Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8516

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 29.8.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 26. 1. 2007

Výrobní číslo: 162495

Původní evidenční číslo: 6861

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 749 145 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 521 so 17.4. 5:0517.4. 22:29 8516+8517
22 529 pá 16.4. 6:1216.4. 22:00 8516+8517
22 530 st 14.4. 6:1814.4. 18:53 8516+8517
14 512 út 13.4. 4:1313.4. 21:13 8516+8517
22 516 po 12.4. 5:5312.4. 22:41 8516+8517
22 530 pá 9.4. 6:189.4. 18:53 8516+8517
22 530 čt 8.4. 6:188.4. 18:53 8516+8517
22 527 st 7.4. 5:557.4. 21:30 8516+8517
22 528 út 6.4. 6:036.4. 21:45 8516+8517
11 507 čt 1.4. 4:241.4. 20:12 8516+8517
26 505 st 31.3. 11:3031.3. 22:39 8516+8517*Z
26 503 ne 28.3. 4:2128.3. 21:22 8516+8517
22 519 so 27.3. 4:2527.3. 22:00 8516+8517
22 529 pá 26.3. 6:1226.3. 22:00 8516+8517
22 514 st 24.3. 5:0124.3. 22:21 8516+8517
22 502 út 23.3. 5:5223.3. 23:19 8516+8517
22 529 po 22.3. 6:1222.3. 22:00 8516+8517
22 527 po 15.3. 5:5515.3. 21:30 8516+8517
26 514 st 10.3. 4:4110.3. 21:22 8516+8517
26 505 út 9.3. 5:549.3. 22:39 8516+8517
24 509 pá 5.3. 15:205.3. 19:32 8516+8517*Z1
 8  511 čt 4.3. 4:294.3. 21:38 8516+8517
22 519 st 3.3. 6:363.3. 22:19 8516+8517
15 509 út 2.3. 5:592.3. 18:44 8516+8517
22 509 pá 26.2. 5:0126.2. 19:32 8516+8517
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8173+8174
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8410+8411

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.