Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8167

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 4. 2005

Výrobní číslo: 038/2004

Původní evidenční číslo: 5601

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 765 195 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  505 st 3.6. 15:383.6. 17:57 8555+8167
 6  517 st 3.6. 7:083.6. 9:18 8555+8167
22 542 út 2.6. 6:152.6. 9:07 8555+8167
22 542 po 1.6. 6:151.6. 9:07 8555+8167
22 538 pá 29.5. 5:3429.5. 8:23 8555+8167
22 544 čt 28.5. 6:5828.5. 9:43 8555+8167
22 538 st 27.5. 5:3427.5. 8:23 8555+8167
22 542 út 26.5. 6:1526.5. 9:07 8555+8167
22 544 po 25.5. 6:5825.5. 9:43 8555+8167
 6  517 pá 22.5. 7:0822.5. 9:18 8555+8167
 6  517 čt 21.5. 7:0821.5. 9:18 8555+8167
22 535 st 20.5. 4:5320.5. 19:36 8555+8167
 7  509 út 19.5. 4:3520.5. 0:10 8555+8167
22 533 po 18.5. 4:3319.5. 0:48 8555+8167
22 523 ne 17.5. 11:0917.5. 23:49 8555+8167
22 506 pá 15.5. 5:1715.5. 20:42 8555+8167
22 509 po 11.5. 6:2411.5. 19:43 8555+8167
22 506 st 6.5. 5:176.5. 20:42 8555+8167
26 508 út 5.5. 14:045.5. 20:18 8555+8167
26 508 út 5.5. 6:155.5. 9:39 8555+8167
16 504 po 4.5. 5:105.5. 1:21 8555+8167
14 501 ne 3.5. 4:333.5. 22:50 8555+8167
32 502 so 2.5. 5:053.5. 0:06 8555+8167
25 507 pá 1.5. 4:301.5. 22:49 8555+8167
24 504 čt 23.4. 14:2723.4. 19:26 8555+8167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.