Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8401

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 19. 2. 2004

Výrobní číslo: 157184

Původní evidenční číslo: 6680

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 054 594 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 511 dnes 5:0921.11. 22:04 8579+8401
22 512 st 20.11. 15:2420.11. 23:14 8579+8401
26 507 st 20.11. 6:2720.11. 9:53 8579+8401
22 504 út 19.11. 5:3619.11. 8:29 8579+8401
26 508 po 18.11. 5:0318.11. 22:01 8579+8401
12 504 ne 17.11. 5:0318.11. 0:49 8579+8401
15 508 so 16.11. 7:5616.11. 21:49 8579+8401
 4  504 pá 15.11. 5:4415.11. 21:11 8579+8401
15 505 čt 14.11. 6:1514.11. 21:20 8579+8401
4+20 532 st 13.11. 15:1013.11. 20:41 8579+8401*Z1
4+20 532 st 13.11. 5:2913.11. 13:50 8579+8401*MU
22 534 út 12.11. 6:5612.11. 18:19 8579+8401
22 512 po 11.11. 15:2411.11. 23:14 8579+8401
26 503 po 11.11. 6:5911.11. 10:40 8579+8401*MU
22 503 ne 10.11. 5:0811.11. 0:52 8579+8401
 7  512 so 9.11. 4:5610.11. 0:34 8579+8401
4+20 532 pá 8.11. 5:308.11. 20:39 8579+8401
15 508 čt 7.11. 4:497.11. 21:35 8579+8401
22 527 st 6.11. 5:526.11. 20:11 8579+8401
26 517 út 5.11. 6:125.11. 20:11 8579+8401
22 527 po 4.11. 5:524.11. 20:11 8579+8401
15 501 pá 1.11. 5:401.11. 18:53 8579+8401
15 508 čt 31.10. 4:4931.10. 21:35 8579+8401
22 516 st 30.10. 15:5631.10. 0:12 8579+8401
22 536 út 29.10. 4:4429.10. 21:26 8528+8401
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9297
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.