Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8527

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 4. 2007

Výrobní číslo: 162508

Původní evidenční číslo: 8104

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 626 617 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 517 po 18.11. 14:5118.11. 18:14 8527+8550
 6  512 po 18.11. 5:4018.11. 10:03 8527+8550
22 512 pá 15.11. 14:4615.11. 20:21 8527+8550
 4  512 pá 15.11. 6:0315.11. 9:39 8527+8550
25 502 čt 14.11. 5:5515.11. 1:10 8527+8550
25 514 st 13.11. 5:2613.11. 22:18 8527+8550
22 535 út 12.11. 14:2613.11. 0:49 8527+8550
 4  505 út 12.11. 6:3612.11. 10:13 8527+8550
17+95 551 po 11.11. 21:3812.11. 5:09 8527
1+98 554 ne 10.11. 19:4211.11. 5:09 8527
25+97 563 so 9.11. 23:4510.11. 5:48 8527*Z
 2  504 so 9.11. 6:489.11. 22:01 8527
 4  505 pá 8.11. 14:198.11. 19:42 8527+8550
 4  502 pá 8.11. 5:578.11. 9:31 8527+8550
 4  504 čt 7.11. 14:097.11. 19:32 8527+8550
 4  509 čt 7.11. 5:397.11. 9:15 8527+8550
 8  511 st 6.11. 5:027.11. 0:53 8527+8550
16 517 út 5.11. 5:425.11. 23:08 8527+8550
 4  505 po 4.11. 14:194.11. 19:42 8527+8550
 4  504 po 4.11. 6:284.11. 10:03 8527+8550
22 528 pá 1.11. 6:051.11. 18:36 8527+8550
25 514 čt 31.10. 5:2631.10. 22:18 8527+8550
25 502 st 30.10. 5:5531.10. 1:10 8527+8550
22 518 út 29.10. 4:3429.10. 18:30 8527+8550
14 508 pá 25.10. 6:1425.10. 23:59 8527+8550
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8390

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.