Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8516

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 26. 1. 2007

Výrobní číslo: 162495

Původní evidenční číslo: 6861

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 667 156 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 202 čt 21.3. 4:3621.3. 20:47 8516+8517
10 207 st 20.3. 5:2221.3. 0:45 8516+8517
10 209 út 19.3. 5:3119.3. 21:55 8516+8517
10 209 po 18.3. 5:3118.3. 21:55 8516+8517
10 201 pá 15.3. 7:3815.3. 20:40 8516+8517
10 206 čt 14.3. 5:1114.3. 18:08 8516+8517
10 201 st 13.3. 7:3813.3. 20:40 8516+8517
10 201 út 12.3. 7:3812.3. 20:40 8516+8517
10 201 po 11.3. 7:3811.3. 20:40 8516+8517
10 223 pá 8.3. 4:178.3. 20:08 8516+8517
10 204 čt 7.3. 4:577.3. 21:10 8516+8517
 6  205 st 6.3. 6:587.3. 0:55 8516+8517
 3  206 út 5.3. 6:015.3. 21:56 8516+8517
10 204 po 4.3. 4:574.3. 21:10 8516+8517
10 210 ne 3.3. 4:163.3. 22:54 8516+8517
 8  206 so 2.3. 8:243.3. 1:02 8516+8517
12 208 pá 1.3. 6:571.3. 20:22 8516+8517
12 203 čt 28.2. 6:1728.2. 19:36 8516+8517
12 213 st 27.2. 5:2627.2. 21:08 8516+8517
12 205 út 26.2. 5:1326.2. 9:52 8516+8517
10 204 po 25.2. 4:5725.2. 21:10 8516+8517
14 201 ne 24.2. 4:3724.2. 22:17 8516+8517
14 202 so 23.2. 14:4523.2. 22:46 8516+8517*Z
14 202 so 23.2. 4:3723.2. 13:55 8516+8517*MU
12 201 pá 22.2. 5:3023.2. 0:00 8516+8517
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8238+8319
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.