Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8529

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
SkiWelt (od 7. 10. 2018 do 22. 6. 2019)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 5. 2007

Výrobní číslo: 156153

Původní evidenční číslo: 6509

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 670 950 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  512 po 18.11. 6:0318.11. 9:39 8529+8525
22 524 pá 15.11. 5:3815.11. 22:28 8529+8525
16 517 čt 14.11. 5:4214.11. 23:08 8529+8525
25 501 st 13.11. 5:4413.11. 22:33 8529+8525
 8  508 út 12.11. 4:2812.11. 22:48 8529+8525
 8  504 po 11.11. 5:5812.11. 0:33 8529+8525
11 507 ne 10.11. 4:5210.11. 20:08 8529+8525
22 530 pá 8.11. 6:158.11. 20:26 8529+8525
25+92 552 čt 7.11. 21:408.11. 5:30 8529
 4  510 čt 7.11. 13:197.11. 18:35 8529+8381
 4  505 čt 7.11. 6:367.11. 10:13 8529+8381
7+99 564 st 6.11. 21:587.11. 5:02 8529
 4  512 st 6.11. 15:156.11. 18:52 8354+8529
 4  502 st 6.11. 5:576.11. 9:31 8354+8529
22 530 út 5.11. 6:155.11. 20:26 8354+8529
 8  508 po 4.11. 4:284.11. 22:48 8354+8529
16 504 ne 3.11. 10:134.11. 1:18 8354+8529
25 509 so 2.11. 7:222.11. 20:48 8354+8529
22 530 pá 1.11. 6:151.11. 20:26 8354+8529
22 512 čt 31.10. 14:4631.10. 20:21 8354+8529
22 522 čt 31.10. 6:0831.10. 12:00 8354+8529*MU
14 505 st 30.10. 5:4530.10. 23:20 8354+8529
22 535 út 29.10. 14:2630.10. 0:49 8354+8529
22 512 út 29.10. 5:4329.10. 10:06 8354+8529
22 509 po 28.10. 4:4428.10. 16:30 8354+8529*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.