Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8516

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 26. 1. 2007

Výrobní číslo: 162495

Původní evidenční číslo: 6861

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 703 815 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 112 st 1.7. 6:441.7. 8:59 8516
15 113 út 30.6. 5:5430.6. 10:09 8516
 4  509 st 11.3. 5:3911.3. 9:15 8516+8517
22 525 út 10.3. 5:5310.3. 22:53 8516+8517
25 502 po 9.3. 5:5510.3. 1:10 8516+8517
 6  508 so 7.3. 7:517.3. 21:39 8516+8517
25 502 pá 6.3. 5:557.3. 1:10 8516+8517
22 537 čt 5.3. 6:515.3. 19:30 8516+8517
 4  503 st 4.3. 13:594.3. 19:22 8516+8517
26 501 st 4.3. 4:394.3. 10:24 8516+8517
26 503 út 3.3. 6:423.3. 23:48 8516+8517
25 506 po 2.3. 4:112.3. 23:17 8516+8517
14 506 ne 1.3. 9:502.3. 0:29 8516+8517
 6  508 so 29.2. 7:5129.2. 21:39 8516+8517
22 503 pá 28.2. 6:1129.2. 0:08 8516+8517
16 510 čt 27.2. 4:5228.2. 0:40 8516+8517
22 525 st 26.2. 5:5326.2. 22:53 8516+8517
22 524 út 25.2. 5:3825.2. 17:30 8516+8517*MU
26 504 po 24.2. 4:5524.2. 20:37 8516+8517
 4  503 pá 21.2. 13:5921.2. 19:22 8516+8517
 4  503 pá 21.2. 6:1821.2. 9:55 8516+8517
25 502 čt 20.2. 5:5521.2. 1:10 8516+8517
22 508 st 19.2. 6:4319.2. 19:57 8516+8517
16 512 út 18.2. 5:1218.2. 19:48 8516+8517
25 501 po 17.2. 5:4417.2. 22:33 8516+8517
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.