Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8534

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 6. 2007

Výrobní číslo: 164609

Původní evidenční číslo: 6951

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 594 575 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+94 263 st 20.2. 20:3521.2. 4:56 8534
15+92 254 út 19.2. 21:4220.2. 5:05 8534
10 216 út 19.2. 6:2719.2. 19:28 8437+8534
sjKO 201 út 19.2. 3:0119.2. 4:50 8534
10 206 po 18.2. 5:1118.2. 18:08 8458+8534
5+95 255 so 16.2. 21:5217.2. 4:41 8534
14+94 263 pá 15.2. 20:3516.2. 4:46 8534
11+93 261 čt 14.2. 20:4215.2. 5:40 8534
11+93 266 st 13.2. 22:4314.2. 5:10 8534
 3  212 st 13.2. 4:2513.2. 18:06 8534+8505
10 211 út 12.2. 5:4212.2. 18:48 8534+8505
17+93 264 po 11.2. 22:0812.2. 4:12 8534
17 204 po 11.2. 6:1011.2. 18:36 8534+8505
11+93 265 ne 10.2. 19:5711.2. 4:42 8534
5+95 254 so 9.2. 21:2610.2. 4:01 8534
sjKO 201 so 9.2. 3:019.2. 4:50 8534
 3  212 čt 7.2. 4:257.2. 11:20 8534+8498*MU
12 204 st 6.2. 6:256.2. 19:45 8534+8498
5+94 264 út 5.2. 20:116.2. 5:26 8534
10 205 út 5.2. 6:095.2. 9:28 8520+8534
12 203 po 4.2. 6:174.2. 19:36 8520+8534
11+93 266 ne 3.2. 22:404.2. 5:10 8534
14+94 263 so 2.2. 20:013.2. 4:46 8534
15+93 267 pá 1.2. 20:422.2. 5:40 8534
24 214 pá 1.2. 7:111.2. 9:22 8459+8534
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.