Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8167

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 4. 2005

Výrobní číslo: 038/2004

Původní evidenční číslo: 5601

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 720 245 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 107 po 24.6. 17:1024.6. 21:52 8256+8167*Z
 7  514 po 24.6. 5:5124.6. 10:05 8256+8167
26 504 ne 23.6. 4:5923.6. 22:41 8256+8167
 6  507 so 22.6. 4:4123.6. 0:41 8256+8167
22 523 pá 21.6. 5:2122.6. 1:20 8256+8167
26 506 čt 20.6. 5:0720.6. 20:55 8256+8167
22 523 st 19.6. 5:2120.6. 1:20 8256+8167
26 501 út 18.6. 4:2018.6. 23:48 8256+8167
 5  506 po 17.6. 5:3117.6. 22:01 8256+8167
 7  501 ne 16.6. 4:1816.6. 20:33 8256+8167
 7  502 so 15.6. 4:3816.6. 1:08 8256+8167
 7  508 pá 14.6. 4:1814.6. 20:49 8256+8167
 7  508 čt 13.6. 4:1813.6. 20:49 8256+8167
14 513 st 12.6. 5:4112.6. 22:57 8256+8167
 5  503 út 11.6. 5:0312.6. 0:40 8256+8167
 4  504 po 10.6. 14:0910.6. 19:32 8256+8167
26 509 po 10.6. 6:3310.6. 9:54 8256+8167
 5  503 ne 9.6. 5:059.6. 21:13 8256+8167
22 514 so 8.6. 5:048.6. 23:49 8256+8167
26 515 pá 7.6. 6:127.6. 19:36 8256+8167
26 501 čt 6.6. 4:206.6. 23:48 8256+8167
26 501 st 5.6. 4:205.6. 23:48 8256+8167
22 535 út 4.6. 14:265.6. 0:49 8256+8167
22 512 út 4.6. 5:434.6. 10:26 8256+8167
26 513 po 3.6. 13:504.6. 1:02 8256+8167*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9091
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8375

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.