Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8167

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 4. 2005

Výrobní číslo: 038/2004

Původní evidenční číslo: 5601

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 966 720 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 504 dnes 4:2622.10. 21:03 8757+8167
26 506 po 21.10. 4:4622.10. 0:26 8757+8167
22 502 ne 20.10. 10:4121.10. 0:33 8757+8167
26 502 pá 18.10. 14:4918.10. 18:15 8757+8167
26 507 pá 18.10. 6:2718.10. 9:53 8757+8167
26 519 čt 17.10. 6:3817.10. 17:20 8539+8167*MU
15 508 st 16.10. 4:4916.10. 21:35 8539+8167
22 530 út 15.10. 6:2315.10. 23:34 8539+8167
22 538 po 14.10. 4:3314.10. 18:50 8539+8167
22 503 ne 13.10. 5:0814.10. 0:52 8539+8167
15 502 pá 11.10. 15:0111.10. 20:50 8539+8167
15 502 pá 11.10. 5:2511.10. 9:33 8539+8167
 4  505 čt 10.10. 6:3510.10. 21:09 8539+8167
22 510 st 9.10. 15:089.10. 20:41 8539+8167
22 519 st 9.10. 7:379.10. 10:21 8539+8167
17 506 út 8.10. 7:148.10. 19:47 8539+8167
26 502 po 7.10. 14:497.10. 18:15 8539+8167
22 512 po 7.10. 6:177.10. 9:09 8539+8167
 7  504 ne 6.10. 4:566.10. 21:45 8539+8167
26 507 pá 4.10. 15:285.10. 0:46 8539+8167
26 502 pá 4.10. 5:434.10. 9:03 8539+8167
22 536 čt 3.10. 4:443.10. 21:26 8539+8167
22 530 st 2.10. 6:232.10. 23:34 8539+8167
22 519 út 1.10. 16:202.10. 0:13 8539+8167
22 514 út 1.10. 6:361.10. 9:33 8539+8167
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.