Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8386

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 29. 6. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 23. 10. 2003

Výrobní číslo: 156292

Původní evidenční číslo: 6610

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 777 447 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 510 pá 20.3. 5:5520.3. 22:50 8386+8388
22 521 čt 19.3. 5:5920.3. 0:43 8386+8388
22 508 st 18.3. 6:4118.3. 19:58 8386+8388
25 509 út 17.3. 14:3517.3. 21:12 8386+8388
22 535 út 17.3. 7:0117.3. 9:27 8386+8388
 8  510 po 16.3. 4:2817.3. 0:18 8386+8388
26 501 ne 15.3. 4:2016.3. 0:40 8386+8388
26 501 so 14.3. 6:3915.3. 0:40 8386+8388
26 509 pá 13.3. 15:2613.3. 21:39 8386+8388
 4  509 pá 13.3. 5:3913.3. 9:15 8386+8388
22 524 čt 12.3. 5:3812.3. 22:28 8386+8388
22 525 st 11.3. 5:5311.3. 22:53 8386+8388
25 504 út 10.3. 6:2010.3. 20:29 8386+8388
 4  505 po 9.3. 14:199.3. 19:42 8386+8388
22 512 po 9.3. 5:439.3. 10:06 8386+8388
22 516 pá 6.3. 6:246.3. 23:49 8386+8388
22 522 čt 5.3. 6:085.3. 19:50 8386+8388
 8  510 st 4.3. 4:285.3. 0:18 8386+8388
22 503 út 3.3. 6:114.3. 0:08 8386+8388
22 522 po 2.3. 6:082.3. 19:50 8386+8388
14 508 so 29.2. 7:4929.2. 22:06 8386+8388
26 516 pá 28.2. 6:1429.2. 1:00 8386+8388
25 502 čt 27.2. 5:5528.2. 1:10 8386+8388
 4  504 st 26.2. 14:0926.2. 19:32 8386+8388
 4  503 st 26.2. 6:1826.2. 9:55 8386+8388


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.