Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8517

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 2. 2007

Výrobní číslo: 164610

Původní evidenční číslo: 6952

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 644 804 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 204 ne 9.12. 5:1610.12. 0:26 8516+8517
10 209 so 8.12. 14:358.12. 23:46 8516+8517*Z
10 204 pá 7.12. 4:577.12. 21:10 8516+8517
12 215 čt 6.12. 5:497.12. 0:04 8516+8517
12 205 st 5.12. 15:136.12. 0:44 8516+8517
12 205 st 5.12. 5:135.12. 9:52 8516+8517
 6  205 út 4.12. 6:585.12. 0:55 8516+8517
14 205 po 26.11. 4:3726.11. 21:47 8516+8517
14 207 pá 23.11. 5:1723.11. 20:29 8516+8517
14 205 čt 22.11. 4:3722.11. 21:47 8516+8517
10 205 st 21.11. 14:4322.11. 0:25 8516+8517
12 207 út 20.11. 4:3520.11. 20:13 8516+8517
10 220 po 19.11. 3:5719.11. 20:02 8516+8517
14 205 pá 16.11. 6:1216.11. 20:19 8516+8517
 3  209 čt 15.11. 5:0515.11. 9:50 8516+8517
14 202 st 14.11. 5:4315.11. 0:17 8516+8517
10 201 út 13.11. 7:3813.11. 20:40 8516+8517
10 223 po 12.11. 4:1712.11. 20:10 8516+8517
12 209 pá 9.11. 4:559.11. 18:16 8516+8517
12 205 čt 8.11. 15:139.11. 0:44 8516+8517
 6  212 st 7.11. 14:587.11. 22:11 8516+8517
 6  212 st 7.11. 5:177.11. 10:20 8516+8517
12 208 út 6.11. 6:576.11. 20:22 8516+8517
10 213 po 5.11. 5:525.11. 9:00 8516+8517*MU*1
 3  206 pá 2.11. 6:012.11. 21:57 8516+8517
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8544+8545
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby na Hlušičkově

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.