Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8527

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 20.12.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 4. 2007

Výrobní číslo: 162508

Původní evidenční číslo: 8104

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 751 655 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 118 po 7.3. 15:547.3. 20:30 8543+8527
22 140 po 7.3. 5:367.3. 8:47 8543+8527
22 105 ne 6.3. 9:397.3. 0:07 8543+8527
14 109 so 5.3. 7:186.3. 0:24 8543+8527
25 107 pá 4.3. 5:194.3. 21:31 8543+8527
22 111 čt 3.3. 6:504.3. 0:07 8543+8527
22 140 st 2.3. 5:362.3. 8:47 8543+8527
22 112 út 1.3. 6:572.3. 0:27 8543+8527
26 108 po 28.2. 4:291.3. 1:01 8543+8527
22 116 pá 25.2. 4:5126.2. 0:47 8543+8527
22 111 čt 24.2. 6:5025.2. 0:07 8543+8527
26 104 st 23.2. 6:2124.2. 0:20 8543+8527
22 119 út 22.2. 5:1622.2. 22:34 8543+8527
25 109 po 21.2. 5:4021.2. 22:03 8543+8527
22 106 pá 18.2. 6:1118.2. 20:48 8543+8527
22 110 čt 17.2. 6:4217.2. 21:06 8543+8527
25 111 st 16.2. 5:5716.2. 19:41 8543+8527
22 112 út 15.2. 6:5716.2. 0:27 8543+8527
22 119 po 14.2. 5:1614.2. 22:34 8543+8527
22 110 pá 11.2. 6:4211.2. 21:06 8543+8527
 4  108 čt 10.2. 15:0210.2. 18:54 8543+8527
 4  109 čt 10.2. 6:2210.2. 10:14 8543+8527
25 112 st 9.2. 6:069.2. 19:51 8543+8527
16 115 út 8.2. 15:349.2. 0:34 8543+8527
26 110 pá 4.2. 5:134.2. 19:41 8528+8527


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.