Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8516

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 7.9.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 26. 1. 2007

Výrobní číslo: 162495

Původní evidenční číslo: 6861

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 933 215 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 530 dnes 6:2321.11. 23:34 8516+8165
15 511 st 20.11. 5:0920.11. 22:04 8516+8165
22 538 út 19.11. 4:3319.11. 18:50 8516+8165
22 519 po 18.11. 16:2019.11. 0:13 8516+8165
 4  512 po 18.11. 6:0418.11. 9:53 8516+8165
22 534 pá 15.11. 6:5615.11. 18:19 8516+8165
26 503 čt 14.11. 6:5914.11. 23:44 8516+8165
26 507 st 13.11. 15:2814.11. 0:44 8516+8165
26 502 st 13.11. 5:4313.11. 9:03 8516+8165
 4  512 út 12.11. 15:0212.11. 20:33 8516+8165
22 519 út 12.11. 7:3712.11. 10:21 8516+8165
26 502 po 11.11. 14:4911.11. 18:15 8516+8165
22 519 po 11.11. 7:3711.11. 10:21 8516+8165
26 517 pá 8.11. 6:128.11. 20:11 8516+8165
22 524 čt 7.11. 5:327.11. 19:56 8516+8165
 4  505 st 6.11. 6:356.11. 21:09 8516+8165
22 514 út 5.11. 6:365.11. 9:33 8516+8165
22 516 po 4.11. 6:544.11. 9:49 8516+8165
22 541 pá 1.11. 5:112.11. 0:33 8516+8165
26 507 čt 31.10. 15:281.11. 0:44 8516+8165
 4  501 čt 31.10. 7:2631.10. 9:20 8516+8165
22 534 st 30.10. 6:5630.10. 18:19 8516+8165
22 510 út 29.10. 15:0829.10. 18:00 8516+8165*MU
 2  503 út 22.10. 6:1422.10. 14:40 8516*MU
 2  508 po 21.10. 5:1821.10. 21:26 8516
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.