Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8155

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 6. 2004

Výrobní číslo: 018/2003

Původní evidenční číslo: 6790

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 860 780 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 506 st 30.9. 6:4930.9. 10:19 8155
25+97 562 po 28.9. 20:5229.9. 5:49 8155
7+99 564 ne 27.9. 21:3528.9. 5:03 8155
13+95 557 so 26.9. 8:2827.9. 4:39 8155
14+94 562 čt 24.9. 20:0324.9. 23:15 8155*MU
2+91 551 st 23.9. 19:2324.9. 1:30 8155*MU
22 535 st 23.9. 6:5923.9. 9:27 8155+8420
25+97 562 út 22.9. 22:4823.9. 5:49 8155
7+99 564 po 21.9. 21:3522.9. 5:03 8155
17 525 po 21.9. 5:0221.9. 10:09 8155+8379
38+91 756 čt 17.9. 22:4517.9. 23:20 8155*Z
38 552 st 16.9. 14:4517.9. 5:13 8155
37 506 st 16.9. 5:0016.9. 9:54 8155
38 511 út 15.9. 14:4515.9. 21:51 8155
38 513 út 15.9. 6:2615.9. 9:24 8155
38 509 po 14.9. 5:5214.9. 8:43 8155
5+95 554 so 12.9. 20:1313.9. 5:39 8155
17+95 552 pá 11.9. 21:4712.9. 5:39 8155
7+99 564 čt 10.9. 21:4311.9. 5:03 8155
25+97 561 st 9.9. 22:1010.9. 5:18 8155
25+97 561 út 8.9. 22:109.9. 5:18 8155
2+91 551 po 7.9. 19:238.9. 4:49 8155
17+95 553 ne 6.9. 21:467.9. 5:32 8155
25+92 552 so 5.9. 21:106.9. 5:29 8155
25+97 562 pá 4.9. 20:095.9. 5:49 8155
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8333

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.