Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8167

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 4. 2005

Výrobní číslo: 038/2004

Původní evidenční číslo: 5601

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 002 255 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 507 so 24.5. 5:0124.5. 23:53 8288+8167
22 539 pá 23.5. 14:0623.5. 22:26 8288+8167
22 539 pá 23.5. 7:0923.5. 10:21 8288+8167
26 504 čt 22.5. 6:1222.5. 19:03 8288+8167
22 529 st 21.5. 5:0321.5. 18:39 8288+8167
22 534 út 20.5. 5:4721.5. 0:33 8288+8167
16 509 po 19.5. 5:1719.5. 23:46 8288+8167
26 507 ne 18.5. 10:1318.5. 21:02 8288+8167
22 511 so 17.5. 8:1418.5. 0:13 8288+8167
16 516 pá 16.5. 6:1816.5. 19:50 8288+8167
22 521 čt 15.5. 14:1315.5. 20:11 8288+8167
16 516 st 14.5. 6:1814.5. 19:50 8288+8167
21 503 út 13.5. 6:2613.5. 18:24 8167
21 503 po 12.5. 6:2612.5. 18:24 8167
22 535 út 6.5. 6:136.5. 19:21 8577+8167
24 501 po 5.5. 5:465.5. 19:36 8577+8167
9+22 539 ne 4.5. 7:124.5. 23:56 8577+8167
22 513 pá 2.5. 6:112.5. 22:26 8577+8167
22 516 st 30.4. 15:561.5. 0:15 8577+8167
22 516 st 30.4. 6:5430.4. 9:49 8577+8167
26 511 út 29.4. 4:4629.4. 19:26 8577+8167
22 533 po 28.4. 6:3728.4. 23:35 8577+8167
26 506 ne 27.4. 5:2628.4. 0:05 8577+8167
22 516 so 26.4. 7:5326.4. 21:54 8577+8167
22 504 pá 25.4. 14:1625.4. 19:57 8577+8167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.