Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8517

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 1.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 2. 2007

Výrobní číslo: 164610

Původní evidenční číslo: 6952

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 933 917 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 501 út 12.11. 5:4012.11. 18:53 8517+8507
15 506 po 11.11. 6:2511.11. 19:30 8517+8507
22 527 pá 8.11. 5:528.11. 20:11 8517+8180
22 516 čt 7.11. 15:568.11. 0:12 8517+8180
22 510 čt 7.11. 5:597.11. 8:53 8517+8180
 4  504 st 6.11. 15:106.11. 18:49 8517+8180
26 502 st 6.11. 5:436.11. 9:03 8517+8180
22 514 út 5.11. 15:405.11. 18:39 8517+8180
22 510 út 5.11. 5:595.11. 8:53 8517+8180
22 524 po 4.11. 5:324.11. 19:56 8517+8180
4+20 532 pá 1.11. 5:301.11. 20:39 8517+8180
 4  502 čt 31.10. 6:0531.10. 20:29 8517+8180
Zvl 512 st 30.10. 20:2930.10. 22:30 8517+8180*1
 4  502 st 30.10. 6:0530.10. 20:29 8517+8180
15 505 út 29.10. 6:1529.10. 21:20 8517+8180
26 508 pá 25.10. 5:0325.10. 22:02 8517+8180
26 517 čt 24.10. 6:1224.10. 20:11 8517+8180
 4  506 st 23.10. 6:4523.10. 21:19 8517+8180
22 504 út 22.10. 5:3622.10. 8:29 8517+8180
22 533 po 21.10. 19:0021.10. 23:35 8517+8180*Z1
22 541 po 21.10. 5:1121.10. 18:00 8517+8180*MU
15 508 so 19.10. 7:5619.10. 22:11 8517+8180
26 508 pá 18.10. 5:0318.10. 22:02 8517+8180
 4  506 čt 17.10. 6:4517.10. 21:19 8517+8180
22 527 st 16.10. 5:5216.10. 20:11 8517+8180
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání na Letné
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8533+8534
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.