Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8527

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 4. 2007

Výrobní číslo: 162508

Původní evidenční číslo: 8104

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 570 093 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16+92 462 ne 21.1. 20:0522.1. 5:17 8527
2+96 463 so 20.1. 20:5821.1. 5:13 8527
2+96 462 pá 19.1. 5:3320.1. 4:46 8527
13 408 čt 18.1. 6:3318.1. 20:04 8527
11+98 451 st 17.1. 21:0318.1. 5:08 8527
2 410 st 17.1. 5:1017.1. 19:16 8527
13 409 út 16.1. 6:4316.1. 21:52 8527
2+96 462 po 15.1. 5:3316.1. 5:13 8527
12+93 452 ne 14.1. 20:1215.1. 4:30 8527
25+94 451 so 13.1. 21:4114.1. 5:32 8527
21 405 pá 12.1. 15:0812.1. 18:54 8527
21 405 pá 12.1. 5:4312.1. 9:30 8527
13 406 čt 11.1. 15:0411.1. 22:22 8527
21 408 čt 11.1. 6:1311.1. 10:00 8527
21 408 st 10.1. 15:3810.1. 19:24 8527
21 405 st 10.1. 5:4310.1. 9:30 8527
13 410 út 9.1. 6:1510.1. 0:54 8527
21 406 po 8.1. 15:188.1. 19:04 8527
21 406 po 8.1. 5:538.1. 9:40 8527
Rok 2017
11 406 st 11.10. 4:2811.10. 19:15 8527+8526*MU*1
14 402 út 10.10. 6:5610.10. 21:31 8527+8526
11 410 po 9.10. 5:549.10. 10:34 8527+8526
11 403 ne 8.10. 3:499.10. 0:26 8527
13 406 so 7.10. 5:178.10. 0:49 8527
14 414 pá 6.10. 4:166.10. 21:01 8527+8526
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda se zájezdním autobusem na Želivského

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.