Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8180

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 12. 12. 2006

Výrobní číslo: 071/2006

Původní evidenční číslo: 6716

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 597 336 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 530 út 23.10. 6:1623.10. 20:26 8180+8181
22 506 po 22.10. 5:1922.10. 19:42 8180+8181
26 501 ne 21.10. 4:2022.10. 0:40 8261+8180
26 507 so 20.10. 5:2020.10. 22:50 8261+8180
22 521 pá 19.10. 5:5919.10. 19:50 8180+8578
22 519 ne 29.7. 12:2229.7. 21:58 8180+8181
 7  502 so 28.7. 4:2729.7. 0:55 8180+8181
17 520 pá 27.7. 5:4427.7. 22:37 8180+8181
22 504 čt 26.7. 4:4826.7. 20:59 8180+8181
17 520 st 25.7. 5:4425.7. 22:37 8180+8181
17 515 út 24.7. 14:2525.7. 0:14 8180+8181
24 507 út 24.7. 6:0724.7. 9:46 8180+8181
 7  508 ne 22.7. 13:2522.7. 21:44 8180+8181
 7  504 so 21.7. 5:0721.7. 21:29 8180+8181
22 505 pá 20.7. 15:3020.7. 21:12 8180+8181*Z
26 508 st 18.7. 13:5818.7. 22:29 8180+8181
3+6 501 st 18.7. 4:5818.7. 10:10 8180+8181
3+6 501 út 17.7. 14:1817.7. 20:31 8180+8181
3+6 518 út 17.7. 4:3917.7. 9:52 8180+8181
3+6 518 po 16.7. 13:1817.7. 1:19 8180+8181
3+6 509 po 16.7. 6:0016.7. 9:52 8180+8181
25+97 563 so 14.7. 23:0615.7. 5:46 8180
25+97 561 pá 13.7. 22:0914.7. 4:51 8180
17 520 čt 12.7. 5:4412.7. 22:37 8180+8181
26 505 st 11.7. 5:4912.7. 1:00 8180+8181
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8151+8152

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.