Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8522

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 19.11.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 3. 2007

Výrobní číslo: 157255

Původní evidenční číslo: 6704

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 804 399 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+94 165 so 4.12. 20:065.12. 5:34 8522
18+95 166 pá 3.12. 21:044.12. 5:29 8522
18+95 164 čt 2.12. 19:543.12. 4:30 8522
18+95 166 st 1.12. 21:042.12. 5:29 8522
18+95 164 út 30.11. 19:541.12. 4:30 8522
18+95 166 po 29.11. 21:0430.11. 5:29 8522
18+95 164 ne 28.11. 19:5429.11. 4:30 8522
7+94 165 so 27.11. 20:0628.11. 5:34 8522
18+95 166 pá 26.11. 21:0427.11. 5:29 8522
25+94 164 čt 25.11. 20:5526.11. 5:09 8522
19+95 165 st 24.11. 20:0925.11. 4:59 8522
25+94 164 út 23.11. 20:5524.11. 5:09 8522
sjHL 101 po 22.11. 21:5423.11. 5:21 8522
19+95 165 ne 21.11. 20:0922.11. 4:59 8522
25+94 164 so 20.11. 21:2521.11. 5:09 8522
25+94 164 pá 19.11. 20:5520.11. 5:09 8522
sjHL 101 čt 18.11. 21:5419.11. 5:21 8522
19+95 165 st 17.11. 21:3018.11. 4:59 8522*Z1
13 501 út 16.11. 6:2816.11. 19:13 8522
13 503 po 15.11. 6:3015.11. 19:47 8522
13 501 pá 12.11. 6:2812.11. 19:13 8522
13 501 čt 11.11. 6:2811.11. 19:13 8522
13 503 st 10.11. 6:3010.11. 19:47 8522
13 501 út 9.11. 6:289.11. 19:13 8522
13 503 po 8.11. 6:308.11. 19:47 8522
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8523

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.