Domovská vozovna: Kobylisy
Aktuální vozovna: Hloubětín (od 26.10.2021)
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2007
V provozu od: 26. 1. 2007
Výrobní číslo: 162495
Původní evidenční číslo: 6861
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 809 355 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 107 | po 14.3. 4:11 | 15.3. 0:40 | 8516+8507*MU*1 | ||
14 | 109 | ne 13.3. 19:20 | 14.3. 0:24 | 8516+8507*Z1 | ||
14 | 109 | so 12.3. 7:18 | 13.3. 0:24 | 8516+8507 | ||
8 | 108 | pá 11.3. 6:04 | 11.3. 23:34 | 8516+8507 | ||
26 | 110 | čt 10.3. 5:13 | 10.3. 19:41 | 8516+8507 | ||
25 | 109 | st 9.3. 16:00 | 9.3. 22:03 | 8516+8507*Z2 | ||
22 | 133 | st 9.3. 5:55 | 9.3. 9:03 | 8516+8507 | ||
7 | 106 | út 8.3. 5:35 | 8.3. 22:03 | 8516+8507 | ||
22 | 114 | po 7.3. 4:35 | 8.3. 1:07 | 8516+8507 | ||
22 | 119 | ne 6.3. 4:59 | 6.3. 22:07 | 8516+8507 | ||
8 | 105 | so 5.3. 5:37 | 5.3. 22:23 | 8516+8507 | ||
8 | 108 | pá 4.3. 6:04 | 4.3. 23:34 | 8516+8507 | ||
16 | 104 | čt 3.3. 5:30 | 3.3. 23:34 | 8516+8507 | ||
22 | 119 | st 2.3. 5:16 | 2.3. 22:34 | 8516+8507 | ||
25 | 103 | út 1.3. 4:38 | 1.3. 23:09 | 8516+8507 | ||
26 | 113 | po 28.2. 5:28 | 28.2. 20:11 | 8516+8507 | ||
22 | 105 | pá 25.2. 6:01 | 25.2. 20:27 | 8516+8507 | ||
25 | 109 | čt 24.2. 5:40 | 24.2. 22:03 | 8516+8507 | ||
22 | 111 | st 23.2. 6:50 | 24.2. 0:07 | 8516+8507 | ||
16 | 104 | út 22.2. 5:30 | 22.2. 23:34 | 8516+8507 | ||
16 | 118 | po 21.2. 15:54 | 21.2. 20:30 | 8516+8507 | ||
22 | 140 | po 21.2. 5:36 | 21.2. 8:47 | 8516+8507 | ||
22 | 108 | pá 18.2. 6:15 | 18.2. 23:28 | 8516+8507 | ||
26 | 113 | čt 17.2. 5:28 | 17.2. 20:11 | 8516+8507 | ||
22 | 113 | st 16.2. 7:05 | 17.2. 0:48 | 8516+8507 |