Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8155

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 24. 6. 2004

Výrobní číslo: 018/2003

Původní evidenční číslo: 6790

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 829 635 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 522 st 13.11. 6:0813.11. 19:50 8155+8154
 4  509 út 12.11. 13:0912.11. 18:27 8155+8154
26 501 út 12.11. 4:3912.11. 10:24 8155+8154
25 501 po 11.11. 5:4411.11. 22:33 8155+8154
14 504 ne 10.11. 4:3110.11. 22:44 8155+8154
11 508 so 9.11. 8:499.11. 22:22 8155+8154
16 512 pá 8.11. 5:128.11. 19:48 8155+8154
22 516 čt 7.11. 6:247.11. 23:49 8155+8154
26 504 st 6.11. 14:506.11. 20:37 8155+8154*Z
26 509 út 5.11. 4:205.11. 10:16 8154+8155
25 514 po 4.11. 5:264.11. 22:18 8154+8155
27+92 560 so 2.11. 22:433.11. 4:18 8155
17+95 551 pá 1.11. 21:082.11. 4:44 8155
 4  507 pá 1.11. 15:151.11. 19:15 8161+8155
 4  507 pá 1.11. 6:281.11. 9:15 8161+8155
17+95 551 čt 31.10. 22:291.11. 5:09 8155
 4  504 čt 31.10. 14:5131.10. 18:51 8155+8168
 4  502 čt 31.10. 5:4731.10. 9:47 8155+8168
 4  508 st 30.10. 15:2430.10. 19:23 8155+8168
 4  502 st 30.10. 5:4730.10. 9:47 8155+8168
 4  509 út 29.10. 15:3229.10. 19:32 8155+8168
 4  506 út 29.10. 6:1829.10. 9:07 8155+8168
17+95 551 po 28.10. 22:0229.10. 5:09 8155
17+95 551 ne 27.10. 22:0228.10. 5:09 8155
2+91 553 so 26.10. 22:2927.10. 4:48 8155
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8391+8390

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.