Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8517

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 2. 2007

Výrobní číslo: 164610

Původní evidenční číslo: 6952

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 606 959 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 207 čt 26.4. 4:3526.4. 20:13 8516+8517
14 204 st 25.4. 6:4225.4. 21:54 8516+8517
15 205 út 24.4. 5:5424.4. 21:18 8516+8517
25 207 po 23.4. 4:2223.4. 21:05 8516+8517
14 201 pá 20.4. 6:1820.4. 21:10 8516+8517
12 205 čt 19.4. 5:1319.4. 9:52 8516+8517
12 215 st 18.4. 5:4918.4. 21:41 8516+8517
14 205 út 17.4. 14:4218.4. 0:23 8516+8517
24 211 út 17.4. 5:3917.4. 10:17 8516+8517
12 208 po 16.4. 6:5716.4. 20:22 8516+8517
12 208 pá 13.4. 6:5713.4. 20:22 8516+8517
12 204 čt 12.4. 6:2512.4. 19:45 8516+8517
17 203 st 11.4. 14:3611.4. 21:23 8516+8517
14 205 st 11.4. 5:1711.4. 10:18 8516+8517
17 231 út 10.4. 14:2410.4. 18:40 8516+8517
12 205 út 10.4. 5:1310.4. 9:52 8516+8517
17 203 po 9.4. 14:369.4. 21:23 8516+8517
12 205 po 9.4. 5:139.4. 9:52 8516+8517
17 231 pá 6.4. 14:246.4. 18:40 8516+8517
24 211 pá 6.4. 5:396.4. 10:09 8516+8517
24 206 čt 5.4. 6:085.4. 20:05 8516+8517
14 205 st 4.4. 14:425.4. 0:23 8516+8517
12 205 st 4.4. 5:134.4. 9:52 8516+8517
24 206 út 3.4. 6:083.4. 20:05 8516+8517
14 206 čt 29.3. 4:5329.3. 22:24 8516+8517


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.