Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8533

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 31. 5. 2007

Výrobní číslo: 164611

Původní evidenční číslo: 6953

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 669 831 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  511 pá 26.6. 4:3726.6. 20:17 8533+8573
17 514 čt 25.6. 5:3925.6. 23:30 8533+8573
17 504 st 24.6. 5:4224.6. 22:10 8533+8573
17 504 út 23.6. 5:4223.6. 22:10 8533+8573
17 514 po 22.6. 5:3922.6. 23:30 8533+8573
17 501 ne 21.6. 7:5822.6. 1:30 8533+8573
 3  511 pá 19.6. 4:3719.6. 20:06 8533+8573
 6  517 čt 18.6. 6:2218.6. 10:00 8533+8573
17 514 st 17.6. 5:3917.6. 23:30 8533+8573
 7  511 út 16.6. 5:5716.6. 22:18 8533+8573
 7  512 po 15.6. 5:2715.6. 10:14 8522+8533
 3  507 so 13.6. 4:1713.6. 23:35 8533+8573
17 520 pá 12.6. 4:2213.6. 1:41 8533+8573
17 520 čt 11.6. 4:2212.6. 1:41 8533+8573
17 505 st 10.6. 5:5111.6. 1:00 8533+8573
 7  502 út 9.6. 6:169.6. 21:50 8533+8573
17 504 po 8.6. 5:428.6. 22:10 8533+8573
17 517 ne 7.6. 7:398.6. 0:50 8533+8573
 7  512 pá 5.6. 5:275.6. 10:14 8533+8573
 3  516 čt 4.6. 14:385.6. 1:24 8533+8573
22 531 st 3.6. 6:524.6. 0:27 8533+8573
 7  512 út 2.6. 6:092.6. 9:37 8533+8573
 7  509 po 1.6. 4:351.6. 11:30 8533+8573*MU
22 535 pá 29.5. 4:5329.5. 19:36 8532+8533
22 533 čt 28.5. 4:3329.5. 0:48 8532+8533
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.