Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8180

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 12. 12. 2006

Výrobní číslo: 071/2006

Původní evidenční číslo: 6716

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 611 542 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  502 so 16.2. 4:3816.2. 12:45 8180+8181*MU
22 536 pá 15.2. 6:4915.2. 19:27 8180+8181
26 505 čt 14.2. 4:5514.2. 20:48 8180+8181
22 530 st 13.2. 6:1613.2. 20:26 8180+8181
22 505 út 12.2. 4:5912.2. 22:18 8180+8181
22 516 po 11.2. 6:2411.2. 23:49 8180+8181
22 506 ne 10.2. 9:3911.2. 0:49 8280+8180
22 511 so 9.2. 7:3310.2. 0:08 8280+8180
22 528 pá 8.2. 6:068.2. 18:16 8180+8181
22 512 čt 7.2. 14:467.2. 20:21 8180+8181
 6  511 čt 7.2. 4:377.2. 9:25 8180+8181
 5  509 st 6.2. 15:017.2. 1:10 8180+8181
22 512 st 6.2. 5:436.2. 10:06 8180+8181
 6  511 út 5.2. 15:575.2. 20:47 8180+8181
 5  515 út 5.2. 4:455.2. 9:59 8180+8181
22 536 po 4.2. 6:494.2. 19:27 8180+8181
22 502 ne 3.2. 8:504.2. 0:09 8280+8180
26 506 pá 1.2. 5:071.2. 20:55 8180+8181
22 520 čt 31.1. 4:2431.1. 23:24 8180+8181
 5  509 st 30.1. 15:0131.1. 1:10 8180+8181
 7  514 st 30.1. 5:5130.1. 10:05 8270+8180
 4  504 út 29.1. 14:0929.1. 19:32 8270+8180
 7  514 út 29.1. 5:5129.1. 10:05 8270+8180
 5  515 po 28.1. 15:5128.1. 18:39 8270+8180
 6  512 po 28.1. 5:4028.1. 10:03 8270+8180
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.