Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8180

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 12. 12. 2006

Výrobní číslo: 071/2006

Původní evidenční číslo: 6716

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 632 090 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 504 st 1.4. 14:271.4. 19:26 8180+8576
24 510 út 31.3. 5:5831.3. 20:14 8180+8576
22 503 po 30.3. 4:4530.3. 20:12 8180+8576
22 523 ne 29.3. 11:0929.3. 23:49 8180+8576
22 503 pá 27.3. 4:4527.3. 20:12 8180+8576
25 514 čt 26.3. 5:1126.3. 21:28 8180+8576
22 520 st 25.3. 5:5726.3. 0:22 8180+8576
22 505 po 23.3. 5:2523.3. 19:59 8180+8576
25 513 pá 20.3. 5:2720.3. 21:27 8180+8576
 6  505 čt 19.3. 6:0120.3. 0:15 8180+8576
14 508 st 18.3. 4:5418.3. 22:35 8180+8576
22 521 út 17.3. 5:5918.3. 0:43 8180+8576
26 503 po 16.3. 6:4216.3. 23:48 8180+8576
26 501 pá 13.3. 14:1713.3. 20:19 8180+8576
 8  516 pá 13.3. 5:1813.3. 10:26 8180+8576
22 521 čt 12.3. 5:5913.3. 0:42 8180+8576
26 509 st 11.3. 15:2611.3. 21:39 8180+8576
26 501 st 11.3. 4:3911.3. 7:45 8180+8576*MU
22 516 út 10.3. 6:2410.3. 23:49 8180+8576
 8  511 po 9.3. 14:369.3. 20:06 8180+8576
 8  511 po 9.3. 6:469.3. 9:46 8180+8576
26 708 ne 8.3. 17:508.3. 19:00 8257+8180*Z
17+95 553 so 7.3. 22:348.3. 5:41 8180
2+91 550 pá 6.3. 20:077.3. 4:48 8180
25+97 561 čt 5.3. 22:106.3. 5:18 8180
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9301

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.