Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8534

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 3.7.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 6. 2007

Výrobní číslo: 164609

Původní evidenční číslo: 6951

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 862 706 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+92 556 út 23.7. 20:2924.7. 5:34 8534
7+99 569 po 22.7. 22:0523.7. 5:20 8534
2+91 551 ne 21.7. 8:0322.7. 5:16 8534
13 503 so 20.7. 7:3820.7. 20:49 8534
13 507 pá 19.7. 15:0919.7. 19:36 8534
13 507 pá 19.7. 6:3919.7. 8:55 8534
13 507 čt 18.7. 6:3918.7. 8:55 8534
13 501 st 17.7. 6:2017.7. 19:15 8534
25+97 556 pá 12.7. 19:5113.7. 5:46 8534
13 503 pá 12.7. 8:2912.7. 13:15 8534*MU*1
7+92 556 st 10.7. 20:2911.7. 5:34 8534
7+99 569 út 9.7. 22:0510.7. 5:20 8534
25+97 556 po 8.7. 19:519.7. 5:46 8534
26 502 st 28.2. 14:4828.2. 18:15 8572+8534
 4  504 st 28.2. 6:1728.2. 10:00 8572+8534
 7  511 út 27.2. 5:0227.2. 22:10 8572+8534
22 523 po 26.2. 5:0727.2. 0:53 8572+8534
 7  504 pá 23.2. 5:1423.2. 21:24 8572+8534
22 512 čt 22.2. 15:2422.2. 23:34 8572+8534
22 519 čt 22.2. 7:3722.2. 10:21 8572+8534
26 502 st 21.2. 14:4821.2. 18:15 8572+8534
26 507 st 21.2. 6:2721.2. 9:53 8572+8534
 6  506 út 20.2. 4:5520.2. 21:05 8572+8534
 4  504 po 19.2. 15:1019.2. 18:49 8572+8534
 4  501 po 19.2. 7:2619.2. 9:20 8572+8534
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada předních dveří

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.