Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8522

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 12. 3. 2007

Výrobní číslo: 157255

Původní evidenční číslo: 6704

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 667 304 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
34 202 čt 18.4. 6:1218.4. 21:13 8522
26 206 st 17.4. 6:1217.4. 21:48 8522+8523
10 204 út 16.4. 4:5716.4. 21:10 8522+8523
 6  205 po 15.4. 21:5016.4. 0:45 8522+8523*Z
14 214 po 15.4. 4:5215.4. 21:05 8522+8523
10 209 pá 12.4. 5:3112.4. 21:55 8522+8523
10 207 čt 11.4. 5:2212.4. 0:45 8522+8523
12 210 st 10.4. 5:0410.4. 22:45 8522+8523
12 205 út 9.4. 15:1310.4. 0:44 8522+8523
10 223 po 8.4. 4:178.4. 20:08 8522+8523
12 213 pá 5.4. 5:265.4. 21:08 8522+8523
14 208 čt 4.4. 7:504.4. 20:18 8522+8523*Z1
12 209 út 2.4. 4:552.4. 18:16 8522+8523
12 215 po 1.4. 5:492.4. 0:04 8522+8523
12 204 pá 29.3. 6:2529.3. 19:45 8522+8523
 3  212 čt 28.3. 4:2528.3. 18:06 8522+8523
12 215 st 27.3. 14:4028.3. 0:04 8522+8523*Z2
 3  413 st 27.3. 8:0027.3. 9:40 8522+8523*Z3
10 206 po 25.3. 5:1125.3. 18:08 8522+8523
12 208 po 4.3. 6:574.3. 20:22 8522+8523
12 215 pá 1.3. 5:492.3. 0:04 8522+8523
10 209 čt 28.2. 5:3128.2. 21:55 8522+8523
10 220 st 27.2. 3:5727.2. 20:02 8522+8523
10 220 út 26.2. 3:5726.2. 20:02 8522+8523
12 205 po 25.2. 15:1326.2. 0:44 8522+8523
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8488+8489
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8506+8507
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8538+8539
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8426+8427

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.