Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8167

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 4. 2005

Výrobní číslo: 038/2004

Původní evidenční číslo: 5601

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 757 205 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 505 so 25.1. 5:2226.1. 1:18 8166+8167
22 521 pá 24.1. 5:5925.1. 0:42 8166+8167
22 512 čt 23.1. 14:4623.1. 20:21 8166+8167
22 512 čt 23.1. 5:4323.1. 10:06 8166+8167
22 503 st 22.1. 6:1123.1. 0:08 8166+8167
25 502 út 21.1. 5:5522.1. 1:10 8166+8167
22 528 po 20.1. 6:0520.1. 18:16 8166+8167
 4  502 pá 17.1. 13:4917.1. 19:12 8166+8167
22 535 pá 17.1. 7:0117.1. 9:26 8166+8167
16 512 čt 16.1. 5:1216.1. 19:48 8166+8167
25 501 st 15.1. 5:4415.1. 22:33 8166+8167
 4  502 út 14.1. 13:4914.1. 19:12 8166+8167
 4  505 út 14.1. 6:3614.1. 10:13 8166+8167
 8  509 po 13.1. 14:0613.1. 19:02 8166+8167
 8  509 po 13.1. 5:1713.1. 10:13 8166+8167
16 502 ne 12.1. 4:0213.1. 0:40 8166+8167
16 506 so 11.1. 8:1212.1. 1:38 8166+8167
22 512 pá 10.1. 14:4610.1. 20:21 8166+8167
 4  509 pá 10.1. 5:3910.1. 9:15 8166+8167
 8  508 čt 9.1. 4:289.1. 22:48 8166+8167
25 514 st 8.1. 5:268.1. 22:18 8166+8167
16 509 út 7.1. 4:438.1. 0:40 8166+8167
 4  512 po 6.1. 15:156.1. 18:52 8166+8167
22 512 po 6.1. 5:436.1. 10:06 8166+8167
22 509 ne 5.1. 4:445.1. 22:58 8166+8167


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.