Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8167

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 4. 2005

Výrobní číslo: 038/2004

Původní evidenční číslo: 5601

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 629 493 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 510 po 22.1. 5:1022.1. 23:03 8167+8168
22 514 ne 21.1. 13:5621.1. 23:58 8167+8168
5 509 pá 19.1. 15:0119.1. 20:08 8167+8168
22 512 pá 19.1. 5:4219.1. 10:06 8167+8168
22 535 čt 18.1. 14:2619.1. 0:49 8167+8168
4 511 čt 18.1. 6:4418.1. 10:23 8167+8168
22 503 st 17.1. 6:1218.1. 0:08 8167+8168
4 504 út 16.1. 14:0916.1. 19:32 8167+8168
6 513 út 16.1. 5:0016.1. 9:54 8167+8168
22 512 po 15.1. 14:4615.1. 20:42 8167+8168
24 510 po 15.1. 6:0715.1. 9:49 8167+8168
5 504 pá 12.1. 5:1812.1. 22:13 8167+8168
24 511 čt 11.1. 5:4811.1. 20:25 8167+8168
22 528 st 10.1. 4:4511.1. 0:49 8167+8168
26 504 út 9.1. 5:459.1. 21:43 8167+8168
5 504 pá 5.1. 5:185.1. 15:00 8167+8168*MU
4 510 čt 4.1. 15:034.1. 18:42 8167+8168
Rok 2017
22 526 čt 28.12. 14:1729.12. 0:30 8167+8168
24 513 čt 28.12. 5:4828.12. 10:06 8167+8168
5 501 st 27.12. 4:4428.12. 0:20 8167+8168
22 511 út 26.12. 12:5027.12. 0:08 8167+8168
26 507 ne 24.12. 4:2024.12. 18:41 8167+8168
26 507 so 23.12. 4:2023.12. 21:24 8167+8168
26 509 pá 22.12. 5:4622.12. 21:54 8167+8168
5 515 čt 21.12. 15:5121.12. 18:39 8167+8168
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.