Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8533

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 31. 5. 2007

Výrobní číslo: 164611

Původní evidenční číslo: 6953

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 636 567 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 201 po 19.8. 15:2120.8. 1:05 8532+8533
24 212 po 19.8. 7:0619.8. 9:18 8532+8533
 6  211 st 14.8. 6:0015.8. 0:15 8532+8533
12 209 pá 9.8. 14:5010.8. 0:40 8532+8533
12 209 pá 9.8. 5:089.8. 10:03 8532+8533
12 208 čt 8.8. 5:329.8. 0:20 8532+8533
10 218 st 7.8. 5:297.8. 22:20 8532+8533
10 201 út 6.8. 5:416.8. 22:52 8532+8533
10 208 po 5.8. 7:115.8. 20:47 8532+8533
10 219 pá 2.8. 15:102.8. 21:40 8532+8533
 6  209 pá 2.8. 5:172.8. 10:02 8532+8533
12 208 čt 1.8. 5:322.8. 0:20 8532+8533
12 209 st 31.7. 14:5031.7. 19:40 8532+8533*MU
10 201 st 31.7. 6:4931.7. 10:18 8532+8533
10 213 út 30.7. 4:3730.7. 20:40 8532+8533
14 213 po 29.7. 5:4630.7. 0:51 8532+8533
12 208 pá 26.7. 5:3227.7. 0:20 8532+8533
10 206 čt 25.7. 6:3125.7. 19:30 8532+8533*MU
 6  209 st 24.7. 14:2824.7. 19:12 8532+8533
12 209 st 24.7. 5:0824.7. 8:25 8532+8533*MU
12 209 út 23.7. 14:5024.7. 0:40 8532+8533
12 209 út 23.7. 5:0823.7. 10:03 8532+8533
14 213 po 22.7. 5:4623.7. 0:51 8532+8533
12 203 pá 19.7. 4:3919.7. 21:46 8532+8533
12 209 čt 18.7. 14:5019.7. 0:40 8532+8533
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.