Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8529

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
SkiWelt (od 7. 10. 2018 do 22. 6. 2019)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 1.12.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 5. 2007

Výrobní číslo: 156153

Původní evidenční číslo: 6509

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 754 847 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 108 pá 3.12. 6:113.12. 20:48 8529+8460
14 113 čt 2.12. 6:262.12. 23:23 8529+8460
 4  105 st 1.12. 15:221.12. 19:14 8529+8460
 4  504 út 30.11. 15:2430.11. 18:53 8529+8460
22 135 út 30.11. 5:5030.11. 8:51 8529+8460
22 113 po 29.11. 5:4529.11. 22:24 8529+8460
22 133 pá 26.11. 6:2526.11. 22:14 8529+8460
22 128 čt 25.11. 6:0826.11. 0:28 8529+8460
16 113 st 24.11. 6:3424.11. 23:34 8529+8460
 4  110 út 23.11. 14:5023.11. 18:50 8529+8460
 4  113 út 23.11. 6:5823.11. 9:14 8529+8460
26 107 po 22.11. 7:1422.11. 23:43 8529+8460
26 101 pá 19.11. 6:1619.11. 20:25 8529+8460
26 101 čt 18.11. 6:1618.11. 20:25 8529+8460
22 135 út 16.11. 14:3116.11. 22:34 8529+8460
 4  110 út 16.11. 6:1216.11. 10:04 8529+8460
 7  109 po 15.11. 5:0615.11. 20:12 8529+8460
22 109 pá 12.11. 5:5813.11. 0:29 8529+8460
22 107 čt 11.11. 4:5112.11. 0:09 8529+8460
14 109 st 10.11. 6:0211.11. 0:58 8529+8460
22 109 út 9.11. 15:5510.11. 0:29 8529+8460*Z1
22 108 út 9.11. 14:359.11. 15:55 8529+8460*Z1
22 109 út 9.11. 5:589.11. 14:35 8529+8460*MU
22 104 po 8.11. 4:358.11. 23:54 8529+8460
22 113 ne 7.11. 8:187.11. 23:34 8529+8460
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9072
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.