Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8532

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 31. 5. 2007

Výrobní číslo: 164620

Původní evidenční číslo: 6962

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 905 873 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 527 dnes 5:5230.4. 20:11 8532+8155
16 514 út 29.4. 4:2029.4. 19:41 8532+8155
22 512 po 28.4. 15:2428.4. 23:34 8532+8155
22 514 po 28.4. 6:3628.4. 9:33 8532+8155
26 508 pá 25.4. 6:5825.4. 22:13 8532+8155
 7  511 čt 24.4. 5:0224.4. 21:05 8532+8155
22 512 st 23.4. 15:2423.4. 23:34 8532+8155
16 513 st 23.4. 5:4523.4. 10:33 8532+8155
16 508 út 22.4. 4:5922.4. 23:06 8532+8155
16 502 po 21.4. 7:2422.4. 0:06 8532+8155
22 520 čt 17.4. 9:3017.4. 23:54 8532+8155*Z1
26 510 čt 17.4. 5:4417.4. 7:10 8532+8155*MU
26 519 st 16.4. 5:5316.4. 20:32 8532+8155
 7  503 út 15.4. 4:5616.4. 0:08 8532+8155
22 533 po 14.4. 6:3714.4. 23:35 8532+8155
 7  510 so 12.4. 4:3612.4. 21:05 8532+8155
22 516 pá 11.4. 15:5612.4. 0:15 8532+8155
22 512 pá 11.4. 6:1711.4. 9:09 8532+8155
26 519 čt 10.4. 5:5310.4. 20:32 8532+8155
22 530 st 9.4. 6:229.4. 23:14 8532+8155
22 512 út 8.4. 15:248.4. 23:34 8532+8155
22 516 út 8.4. 6:548.4. 9:49 8532+8155
22 538 po 7.4. 4:347.4. 18:49 8532+8155
16 517 pá 4.4. 6:524.4. 9:53 8532+8155
 7  503 čt 3.4. 4:564.4. 0:08 8532+8155
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8529+8563
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.