Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8528

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 26. 4. 2007

Výrobní číslo: 162539

Původní evidenční číslo: 6905

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 716 361 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 521 ne 27.9. 8:1028.9. 1:07 8528+8527
26 503 so 26.9. 4:2026.9. 21:22 8528+8527
22 512 pá 25.9. 4:2526.9. 0:29 8528+8527
 6  505 čt 24.9. 5:5125.9. 0:20 8528+8527
24 505 st 23.9. 5:4923.9. 18:52 8528+8527
22 524 út 22.9. 6:1622.9. 20:19 8528+8527
26 505 po 21.9. 5:4621.9. 16:00 8528+8527*MU
14 502 ne 20.9. 9:3920.9. 22:08 8528+8527
22 504 so 19.9. 7:1520.9. 0:40 8528+8527
26 505 pá 18.9. 5:4618.9. 19:49 8528+8527
38 553 st 16.9. 15:4317.9. 5:23 8528
25+92 552 út 15.9. 21:0916.9. 5:29 8528
22+97 564 po 14.9. 22:4915.9. 5:33 8528
38+91 557 ne 13.9. 4:2514.9. 4:30 8528
22 509 pá 11.9. 6:2312.9. 0:09 8528+8570
26 505 čt 10.9. 5:4610.9. 19:49 8528+8570
15 511 st 9.9. 8:049.9. 19:05 8528+8570
 5  512 út 8.9. 6:348.9. 10:12 8528+8570
26 505 po 7.9. 5:467.9. 19:49 8528+8570
2+6 531 ne 6.9. 9:437.9. 1:21 8528
 2  503 so 5.9. 6:095.9. 21:30 8528
22 526 pá 4.9. 6:254.9. 20:36 8528+8570
22 510 čt 3.9. 4:343.9. 23:49 8528+8570
22 517 st 2.9. 5:233.9. 1:07 8528+8570
 8  507 út 1.9. 5:292.9. 0:52 8528+8570
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.