Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8175

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 3. 2006

Výrobní číslo: 044/2005

Původní evidenční číslo: 6839

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 738 545 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  104 út 4.8. 5:164.8. 8:35 8548+8175
 5  101 po 3.8. 5:043.8. 20:45 8548+8175
14 108 pá 31.7. 5:4731.7. 22:07 8548+8175
 5  101 čt 30.7. 5:0430.7. 20:45 8548+8175
26 103 st 29.7. 5:0629.7. 19:22 8548+8175
24 101 út 28.7. 6:0228.7. 20:52 8548+8175
 5  101 po 27.7. 5:0427.7. 20:45 8548+8175
14 108 pá 24.7. 5:4724.7. 22:07 8548+8175
15 109 čt 23.7. 4:5223.7. 19:59 8548+8175
14 101 st 22.7. 5:1822.7. 20:57 8548+8175
14 108 út 21.7. 5:4721.7. 22:07 8548+8175
 5  104 po 20.7. 14:1820.7. 21:21 8548+8175
14 108 pá 17.7. 5:4717.7. 22:07 8548+8175
15 109 čt 16.7. 4:5216.7. 19:59 8548+8175
14 111 st 15.7. 5:4715.7. 22:25 8548+8175
 5  101 út 14.7. 5:0414.7. 20:45 8548+8175
15 102 po 13.7. 5:3413.7. 20:53 8548+8175
26 103 pá 10.7. 5:0610.7. 19:22 8548+8175
24 110 čt 9.7. 5:149.7. 20:14 8548+8175
14 101 st 8.7. 5:188.7. 20:57 8548+8175
14 110 út 7.7. 6:307.7. 20:00 8548+8175
14 106 pá 3.7. 5:333.7. 21:52 8548+8175
24 104 čt 2.7. 12:552.7. 21:17 8548+8175
24 101 st 1.7. 6:021.7. 20:52 8548+8175
26 103 út 30.6. 5:0630.6. 19:22 8548+8175


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.