Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8516

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 26.10.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 26. 1. 2007

Výrobní číslo: 162495

Původní evidenční číslo: 6861

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 809 355 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 107 po 14.3. 4:1115.3. 0:40 8516+8507*MU*1
14 109 ne 13.3. 19:2014.3. 0:24 8516+8507*Z1
14 109 so 12.3. 7:1813.3. 0:24 8516+8507
 8  108 pá 11.3. 6:0411.3. 23:34 8516+8507
26 110 čt 10.3. 5:1310.3. 19:41 8516+8507
25 109 st 9.3. 16:009.3. 22:03 8516+8507*Z2
22 133 st 9.3. 5:559.3. 9:03 8516+8507
 7  106 út 8.3. 5:358.3. 22:03 8516+8507
22 114 po 7.3. 4:358.3. 1:07 8516+8507
22 119 ne 6.3. 4:596.3. 22:07 8516+8507
 8  105 so 5.3. 5:375.3. 22:23 8516+8507
 8  108 pá 4.3. 6:044.3. 23:34 8516+8507
16 104 čt 3.3. 5:303.3. 23:34 8516+8507
22 119 st 2.3. 5:162.3. 22:34 8516+8507
25 103 út 1.3. 4:381.3. 23:09 8516+8507
26 113 po 28.2. 5:2828.2. 20:11 8516+8507
22 105 pá 25.2. 6:0125.2. 20:27 8516+8507
25 109 čt 24.2. 5:4024.2. 22:03 8516+8507
22 111 st 23.2. 6:5024.2. 0:07 8516+8507
16 104 út 22.2. 5:3022.2. 23:34 8516+8507
16 118 po 21.2. 15:5421.2. 20:30 8516+8507
22 140 po 21.2. 5:3621.2. 8:47 8516+8507
22 108 pá 18.2. 6:1518.2. 23:28 8516+8507
26 113 čt 17.2. 5:2817.2. 20:11 8516+8507
22 113 st 16.2. 7:0517.2. 0:48 8516+8507
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9317 do 8516+8507 v zastávce Hadovka ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8525+8523
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9332

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.