Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8532

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 11.2.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 31. 5. 2007

Výrobní číslo: 164620

Původní evidenční číslo: 6962

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 879 413 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 538 čt 5.12. 4:345.12. 18:50 8532+8155
22 539 st 4.12. 7:115.12. 0:13 8532+8155
 4  504 út 3.12. 15:103.12. 18:49 8532+8155
 4  505 po 2.12. 6:352.12. 21:09 8532+8155
6+14 502 ne 1.12. 19:002.12. 0:37 8532+8155*Z1
 7  505 so 30.11. 17:001.12. 0:08 8532+8155*Z2
22 541 pá 29.11. 5:1130.11. 0:33 8532+8155
26 507 čt 28.11. 15:2829.11. 0:44 8532+8155
 4  501 čt 28.11. 7:2628.11. 9:20 8532+8155
26 508 st 27.11. 5:0327.11. 22:01 8532+8155
15 508 út 26.11. 4:4926.11. 21:36 8532+8155
22 514 po 25.11. 15:4025.11. 18:39 8532+8155
22 516 po 25.11. 6:5425.11. 9:49 8532+8155
22 538 pá 22.11. 4:3322.11. 14:00 8532+8155*MU
22 516 čt 21.11. 15:5622.11. 0:12 8532+8155
26 517 čt 21.11. 6:1221.11. 6:55 8532+8155*MU
26 511 st 20.11. 5:2220.11. 19:27 8532+8155
22 516 út 19.11. 15:5620.11. 0:12 8532+8155
22 524 st 6.11. 5:326.11. 19:56 8532+8155
22 538 út 5.11. 4:335.11. 18:50 8532+8155
22 519 po 4.11. 16:205.11. 0:13 8532+8155
22 512 po 4.11. 6:174.11. 9:09 8532+8155
 7  502 ne 3.11. 4:364.11. 0:34 8532+8155
12 506 so 2.11. 5:433.11. 1:09 8532+8155
15 505 pá 1.11. 6:151.11. 21:20 8532+8155
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8528+8388
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8517+8507
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.