Domovská vozovna: Strašnice
Aktuální vozovna: Žižkov (od 1.9.2022)
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2005
V provozu od: 21. 4. 2005
Výrobní číslo: 038/2004
Původní evidenční číslo: 5601
Profil kol: VM-U13
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 891 030 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
10 | 802 | pá 24.3. 6:25 | 24.3. 19:41 | 8168+8167 | ||
6 | 815 | čt 23.3. 6:26 | 23.3. 19:04 | 8168+8167 | ||
8 | 810 | st 22.3. 6:16 | 22.3. 23:49 | 8168+8167 | ||
8 | 808 | út 21.3. 5:58 | 21.3. 21:37 | 8168+8167 | ||
14 | 818 | po 20.3. 5:02 | 20.3. 22:37 | 8168+8167 | ||
9 | 827 | pá 17.3. 4:41 | 18.3. 0:07 | 8168+8167 | ||
14 | 818 | čt 16.3. 5:02 | 16.3. 22:37 | 8168+8167 | ||
9 | 827 | st 15.3. 4:41 | 16.3. 0:07 | 8168+8167 | ||
4 | 811 | út 14.3. 14:56 | 14.3. 18:54 | 8168+8167 | ||
9 | 804 | út 14.3. 6:29 | 14.3. 9:01 | 8168+8167 | ||
4 | 810 | po 13.3. 14:48 | 13.3. 18:46 | 8168+8167 | ||
9 | 804 | po 13.3. 6:29 | 13.3. 9:01 | 8168+8167 | ||
14 | 816 | pá 10.3. 4:51 | 10.3. 22:17 | 8168+8167 | ||
10 | 805 | čt 9.3. 13:25 | 10.3. 0:46 | 8168+8167*Z1 | ||
9 | 802 | čt 9.3. 6:01 | 9.3. 8:30 | 8168+8167*MU | ||
25 | 802 | st 8.3. 6:06 | 8.3. 23:06 | 8168+8167 | ||
25 | 805 | út 7.3. 4:36 | 7.3. 19:08 | 8168+8167 | ||
9 | 830 | po 6.3. 5:57 | 6.3. 23:52 | 8168+8167 | ||
36 | 808 | ne 5.3. 4:58 | 6.3. 0:19 | 8168+8167 | ||
25 | 809 | so 4.3. 4:23 | 4.3. 23:06 | 8168+8167 | ||
10 | 803 | pá 3.3. 5:44 | 4.3. 0:32 | 8168+8167 | ||
8 | 805 | čt 2.3. 5:14 | 2.3. 21:06 | 8168+8167 | ||
25 | 802 | st 1.3. 6:06 | 1.3. 23:06 | 8168+8167 | ||
25 | 802 | út 28.2. 6:06 | 28.2. 23:06 | 8168+8167 | ||
8 | 808 | po 27.2. 5:58 | 27.2. 21:37 | 8168+8167 |