Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8175

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 3. 2006

Výrobní číslo: 044/2005

Původní evidenční číslo: 6839

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 703 707 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 562 út 19.11. 22:3020.11. 5:49 8175
22 517 út 19.11. 14:5119.11. 18:14 8560+8175
22 517 út 19.11. 5:3619.11. 9:17 8560+8175
 6  508 po 18.11. 15:1718.11. 19:00 8560+8175*MU*1
22 517 po 18.11. 5:3618.11. 9:17 8560+8175
26 509 pá 15.11. 15:2616.11. 1:00 8560+8175
 4  511 pá 15.11. 6:4415.11. 10:23 8560+8175
25+97 561 čt 14.11. 22:1015.11. 5:18 8175
 4  510 čt 14.11. 13:1914.11. 18:35 8161+8175
 4  505 čt 14.11. 6:3614.11. 10:13 8161+8175
7+99 564 st 13.11. 21:5814.11. 5:02 8175
2+91 551 út 12.11. 19:0013.11. 4:49 8175
17+95 552 po 11.11. 21:4412.11. 5:41 8175
 4  512 po 11.11. 15:1511.11. 18:52 8404+8175
 4  504 po 11.11. 6:2811.11. 10:03 8404+8175
17+95 552 ne 10.11. 22:0911.11. 5:41 8175
11+96 564 so 9.11. 22:5010.11. 5:18 8175
2+92 560 pá 8.11. 22:409.11. 4:18 8175
 4  512 pá 8.11. 15:158.11. 18:52 8175+8559
 4  510 pá 8.11. 5:478.11. 9:23 8175+8559
16 512 čt 7.11. 5:127.11. 19:48 8175+8559
22 516 st 6.11. 6:246.11. 23:49 8175+8559
 4  512 út 5.11. 15:155.11. 18:52 8175+8559
 4  512 út 5.11. 6:035.11. 9:39 8175+8559
 4  511 po 4.11. 13:294.11. 18:43 8175+8559
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s bus 207 v Revoluční ul. v 18:07

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.