Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8180

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 12. 12. 2006

Výrobní číslo: 071/2006

Původní evidenční číslo: 6716

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 918 215 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 504 ne 19.1. 5:0120.1. 0:50 8518+8180
12 506 so 18.1. 5:4219.1. 1:10 8518+8180
6+14 520 pá 17.1. 6:3018.1. 0:17 8518+8180
15 502 čt 16.1. 5:5516.1. 20:51 8518+8180
 7  509 st 15.1. 5:0215.1. 20:57 8518+8180
6+14 518 út 14.1. 6:1014.1. 23:57 8518+8180
15 503 so 11.1. 4:4911.1. 14:00 8518+8180*MU
26 510 pá 10.1. 5:4411.1. 0:04 8518+8180
22 532 st 8.1. 5:408.1. 20:19 8518+8180
15 510 út 7.1. 5:277.1. 20:36 8518+8180
15 502 po 6.1. 5:556.1. 20:51 8518+8180
12 510 ne 5.1. 6:425.1. 23:04 8518+8180
 7  512 so 4.1. 4:565.1. 0:34 8518+8180
26 514 pá 3.1. 15:044.1. 0:44 8518+8180
22 506 pá 3.1. 6:563.1. 9:41 8518+8180
Rok 2024
26+97 564 út 31.12. 4:261.1. 7:48 8518+8180
22 503 po 30.12. 6:3630.12. 20:49 8518+8180
15 508 so 28.12. 7:5728.12. 21:49 8518+8180
15 507 pá 27.12. 6:0527.12. 21:36 8518+8180
12 510 čt 26.12. 6:4226.12. 23:04 8518+8180
22 503 út 24.12. 5:0824.12. 17:15 8518+8180
12 512 po 23.12. 5:2824.12. 1:10 8518+8180
22 511 so 21.12. 4:4421.12. 7:00 8518+8180*MU
 4  505 pá 20.12. 6:3520.12. 21:09 8518+8180
15 506 čt 19.12. 6:2519.12. 19:31 8518+8180
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.