Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8167

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 1.9.2022)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 4. 2005

Výrobní číslo: 038/2004

Původní evidenční číslo: 5601

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 891 030 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 802 pá 24.3. 6:2524.3. 19:41 8168+8167
 6  815 čt 23.3. 6:2623.3. 19:04 8168+8167
 8  810 st 22.3. 6:1622.3. 23:49 8168+8167
 8  808 út 21.3. 5:5821.3. 21:37 8168+8167
14 818 po 20.3. 5:0220.3. 22:37 8168+8167
 9  827 pá 17.3. 4:4118.3. 0:07 8168+8167
14 818 čt 16.3. 5:0216.3. 22:37 8168+8167
 9  827 st 15.3. 4:4116.3. 0:07 8168+8167
 4  811 út 14.3. 14:5614.3. 18:54 8168+8167
 9  804 út 14.3. 6:2914.3. 9:01 8168+8167
 4  810 po 13.3. 14:4813.3. 18:46 8168+8167
 9  804 po 13.3. 6:2913.3. 9:01 8168+8167
14 816 pá 10.3. 4:5110.3. 22:17 8168+8167
10 805 čt 9.3. 13:2510.3. 0:46 8168+8167*Z1
 9  802 čt 9.3. 6:019.3. 8:30 8168+8167*MU
25 802 st 8.3. 6:068.3. 23:06 8168+8167
25 805 út 7.3. 4:367.3. 19:08 8168+8167
 9  830 po 6.3. 5:576.3. 23:52 8168+8167
36 808 ne 5.3. 4:586.3. 0:19 8168+8167
25 809 so 4.3. 4:234.3. 23:06 8168+8167
10 803 pá 3.3. 5:444.3. 0:32 8168+8167
 8  805 čt 2.3. 5:142.3. 21:06 8168+8167
25 802 st 1.3. 6:061.3. 23:06 8168+8167
25 802 út 28.2. 6:0628.2. 23:06 8168+8167
 8  808 po 27.2. 5:5827.2. 21:37 8168+8167
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8303+8315
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.