Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8534

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 28.3.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 6. 2007

Výrobní číslo: 164609

Původní evidenční číslo: 6951

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 796 855 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 117 út 6.12. 4:536.12. 22:34 8539+8534
22 133 po 5.12. 5:355.12. 20:19 8539+8534
16 110 pá 2.12. 4:352.12. 18:55 8539+8534
11 101 čt 1.12. 6:121.12. 19:23 8539+8534
16 101 po 28.11. 15:2429.11. 0:36 8539+8534
26 113 pá 25.11. 5:2425.11. 14:00 8539+8534*MU
 7  111 čt 24.11. 4:4524.11. 22:26 8539+8534
16 112 st 23.11. 4:5524.11. 0:16 8539+8534
 7  111 út 22.11. 4:4522.11. 22:26 8539+8534
22 117 po 21.11. 4:5322.11. 0:38 8539+8534
22 103 pá 18.11. 5:3818.11. 20:19 8539+8534
22 129 st 16.11. 5:3916.11. 19:32 8539+8534
22 134 út 15.11. 6:2515.11. 23:14 8539+8534
22 119 po 14.11. 5:1614.11. 20:05 8539+8534
22 107 pá 11.11. 6:2612.11. 0:07 8539+8534
22 103 čt 10.11. 6:1810.11. 20:49 8539+8534
22 119 st 9.11. 5:169.11. 20:05 8539+8534
22 129 út 8.11. 5:398.11. 19:32 8539+8534
24 108 po 7.11. 5:527.11. 20:25 8539+8534
 4  113 pá 4.11. 15:144.11. 19:14 8539+8534
 4  108 pá 4.11. 6:324.11. 10:24 8539+8534
6+14 151 čt 3.11. 4:233.11. 23:59 8539+8534
26 106 st 2.11. 4:442.11. 23:43 8539+8534
26 101 út 1.11. 6:291.11. 20:01 8539+8534
22+24 153 po 31.10. 5:5231.10. 19:47 8539+8534
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.