Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8532

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 21.7.2025)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 31. 5. 2007

Výrobní číslo: 164620

Původní evidenční číslo: 6962

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf Alfa Union KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 937 043 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  108 dnes 6:0111.11. 22:58 8532+8378
25 108 po 10.11. 6:1010.11. 21:41 8532+8378
 8  105 pá 7.11. 5:237.11. 19:00 8532+8378
25 108 čt 6.11. 6:106.11. 21:41 8532+8378
6+14 113 st 5.11. 5:465.11. 22:02 8532+8378
6+14 107 út 4.11. 4:364.11. 19:35 8532+8378
 5  115 po 3.11. 14:543.11. 20:36 8532+8378
12 104 ne 2.11. 18:203.11. 0:29 8532+8378*Z1
12 111 pá 31.10. 15:3231.10. 21:50 8532+8378
 5  110 pá 31.10. 7:1131.10. 10:14 8532+8378
 7  103 čt 30.10. 5:5630.10. 19:39 8532+8378
12 117 st 29.10. 5:4529.10. 19:29 8532+8378
12 117 po 27.10. 5:4527.10. 19:29 8532+8378
 7  107 pá 24.10. 6:2324.10. 20:09 8532+8378
 1  111 čt 23.10. 4:5723.10. 20:45 8532+8378
 5  118 st 22.10. 6:0222.10. 22:18 8532+8378
 5  118 út 21.10. 6:0221.10. 22:18 8532+8378
12 106 po 20.10. 14:5220.10. 20:58 8532+8378
 7  107 pá 17.10. 6:2317.10. 20:09 8532+8378
 5  112 čt 16.10. 5:2016.10. 18:44 8532+8378
12 112 st 15.10. 5:0416.10. 0:53 8532+8378
 7  105 út 14.10. 6:0514.10. 22:05 8532+8378
 5  118 po 13.10. 6:0213.10. 22:18 8532+8378
6+14 107 pá 10.10. 4:3610.10. 19:35 8532+8378
 8  107 čt 9.10. 15:299.10. 23:30 8532+8378
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9391

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.