Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8180

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 12. 12. 2006

Výrobní číslo: 071/2006

Původní evidenční číslo: 6716

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 755 915 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 211 pá 24.6. 6:2724.6. 20:11 8180+8181
 1  205 čt 23.6. 6:0523.6. 21:29 8180+8181
24 201 st 22.6. 6:4322.6. 20:41 8180+8181
24 211 út 21.6. 6:2721.6. 20:11 8180+8181
17 217 po 20.6. 7:1120.6. 20:16 8180+8181
17 217 pá 17.6. 7:1117.6. 20:16 8180+8181
25 216 čt 16.6. 14:4516.6. 22:57 8180+8181
14 205 čt 16.6. 5:5316.6. 8:05 8180+8181*MU
 6  208 st 15.6. 14:4916.6. 0:22 8180+8181
 3  214 st 15.6. 4:4915.6. 9:29 8180+8181
25 216 út 14.6. 14:4514.6. 22:57 8180+8181
14 205 út 14.6. 5:5314.6. 9:43 8180+8181
 1  204 po 13.6. 5:5513.6. 21:14 8180+8181
14 209 ne 12.6. 4:5513.6. 1:29 8180+8181
 1  207 čt 9.6. 14:489.6. 21:44 8180+8181
24 209 čt 9.6. 5:589.6. 9:25 8180+8181
25 216 st 8.6. 14:458.6. 22:57 8180+8181
17 210 st 8.6. 5:208.6. 9:35 8180+8181
14 209 út 7.6. 4:148.6. 0:14 8180+8181
 8  215 po 6.6. 15:007.6. 0:58 8180+8181
17 210 po 6.6. 5:206.6. 9:35 8180+8181
14 209 pá 3.6. 4:144.6. 0:14 8180+8181
 8  215 čt 2.6. 15:003.6. 0:58 8180+8181
14 205 čt 2.6. 5:532.6. 9:43 8180+8181
24 211 st 1.6. 6:271.6. 20:11 8180+8181
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.