Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8155

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 6. 2004

Výrobní číslo: 018/2003

Původní evidenční číslo: 6790

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 890 435 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 552 út 20.4. 21:2221.4. 0:52 8155*MU
5+95 554 po 19.4. 19:1120.4. 4:41 8155
13+97 566 ne 18.4. 8:0219.4. 5:49 8155
13 506 pá 16.4. 6:4516.4. 21:43 8155
21 503 čt 15.4. 15:2415.4. 18:26 8155
21 504 čt 15.4. 5:5815.4. 9:46 8155
21 502 st 14.4. 5:3714.4. 9:26 8155
 2  507 út 13.4. 5:3813.4. 20:01 8155
 2  507 po 12.4. 5:3812.4. 20:01 8155
13 503 ne 11.4. 8:2311.4. 22:22 8155
11+93 563 pá 9.4. 19:5010.4. 0:00 8155*MU
5+95 554 čt 8.4. 19:119.4. 5:10 8155
13+95 556 st 7.4. 6:158.4. 5:40 8155
21 504 út 6.4. 15:346.4. 18:36 8155
21 502 út 6.4. 5:376.4. 9:26 8155
13 503 ne 4.4. 8:234.4. 22:22 8155
 2  504 čt 1.4. 5:181.4. 21:32 8155
13 503 st 31.3. 6:5431.3. 22:03 8155
11 505 ne 28.3. 4:1228.3. 20:30 8154+8155
22 521 so 27.3. 5:0527.3. 22:30 8154+8155
26 516 pá 26.3. 4:5426.3. 21:38 8154+8155
22 520 čt 25.3. 5:0925.3. 19:44 8154+8155
22 527 st 24.3. 5:5524.3. 21:30 8154+8155
22 514 út 23.3. 8:0023.3. 22:21 8154+8155*Z
22 502 po 22.3. 5:5222.3. 23:19 8154+8155
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8560+8167

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.