Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8522

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 3. 2007

Výrobní číslo: 157255

Původní evidenční číslo: 6704

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 653 751 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 208 út 11.12. 6:1411.12. 20:18 8522+8523
 6  206 po 10.12. 5:0610.12. 20:34 8522+8523
 6  204 ne 9.12. 4:2610.12. 0:55 8522+8523
10 206 so 8.12. 4:168.12. 22:54 8522+8523
10 207 pá 7.12. 5:228.12. 0:45 8522+8523
 3  217 čt 6.12. 4:457.12. 0:56 8522+8523
10 213 st 5.12. 5:516.12. 1:05 8522+8523
12 215 út 4.12. 5:495.12. 0:04 8522+8523
12 208 po 3.12. 6:573.12. 13:30 8522+8523*MU
12 204 ne 2.12. 5:152.12. 21:32 8522+8523
12 209 so 1.12. 5:151.12. 21:32 8522+8523
14 207 pá 30.11. 5:1730.11. 20:29 8522+8523
10 204 čt 29.11. 4:5729.11. 21:10 8522+8523
14 205 st 28.11. 4:3728.11. 21:47 8522+8523
12 205 út 27.11. 6:4927.11. 19:20 8522+8523
12 208 po 26.11. 7:0526.11. 19:45 8522+8523
12 215 pá 23.11. 5:4924.11. 0:04 8522+8523
10 221 čt 22.11. 7:0722.11. 20:12 8522+8523
17 229 st 21.11. 6:2021.11. 23:57 8522+8523
10 206 út 20.11. 5:1120.11. 18:08 8522+8523
10 204 po 19.11. 4:5719.11. 21:10 8522+8523
 3  204 ne 18.11. 5:0519.11. 0:36 8522+8523
 3  204 so 17.11. 4:4518.11. 0:36 8522+8523
10 205 pá 16.11. 14:4317.11. 0:25 8522+8523
24 208 pá 16.11. 5:4416.11. 10:02 8522+8523
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.