Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8165

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do současnosti)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 16. 3. 2005

Výrobní číslo: 035/2004

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 718 290 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 103 čt 9.7. 5:069.7. 19:22 8164+8165
14 106 st 8.7. 16:408.7. 21:52 8164+8165*Z
26 103 út 7.7. 5:067.7. 19:22 8164+8165
14 108 pá 3.7. 5:473.7. 22:07 8164+8165
24 101 čt 2.7. 6:022.7. 20:52 8164+8165
26 103 st 1.7. 5:061.7. 19:22 8164+8165
14 110 út 30.6. 6:3030.6. 20:00 8164+8165
26 103 po 29.6. 5:0629.6. 19:22 8164+8165
22 121 pá 26.6. 4:4826.6. 23:41 8164+8165
22 102 čt 25.6. 5:2226.6. 0:31 8164+8165
22 121 st 24.6. 4:4824.6. 23:41 8164+8165
 6  108 út 23.6. 5:2623.6. 20:53 8164+8165
 6  515 po 22.6. 4:5722.6. 10:40 8164+8165
 3  504 ne 21.6. 9:1221.6. 22:50 8164+8165
 7  511 pá 19.6. 5:5719.6. 21:28 8164+8165
17 505 čt 18.6. 5:5119.6. 1:00 8164+8165
 7  511 st 17.6. 5:5717.6. 21:28 8164+8165
 3  515 út 16.6. 14:3016.6. 20:44 8164+8165
 7  512 út 16.6. 5:2716.6. 10:14 8164+8165
 3  516 po 15.6. 14:3816.6. 1:24 8164+8165
 3  516 po 15.6. 3:5715.6. 10:07 8164+8165
17 501 ne 14.6. 7:5815.6. 1:30 8164+8165
17 503 so 13.6. 4:2214.6. 1:00 8164+8165
15 511 čt 11.6. 8:0411.6. 19:06 8165
 7  512 st 10.6. 5:2710.6. 10:14 8164+8165
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8529+8184

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.