Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8533

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 19.3.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 31. 5. 2007

Výrobní číslo: 164611

Původní evidenční číslo: 6953

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 843 486 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 553 dnes 5:2410.12. 5:19 8533
25+97 556 st 7.12. 22:218.12. 5:47 8533
13+97 553 út 6.12. 21:167.12. 4:18 8533
2+91 553 po 5.12. 5:246.12. 5:19 8533
 6  507 ne 4.12. 9:354.12. 23:20 8400+8533
22 517 so 3.12. 7:583.12. 10:45 8262+8533*MU
22 541 pá 2.12. 15:452.12. 23:54 8262+8533
22 534 pá 2.12. 5:512.12. 8:39 8262+8533
22 536 čt 1.12. 15:051.12. 22:55 8262+8533
22 539 čt 1.12. 6:441.12. 9:19 8262+8533
22 519 st 30.11. 4:4630.11. 22:54 8262+8533
11 509 út 29.11. 5:3130.11. 0:50 8262+8533
22 519 po 28.11. 4:4628.11. 22:54 8262+8533
22 506 ne 27.11. 4:4328.11. 0:37 8262+8533
 6  511 so 26.11. 4:5327.11. 0:20 8262+8533
22 526 pá 25.11. 4:4626.11. 0:37 8262+8533
22 537 čt 24.11. 19:4524.11. 23:21 8262+8533*Z1
 6  504 čt 24.11. 5:2224.11. 18:21 8262+8533
22 539 st 23.11. 15:2923.11. 20:51 8262+8533
26 512 st 23.11. 6:3223.11. 9:48 8262+8533
22 512 út 22.11. 4:2823.11. 0:34 8262+8533
 6  503 po 21.11. 5:0722.11. 0:20 8262+8533
 6  510 ne 20.11. 4:5321.11. 0:00 8262+8533
 6  510 so 19.11. 7:3520.11. 0:00 8262+8533
26 515 pá 18.11. 4:3818.11. 19:18 8262+8533
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8285+8555

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.