Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8167

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 4. 2005

Výrobní číslo: 038/2004

Původní evidenční číslo: 5601

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 778 860 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 505 st 24.2. 5:4924.2. 18:52 8560+8167
22 521 út 23.2. 5:3623.2. 19:51 8560+8167
24 511 po 22.2. 6:5722.2. 19:52 8560+8167
22 502 pá 19.2. 5:5619.2. 20:13 8560+8167
22 515 st 17.2. 4:4017.2. 20:29 8560+8167
15 509 po 15.2. 5:5915.2. 18:44 8560+8167
26 503 ne 14.2. 4:2114.2. 21:22 8560+8167
 8  501 so 13.2. 5:0913.2. 22:02 8560+8167
22 515 pá 12.2. 6:3012.2. 20:29 8560+8167*Z
 8  512 čt 11.2. 4:4811.2. 19:49 8560+8167
22 515 st 10.2. 4:4010.2. 20:29 8560+8167
26 508 út 9.2. 6:239.2. 20:25 8560+8167
22 502 po 8.2. 5:568.2. 20:13 8560+8167
99 501 pá 5.2. 22:406.2. 5:34 8167
7+91 556 čt 4.2. 20:165.2. 4:49 8167
13+97 565 st 3.2. 21:034.2. 5:19 8167
7+91 556 út 2.2. 20:163.2. 4:49 8167
13+97 565 po 1.2. 21:032.2. 5:19 8167
7+91 556 ne 31.1. 20:141.2. 4:49 8167
14+96 565 so 30.1. 19:1831.1. 4:51 8167
25+97 561 pá 29.1. 20:0930.1. 5:30 8167
13+97 566 čt 28.1. 6:3529.1. 5:00 8167
2+91 551 út 26.1. 19:1027.1. 5:19 8167
25+97 561 po 25.1. 20:0926.1. 5:30 8167
2+91 551 ne 24.1. 5:5125.1. 5:19 8167
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8516+8517

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.