Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8522

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 3. 2007

Výrobní číslo: 157255

Původní evidenční číslo: 6704

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 628 596 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 208 pá 20.7. 6:0620.7. 20:13 8522+8523
14 208 st 18.7. 6:0618.7. 20:13 8522+8523
14 201 út 17.7. 4:5617.7. 21:10 8522+8523
12 201 po 16.7. 14:2816.7. 21:15 8522+8523
17 221 po 16.7. 5:1816.7. 9:42 8522+8523
14 208 pá 13.7. 6:0613.7. 20:13 8522+8523
14 208 čt 12.7. 6:0612.7. 20:13 8522+8523
14 208 st 11.7. 6:0611.7. 20:13 8522+8523
14 208 út 10.7. 6:0610.7. 20:13 8522+8523
14 208 po 9.7. 6:069.7. 21:23 8522+8523
3+6 210 st 4.7. 5:345.7. 0:43 8522+8523
15+16 225 út 3.7. 5:034.7. 0:58 8522+8523
14 212 po 2.7. 5:083.7. 1:05 8522+8523
14 213 pá 29.6. 5:5029.6. 22:51 8522+8523
 8  214 čt 28.6. 4:4628.6. 21:39 8522+8523
16 208 st 27.6. 5:5627.6. 23:12 8522+8523
16 202 út 26.6. 4:4026.6. 20:34 8522+8523
16 208 po 25.6. 5:5625.6. 23:32 8522+8523
14+93 256 so 23.6. 4:3424.6. 4:45 8522+8523
12 208 pá 22.6. 6:5722.6. 20:22 8522+8523
12 213 čt 21.6. 5:2621.6. 18:45 8522+8523*MU
14 201 st 20.6. 6:1620.6. 21:10 8522+8523
14 206 út 19.6. 4:5320.6. 0:45 8522+8523
3+6 219 po 18.6. 6:2619.6. 1:03 8522+8523
15 215 pá 15.6. 5:1915.6. 21:54 8522+8523
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.