Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8534

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 3.7.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 6. 2007

Výrobní číslo: 164609

Původní evidenční číslo: 6951

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 876 371 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 533 po 21.10. 6:4021.10. 19:00 8533+8534*MU*1
12 512 so 19.10. 5:0319.10. 21:28 8533+8534
 4  506 pá 18.10. 6:4518.10. 21:19 8533+8534
22 538 čt 17.10. 4:3317.10. 18:50 8533+8534
26 505 st 16.10. 7:1717.10. 0:06 8533+8534
 4  512 út 15.10. 5:4415.10. 19:58 8533+8534
22 530 po 14.10. 6:2314.10. 23:34 8533+8534
 4  505 pá 11.10. 6:3511.10. 21:09 8533+8534
15 511 čt 10.10. 5:0910.10. 22:04 8533+8534
 4  504 st 9.10. 15:109.10. 18:49 8533+8534
22 510 st 9.10. 5:599.10. 8:53 8533+8534
22 516 út 8.10. 15:569.10. 0:12 8533+8534
22 512 út 8.10. 6:178.10. 9:09 8533+8534
22 538 po 7.10. 4:337.10. 18:50 8533+8534
15 505 ne 6.10. 5:096.10. 17:15 8533+8534*MU
 7  510 so 5.10. 4:365.10. 21:21 8533+8534
 4  505 pá 4.10. 6:354.10. 21:09 8533+8534
26 505 čt 3.10. 7:174.10. 0:06 8533+8534
22 510 st 2.10. 15:082.10. 20:41 8533+8534
22 519 st 2.10. 7:372.10. 10:21 8533+8534
 4  502 po 30.9. 6:0530.9. 20:29 8533+8534
15 505 ne 29.9. 5:0929.9. 21:20 8533+8534
26 505 so 28.9. 5:0628.9. 23:46 8533+8534
22 504 pá 27.9. 14:1627.9. 19:57 8533+8534
22 519 pá 27.9. 7:3727.9. 10:21 8533+8534
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.