Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8155

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 6. 2004

Výrobní číslo: 018/2003

Původní evidenční číslo: 6790

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 877 310 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 515 po 18.1. 6:2618.1. 19:36 8154+8155
24 511 pá 15.1. 6:5715.1. 19:52 8154+8155
 6  502 čt 14.1. 5:4214.1. 20:44 8154+8155
26 505 st 13.1. 5:5513.1. 22:39 8154+8155
24 505 út 12.1. 5:4912.1. 18:52 8154+8155
22 514 po 11.1. 4:5911.1. 22:21 8154+8155
25 507 so 9.1. 4:319.1. 20:16 8154+8155
22 502 pá 8.1. 5:528.1. 23:19 8154+8155
 8  512 čt 7.1. 4:487.1. 19:49 8154+8155
22 528 st 6.1. 6:036.1. 21:44 8154+8155
26 508 út 5.1. 6:235.1. 20:25 8154+8155
24 505 po 4.1. 5:494.1. 18:52 8154+8155
Rok 2020
24 510 čt 31.12. 6:4731.12. 19:42 8154+8155
24 510 st 30.12. 6:4730.12. 19:42 8154+8155
26 505 út 29.12. 5:5529.12. 22:39 8154+8155
22 517 po 28.12. 5:0428.12. 21:48 8154+8155
22 519 ne 27.12. 7:3927.12. 21:59 8154+8155
24 511 st 23.12. 6:5723.12. 19:52 8154+8155
22 515 po 21.12. 4:3421.12. 15:45 8154+8155*MU
22 521 ne 20.12. 4:4520.12. 22:29 8154+8155
26 509 so 19.12. 6:0119.12. 22:58 8154+8155
24 509 čt 17.12. 6:3717.12. 19:32 8154+8155
22 521 st 16.12. 5:3916.12. 19:30 8154+8155
22 525 út 15.12. 6:1015.12. 22:48 8154+8155
24 509 po 14.12. 6:3714.12. 19:32 8154+8155
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.