Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8521

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 2. 2007

Výrobní číslo: 162527

Původní evidenční číslo: 6893

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 709 892 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 222 pá 15.11. 4:3816.11. 0:33 8520+8521
10 220 čt 14.11. 4:1414.11. 20:02 8520+8521
17 222 st 13.11. 4:3814.11. 0:33 8520+8521
10 213 út 12.11. 5:5113.11. 1:05 8520+8521
24 208 po 11.11. 15:5511.11. 18:50 8520+8521*Z
12 213 po 11.11. 5:2611.11. 10:00 8520+8521*MU
12 215 pá 8.11. 5:499.11. 0:04 8520+8521
17 202 čt 7.11. 5:187.11. 9:56 8520+8521
12 213 st 6.11. 5:266.11. 21:08 8520+8521
12 210 út 5.11. 5:045.11. 22:45 8520+8521
10 207 po 4.11. 5:225.11. 0:45 8520+8521
12 209 ne 3.11. 5:153.11. 22:46 8520+8521
10 211 so 2.11. 4:562.11. 23:34 8520+8521
12 215 pá 1.11. 6:252.11. 0:44 8520+8521
10 223 čt 31.10. 4:1731.10. 20:08 8520+8521
10 207 st 30.10. 5:2231.10. 0:45 8520+8521
10 207 út 29.10. 5:2230.10. 0:45 8520+8521
12 209 so 26.10. 7:4026.10. 22:50 8520+8521
10 210 pá 25.10. 15:2125.10. 22:07 8520+8521
 3  209 pá 25.10. 5:0525.10. 9:50 8520+8521
12 215 čt 24.10. 6:2525.10. 0:44 8520+8521
14 208 st 23.10. 5:1723.10. 19:41 8520+8521
14 212 út 22.10. 6:0422.10. 20:09 8520+8521
10 205 po 21.10. 14:4322.10. 0:25 8520+8521
12 221 pá 18.10. 15:4718.10. 19:47 8520+8521
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9151
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.