Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8517

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 1.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 2. 2007

Výrobní číslo: 164610

Původní evidenční číslo: 6952

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 915 377 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  501 pá 19.7. 5:0319.7. 22:14 8517+8180
 7  509 čt 18.7. 4:5618.7. 20:38 8517+8180
26 518 st 17.7. 6:5417.7. 10:23 8517+8180
22 512 út 16.7. 5:3216.7. 19:33 8517+8180
22 506 po 15.7. 15:4615.7. 23:55 8517+8180
15 503 ne 14.7. 4:4914.7. 20:50 8517+8180
22 505 so 13.7. 5:1013.7. 22:55 8517+8180
22 513 pá 12.7. 5:3012.7. 22:24 8517+8180
26 511 čt 11.7. 5:4512.7. 0:06 8517+8180
15 510 st 10.7. 4:4910.7. 20:20 8517+8180
 6  509 út 9.7. 5:5410.7. 0:32 8517+8180
15 510 po 8.7. 4:498.7. 20:20 8517+8180
22 519 ne 7.7. 5:087.7. 22:36 8517+8180
 6  505 so 6.7. 5:346.7. 23:56 8517+8180
 6  507 pá 5.7. 9:166.7. 0:32 8517+8180
15 508 st 3.7. 6:153.7. 21:49 8517+8180
15 510 út 2.7. 4:492.7. 20:20 8517+8180
15 502 po 1.7. 5:091.7. 20:50 8517+8180
6+14 512 pá 28.6. 5:1428.6. 21:00 8517+8180
33 501 čt 27.6. 6:2428.6. 0:34 8517+8180
26 510 st 26.6. 5:4626.6. 19:17 8517+8180
 4  508 út 25.6. 5:1925.6. 21:42 8517+8180
6+14 512 po 24.6. 5:1424.6. 21:00 8517+8180
 7  503 so 22.6. 4:3522.6. 17:20 8517+8180*MU
15 511 pá 21.6. 5:0921.6. 22:03 8517+8180
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.