Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8180

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 12. 12. 2006

Výrobní číslo: 071/2006

Původní evidenční číslo: 6716

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 799 085 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+90 250 st 22.3. 20:4523.3. 5:18 8180
1+93 251 út 21.3. 21:1922.3. 5:41 8180
12 205 út 21.3. 14:2721.3. 19:15 8180+8473
17 204 út 21.3. 6:5121.3. 9:03 8180+8473
1+90 250 po 20.3. 20:4521.3. 5:18 8180
1+93 251 ne 19.3. 21:2420.3. 5:41 8180
5+94 265 so 18.3. 22:3719.3. 5:24 8180
5+94 266 pá 17.3. 23:1718.3. 5:24 8180
19+93 255 čt 16.3. 20:3717.3. 4:42 8180
25+92 251 st 15.3. 20:2916.3. 5:57 8180
17 207 st 15.3. 7:1115.3. 9:23 8180+8480
1+90 260 út 14.3. 21:0415.3. 4:53 8180
1+90 250 po 13.3. 20:4514.3. 5:23 8180
19+93 255 ne 12.3. 20:3713.3. 4:42 8180
5+94 265 so 11.3. 22:0612.3. 5:24 8180
5+94 265 pá 10.3. 22:0611.3. 5:24 8180
 1  210 pá 10.3. 5:5510.3. 18:34 8180+8388
1+90 260 čt 9.3. 21:0410.3. 4:48 8180
1+93 251 st 8.3. 21:199.3. 5:41 8180
 3  203 st 8.3. 7:198.3. 18:09 8181+8180
19+93 255 út 7.3. 20:378.3. 4:42 8180
5+94 266 po 6.3. 22:267.3. 6:01 8180
 1  210 po 6.3. 5:556.3. 18:34 8489+8180
19+93 255 ne 5.3. 20:376.3. 4:42 8180
5+94 266 so 4.3. 22:265.3. 6:01 8180


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.