Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8528

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 21.7.2025)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 26. 4. 2007

Výrobní číslo: 162539

Původní evidenční číslo: 6905

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf Alfa Union KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 998 985 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  117 po 10.11. 4:3910.11. 20:55 8528+8502
 5  120 pá 7.11. 15:347.11. 21:20 8528+8502
 5  110 pá 7.11. 6:057.11. 9:12 8528+8502
 7  109 čt 6.11. 6:226.11. 20:11 8528+8502
25 108 st 5.11. 6:105.11. 21:41 8528+8502
 5  108 út 4.11. 6:014.11. 22:58 8528+8502
25 108 po 3.11. 6:103.11. 21:41 8528+8502
 7  103 pá 31.10. 5:5631.10. 19:39 8528+8502
 1  111 čt 30.10. 4:5730.10. 20:45 8528+8502
6+14 111 st 29.10. 5:3129.10. 20:04 8528+8502
 5  108 po 27.10. 4:3927.10. 20:45 8528+8502
 5  108 pá 24.10. 4:3924.10. 20:45 8528+8502
 8  102 čt 23.10. 6:5723.10. 22:50 8528+8502
 5  102 st 22.10. 6:3122.10. 20:00 8528+8502*MU
 5  115 út 21.10. 5:4221.10. 21:51 8528+8502
 8  107 po 20.10. 15:2920.10. 23:30 8528+8502
 8  107 po 20.10. 7:1320.10. 9:08 8528+8502
 1  111 pá 17.10. 4:5717.10. 20:45 8528+8502
12 106 čt 16.10. 14:5216.10. 20:58 8528+8502
12 111 čt 16.10. 6:1416.10. 9:20 8528+8502
6+14 113 st 15.10. 5:4615.10. 22:02 8528+8502
6+14 111 út 14.10. 5:3114.10. 20:04 8528+8502
6+14 117 po 13.10. 6:0614.10. 0:36 8528+8502
 7  107 pá 10.10. 6:2310.10. 20:09 8528+8502
31 101 čt 9.10. 6:259.10. 20:28 8528+8502
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.