Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8167

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 4. 2005

Výrobní číslo: 038/2004

Původní evidenční číslo: 5601

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 676 818 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 513 út 23.10. 6:0424.10. 1:00 8263+8167
26 504 ne 21.10. 4:5921.10. 22:41 8272+8167
22 533 pá 19.10. 6:2920.10. 0:29 8272+8167
22 710 čt 18.10. 17:0518.10. 21:30 8272+8167*Z
26 509 st 17.10. 6:3317.10. 9:54 8272+8167
 5  513 út 16.10. 4:2516.10. 18:29 8272+8167
26 513 po 15.10. 6:0416.10. 1:00 8272+8167
 6  508 ne 14.10. 9:2115.10. 0:41 8272+8167
26 501 so 13.10. 6:4014.10. 0:40 8272+8167
 7  508 pá 12.10. 4:1813.10. 0:48 8272+8167
 5  516 čt 11.10. 6:5811.10. 21:13 8272+8167
22 535 st 10.10. 14:2611.10. 0:49 8272+8167
 1  510 út 9.10. 5:259.10. 18:42 8167+8168
22 506 po 8.10. 5:198.10. 19:42 8167+8168
17+95 553 so 6.10. 22:047.10. 5:41 8167
2+91 552 pá 5.10. 20:116.10. 5:18 8167
22 536 pá 5.10. 6:495.10. 19:27 8167+8168
22 530 čt 4.10. 6:164.10. 20:26 8167+8168
22 513 st 3.10. 6:393.10. 20:42 8167+8168
14 501 út 2.10. 5:052.10. 19:19 8167+8168
22 524 po 1.10. 5:371.10. 22:53 8167+8168
 7  504 so 29.9. 4:5829.9. 21:18 8167+8168
 7  508 pá 28.9. 7:5728.9. 22:27 8167+8168
 4  505 čt 27.9. 14:1927.9. 19:42 8167+8168
22 535 čt 27.9. 5:0427.9. 9:26 8167+8168
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9420

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.