Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8522

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 15.11.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 3. 2007

Výrobní číslo: 157255

Původní evidenční číslo: 6704

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 863 484 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 804 út 6.12. 15:117.12. 0:26 8522+8560
 9  805 út 6.12. 6:396.12. 9:00 8522+8560
10 810 po 5.12. 5:245.12. 18:18 8522+8560
22 813 pá 2.12. 6:393.12. 0:42 8522+8560
10 810 čt 1.12. 5:241.12. 18:37 8522+8560
22 813 st 30.11. 6:391.12. 0:42 8522+8560
22 803 út 29.11. 5:4430.11. 0:21 8522+8560
22 817 po 28.11. 5:2028.11. 19:08 8522+8560
25 807 ne 27.11. 7:2427.11. 21:38 8522+8560
25 801 so 26.11. 4:4126.11. 23:47 8522+8560
11 803 pá 25.11. 4:5025.11. 19:39 8522+8560
 6  801 čt 24.11. 5:0124.11. 23:48 8522+8560
 8  812 st 23.11. 6:2424.11. 0:09 8522+8560
 4  808 út 22.11. 14:3222.11. 18:30 8522+8560
 4  808 út 22.11. 6:3022.11. 10:20 8522+8560
10 803 po 21.11. 5:4421.11. 19:54 8522+8560
15 810 pá 18.11. 9:0018.11. 20:50 8522+8560*Z1
 9  816 st 16.11. 6:5816.11. 21:10 8522+8560
 9  820 út 15.11. 5:0615.11. 18:31 8522+8560
22 117 po 14.11. 4:5314.11. 22:34 8522+8560
22 111 pá 11.11. 6:5712.11. 0:27 8522+8560
26 109 čt 10.11. 4:5910.11. 18:41 8522+8560
 7  109 st 9.11. 4:269.11. 22:06 8522+8560
22 111 út 8.11. 6:579.11. 0:27 8522+8560
 7  106 po 7.11. 5:577.11. 19:51 8522+8560
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8245+8238

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.