Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8527

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 1.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 4. 2007

Výrobní číslo: 162508

Původní evidenční číslo: 8104

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 889 126 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 505 dnes 6:1521.11. 21:20 8527+8175
22 534 st 20.11. 6:5620.11. 18:19 8527+8175
4+20 532 út 19.11. 5:2919.11. 20:41 8527+8175
26 519 po 18.11. 6:3818.11. 20:33 8527+8175
26 511 pá 15.11. 5:2215.11. 19:27 8527+8175
26 517 čt 14.11. 6:1214.11. 20:11 8527+8175
22 534 st 13.11. 6:5613.11. 18:19 8527+8175
22 512 út 12.11. 15:2412.11. 23:14 8527+8175
 4  506 út 12.11. 5:5412.11. 9:50 8527+8175*MU
22 538 po 11.11. 4:3311.11. 18:50 8527+8175
22 516 ne 10.11. 4:5411.11. 0:32 8527+8175
15 505 pá 8.11. 6:158.11. 21:20 8527+8175
22 527 čt 7.11. 5:527.11. 20:11 8527+8175
26 507 st 6.11. 15:287.11. 0:44 8527+8175
 4  501 st 6.11. 7:266.11. 9:20 8527+8175
15 501 út 5.11. 5:405.11. 18:53 8527+8175
15 508 po 4.11. 4:494.11. 21:35 8527+8175
22 504 pá 1.11. 14:161.11. 19:57 8527+8175
26 507 pá 1.11. 6:271.11. 9:53 8527+8175
26 517 čt 31.10. 6:1231.10. 20:11 8527+8175
22 510 st 30.10. 5:5930.10. 8:53 8527+8175
4+20 532 út 29.10. 5:3029.10. 20:39 8527+8175
 7  502 ne 27.10. 4:3627.10. 20:00 8527+8175*MU
 7  505 so 26.10. 5:0227.10. 0:08 8527+8175
4+20 532 pá 25.10. 5:3025.10. 20:39 8527+8175
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.