Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8175

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 3. 2006

Výrobní číslo: 044/2005

Původní evidenční číslo: 6839

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 641 379 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36+91 557 po 16.7. 19:2717.7. 5:09 8175
2+92 563 so 14.7. 20:1115.7. 4:17 8175
2+91 562 pá 13.7. 21:0914.7. 4:13 8175
25+97 561 čt 12.7. 22:0913.7. 5:16 8175
7+90 553 st 11.7. 21:1212.7. 4:51 8175
25+97 561 út 10.7. 22:0911.7. 5:16 8175
7+90 553 po 9.7. 21:1210.7. 4:51 8175
7+90 554 ne 8.7. 21:279.7. 5:21 8175
25+97 562 so 7.7. 22:298.7. 5:16 8175
36+91 558 pá 6.7. 22:227.7. 5:41 8175
25+97 561 čt 5.7. 22:096.7. 4:51 8175
36+90 550 st 4.7. 20:455.7. 5:21 8175+8168
36+91 557 út 3.7. 19:274.7. 5:09 8175
25+97 562 po 2.7. 22:293.7. 5:47 8175
36+91 556 ne 1.7. 4:432.7. 4:39 8175
26 511 pá 29.6. 6:0429.6. 22:28 8175+8159
22 521 čt 28.6. 5:5928.6. 19:50 8175+8159
26 511 st 27.6. 6:0427.6. 22:28 8175+8159
22 519 út 26.6. 6:5526.6. 21:08 8175+8159
 4  505 po 25.6. 14:1925.6. 19:42 8175+8159
 4  504 po 25.6. 6:2825.6. 10:03 8175+8159
22 525 pá 22.6. 5:5222.6. 20:20 8175+8159
22 503 čt 21.6. 6:1122.6. 0:08 8175+8159
22 521 st 20.6. 5:5920.6. 19:50 8175+8159
22 524 út 19.6. 5:3719.6. 22:53 8175+8159


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.