Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8167

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 4. 2005

Výrobní číslo: 038/2004

Původní evidenční číslo: 5601

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 789 450 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  511 út 11.5. 4:2812.5. 0:12 8560+8167
22 506 po 10.5. 6:1210.5. 23:48 8560+8167
14 504 ne 9.5. 4:139.5. 21:22 8560+8167
 6  503 so 8.5. 6:478.5. 22:53 8560+8167
26 508 pá 7.5. 6:237.5. 20:25 8560+8167
22 522 čt 6.5. 5:236.5. 20:02 8560+8167
22 532 st 5.5. 6:315.5. 22:08 8560+8167
24 509 út 4.5. 6:374.5. 19:32 8560+8167
22 520 po 3.5. 5:093.5. 19:43 8560+8167
 8  511 pá 30.4. 4:2830.4. 21:38 8560+8167
22 502 čt 29.4. 5:5229.4. 23:19 8560+8167
22 529 po 26.4. 6:1226.4. 22:00 8560+8167
22 514 pá 23.4. 5:0023.4. 22:21 8560+8167
22 522 čt 22.4. 5:2322.4. 20:02 8560+8167
22 527 st 21.4. 5:5521.4. 21:30 8560+8167
22 522 út 20.4. 5:2320.4. 20:02 8560+8167
22 502 po 19.4. 5:5219.4. 23:19 8560+8167
22 519 ne 18.4. 7:2018.4. 22:00 8560+8167
22 530 pá 16.4. 6:1816.4. 18:53 8560+8167
22 529 čt 15.4. 6:1215.4. 22:00 8560+8167
26 505 st 14.4. 5:5414.4. 22:39 8560+8167
22 502 po 12.4. 5:5212.4. 23:19 8560+8167
22 529 pá 9.4. 6:129.4. 22:00 8560+8167
22 520 čt 8.4. 5:098.4. 19:43 8560+8167
22 529 st 7.4. 6:127.4. 22:00 8560+8167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.