Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8527

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 4. 2007

Výrobní číslo: 162508

Původní evidenční číslo: 8104

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 679 670 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 521 čt 3.12. 5:393.12. 19:30 8528+8527
24 506 st 2.12. 6:062.12. 19:02 8528+8527
 8  503 út 1.12. 5:001.12. 20:20 8528+8527
 8  512 po 30.11. 4:4830.11. 19:49 8528+8527
25 510 ne 29.11. 10:0829.11. 21:02 8528+8527
22 519 so 28.11. 4:2528.11. 21:59 8528+8527
22 519 pá 27.11. 5:2127.11. 22:14 8528+8527
24 509 čt 26.11. 6:3726.11. 19:32 8528+8527
26 508 st 25.11. 9:2025.11. 20:25 8528+8527*Z
22 527 po 23.11. 6:1823.11. 20:28 8528+8527
15 501 so 21.11. 6:0221.11. 20:41 8528+8527
22 509 pá 20.11. 6:0820.11. 23:19 8528+8527
22 505 st 18.11. 5:5618.11. 8:30 8528+8527*MU
 6  507 ne 15.11. 4:4115.11. 22:20 8528+8527
22 510 pá 13.11. 6:2013.11. 20:11 8528+8527
22 523 čt 12.11. 5:5312.11. 22:30 8528+8527
15 504 út 10.11. 5:0210.11. 19:45 8528+8527
15 506 po 9.11. 5:229.11. 21:56 8528+8527
22 505 ne 8.11. 9:148.11. 22:21 8528+8527
25 510 so 7.11. 7:397.11. 21:02 8528+8527
22 510 pá 6.11. 6:206.11. 20:11 8528+8527
 6  510 čt 5.11. 4:415.11. 19:57 8528+8527
 6  510 st 4.11. 4:414.11. 19:57 8528+8527
15 509 út 3.11. 5:593.11. 18:45 8528+8527
24 505 po 2.11. 5:492.11. 18:52 8528+8527
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8394+8393
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.