Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8517

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 2. 2007

Výrobní číslo: 164610

Původní evidenční číslo: 6952

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 615 824 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 207 po 23.7. 4:3523.7. 20:03 8516+8517
12 206 pá 20.7. 6:2820.7. 22:00 8516+8517
12 203 čt 19.7. 5:5819.7. 19:25 8516+8517
24 202 st 18.7. 13:5618.7. 20:15 8516+8517
17 206 st 18.7. 4:5818.7. 9:27 8516+8517
15+16 221 út 17.7. 5:0018.7. 0:18 8516+8517
14 203 po 16.7. 13:5416.7. 21:24 8516+8517
14 203 po 16.7. 4:5216.7. 10:15 8516+8517
14 210 pá 13.7. 4:3413.7. 20:30 8516+8517
17 206 čt 12.7. 13:5512.7. 22:53 8516+8517
12 208 čt 12.7. 6:5812.7. 9:25 8516+8517
12 204 út 12.6. 11:0012.6. 19:45 8462+8517*Z
24 208 pá 1.6. 6:291.6. 20:25 8516+8517
12 205 čt 31.5. 5:1331.5. 11:52 8516+8517
16 202 st 30.5. 4:4030.5. 20:34 8516+8517
16 207 út 29.5. 4:5129.5. 21:11 8516+8517
14 205 po 28.5. 6:4129.5. 0:25 8516+8517
3+6 218 pá 25.5. 4:1526.5. 0:43 8516+8517
3+6 219 čt 24.5. 6:2625.5. 1:03 8516+8517
3+6 218 st 23.5. 4:1524.5. 0:43 8516+8517
12 210 út 22.5. 5:0422.5. 22:35 8516+8517
16 207 po 21.5. 4:5121.5. 21:11 8516+8517
14 206 pá 18.5. 4:5318.5. 22:24 8516+8517
14 213 čt 17.5. 5:5018.5. 1:05 8516+8517
12 207 st 16.5. 4:3516.5. 17:30 8516+8517*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8481+8496
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.