Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8521

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 2. 2007

Výrobní číslo: 162527

Původní evidenční číslo: 6893

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 908 566 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 210 dnes 6:4425.9. 9:08 8496+8521
24 209 pá 22.9. 15:2322.9. 20:00 8496+8521
12 210 pá 22.9. 6:4422.9. 9:08 8496+8521
12 215 čt 21.9. 15:1622.9. 0:28 8496+8521
12 210 čt 21.9. 6:4421.9. 9:08 8496+8521
12 212 st 20.9. 4:4220.9. 19:16 8496+8521
12 210 út 19.9. 14:3619.9. 23:48 8496+8521
12 215 út 19.9. 5:1719.9. 9:48 8496+8521
17 228 po 18.9. 6:1918.9. 22:19 8496+8521
10 217 pá 15.9. 5:4315.9. 20:14 8496+8521
10 203 čt 14.9. 6:3614.9. 23:28 8496+8521
10 203 st 13.9. 6:3613.9. 20:22 8496+8521*MU
25 210 út 12.9. 5:3012.9. 21:58 8496+8521
12 209 po 11.9. 6:2811.9. 21:09 8496+8521
12 207 čt 7.9. 6:087.9. 18:36 8496+8521
17 228 st 6.9. 6:196.9. 22:19 8496+8521
 3  204 út 5.9. 14:465.9. 19:21 8496+8521
12 215 út 5.9. 5:175.9. 9:48 8496+8521
10 203 po 4.9. 6:364.9. 23:28 8496+8521
12 206 pá 18.8. 14:1919.8. 0:08 8496+8521
12 206 pá 18.8. 5:1618.8. 10:16 8496+8521
12 212 čt 17.8. 15:1918.8. 0:48 8496+8521
 3  205 čt 17.8. 6:5217.8. 9:16 8496+8521
24 204 st 16.8. 6:4716.8. 19:51 8496+8521
24 207 út 15.8. 14:5715.8. 20:27 8496+8521
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.