Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8167

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 4. 2005

Výrobní číslo: 038/2004

Původní evidenční číslo: 5601

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 974 715 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 502 čt 5.12. 14:495.12. 18:15 8757+8167
22 512 čt 5.12. 6:175.12. 9:09 8757+8167
22 527 st 4.12. 5:524.12. 20:11 8757+8167
22 517 út 3.12. 7:313.12. 19:00 8757+8167
 4  513 po 2.12. 5:552.12. 20:09 8757+8167
 4  503 pá 29.11. 6:2629.11. 20:49 8757+8167
26 504 čt 28.11. 4:2628.11. 21:03 8757+8167
26 506 st 27.11. 4:4628.11. 0:24 8757+8167
12 504 út 26.11. 4:5526.11. 22:41 8757+8167
22 517 po 25.11. 7:3125.11. 19:00 8757+8167
12 501 so 23.11. 7:2923.11. 23:50 8757+8167
15 502 pá 22.11. 15:0122.11. 20:50 8757+8167
22 517 čt 21.11. 7:3121.11. 19:00 8757+8167
22 517 st 20.11. 7:3120.11. 19:00 8757+8167
22 510 út 19.11. 15:0819.11. 20:41 8757+8167
22 519 út 19.11. 7:3719.11. 10:21 8757+8167
24 501 po 18.11. 5:5718.11. 20:03 8757+8167
22 536 pá 15.11. 4:4415.11. 21:26 8757+8167
22 523 st 13.11. 5:0713.11. 14:00 8757+8167*MU
22 523 út 12.11. 5:0713.11. 0:52 8757+8167
22 523 po 11.11. 5:0712.11. 0:52 8757+8167
26 502 ne 10.11. 4:2610.11. 20:10 8757+8167*MU
22 501 so 9.11. 4:3310.11. 0:32 8757+8167
26 506 pá 8.11. 4:469.11. 0:24 8757+8167
 4  513 čt 7.11. 5:557.11. 20:08 8757+8167
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.