Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8175

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 3. 2006

Výrobní číslo: 044/2005

Původní evidenční číslo: 6839

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 752 660 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+95 553 so 24.10. 22:0225.10. 5:09 8175
25+97 561 pá 23.10. 19:5424.10. 5:18 8175
14+94 562 čt 22.10. 20:0323.10. 5:19 8175
22 536 čt 22.10. 6:1522.10. 8:47 8175+8172
26 516 st 21.10. 4:5421.10. 21:38 8175+8172
15 509 út 20.10. 5:5820.10. 18:45 8175+8172
24 505 po 19.10. 5:4919.10. 18:52 8175+8172
15 505 ne 18.10. 6:0218.10. 21:41 8175+8172
17 528 pá 16.10. 6:0416.10. 9:12 8175+8172
22 522 čt 15.10. 6:0715.10. 20:00 8175+8172
26 516 st 14.10. 4:5414.10. 21:38 8175+8172
22 526 út 13.10. 6:2513.10. 20:36 8175+8172
17 528 po 12.10. 6:0412.10. 9:12 8175+8172
11 505 ne 11.10. 4:1212.10. 0:39 8175+8172
22 521 so 10.10. 5:0011.10. 1:07 8175+8172
 6  505 pá 9.10. 5:5110.10. 0:20 8175+8172
 8  109 čt 8.10. 5:488.10. 8:30 8175+8172*MU
26 501 st 7.10. 5:077.10. 13:00 8175+8172*MU
14 505 út 6.10. 4:366.10. 21:17 8175+8172
 6  505 po 5.10. 5:516.10. 0:20 8175+8172
14 502 ne 4.10. 9:394.10. 22:08 8175+8172
22 509 pá 2.10. 6:233.10. 0:09 8175+8172
22 541 čt 1.10. 6:051.10. 9:07 8175+8172
26 501 st 30.9. 5:071.10. 0:39 8175+8172
24 507 út 29.9. 6:1729.9. 19:12 8175+8172
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.