Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2006
V provozu od: 12. 12. 2006
Výrobní číslo: 071/2006
Původní evidenční číslo: 6716
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 900 425 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 505 | dnes 7:17 | 10.10. 0:06 | 8517+8180 | ||
15 | 505 | út 8.10. 6:15 | 8.10. 21:20 | 8517+8180 | ||
26 | 519 | po 7.10. 6:38 | 7.10. 20:33 | 8517+8180 | ||
15 | 503 | ne 6.10. 4:49 | 6.10. 20:50 | 8517+8180 | ||
12 | 506 | so 5.10. 5:46 | 6.10. 1:09 | 8517+8180 | ||
15 | 506 | pá 4.10. 6:25 | 4.10. 19:30 | 8517+8180 | ||
26 | 508 | čt 3.10. 5:03 | 3.10. 22:02 | 8517+8180 | ||
22 | 512 | st 2.10. 15:24 | 2.10. 23:14 | 8517+8180 | ||
22 | 516 | st 2.10. 6:54 | 2.10. 9:49 | 8517+8180 | ||
15 | 508 | út 1.10. 4:49 | 1.10. 21:35 | 8517+8180 | ||
4 | 501 | po 30.9. 14:45 | 30.9. 20:18 | 8517+8180 | ||
6 | 505 | pá 27.9. 15:04 | 27.9. 19:56 | 8517+8180 | ||
15 | 501 | čt 26.9. 5:43 | 26.9. 19:04 | 8517+8180 | ||
4 | 508 | st 25.9. 6:30 | 25.9. 19:24 | 8517+8180 | ||
22 | 510 | út 24.9. 15:08 | 24.9. 20:41 | 8517+8180 | ||
6 | 505 | út 24.9. 6:11 | 24.9. 9:13 | 8517+8180 | ||
22 | 523 | po 23.9. 5:07 | 24.9. 0:52 | 8517+8180 | ||
22 | 519 | ne 22.9. 5:08 | 22.9. 22:35 | 8517+8180 | ||
22 | 502 | so 21.9. 7:37 | 22.9. 0:52 | 8517+8180 | ||
15 | 504 | pá 20.9. 15:11 | 20.9. 19:30 | 8517+8180 | ||
15 | 504 | pá 20.9. 5:19 | 20.9. 9:44 | 8517+8180 | ||
22 | 516 | čt 19.9. 15:56 | 20.9. 0:12 | 8517+8180 | ||
26 | 507 | čt 19.9. 6:27 | 19.9. 9:53 | 8517+8180 | ||
17 | 514 | st 18.9. 5:39 | 18.9. 17:10 | 8517+8180*MU | ||
26 | 502 | út 17.9. 14:49 | 17.9. 18:15 | 8517+8180 |