Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8175

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 3. 2006

Výrobní číslo: 044/2005

Původní evidenční číslo: 6839

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 768 350 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 564 ne 10.1. 20:2911.1. 5:19 8175
7+91 555 pá 8.1. 19:279.1. 4:49 8175
13+97 565 čt 7.1. 6:528.1. 5:18 8175
13+97 566 út 5.1. 6:156.1. 5:49 8175
Rok 2020
 8  505 st 23.12. 5:2023.12. 22:33 8258+8175
 6  510 po 21.12. 4:4121.12. 19:57 8258+8175
26 505 ne 20.12. 4:3920.12. 21:52 8258+8175
22 508 so 19.12. 8:0219.12. 23:19 8258+8175
22 524 čt 17.12. 6:0317.12. 16:00 8258+8175*MU
24 511 st 16.12. 6:5716.12. 19:52 8258+8175
26 512 út 15.12. 4:2115.12. 20:53 8258+8175
26 506 po 14.12. 6:0514.12. 22:58 8258+8175
22 505 ne 13.12. 9:1413.12. 22:21 8258+8175
22 513 so 12.12. 6:4412.12. 23:08 8258+8175
24 508 pá 11.12. 6:2711.12. 19:22 8258+8175
 8  512 čt 10.12. 4:4810.12. 19:49 8258+8175
 8  505 st 9.12. 5:209.12. 22:33 8258+8175
24 508 út 8.12. 6:278.12. 19:23 8258+8175
22 520 ne 6.12. 8:106.12. 22:14 8258+8175
22 505 so 5.12. 7:325.12. 22:21 8258+8175
22 520 pá 4.12. 5:014.12. 21:50 8258+8175
26 506 čt 3.12. 6:053.12. 22:58 8258+8175
22 516 út 1.12. 4:251.12. 21:59 8258+8175
22 516 po 30.11. 4:2530.11. 21:59 8258+8175
26 505 ne 29.11. 4:3929.11. 21:52 8258+8175
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.