Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8521

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 2. 2007

Výrobní číslo: 162527

Původní evidenční číslo: 6893

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 870 391 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 211 út 31.5. 4:3531.5. 12:05 8520+8521*MU*1
17 230 po 30.5. 6:0130.5. 23:38 8520+8521
12+17 218 ne 29.5. 4:5830.5. 0:25 8520+8521
14 208 so 28.5. 4:3529.5. 0:55 8520+8521
 8  215 pá 27.5. 15:0028.5. 0:58 8520+8521
12 210 pá 27.5. 5:1727.5. 9:48 8520+8521
14 210 čt 26.5. 14:3227.5. 0:34 8520+8521
14 210 čt 26.5. 4:3626.5. 10:23 8520+8521
 8  215 st 25.5. 15:0026.5. 0:58 8520+8521
25 216 st 25.5. 6:4525.5. 10:09 8520+8521
 1  202 út 24.5. 5:2924.5. 18:48 8520+8521
14 210 po 23.5. 14:3224.5. 0:34 8520+8521
12 210 po 23.5. 5:1723.5. 9:48 8520+8521
17 217 pá 20.5. 7:1120.5. 20:16 8520+8521
25 216 čt 19.5. 14:4519.5. 22:57 8520+8521
24 209 čt 19.5. 5:5819.5. 9:25 8520+8521
 6  208 st 18.5. 14:4919.5. 0:22 8520+8521
12 205 st 18.5. 6:4418.5. 9:08 8520+8521
14 205 út 17.5. 13:5217.5. 23:58 8520+8521
17 204 út 17.5. 5:5017.5. 10:03 8520+8521
17 217 po 16.5. 7:1116.5. 20:16 8520+8521
12 206 pá 13.5. 6:3613.5. 19:08 8520+8521
 3  218 čt 12.5. 15:1912.5. 22:21 8520+8521
 3  218 čt 12.5. 6:1212.5. 8:41 8520+8521
24 201 st 11.5. 6:4311.5. 20:41 8520+8521
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9227 do 8520+8521 ve smyčce Spořilov

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.