Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8175

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 3. 2006

Výrobní číslo: 044/2005

Původní evidenční číslo: 6839

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 958 820 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  506 dnes 4:3215.6. 23:41 8542+8175
22 531 pá 14.6. 16:0115.6. 0:13 8542+8175
22 526 pá 14.6. 6:0414.6. 8:56 8542+8175
22 526 čt 13.6. 15:2113.6. 21:11 8542+8175
3+26 513 čt 13.6. 6:3013.6. 9:46 8542+8175
22 513 st 12.6. 19:1013.6. 0:34 8542+8175*Z1
3+26 510 st 12.6. 5:3612.6. 18:26 8542+8175
 4  502 út 11.6. 6:0611.6. 20:30 8542+8175
22 513 po 10.6. 5:0711.6. 0:34 8542+8175
3+26 502 ne 9.6. 4:2610.6. 0:05 8542+8175
3+26 502 so 8.6. 4:469.6. 0:25 8542+8175
22 533 pá 7.6. 4:337.6. 21:54 8542+8175
22 509 čt 6.6. 6:447.6. 0:16 8542+8175
3+26 507 st 5.6. 14:445.6. 20:34 8542+8175
6+14 504 út 4.6. 6:014.6. 21:44 8542+8175
 4  512 po 3.6. 5:453.6. 19:59 8542+8175
3+26 510 pá 31.5. 5:3631.5. 18:26 8542+8175
24 511 čt 30.5. 15:1930.5. 19:15 8542+8175
24 511 čt 30.5. 6:0530.5. 9:15 8542+8175
3+26 507 st 29.5. 14:4429.5. 20:34 8542+8175
3+26 513 po 27.5. 6:3027.5. 9:46 8756+8175
3+26 503 so 25.5. 5:0626.5. 0:46 8756+8175
 4  502 pá 24.5. 16:4524.5. 20:30 8756+8175*Z1
 4  504 pá 24.5. 6:1724.5. 10:00 8756+8175
3+26 507 čt 23.5. 14:4423.5. 20:34 8756+8175
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8413+8412

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.