Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8527

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 4. 2007

Výrobní číslo: 162508

Původní evidenční číslo: 8104

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 638 467 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 563 so 18.1. 21:1119.1. 5:48 8527
25+92 552 pá 17.1. 21:4018.1. 5:30 8527
25+97 561 čt 16.1. 21:4017.1. 5:18 8527
2+91 551 st 15.1. 19:0016.1. 4:49 8527
17+95 551 út 14.1. 21:3815.1. 5:09 8527
2+91 551 po 13.1. 19:0014.1. 4:49 8527
26 504 ne 12.1. 4:5912.1. 22:41 8527+8562
14 504 so 11.1. 4:3111.1. 22:54 8527+8562
16 511 pá 10.1. 5:0311.1. 1:18 8527+8562
 8  509 čt 9.1. 14:069.1. 19:02 8527+8562
 8  509 čt 9.1. 5:179.1. 10:13 8527+8562
26 506 st 8.1. 5:078.1. 20:55 8527+8562
 4  512 út 7.1. 15:157.1. 18:52 8527+8562
 4  510 út 7.1. 5:477.1. 9:23 8527+8562
25 514 po 6.1. 5:266.1. 22:18 8527+8562
26 502 ne 5.1. 4:406.1. 1:00 8273+8527
 8  507 so 4.1. 4:084.1. 20:05 8273+8527
 6  506 pá 3.1. 5:064.1. 0:01 8273+8527
22 522 čt 2.1. 5:592.1. 20:35 8273+8527
Rok 2019
25 513 út 31.12. 5:2631.12. 16:00 8273+8527*MU
 6  503 po 30.12. 4:2630.12. 21:08 8273+8527
 6  504 ne 29.12. 4:4630.12. 0:55 8273+8527
22 516 so 28.12. 8:3929.12. 0:09 8273+8527
22 520 pá 27.12. 5:5127.12. 22:58 8273+8527
 6  504 čt 26.12. 4:4627.12. 0:55 8273+8527
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.