Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8165

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do 12. 3. 2021)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 16. 3. 2005

Výrobní číslo: 035/2004

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 918 435 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  512 dnes 5:4517.6. 19:59 8164+8165
12 506 ne 16.6. 9:0217.6. 1:12 8164+8165
22 513 pá 14.6. 5:0715.6. 0:34 8164+8165
22 530 čt 13.6. 7:0313.6. 23:55 8164+8165
24 502 st 12.6. 6:3612.6. 18:43 8164+8165
 4  512 út 11.6. 5:4511.6. 19:59 8164+8165
22 534 po 10.6. 7:0811.6. 0:53 8164+8165
 4  501 pá 7.6. 14:457.6. 20:19 8164+8165
22 531 pá 7.6. 7:387.6. 10:16 8164+8165
3+26 502 čt 6.6. 6:546.6. 20:03 8164+8165
22 523 st 5.6. 14:575.6. 20:27 8164+8165
3+26 513 st 5.6. 6:305.6. 9:46 8164+8165
 4  512 út 4.6. 5:454.6. 19:59 8164+8165
22 530 po 3.6. 7:033.6. 23:55 8164+8165
 4  504 pá 31.5. 15:1031.5. 18:49 8164+8165
 4  502 čt 30.5. 6:0630.5. 20:30 8164+8165
 4  504 st 29.5. 15:1029.5. 18:49 8164+8165
24 511 út 28.5. 15:1928.5. 19:15 8164+8165
3+26 501 út 28.5. 4:2628.5. 9:15 8164+8165*MU
22 531 po 27.5. 16:0128.5. 0:13 8164+8165
22 528 po 27.5. 6:2227.5. 9:12 8164+8165
3+26 515 pá 24.5. 5:1124.5. 19:06 8164+8165
3+26 504 čt 23.5. 4:4623.5. 22:53 8164+8165
22 533 st 22.5. 4:3322.5. 21:54 8164+8165
22 540 út 21.5. 5:3221.5. 22:34 8164+8165
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.