Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8532

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 11.2.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 31. 5. 2007

Výrobní číslo: 164620

Původní evidenční číslo: 6962

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 861 578 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  509 dnes 4:5624.7. 20:38 8532+8507
 7  504 út 23.7. 5:3324.7. 0:07 8532+8507
 6  502 po 22.7. 6:4623.7. 0:32 8532+8507
26 505 so 20.7. 5:0620.7. 23:46 8532+8507
22 501 pá 19.7. 6:1319.7. 23:14 8532+8507
 6  501 čt 18.7. 5:5418.7. 23:56 8532+8507
15 502 st 17.7. 5:0917.7. 20:50 8532+8507
22 501 út 16.7. 6:1316.7. 23:14 8532+8507
22 512 po 15.7. 16:5015.7. 19:33 8532+8507*Z1
22 506 po 15.7. 6:5615.7. 9:41 8532+8507
26 518 pá 12.7. 15:5112.7. 19:23 8532+8507
26 514 pá 12.7. 6:1412.7. 9:41 8532+8507
 6  507 st 10.7. 4:5410.7. 23:56 8532+8507
15 505 út 9.7. 5:409.7. 21:20 8532+8507
22 503 po 8.7. 6:318.7. 20:48 8532+8507
15 508 čt 4.7. 6:154.7. 21:49 8532+8507
26 518 st 3.7. 15:513.7. 19:23 8532+8507
26 514 st 3.7. 6:143.7. 9:41 8532+8507
 4  508 pá 28.6. 5:1928.6. 21:42 8532+8507
 4  512 čt 27.6. 5:5628.6. 0:19 8532+8507
33 510 st 26.6. 5:3626.6. 21:27 8532+8507
15 511 út 25.6. 5:0925.6. 22:03 8532+8507
6+14 504 po 24.6. 6:0124.6. 21:44 8532+8507
33 506 so 22.6. 4:5523.6. 0:14 8532+8507
15 502 pá 21.6. 15:0221.6. 20:50 8532+8507
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8527+8393

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.