Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8528

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 27.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 26. 4. 2007

Výrobní číslo: 162539

Původní evidenční číslo: 6905

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 928 380 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  502 pá 19.7. 6:4620.7. 0:32 8528+8170
22 503 čt 18.7. 6:3118.7. 12:35 8528+8170*MU
 7  501 st 17.7. 5:0317.7. 22:14 8528+8170
22 520 út 16.7. 6:1916.7. 23:54 8528+8170
22 501 po 15.7. 6:1315.7. 23:14 8528+8170
22 506 pá 12.7. 15:4612.7. 23:55 8528+8170
22 506 pá 12.7. 6:5612.7. 9:41 8528+8170
22 520 st 10.7. 6:1910.7. 23:54 8528+8170
22 501 út 9.7. 6:139.7. 23:14 8528+8170
26 514 po 8.7. 15:049.7. 0:46 8528+8170
26 518 po 8.7. 6:548.7. 10:23 8528+8170
22 512 čt 4.7. 5:324.7. 19:33 8528+8170
 6  509 st 3.7. 5:544.7. 0:32 8528+8170
 6  505 út 2.7. 5:342.7. 21:00 8528+8170
15 507 po 1.7. 6:051.7. 21:35 8528+8170
22 514 ne 30.6. 4:441.7. 0:14 8528+8170
15 506 so 29.6. 7:2729.6. 21:35 8528+8170
33 503 pá 28.6. 4:3329.6. 0:54 8528+8170
22 503 čt 27.6. 6:2528.6. 0:12 8528+8170
6+14 513 st 26.6. 15:4026.6. 19:15 8528+8170
26 502 st 26.6. 5:4426.6. 9:03 8528+8170
 7  518 út 25.6. 4:3626.6. 0:34 8528+8170
33 503 po 24.6. 4:3325.6. 0:54 8528+8170
22 507 ne 23.6. 4:4423.6. 23:55 8528+8170
33 504 so 22.6. 4:3422.6. 23:55 8528+8170
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.