Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8386

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 29. 6. 2014)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 23. 10. 2003

Výrobní číslo: 156292

Původní evidenční číslo: 6610

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 026 182 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  828 dnes 5:4230.4. 19:03 8386+8521
 9  803 út 29.4. 6:1229.4. 19:32 8386+8521
 4  804 po 28.4. 6:2528.4. 21:19 8386+8521
26 813 pá 25.4. 5:4825.4. 23:05 8386+8521
22 820 čt 24.4. 5:3524.4. 19:38 8386+8521
 9  830 st 23.4. 5:5423.4. 21:23 8386+8521
 9  812 út 22.4. 4:4522.4. 22:33 8386+8521
 5  806 čt 17.4. 5:1717.4. 20:25 8386+8521
 9  812 st 16.4. 4:4516.4. 22:33 8386+8521
11 802 út 15.4. 4:3215.4. 21:20 8386+8521
26 813 po 14.4. 5:4814.4. 23:05 8386+8521
22 822 pá 11.4. 5:4411.4. 19:51 8386+8521
22 822 čt 10.4. 5:4410.4. 19:51 8386+8521
11 802 st 9.4. 4:329.4. 21:20 8386+8521
31 802 út 8.4. 4:359.4. 0:42 8386+8521
31 802 po 7.4. 4:358.4. 0:42 8386+8521
 9  817 pá 4.4. 7:014.4. 20:32 8386+8521
 4  804 čt 3.4. 6:253.4. 21:19 8386+8521
 4  809 st 2.4. 5:202.4. 20:19 8386+8521
31 802 út 1.4. 4:352.4. 0:42 8386+8521
11 808 po 31.3. 7:081.4. 0:17 8386+8521
 4  805 pá 28.3. 6:3528.3. 21:29 8386+8521
 4  805 čt 27.3. 6:3527.3. 21:29 8386+8521
16 814 st 26.3. 6:0426.3. 19:54 8386+8521
16 814 út 25.3. 6:0425.3. 19:54 8386+8521


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.