Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8386

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 29. 6. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 12.8.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 23. 10. 2003

Výrobní číslo: 156292

Původní evidenční číslo: 6610

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 994 832 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  809 dnes 5:029.10. 20:48 8179+8386
 9  818 út 8.10. 5:008.10. 20:32 8179+8386
 7  806 po 7.10. 4:427.10. 20:51 8179+8386
 9  831 pá 4.10. 6:004.10. 23:53 8179+8386
 7  806 čt 3.10. 4:423.10. 20:51 8179+8386
 5  814 st 2.10. 15:392.10. 21:24 8179+8386
11 813 st 2.10. 5:262.10. 9:09 8179+8386
 9  805 út 1.10. 6:162.10. 0:16 8179+8386
 5  801 po 30.9. 6:0230.9. 23:57 8179+8386
 5  808 ne 29.9. 10:0730.9. 0:17 8179+8386
12 815 pá 27.9. 14:4928.9. 0:43 8179+8386
 8  807 pá 27.9. 4:5727.9. 9:33 8179+8386
 8  805 čt 26.9. 6:5827.9. 0:49 8179+8386
29 810 st 25.9. 6:1325.9. 22:25 8179+8386
29 819 út 24.9. 6:1024.9. 20:06 8179+8386
12 805 po 23.9. 5:1423.9. 19:46 8179+8386
11 808 pá 20.9. 7:0821.9. 0:17 8179+8386
29 801 čt 19.9. 4:5419.9. 19:08 8179+8386
12 815 st 18.9. 14:4919.9. 0:43 8179+8386
11 813 st 18.9. 5:0618.9. 9:39 8179+8386
29 811 út 17.9. 6:1918.9. 0:36 8179+8386
11 812 po 16.9. 5:5616.9. 18:55 8179+8386
 8  812 pá 13.9. 4:1913.9. 14:00 8179+8386*MU
 8  812 čt 12.9. 4:1912.9. 22:33 8179+8386
 8  812 st 11.9. 4:1911.9. 22:33 8179+8386
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.