Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8180

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 12. 12. 2006

Výrobní číslo: 071/2006

Původní evidenční číslo: 6716

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 631 957 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 508 po 24.6. 7:1524.6. 22:13 8180+8181
26 516 pá 21.6. 6:1821.6. 19:48 8180+8181
22 522 čt 20.6. 6:0820.6. 19:29 8180+8181
22 516 st 19.6. 6:2419.6. 23:49 8180+8181
22 519 út 18.6. 6:5518.6. 21:08 8180+8181
26 503 po 17.6. 14:3717.6. 16:20 8180+8181*MU
22 512 po 17.6. 5:4317.6. 10:06 8180+8181
22 524 pá 14.6. 5:3714.6. 22:53 8180+8181
 5  517 čt 13.6. 6:5813.6. 21:14 8180+8181
22 506 st 12.6. 5:1912.6. 19:42 8180+8181
 5  517 út 11.6. 6:5811.6. 21:14 8180+8181
22 518 po 10.6. 4:0510.6. 18:30 8180+8181
22 523 ne 9.6. 11:099.6. 23:49 8180+8181
22 506 pá 7.6. 5:197.6. 19:42 8180+8181
 5  509 čt 6.6. 15:077.6. 1:10 8180+8181
22 516 st 5.6. 6:245.6. 23:49 8180+8181
22 530 út 4.6. 6:164.6. 20:26 8180+8181
22 513 po 3.6. 6:393.6. 20:42 8180+8181
26 516 pá 31.5. 6:1831.5. 19:48 8180+8181
22 506 čt 30.5. 5:1930.5. 19:42 8180+8181
 6  501 st 29.5. 5:2330.5. 0:58 8180+8181
22 508 út 28.5. 6:4329.5. 1:09 8180+8181
22 530 po 27.5. 6:1627.5. 20:26 8180+8181
 4  519 pá 24.5. 18:3024.5. 20:57 8180+8181*Z
22 518 pá 24.5. 4:0524.5. 18:30 8180+8181
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8412+8413

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.