Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8517

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 2. 2007

Výrobní číslo: 164610

Původní evidenční číslo: 6952

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 670 522 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 205 po 19.8. 5:5020.8. 0:58 8516+8517
 6  209 pá 16.8. 14:2816.8. 19:12 8516+8517
10 201 pá 16.8. 6:4916.8. 10:18 8516+8517
24 212 čt 15.8. 7:0615.8. 9:18 8516+8517
 6  207 st 14.8. 5:2814.8. 23:15 8516+8517
14 202 út 13.8. 4:1113.8. 22:43 8516+8517
10 201 po 12.8. 15:2113.8. 1:05 8516+8517
10 219 po 12.8. 5:4812.8. 9:18 8516+8517
10 216 pá 9.8. 5:149.8. 21:37 8516+8517
10 201 čt 8.8. 5:418.8. 22:52 8516+8517
10 215 st 7.8. 15:017.8. 21:50 8516+8517
10 220 st 7.8. 4:157.8. 11:06 8516+8517
12 208 út 6.8. 5:327.8. 0:20 8516+8517
12 203 po 5.8. 4:395.8. 21:46 8516+8517
12 208 pá 2.8. 5:323.8. 0:20 8516+8517
10 218 čt 1.8. 5:411.8. 21:10 8516+8517
 6  209 st 31.7. 16:3031.7. 19:12 8516+8517*Z
 6  201 út 23.7. 13:0023.7. 22:09 8516+8517*Z1
 6  211 po 22.7. 8:2523.7. 0:15 8516+8517*Z2
14 213 pá 19.7. 5:4619.7. 22:30 8516+8517
14 202 čt 18.7. 4:1218.7. 22:43 8516+8517
10 207 st 17.7. 4:5617.7. 23:09 8516+8517
12 209 út 16.7. 14:5017.7. 0:40 8516+8517
12 209 út 16.7. 5:0816.7. 10:03 8516+8517
14 210 po 15.7. 5:0615.7. 19:39 8516+8517
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8482+8483
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8531+8530
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8464+8465

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.