Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8521

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 2. 2007

Výrobní číslo: 162527

Původní evidenční číslo: 6893

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 683 252 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 216 čt 20.6. 3:5720.6. 19:28 8520+8521
10 221 st 19.6. 4:3619.6. 20:12 8520+8521
 6  205 út 18.6. 6:5819.6. 0:55 8520+8521
 6  206 po 17.6. 5:0617.6. 20:34 8520+8521
 6  201 ne 16.6. 5:4617.6. 0:15 8520+8521
 6  203 so 15.6. 6:4616.6. 0:55 8520+8521
12 213 pá 14.6. 5:0114.6. 21:02 8520+8521
 6  206 čt 13.6. 5:0613.6. 20:34 8520+8521
10 205 st 12.6. 14:4313.6. 0:25 8520+8521
17 228 st 12.6. 5:1612.6. 9:22 8520+8521
10 220 út 11.6. 3:5711.6. 20:02 8520+8521
12 214 po 10.6. 5:2610.6. 18:56 8520+8521
12 213 pá 7.6. 5:017.6. 21:02 8520+8521
 3  209 čt 6.6. 15:157.6. 0:36 8520+8521
 3  202 čt 6.6. 7:236.6. 9:47 8520+8521
5+94 265 út 19.2. 20:2020.2. 5:56 8521
5+94 265 po 18.2. 20:2019.2. 5:56 8521
 3  212 po 18.2. 4:2518.2. 18:06 8496+8521
15+92 254 so 16.2. 21:4217.2. 5:05 8521
sjKO 201 so 16.2. 3:0116.2. 4:50 8521
10 211 pá 15.2. 5:4215.2. 18:48 8498+8521
17+95 253 čt 14.2. 22:1315.2. 4:11 8521
17 204 čt 14.2. 6:1014.2. 18:36 8498+8521
5+94 264 st 13.2. 20:1114.2. 0:55 8521*MU
5+94 265 út 12.2. 20:2013.2. 5:56 8521
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.