16 8539+8534
 7  107 st 15.3. 6:0615.3. 22:06 8539+8534
22 112 út 14.3. 5:4614.3. 22:16 8539+8534
 6  112 po 13.3. 5:3613.3. 21:02 8539+8534
22 109 čt 9.3. 5:299.3. 19:29 8539+8534
16 104 st 8.3. 5:258.3. 20:31 8539+8534
22 115 út 7.3. 6:357.3. 20:20 8539+8534
22 124 po 6.3. 4:526.3. 19:34 8539+8534
16 106 ne 5.3. 4:355.3. 23:06 8539+8534
16 106 so 4.3. 4:354.3. 23:06 8539+8534
16 106 pá 3.3. 16:043.3. 23:42 8539+8534
 7  115 pá 3.3. 5:003.3. 9:23 8539+8534
22 123 čt 2.3. 6:043.3. 0:28 8539+8534
26 117 st 1.3. 4:592.3. 0:20 8539+8534
22 124 út 28.2. 4:5228.2. 19:34 8539+8534
 7  115 po 27.2. 15:0327.2. 21:29 8539+8534
25 115 po 27.2. 5:4127.2. 8:10 8539+8534*MU
 7  115 pá 24.2. 5:0024.2. 9:23 8539+8534
22 102 čt 23.2. 5:5423.2. 23:47 8539+8534
26 117 st 22.2. 4:5923.2. 0:20 8539+8534
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.