Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8534

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 3.7.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 6. 2007

Výrobní číslo: 164609

Původní evidenční číslo: 6951

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 829 631 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 510 dnes 6:1322.9. 0:45 8259+8534
 4  509 st 20.9. 6:2520.9. 9:50 8259+8534
 4  510 po 18.9. 15:0518.9. 18:28 8253+8534
26 516 po 18.9. 5:5618.9. 11:25 8253+8534*MU
 7  507 ne 17.9. 5:3917.9. 22:09 8253+8534
14 504 pá 15.9. 6:5016.9. 0:13 8253+8534
 6  501 čt 14.9. 6:2114.9. 18:49 8253+8534
22 515 st 13.9. 17:5513.9. 23:35 8253+8534*Z1
22 538 st 13.9. 6:4313.9. 9:38 8253+8534
25 515 út 12.9. 6:0612.9. 22:39 8253+8534
 6  501 po 11.9. 6:2111.9. 18:49 8253+8534
14 515 pá 8.9. 15:458.9. 19:10 8253+8534*Z2
15 503 po 4.9. 5:074.9. 19:54 8539+8534
15 504 ne 3.9. 5:073.9. 21:05 8539+8534
26 507 pá 1.9. 4:511.9. 22:50 8539+8534
22 513 čt 31.8. 5:441.9. 0:35 8539+8534
22 507 st 30.8. 5:5031.8. 0:16 8539+8534
26 508 út 29.8. 5:0829.8. 20:26 8539+8534
22 504 po 28.8. 5:0128.8. 23:55 8539+8534
22 508 so 26.8. 8:0226.8. 22:08 8539+8534
 7  503 pá 25.8. 4:5225.8. 21:22 8539+8534
22 524 čt 24.8. 15:0724.8. 20:35 8539+8534
22 532 čt 24.8. 7:2724.8. 10:00 8539+8534
22 506 st 23.8. 5:1424.8. 0:17 8539+8534
15 503 út 22.8. 6:1022.8. 20:50 8539+8534
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8507
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8413+8412

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.