Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8180

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 12. 12. 2006

Výrobní číslo: 071/2006

Původní evidenční číslo: 6716

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 924 965 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 523 dnes 5:081.5. 0:53 8752+8180
22 523 út 29.4. 5:0830.4. 0:53 8752+8180
22 523 po 28.4. 5:0829.4. 0:53 8752+8180
22 513 ne 27.4. 9:3427.4. 23:55 8752+8180
22 501 so 26.4. 4:3327.4. 0:33 8752+8180
22 523 pá 25.4. 5:0826.4. 0:53 8752+8180
16 509 čt 24.4. 5:1724.4. 23:46 8752+8180
22 510 st 23.4. 15:0823.4. 20:41 8752+8180
22 514 st 23.4. 6:3623.4. 9:33 8752+8180
26 510 út 22.4. 7:1722.4. 19:17 8752+8180
22 516 po 21.4. 4:5422.4. 0:34 8752+8180
26 509 ne 20.4. 9:0621.4. 0:45 8752+8180
26 509 so 19.4. 6:0620.4. 0:45 8752+8180
22 502 pá 18.4. 4:5419.4. 0:34 8752+8180
26 512 čt 17.4. 6:0418.4. 0:25 8752+8180
22 539 st 16.4. 7:1317.4. 0:13 8752+8180
22 510 út 15.4. 6:0015.4. 8:53 8752+8180
22 523 po 14.4. 5:0815.4. 0:53 8752+8180
26 503 ne 13.4. 4:4613.4. 22:35 8752+8180
22 503 so 12.4. 5:1413.4. 0:53 8752+8180
 7  503 pá 11.4. 4:5612.4. 0:08 8752+8180
22 519 čt 10.4. 16:2010.4. 22:04 8752+8180
26 510 st 9.4. 7:179.4. 19:17 8752+8180
22 539 út 8.4. 7:139.4. 0:13 8752+8180
16 516 po 7.4. 4:408.4. 0:26 8752+8180


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.