Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8165

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do současnosti)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 16. 3. 2005

Výrobní číslo: 035/2004

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 753 930 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 507 čt 25.2. 6:1725.2. 19:12 8164+8165
26 505 st 24.2. 5:5424.2. 22:39 8164+8165
16 513 út 23.2. 5:0323.2. 14:40 8164+8165*MU
26 516 po 22.2. 4:5422.2. 21:38 8164+8165
26 508 pá 19.2. 6:2319.2. 20:25 8164+8165
 8  512 st 17.2. 4:4817.2. 19:49 8164+8165
24 507 út 16.2. 6:1716.2. 19:12 8164+8165
22 207 čt 11.2. 18:3011.2. 20:17 8164+8165*Z
26 514 st 10.2. 4:4110.2. 21:22 8164+8165
15 509 út 9.2. 5:599.2. 18:44 8164+8165
24 505 po 8.2. 5:498.2. 19:32 8164+8165
26 514 pá 5.2. 4:415.2. 21:22 8164+8165
16 513 čt 4.2. 5:034.2. 20:30 8164+8165
24 511 st 3.2. 6:573.2. 19:52 8164+8165
24 506 po 1.2. 6:061.2. 19:02 8164+8165
24 510 pá 29.1. 6:4729.1. 11:00 8164+8165*MU
22 510 st 27.1. 5:5427.1. 21:06 8164+8165
24 505 út 26.1. 5:4926.1. 18:52 8164+8165
22 530 po 25.1. 18:4025.1. 19:37 8164+8165*Z1
 6  502 pá 22.1. 5:4222.1. 20:44 8164+8165
24 510 čt 21.1. 6:4721.1. 19:42 8164+8165
24 511 st 20.1. 6:5720.1. 19:52 8164+8165
24 505 pá 15.1. 5:4915.1. 18:52 8164+8165
24 510 čt 14.1. 6:4714.1. 19:42 8164+8165
26 508 st 13.1. 6:2313.1. 20:25 8164+8165
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8504+8444
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8522+8409

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.