Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8527

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 4. 2007

Výrobní číslo: 162508

Původní evidenční číslo: 8104

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 609 817 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 503 po 19.8. 6:1519.8. 20:46 8525+8527
22 512 ne 18.8. 4:5818.8. 23:10 8525+8527
22 520 pá 9.8. 6:129.8. 17:30 8525+8527*MU
25 509 pá 2.8. 4:512.8. 21:19 8525+8527
22 526 čt 1.8. 13:471.8. 20:59 8525+8527
22 504 čt 1.8. 4:581.8. 10:08 8525+8527
 6  506 st 31.7. 5:181.8. 0:55 8525+8527
22 520 út 30.7. 6:1230.7. 19:52 8525+8527
22 520 po 29.7. 6:1229.7. 19:52 8525+8527
 8  507 so 27.7. 4:0827.7. 20:05 8525+8527
 6  502 pá 26.7. 6:4027.7. 0:15 8525+8527
 8  503 st 24.7. 5:0425.7. 0:10 8525+8527*MU*1
 8  505 út 23.7. 5:1923.7. 23:18 8525+8527
22 504 po 22.7. 4:4822.7. 20:59 8525+8527
 8  503 pá 19.7. 5:0420.7. 1:13 8525+8527
16 508 čt 18.7. 7:1518.7. 21:40 8525+8527*Z
22 515 st 17.7. 5:5217.7. 20:12 8525+8527
22 519 út 16.7. 5:2517.7. 1:19 8525+8527
26 511 po 15.7. 4:2015.7. 20:18 8525+8527
22 523 ne 14.7. 11:0914.7. 23:49 8525+8527
16 501 pá 12.7. 6:0712.7. 20:39 8525+8527
22 522 čt 11.7. 5:5911.7. 20:36 8525+8527
 6  513 út 9.7. 5:319.7. 11:12 8525+8527
16 511 po 8.7. 5:489.7. 0:36 8525+8527
22 509 ne 7.7. 4:447.7. 22:58 8525+8527
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Strossmayerově nám.
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8412+8413

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.