Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8167

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 4. 2005

Výrobní číslo: 038/2004

Původní evidenční číslo: 5601

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 903 150 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 518 dnes 6:3825.9. 18:22 8165+8167
22 506 pá 22.9. 5:0922.9. 13:45 8165+8167*MU
22 538 čt 21.9. 15:3522.9. 0:16 8165+8167
26 514 čt 21.9. 5:3621.9. 10:35 8165+8167*MU
 6  503 st 20.9. 6:3720.9. 23:56 8165+8167
22 518 út 19.9. 6:3819.9. 18:22 8165+8167
22 506 po 18.9. 5:0918.9. 19:35 8165+8167
14 510 ne 17.9. 4:3717.9. 23:53 8165+8167
26 503 pá 15.9. 4:2315.9. 19:57 8165+8167
26 511 čt 14.9. 5:0815.9. 0:07 8165+8167
15 506 st 13.9. 14:4714.9. 0:23 8165+8167
15 506 st 13.9. 5:5013.9. 9:36 8165+8167
14 508 út 12.9. 5:0312.9. 20:28 8165+8167
22 531 po 11.9. 14:3911.9. 20:13 8165+8167
 4  512 po 11.9. 6:4911.9. 10:20 8165+8167
 4  509 pá 8.9. 14:578.9. 18:20 8165+8167
 4  511 pá 8.9. 6:428.9. 10:10 8165+8167
14 508 čt 7.9. 5:037.9. 20:28 8165+8167
14 508 st 6.9. 5:036.9. 20:28 8165+8167
22 531 út 5.9. 14:395.9. 20:13 8165+8167
 6  515 út 5.9. 7:255.9. 9:30 8165+8167
 4  508 po 4.9. 14:494.9. 18:12 8165+8167
26 505 po 4.9. 6:234.9. 9:37 8165+8167
26 506 ne 3.9. 5:033.9. 22:02 8165+8167
26 510 so 2.9. 9:082.9. 23:10 8165+8167
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.