Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8155

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 6. 2004

Výrobní číslo: 018/2003

Původní evidenční číslo: 6790

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 789 819 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  505 ne 9.12. 5:179.12. 21:33 8270+8155
22 519 so 8.12. 12:458.12. 21:58 8270+8155*Z
25+97 562 út 4.12. 22:105.12. 5:47 8155
 4  511 út 4.12. 13:294.12. 18:43 8175+8155
 4  511 út 4.12. 6:444.12. 10:23 8175+8155
2+91 552 po 3.12. 19:224.12. 5:18 8155
25+97 561 ne 2.12. 22:093.12. 5:16 8155
2+91 550 so 1.12. 19:232.12. 4:48 8155
2+92 560 pá 30.11. 22:391.12. 4:17 8155
25+97 562 čt 29.11. 22:3030.11. 5:47 8155
 4  511 čt 29.11. 13:2929.11. 18:43 8550+8155
 4  511 čt 29.11. 6:4429.11. 10:23 8550+8155
2+91 551 st 28.11. 19:0029.11. 4:48 8155
37+95 552 út 27.11. 19:2628.11. 5:42 8155
7+91 557 po 26.11. 22:0227.11. 4:31 8155
 4  511 po 26.11. 13:2926.11. 18:43 8155+8551
 4  511 po 26.11. 6:4426.11. 10:23 8155+8551
17+95 551 ne 25.11. 21:2326.11. 5:09 8155
17+95 553 so 24.11. 22:0425.11. 5:41 8155
17+95 552 pá 23.11. 21:4424.11. 5:09 8155
 4  504 pá 23.11. 14:0923.11. 19:32 8155+8550
22 508 pá 23.11. 6:5623.11. 10:21 8155+8550
17+95 552 čt 22.11. 21:4023.11. 5:41 8155
22 508 čt 22.11. 6:5622.11. 10:21 8177+8155
25+97 561 st 21.11. 22:1022.11. 5:16 8155
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8578

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.