Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8175

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 3. 2006

Výrobní číslo: 044/2005

Původní evidenční číslo: 6839

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 660 882 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+95 557 po 18.2. 19:3319.2. 4:39 8175
25+97 562 ne 17.2. 22:3118.2. 5:47 8175
2+91 550 so 16.2. 19:2317.2. 4:48 8175
17+95 553 pá 15.2. 22:0416.2. 5:41 8175
 4  511 pá 15.2. 13:2915.2. 18:43 8381+8175
 4  511 pá 15.2. 6:4415.2. 10:23 8381+8175
7+99 564 čt 14.2. 21:5815.2. 5:00 8175
 4  504 čt 14.2. 14:0914.2. 19:32 8175+8391
 4  505 čt 14.2. 6:3614.2. 10:13 8175+8391
17+95 552 st 13.2. 21:4414.2. 5:41 8175
 4  504 st 13.2. 14:0913.2. 19:32 8175+8158
 4  505 st 13.2. 6:3613.2. 10:13 8175+8158
17+95 552 út 12.2. 21:4413.2. 5:41 8175
2+91 551 po 11.2. 19:0012.2. 4:48 8175
17+95 552 ne 10.2. 21:4911.2. 5:41 8175
2+92 560 so 9.2. 22:4410.2. 4:17 8175
15+99 565 pá 8.2. 20:449.2. 5:00 8175
13+95 557 čt 7.2. 19:338.2. 4:39 8175
2+91 551 st 6.2. 19:007.2. 4:48 8175
13+95 557 út 5.2. 19:336.2. 4:39 8175
2+91 551 po 4.2. 19:005.2. 4:48 8175
25+97 562 ne 3.2. 22:294.2. 5:47 8175
17+95 551 so 2.2. 21:393.2. 4:44 8175
25+97 563 pá 1.2. 21:122.2. 5:46 8175
 4  504 pá 1.2. 14:091.2. 19:32 8175+8404


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.