Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8533

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 19.3.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 31. 5. 2007

Výrobní číslo: 164611

Původní evidenční číslo: 6953

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 820 994 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  508 pá 13.9. 6:3013.9. 19:24 8533+8534
26 505 čt 12.9. 10:2513.9. 0:06 8533+8534*Z1
22 523 st 11.9. 5:0711.9. 16:15 8533+8534*MU
 7  518 út 10.9. 4:3611.9. 0:34 8533+8534
17 503 po 9.9. 5:3310.9. 0:50 8533+8534
26 511 pá 6.9. 5:226.9. 19:27 8533+8534
 6  505 čt 5.9. 15:045.9. 19:56 8533+8534
22 514 čt 5.9. 6:365.9. 9:33 8533+8534
26 503 st 4.9. 6:594.9. 23:46 8533+8534
15 501 út 3.9. 5:433.9. 19:04 8533+8534
17 503 po 2.9. 5:333.9. 0:50 8533+8534
Rok 2023
22 507 st 10.5. 6:3610.5. 23:54 8533+8559
22 507 út 9.5. 6:369.5. 23:54 8533+8559
26 501 po 8.5. 4:228.5. 23:50 8533+8559
26 503 ne 7.5. 4:428.5. 0:07 8533+8559
26 511 so 6.5. 9:106.5. 23:30 8533+8559
 6  504 pá 5.5. 5:115.5. 19:51 8533+8559
22 516 čt 4.5. 5:034.5. 22:21 8533+8559
 6  516 st 3.5. 15:144.5. 0:19 8533+8559
22 533 út 2.5. 15:132.5. 23:21 8533+8559
11 507 út 2.5. 7:442.5. 9:12 8533+8559
25+97 556 ne 30.4. 22:221.5. 5:47 8533
2+91 552 so 29.4. 5:3330.4. 4:49 8533
13 509 pá 28.4. 6:1828.4. 21:15 8533
11 513 čt 27.4. 15:0727.4. 17:23 8533
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8539+8167
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.