Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8517

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 5. 2. 2007

Výrobní číslo: 164610

Původní evidenční číslo: 6952

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 963 932 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 po 21.4. 8:1721.4. 22:19 8517+8507
22 513 čt 17.4. 5:5517.4. 22:24 8517+8507
22 534 st 16.4. 6:5616.4. 18:19 8517+8507
26 502 út 15.4. 6:2015.4. 18:15 8517+8507
26 508 po 14.4. 6:5814.4. 22:13 8517+8507
 4  513 pá 11.4. 15:1011.4. 20:49 8517+8507
 4  513 pá 11.4. 7:2611.4. 9:21 8517+8507
22 514 čt 10.4. 15:4010.4. 18:24 8517+8507
22 519 čt 10.4. 7:4310.4. 10:21 8517+8507
22 514 st 9.4. 15:409.4. 18:24 8517+8507
 4  513 st 9.4. 7:269.4. 9:21 8517+8507
22 514 út 8.4. 15:408.4. 18:24 8517+8507
16 517 út 8.4. 6:528.4. 9:53 8517+8507
16 508 po 7.4. 4:597.4. 23:06 8517+8507
26 502 so 5.4. 4:265.4. 23:05 8517+8507
22 524 pá 4.4. 5:324.4. 19:56 8517+8507
22 538 čt 3.4. 4:343.4. 18:49 8517+8507
22 516 st 2.4. 15:563.4. 0:15 8517+8507
16 517 st 2.4. 6:522.4. 9:53 8517+8507
22 524 út 1.4. 5:321.4. 19:56 8517+8507
22 520 po 31.3. 5:3931.3. 19:27 8517+8507
26 502 ne 30.3. 4:2630.3. 23:05 8517+8507
 7  505 so 29.3. 5:0230.3. 0:08 8517+8507
26 508 pá 28.3. 6:5828.3. 22:13 8517+8507
26 502 čt 27.3. 6:2027.3. 18:15 8517+8507


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.