Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8180

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 28.3.2022)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 12. 12. 2006

Výrobní číslo: 071/2006

Původní evidenční číslo: 6716

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 771 755 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+93 255 ne 20.11. 9:4321.11. 4:42 8180
6+93 251 pá 11.11. 5:5412.11. 5:40 8180
6+90 260 čt 10.11. 5:4811.11. 4:48 8180
sjKO 201 čt 10.11. 2:5510.11. 4:50 8180
5+94 267 út 8.11. 22:469.11. 6:11 8180
17 207 út 8.11. 15:118.11. 19:25 8478+8180
24 202 út 8.11. 7:008.11. 9:05 8478+8180
14+96 266 po 7.11. 23:248.11. 5:19 8180
14+96 266 ne 6.11. 23:247.11. 5:18 8180
2+92 256 so 5.11. 22:326.11. 5:35 8180
6+93 257 pá 4.11. 5:545.11. 5:40 8180
sjKO 201 pá 4.11. 2:554.11. 4:50 8180
5+94 267 st 2.11. 22:463.11. 6:11 8180
6+96 269 út 1.11. 22:342.11. 5:18 8180
6+93 257 po 31.10. 5:541.11. 5:40 8180
6+90 260 ne 30.10. 7:5531.10. 4:48 8180
6+90 260 so 29.10. 21:0230.10. 4:48 8180
5+94 265 pá 28.10. 22:0629.10. 5:26 8180
5+94 266 čt 27.10. 22:2628.10. 5:54 8180
25+92 251 st 26.10. 20:3327.10. 5:57 8180
sjKO 201 st 26.10. 2:5526.10. 4:50 8180
12 204 st 21.9. 14:2621.9. 17:15 8180+8181*MU
25 216 st 21.9. 6:4621.9. 10:08 8180+8181
sjKO 201 st 21.9. 2:5821.9. 4:50 8180
24 207 út 20.9. 15:3220.9. 19:01 8180+8479
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.