Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8517

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 1.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 2. 2007

Výrobní číslo: 164610

Původní evidenční číslo: 6952

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 851 750 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 501 čt 23.3. 15:1123.3. 19:11 8517
21 506 čt 23.3. 5:4623.3. 9:46 8517
21 501 st 22.3. 15:1122.3. 19:11 8517
21 506 st 22.3. 5:4622.3. 9:46 8517
21 501 út 14.3. 4:5814.3. 6:55 8517*MU
21 502 po 13.3. 15:1813.3. 19:14 8517
21 505 po 13.3. 5:4013.3. 9:36 8517
26 504 ne 12.3. 8:1512.3. 22:10 8517+8178
 6  507 so 11.3. 5:0911.3. 22:20 8517+8178
21 503 pá 10.3. 15:2610.3. 19:21 8517
21 504 pá 10.3. 5:3210.3. 9:28 8517
21 503 čt 9.3. 15:269.3. 19:21 8517
21 504 čt 9.3. 5:329.3. 9:28 8517
21 503 st 8.3. 15:268.3. 19:21 8517
21 504 st 8.3. 5:328.3. 9:28 8517
21 503 út 7.3. 15:267.3. 19:21 8517
21 505 út 7.3. 5:407.3. 9:36 8517
21 502 po 6.3. 15:186.3. 19:14 8517
21 502 po 6.3. 5:126.3. 9:12 8517
 6  516 pá 3.3. 15:153.3. 22:01 8517+8556
11 507 pá 3.3. 7:443.3. 9:12 8517+8556
22 516 čt 2.3. 15:452.3. 18:04 8517+8556
22 513 čt 2.3. 6:202.3. 8:40 8517+8556
26 516 st 1.3. 5:561.3. 9:18 8517+8556
22 107 út 28.2. 5:1228.2. 23:53 8517+8556
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.