Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8529

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
SkiWelt (od 7. 10. 2018 do 22. 6. 2019)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 14. 5. 2007

Výrobní číslo: 156153

Původní evidenční číslo: 6509

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 721 817 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  505 čt 12.11. 18:2512.11. 21:21 8271+8529*Z
14 512 st 11.11. 4:1111.11. 22:15 8271+8529
22 506 út 10.11. 5:4010.11. 22:41 8271+8529
22 524 po 9.11. 6:039.11. 20:00 8271+8529
14 508 ne 8.11. 4:328.11. 22:29 8271+8529
22 508 so 7.11. 8:027.11. 23:19 8271+8529
2+91 554 čt 5.11. 5:386.11. 4:30 8529
21 504 st 4.11. 15:384.11. 18:36 8529
21 502 st 4.11. 5:374.11. 9:26 8529
22 521 út 3.11. 5:393.11. 19:30 8529+8184
11 503 po 2.11. 4:122.11. 22:31 8529+8184
11 506 ne 1.11. 4:032.11. 0:59 8529+8184
22 517 so 31.10. 7:101.11. 0:09 8529+8184
22 520 pá 30.10. 5:5430.10. 19:43 8529+8184
22 526 čt 29.10. 6:2529.10. 20:36 8529+8184
22 515 st 28.10. 9:2528.10. 23:49 8529+8184
17 525 út 27.10. 5:0227.10. 10:09 8529+8184
22 519 po 26.10. 5:3926.10. 19:30 8529+8184
26 507 ne 25.10. 5:2125.10. 22:22 8529+8184
22 521 so 24.10. 5:0025.10. 1:07 8529+8184
26 505 pá 23.10. 5:4623.10. 19:49 8529+8184
14 505 čt 22.10. 4:3622.10. 21:17 8529+8184
 6  504 st 21.10. 5:4121.10. 20:54 8529+8184
24 511 út 20.10. 6:5120.10. 19:52 8529+8184
22 516 po 19.10. 4:5919.10. 19:00 8529+8184
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8281+8573

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.