Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8527

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 1.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 4. 2007

Výrobní číslo: 162508

Původní evidenční číslo: 8104

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 883 366 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 502 po 21.10. 15:0121.10. 20:50 8527+8175
22 519 po 21.10. 7:3721.10. 10:21 8527+8175
 4  512 pá 18.10. 5:4418.10. 12:50 8527+8175*MU
15 511 čt 17.10. 5:0917.10. 22:04 8527+8175
26 511 st 16.10. 5:2216.10. 19:27 8527+8175
15 506 út 15.10. 6:2515.10. 19:30 8527+8175
 4  505 po 14.10. 6:3514.10. 21:09 8527+8175
22 519 pá 11.10. 16:2012.10. 0:13 8527+8175
 4  501 čt 10.10. 14:4510.10. 20:18 8527+8175
22 516 čt 10.10. 6:5410.10. 9:49 8527+8175
15 502 st 9.10. 15:019.10. 20:50 8527+8175
15 502 st 9.10. 5:259.10. 9:33 8527+8175
26 508 út 8.10. 5:038.10. 22:02 8527+8175
22 530 po 7.10. 6:237.10. 23:34 8527+8175
 7  505 so 5.10. 5:025.10. 21:15 8527+8175*MU
22 534 pá 4.10. 6:564.10. 18:19 8527+8175
15 505 čt 3.10. 6:153.10. 21:20 8527+8175
15 502 st 2.10. 15:012.10. 20:50 8527+8175
15 502 st 2.10. 5:252.10. 9:33 8527+8175
26 505 út 1.10. 7:172.10. 0:06 8527+8175
22 504 po 30.9. 5:3630.9. 8:29 8527+8175
22 516 ne 29.9. 4:5430.9. 0:32 8527+8175
12 512 so 28.9. 5:0328.9. 23:30 8527+8175
 4  505 pá 27.9. 6:1027.9. 20:42 8527+8175
 4  508 čt 26.9. 6:3026.9. 19:24 8527+8175
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.