Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8534

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 6. 2007

Výrobní číslo: 164609

Původní evidenční číslo: 6951

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 663 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 203 čt 26.11. 5:2226.11. 20:41 8512+8534
14 208 st 25.11. 4:3425.11. 21:26 8512+8534
12 205 út 24.11. 4:3524.11. 22:25 8512+8534
24 202 po 23.11. 6:2723.11. 19:36 8512+8534
14 214 čt 19.11. 5:3919.11. 20:18 8512+8534
10 203 st 18.11. 5:2218.11. 20:41 8512+8534
16 206 po 16.11. 6:1916.11. 22:24 8512+8534
12 202 pá 13.11. 6:1813.11. 19:42 8512+8534
12 207 čt 12.11. 4:5512.11. 20:31 8512+8534
12 209 st 11.11. 5:1311.11. 22:43 8512+8534
12 202 út 10.11. 6:1810.11. 19:42 8512+8534
12 202 po 9.11. 6:189.11. 19:42 8512+8534
16 211 pá 6.11. 4:436.11. 23:17 8512+8534
16 206 čt 5.11. 6:195.11. 22:24 8512+8534
10 218 st 4.11. 4:574.11. 20:11 8512+8534
10 213 út 3.11. 4:143.11. 22:24 8512+8534
12 202 po 2.11. 6:182.11. 19:42 8512+8534
12 201 pá 30.10. 6:2030.10. 19:40 8512+8534
16 218 čt 29.10. 5:5029.10. 10:17 8512+8534
12 208 út 27.10. 7:2427.10. 23:59 8512+8534
16 216 po 26.10. 14:0626.10. 21:01 8512+8534
10 220 po 26.10. 5:3326.10. 11:50 8512+8534
12 206 so 24.10. 17:5024.10. 20:28 8512+8534*Z
12 210 pá 23.10. 4:4024.10. 0:39 8512+8534
12 210 čt 22.10. 4:4023.10. 0:39 8512+8534
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8498+8499

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.