Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8155

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 6. 2004

Výrobní číslo: 018/2003

Původní evidenční číslo: 6790

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 779 259 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+95 552 po 15.10. 21:4416.10. 5:41 8155
7+91 557 ne 14.10. 20:3615.10. 4:31 8155
2+91 552 so 13.10. 19:3714.10. 5:18 8155
17+95 552 pá 12.10. 21:4413.10. 5:09 8155
22 512 pá 12.10. 14:4612.10. 20:21 8155+8158
22 512 pá 12.10. 5:4312.10. 10:06 8155+8158
22 522 čt 11.10. 6:0811.10. 19:29 8155+8158
22 512 st 10.10. 14:4610.10. 20:21 8155+8158
26 509 st 10.10. 6:3310.10. 9:54 8155+8158
22 513 út 9.10. 6:399.10. 20:42 8155+8158
 1  510 po 8.10. 5:258.10. 18:42 8155+8158
 7  502 ne 7.10. 4:388.10. 1:08 8155+8158
 5  508 so 6.10. 14:006.10. 21:43 8155+8158*Z
26 509 pá 5.10. 15:266.10. 0:40 8155+8158
22 535 pá 5.10. 5:045.10. 9:26 8155+8158
22 536 čt 4.10. 6:494.10. 19:27 8155+8158
 5  515 st 3.10. 15:513.10. 18:39 8155+8158
22 535 st 3.10. 5:043.10. 9:26 8155+8158
22 532 út 2.10. 6:213.10. 0:09 8155+8158
22 521 po 1.10. 5:591.10. 19:50 8155+8158
22 536 čt 27.9. 6:4927.9. 19:27 8155+8158
22 518 st 26.9. 4:0526.9. 18:30 8155+8158
22 508 út 25.9. 6:4326.9. 1:09 8155+8158
 1  510 po 24.9. 5:2524.9. 18:42 8155+8158
15+92 554 so 22.9. 22:0223.9. 5:17 8155
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8169+8170

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.