Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8386

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 29. 6. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 23. 10. 2003

Výrobní číslo: 156292

Původní evidenční číslo: 6610

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 807 447 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 518 pá 25.9. 6:3225.9. 10:09 8376+8386
26 501 čt 24.9. 5:0725.9. 0:39 8376+8386
22 529 st 23.9. 6:4823.9. 21:14 8376+8386
17 528 út 22.9. 6:0422.9. 9:12 8376+8386
15 506 po 21.9. 5:2221.9. 21:56 8376+8386
22 519 ne 20.9. 4:4521.9. 0:48 8376+8386
11 507 so 19.9. 7:5319.9. 21:01 8376+8386
26 516 pá 18.9. 4:5418.9. 21:38 8376+8386
26 516 čt 17.9. 4:5417.9. 21:38 8376+8386
 2  508 út 15.9. 5:3015.9. 19:52 8376+8386
24 506 po 14.9. 6:0114.9. 19:43 8376+8386
16 514 pá 11.9. 5:0411.9. 20:30 8376+8386
 5  509 čt 10.9. 6:5610.9. 20:24 8376+8386
22 510 st 9.9. 4:349.9. 23:49 8376+8386
22 526 út 8.9. 6:258.9. 20:56 8376+8386
24 506 po 7.9. 6:067.9. 19:02 8376+8386
22 517 so 5.9. 18:056.9. 0:09 8376+8386*Z
16 514 pá 4.9. 5:044.9. 20:30 8376+8386
16 513 čt 3.9. 4:553.9. 20:24 8376+8386
22 510 st 2.9. 4:342.9. 23:49 8376+8386
22 520 út 1.9. 5:531.9. 19:43 8376+8386
 6  508 po 31.8. 6:1731.8. 20:24 8376+8386
22 519 ne 30.8. 4:4531.8. 0:48 8376+8386
14 108 pá 28.8. 5:4728.8. 21:55 8376+8386
15 109 čt 27.8. 4:5227.8. 19:59 8376+8386
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8151+8571

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.