Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8401

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 19. 2. 2004

Výrobní číslo: 157184

Původní evidenční číslo: 6680

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 849 949 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 507 po 30.11. 5:5130.11. 11:30 8401+8566*MU
25 510 so 28.11. 7:3928.11. 21:02 8401+8566
 8  503 čt 26.11. 5:0026.11. 20:20 8401+8566
15 506 st 25.11. 5:2225.11. 21:56 8401+8566
15 509 út 24.11. 5:5924.11. 18:45 8401+8566
22 519 po 23.11. 5:2123.11. 22:14 8401+8566
26 505 pá 20.11. 5:5520.11. 22:39 8401+8566
22 515 čt 19.11. 4:3419.11. 21:44 8401+8566
22 527 st 18.11. 6:1818.11. 20:28 8401+8566
26 508 po 16.11. 6:2316.11. 20:25 8401+8566
24 510 pá 13.11. 6:4713.11. 19:42 8401+8566
15 510 čt 12.11. 6:0912.11. 18:55 8401+8566
24 505 st 11.11. 5:4911.11. 18:52 8401+8566
22 529 út 10.11. 6:4110.11. 20:58 8401+8566
15 509 po 9.11. 5:599.11. 18:45 8401+8566
 8  503 pá 6.11. 5:006.11. 20:20 8401+8566
22 519 čt 5.11. 5:215.11. 22:14 8401+8566
26 508 st 4.11. 6:234.11. 20:25 8401+8566
22 523 út 3.11. 5:533.11. 22:30 8401+8566
22 505 po 2.11. 5:562.11. 22:21 8401+8566
26 518 pá 30.10. 6:3230.10. 9:49 8401+8566
24 505 čt 29.10. 5:4929.10. 18:52 8401+8566
22 520 út 27.10. 5:5427.10. 19:43 8401+8566
 6  502 po 26.10. 6:3126.10. 20:34 8401+8566
 8  502 ne 25.10. 5:2926.10. 0:32 8401+8566
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.