Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8527

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 5.12.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 4. 2007

Výrobní číslo: 162508

Původní evidenční číslo: 8104

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 707 225 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 pá 11.6. 4:2511.6. 22:50 8528+8527
22 521 čt 10.6. 6:1810.6. 23:48 8528+8527
22 518 st 9.6. 5:579.6. 20:36 8528+8527
22 507 út 8.6. 15:208.6. 20:06 8528+8527*Z1
 7  506 ne 6.6. 4:596.6. 20:56 8528+8527
 7  506 so 5.6. 4:595.6. 20:56 8528+8527
22 502 pá 4.6. 4:344.6. 19:18 8528+8527
22 525 čt 3.6. 5:044.6. 0:18 8528+8527
22 502 st 2.6. 4:342.6. 19:18 8528+8527
22 525 út 1.6. 5:042.6. 0:18 8528+8527
22 518 po 31.5. 5:5731.5. 20:36 8528+8527
36 507 ne 30.5. 4:4230.5. 21:00 8528+8527
14 503 so 29.5. 4:1129.5. 21:57 8528+8527
22 519 pá 28.5. 6:0728.5. 23:19 8528+8527
22 528 čt 27.5. 5:3427.5. 19:27 8528+8527
 6  509 st 26.5. 4:4126.5. 23:19 8528+8527
36 503 út 25.5. 4:4225.5. 21:30 8528+8527
22 521 po 24.5. 6:1824.5. 23:48 8528+8527
22 510 pá 21.5. 5:1721.5. 15:50 8528+8527*MU
22 519 čt 20.5. 6:0720.5. 23:19 8528+8527
22 524 st 19.5. 5:0419.5. 19:53 8528+8527
26 509 út 18.5. 6:3218.5. 20:34 8528+8527
 4  508 po 17.5. 15:2917.5. 19:03 8528+8527
 4  506 po 17.5. 6:0917.5. 9:42 8528+8527
14 501 pá 14.5. 10:4515.5. 0:09 8528+8527*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8378+8532
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8559+8558

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.