Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8180

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 12. 12. 2006

Výrobní číslo: 071/2006

Původní evidenční číslo: 6716

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 673 790 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 509 pá 15.1. 6:3715.1. 19:32 8180+8181
26 516 čt 14.1. 4:5414.1. 13:45 8180+8181*MU
22 529 st 13.1. 6:1113.1. 21:59 8180+8181
22 530 út 12.1. 6:1812.1. 11:30 8180+8181*MU
26 514 po 11.1. 4:4011.1. 21:22 8180+8181
22 513 ne 10.1. 5:2010.1. 23:08 8180+8181
26 509 so 9.1. 6:019.1. 22:58 8180+8181
22 528 pá 8.1. 6:038.1. 21:44 8180+8181
22 528 út 5.1. 6:035.1. 21:44 8180+8181
Rok 2020
24 509 čt 31.12. 6:3731.12. 19:32 8180+8181
24 511 st 30.12. 6:5730.12. 19:52 8180+8181
26 516 út 29.12. 4:5429.12. 21:38 8180+8181
26 505 po 28.12. 5:5528.12. 22:39 8180+8181
25+97 564 čt 24.12. 4:3124.12. 23:50 8180+8181
22 519 st 23.12. 5:2123.12. 22:14 8180+8181
22 509 út 22.12. 6:0822.12. 23:19 8180+8181
24 509 po 21.12. 6:3721.12. 19:32 8180+8181
24 505 pá 18.12. 5:4918.12. 18:52 8180+8181
22 519 čt 17.12. 5:2117.12. 22:14 8180+8181
26 505 st 16.12. 5:5516.12. 22:39 8180+8181
22 505 út 15.12. 5:5615.12. 22:21 8180+8181
22 515 po 14.12. 4:3414.12. 21:44 8180+8181
26 503 ne 13.12. 4:2013.12. 21:22 8180+8181
13+97 566 pá 11.12. 6:1512.12. 5:49 8180+8181
26 516 st 9.12. 4:549.12. 21:38 8180+8181
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.