Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8527

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 1.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 4. 2007

Výrobní číslo: 162508

Původní evidenční číslo: 8104

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 812 296 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 531 dnes 5:5821.9. 8:42 8527+8173
15 508 st 20.9. 5:5920.9. 20:50 8527+8173
15 508 út 19.9. 5:5919.9. 20:50 8527+8173
22 509 po 18.9. 6:0718.9. 20:05 8527+8173
14 507 ne 17.9. 6:2317.9. 23:13 8527+8173
22 531 pá 15.9. 14:3915.9. 20:13 8527+8173
22 538 pá 15.9. 6:4315.9. 9:38 8527+8173
 4  509 čt 14.9. 14:5714.9. 18:20 8527+8173
 4  507 čt 14.9. 6:0414.9. 9:32 8527+8173
15 510 st 13.9. 6:2913.9. 21:20 8527+8173
14 515 út 12.9. 6:2712.9. 19:10 8527+8173
26 511 po 11.9. 5:0812.9. 0:07 8527+8173
26 517 pá 8.9. 6:088.9. 22:16 8527+8173
 4  510 čt 7.9. 15:057.9. 18:28 8527+8173
 4  510 čt 7.9. 6:347.9. 10:00 8527+8173
26 508 st 6.9. 4:536.9. 23:30 8527+8173
26 517 út 5.9. 16:455.9. 22:16 8527+8173*Z1
26 510 út 5.9. 5:575.9. 9:16 8527+8173
22 519 po 4.9. 6:574.9. 23:55 8527+8173
26 502 so 2.9. 6:382.9. 16:45 8527+8173*MU*1
22 513 pá 1.9. 5:442.9. 0:35 8527+8173
 6  513 čt 31.8. 15:291.9. 0:24 8527+8173
 6  513 čt 31.8. 5:2531.8. 9:57 8527+8173
22 510 st 30.8. 5:3031.8. 0:34 8527+8173
22 501 po 28.8. 4:2928.8. 21:05 8527+8173
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8293+8384
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození vozu 8173 výtržníkem ve smyčce Červený Vrch

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.