Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8180

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 12. 12. 2006

Výrobní číslo: 071/2006

Původní evidenční číslo: 6716

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 902 525 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 dnes 5:3622.10. 8:29 8517+8180
22 533 po 21.10. 19:0021.10. 23:35 8517+8180*Z1
22 541 po 21.10. 5:1121.10. 18:00 8517+8180*MU
15 508 so 19.10. 7:5619.10. 22:11 8517+8180
26 508 pá 18.10. 5:0318.10. 22:02 8517+8180
 4  506 čt 17.10. 6:4517.10. 21:19 8517+8180
22 527 st 16.10. 5:5216.10. 20:11 8517+8180
26 508 út 15.10. 5:0315.10. 22:02 8517+8180
15 502 po 14.10. 15:0114.10. 20:50 8517+8180
22 510 po 14.10. 5:5914.10. 8:53 8517+8180
22 514 ne 13.10. 4:4414.10. 0:13 8517+8180
22 516 pá 11.10. 15:5612.10. 0:12 8517+8180
 4  501 pá 11.10. 7:2611.10. 9:20 8517+8180
15 501 čt 10.10. 5:4010.10. 18:53 8517+8180
26 505 st 9.10. 7:1710.10. 0:06 8517+8180
15 505 út 8.10. 6:158.10. 21:20 8517+8180
26 519 po 7.10. 6:387.10. 20:33 8517+8180
15 503 ne 6.10. 4:496.10. 20:50 8517+8180
12 506 so 5.10. 5:466.10. 1:09 8517+8180
15 506 pá 4.10. 6:254.10. 19:30 8517+8180
26 508 čt 3.10. 5:033.10. 22:02 8517+8180
22 512 st 2.10. 15:242.10. 23:14 8517+8180
22 516 st 2.10. 6:542.10. 9:49 8517+8180
15 508 út 1.10. 4:491.10. 21:35 8517+8180
 4  501 po 30.9. 14:4530.9. 20:18 8517+8180
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8533+8534
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.