Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8175

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 3. 2006

Výrobní číslo: 044/2005

Původní evidenční číslo: 6839

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 622 539 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 507 út 24.4. 6:3324.4. 9:54 8253+8175
26 513 po 23.4. 6:1223.4. 19:36 8253+8175
26 508 ne 22.4. 4:2022.4. 21:54 8253+8175
22 516 so 21.4. 8:3922.4. 0:09 8253+8175
3+6 527 pá 20.4. 15:3920.4. 19:25 8253+8175
 4  504 pá 20.4. 6:2820.4. 10:03 8253+8175
3+6 523 čt 19.4. 4:5320.4. 0:42 8253+8175
22 523 st 18.4. 5:2219.4. 1:20 8253+8175
3+6 512 út 17.4. 13:3917.4. 19:44 8253+8175
26 501 út 17.4. 4:3917.4. 10:24 8253+8175
22 525 po 16.4. 5:5216.4. 20:20 8253+8175
22 518 ne 15.4. 9:1016.4. 0:30 8253+8175
5+14 515 so 14.4. 4:2514.4. 20:43 8253+8175
13 504 pá 13.4. 6:5213.4. 20:12 8175
21 504 čt 12.4. 15:2412.4. 19:23 8175
 7  502 út 10.4. 6:4711.4. 1:08 8175+8168
25+97 561 po 9.4. 22:1010.4. 5:16 8175
11+95 563 ne 8.4. 19:529.4. 5:09 8175
11+95 567 so 7.4. 19:248.4. 4:04 8175
25+97 563 pá 6.4. 21:127.4. 5:46 8175
7+91 557 čt 5.4. 22:156.4. 4:31 8175
7+91 557 st 4.4. 22:155.4. 4:31 8175
22 536 st 4.4. 6:494.4. 19:27 8175+8155
5+95 564 út 3.4. 20:154.4. 5:41 8175
26+91 552 po 2.4. 22:403.4. 5:18 8175


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.