Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8533

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 31. 5. 2007

Výrobní číslo: 164611

Původní evidenční číslo: 6953

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 619 152 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 265 čt 18.4. 20:2019.4. 5:56 8533
10 206 čt 18.4. 5:1118.4. 18:08 8458+8533
 6  205 st 17.4. 7:0117.4. 22:50 8458+8533*MU
5+95 255 út 16.4. 20:5117.4. 5:11 8533
11+93 261 po 15.4. 20:4216.4. 5:40 8533
10 211 po 15.4. 5:4215.4. 18:48 8533+8505
17+93 264 ne 14.4. 21:5815.4. 4:12 8533
5+95 250 so 13.4. 21:5614.4. 5:11 8533
14+94 262 pá 12.4. 19:4413.4. 4:26 8533
10 206 pá 12.4. 5:1112.4. 18:08 8533+8495
10 217 čt 11.4. 6:3511.4. 19:36 8533+8495
11+93 265 st 10.4. 19:5711.4. 4:42 8533
10 211 st 10.4. 5:4210.4. 18:48 8533+8496
17+93 264 út 9.4. 22:0810.4. 4:12 8533
10 206 út 9.4. 5:119.4. 18:08 8533+8496
10 211 po 8.4. 5:428.4. 18:48 8533+8496
17+93 264 ne 7.4. 21:588.4. 4:12 8533
5+94 264 so 6.4. 21:557.4. 5:26 8533
15+93 267 pá 5.4. 20:426.4. 5:40 8533
5+95 255 čt 4.4. 20:515.4. 5:11 8533
17 204 čt 4.4. 6:104.4. 18:36 8533+8501
11+93 265 st 3.4. 19:574.4. 4:42 8533
 3  212 st 3.4. 4:253.4. 18:06 8444+8533
10 211 út 2.4. 5:422.4. 18:48 8444+8533
17+95 253 po 1.4. 22:132.4. 4:11 8533
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.