Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2005
V provozu od: 21. 4. 2005
Výrobní číslo: 038/2004
Původní evidenční číslo: 5601
Profil kol: VM-U13
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 974 715 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 502 | čt 5.12. 14:49 | 5.12. 18:15 | 8757+8167 | ||
22 | 512 | čt 5.12. 6:17 | 5.12. 9:09 | 8757+8167 | ||
22 | 527 | st 4.12. 5:52 | 4.12. 20:11 | 8757+8167 | ||
22 | 517 | út 3.12. 7:31 | 3.12. 19:00 | 8757+8167 | ||
4 | 513 | po 2.12. 5:55 | 2.12. 20:09 | 8757+8167 | ||
4 | 503 | pá 29.11. 6:26 | 29.11. 20:49 | 8757+8167 | ||
26 | 504 | čt 28.11. 4:26 | 28.11. 21:03 | 8757+8167 | ||
26 | 506 | st 27.11. 4:46 | 28.11. 0:24 | 8757+8167 | ||
12 | 504 | út 26.11. 4:55 | 26.11. 22:41 | 8757+8167 | ||
22 | 517 | po 25.11. 7:31 | 25.11. 19:00 | 8757+8167 | ||
12 | 501 | so 23.11. 7:29 | 23.11. 23:50 | 8757+8167 | ||
15 | 502 | pá 22.11. 15:01 | 22.11. 20:50 | 8757+8167 | ||
22 | 517 | čt 21.11. 7:31 | 21.11. 19:00 | 8757+8167 | ||
22 | 517 | st 20.11. 7:31 | 20.11. 19:00 | 8757+8167 | ||
22 | 510 | út 19.11. 15:08 | 19.11. 20:41 | 8757+8167 | ||
22 | 519 | út 19.11. 7:37 | 19.11. 10:21 | 8757+8167 | ||
24 | 501 | po 18.11. 5:57 | 18.11. 20:03 | 8757+8167 | ||
22 | 536 | pá 15.11. 4:44 | 15.11. 21:26 | 8757+8167 | ||
22 | 523 | st 13.11. 5:07 | 13.11. 14:00 | 8757+8167*MU | ||
22 | 523 | út 12.11. 5:07 | 13.11. 0:52 | 8757+8167 | ||
22 | 523 | po 11.11. 5:07 | 12.11. 0:52 | 8757+8167 | ||
26 | 502 | ne 10.11. 4:26 | 10.11. 20:10 | 8757+8167*MU | ||
22 | 501 | so 9.11. 4:33 | 10.11. 0:32 | 8757+8167 | ||
26 | 506 | pá 8.11. 4:46 | 9.11. 0:24 | 8757+8167 | ||
4 | 513 | čt 7.11. 5:55 | 7.11. 20:08 | 8757+8167 |