Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8532

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 11.2.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 31. 5. 2007

Výrobní číslo: 164620

Původní evidenční číslo: 6962

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 815 296 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
22 539 po 19.12. 15:2919.12. 20:10 8278+8532*MU
26 502 po 19.12. 5:5419.12. 9:08 8278+8532
 6  506 ne 18.12. 4:4918.12. 22:02 8278+8532
15 502 so 17.12. 7:4818.12. 0:03 8278+8532
22 537 pá 16.12. 15:1316.12. 23:21 8278+8532
22 537 pá 16.12. 6:2116.12. 8:55 8278+8532
22 509 čt 15.12. 4:3915.12. 21:21 8278+8532
 6  519 st 14.12. 15:0714.12. 20:38 8278+8532
22 541 st 14.12. 6:5614.12. 9:35 8278+8532
26 504 po 12.12. 4:2212.12. 20:16 8278+8532
26 501 ne 11.12. 4:4212.12. 0:27 8278+8532
22 517 so 10.12. 7:4911.12. 0:53 8278+8532
 6  502 pá 9.12. 4:5210.12. 0:00 8278+8532
22 526 čt 8.12. 4:469.12. 0:35 8278+8532
22 539 st 7.12. 15:297.12. 20:51 8278+8532
26 502 st 7.12. 5:547.12. 9:08 8278+8532
 6  518 út 6.12. 4:336.12. 23:20 8278+8532
 6  518 po 5.12. 4:335.12. 23:20 8278+8532
 6  501 ne 4.12. 5:334.12. 21:53 8278+8532
22 502 so 3.12. 6:433.12. 23:53 8278+8532
11 506 út 29.11. 15:0429.11. 19:45 8278+8532
22 539 út 29.11. 6:4429.11. 9:19 8278+8532
11 509 po 28.11. 5:3129.11. 0:50 8278+8532
22 514 ne 27.11. 4:3927.11. 23:57 8278+8532
22 518 so 26.11. 4:4926.11. 22:11 8278+8532
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.