Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8175

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 3. 2006

Výrobní číslo: 044/2005

Původní evidenční číslo: 6839

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 660 084 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  504 út 23.10. 14:0923.10. 19:32 8175+8158
26 503 út 23.10. 4:3923.10. 10:24 8175+8158
22 524 po 22.10. 5:3722.10. 22:53 8175+8158
22 504 ne 21.10. 9:0922.10. 0:32 8252+8175
26 501 so 20.10. 6:4021.10. 0:40 8252+8175
22 506 pá 19.10. 5:1919.10. 19:42 8175+8179
26 503 čt 18.10. 14:3718.10. 20:27 8175+8179
 9  502 čt 18.10. 5:0118.10. 9:35 8175+8179
22 516 st 17.10. 6:2417.10. 23:49 8175+8179
 4  505 út 16.10. 14:1916.10. 19:42 8175+8179
22 512 út 16.10. 5:4316.10. 10:06 8175+8179
22 536 po 15.10. 6:4915.10. 19:27 8175+8179
 5  516 pá 12.10. 6:5812.10. 21:13 8175+8179
22 503 čt 11.10. 6:1112.10. 0:08 8175+8179
 7  101 st 10.10. 17:0010.10. 19:37 8175+8179*Z
 5  514 st 10.10. 4:4510.10. 9:59 8175+8179
22 521 út 9.10. 5:599.10. 19:50 8175+8179
22 532 po 8.10. 6:219.10. 0:09 8175+8179
 7  504 so 6.10. 4:586.10. 21:18 8175+8179
26 506 pá 5.10. 5:075.10. 20:55 8175+8179
22 505 čt 4.10. 4:594.10. 22:18 8175+8179
22 537 st 3.10. 6:504.10. 0:48 8175+8179
 1  510 út 2.10. 5:252.10. 18:42 8175+8179
22 506 po 1.10. 5:191.10. 19:42 8175+8179
14 501 čt 27.9. 5:0527.9. 19:19 8175+8179
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8015+8079

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.