Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8517

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 2. 2007

Výrobní číslo: 164610

Původní evidenční číslo: 6952

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 708 905 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+91 557 ne 7.6. 22:528.6. 4:22 8517
17+95 553 so 6.6. 22:277.6. 5:54 8517
25+92 553 pá 5.6. 21:266.6. 5:56 8517
25+92 552 čt 4.6. 21:095.6. 5:30 8517
25+97 562 st 3.6. 19:504.6. 5:49 8517
25+97 562 út 2.6. 19:503.6. 5:49 8517
7+99 564 po 1.6. 20:172.6. 5:03 8517
17+95 553 ne 31.5. 22:331.6. 5:16 8517
17+95 553 so 30.5. 21:1631.5. 5:16 8517
25+97 562 pá 29.5. 19:5030.5. 5:49 8517
25+97 562 čt 28.5. 19:5029.5. 5:49 8517
17+95 553 st 27.5. 21:3128.5. 5:16 8517
10+99 565 út 26.5. 20:2727.5. 5:34 8517
17+95 552 po 25.5. 21:2426.5. 4:46 8517
11+97 567 ne 24.5. 19:5025.5. 4:49 8517
25+97 562 so 23.5. 22:1124.5. 5:49 8517
17+95 553 pá 22.5. 21:3123.5. 5:16 8517
17+95 553 čt 21.5. 21:3122.5. 5:16 8517
14+97 569 st 20.5. 20:4721.5. 4:19 8517
17+95 553 út 19.5. 21:3120.5. 5:16 8517
11+97 567 po 18.5. 21:5519.5. 4:49 8517
7+91 557 ne 17.5. 22:1818.5. 4:30 8517
7+99 564 so 16.5. 21:4317.5. 5:02 8517
7+91 557 pá 15.5. 22:0216.5. 4:30 8517
6+95 557 čt 14.5. 22:0115.5. 4:39 8517


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.