Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8175

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 3. 2006

Výrobní číslo: 044/2005

Původní evidenční číslo: 6839

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 717 297 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  507 út 21.1. 4:0821.1. 21:49 8378+8175
22 535 po 20.1. 14:2621.1. 0:49 8378+8175
 4  503 po 20.1. 6:1820.1. 9:55 8378+8175
16 517 pá 17.1. 5:4217.1. 23:08 8378+8175
 4  511 čt 16.1. 13:2916.1. 18:43 8378+8175
 4  502 čt 16.1. 5:5716.1. 9:31 8378+8175
 8  509 st 15.1. 14:0615.1. 19:02 8378+8175
 8  509 st 15.1. 5:1715.1. 10:13 8378+8175
 4  511 út 14.1. 13:2914.1. 18:43 8378+8175
 4  503 út 14.1. 6:1814.1. 9:55 8378+8175
 8  508 po 13.1. 4:2813.1. 22:48 8378+8175
14 503 ne 12.1. 4:3113.1. 0:14 8378+8175
26 504 so 11.1. 4:3911.1. 22:41 8378+8175
22 516 pá 10.1. 6:2410.1. 23:49 8378+8175
22 535 čt 9.1. 14:2610.1. 0:49 8378+8175
22 512 čt 9.1. 5:439.1. 10:06 8378+8175
14 512 st 8.1. 4:318.1. 20:46 8378+8175
22 521 út 7.1. 5:598.1. 0:42 8378+8175
22 521 po 6.1. 5:596.1. 14:45 8378+8175*MU
17+95 553 so 4.1. 22:345.1. 5:41 8175
2+91 550 pá 3.1. 20:094.1. 4:48 8175
13 507 čt 2.1. 6:332.1. 22:12 8175
Rok 2019
25+97 562 po 30.12. 22:2931.12. 5:49 8175
13+95 557 ne 29.12. 9:5230.12. 4:39 8175
13 505 so 28.12. 7:5228.12. 21:00 8175
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.