Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8165

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do 12. 3. 2021)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 23.11.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 16. 3. 2005

Výrobní číslo: 035/2004

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 800 310 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 121 pá 24.6. 4:5925.6. 0:48 8403+8165
14 107 čt 23.6. 5:4523.6. 21:12 8403+8165
22 107 st 22.6. 5:4622.6. 20:26 8403+8165
26+95 116 út 21.6. 6:0022.6. 1:02 8403+8165
16 103 po 20.6. 4:5621.6. 0:14 8403+8165
22 113 pá 17.6. 6:2818.6. 0:07 8403+8165
 6  104 čt 16.6. 4:2016.6. 22:54 8403+8165
26 107 st 15.6. 7:1416.6. 0:20 8403+8165
14 107 út 14.6. 5:4514.6. 21:12 8403+8165
22 118 po 13.6. 10:4013.6. 22:04 8403+8165*Z1
22 118 po 13.6. 4:3513.6. 7:50 8403+8165*MU
16 101 pá 10.6. 4:5610.6. 23:54 8403+8165
16 110 čt 9.6. 5:549.6. 18:37 8403+8165
 7  111 st 8.6. 4:488.6. 20:26 8403+8165
22 110 út 7.6. 6:157.6. 23:47 8403+8165
22 107 po 6.6. 5:466.6. 20:26 8403+8165
26 105 pá 3.6. 4:293.6. 20:40 8403+8165
26 116 čt 2.6. 5:593.6. 1:01 8403+8165
 6  113 st 1.6. 5:471.6. 21:37 8403+8165
22 112 út 31.5. 6:4131.5. 23:44 8403+8165
11 104 po 30.5. 5:3430.5. 20:46 8403+8165
22 113 ne 29.5. 8:1829.5. 23:34 8403+8165
22 102 so 28.5. 8:5428.5. 20:33 8403+8165
22 114 pá 27.5. 6:5028.5. 0:27 8403+8165
22 115 čt 26.5. 6:5727.5. 0:47 8403+8165
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8255+8532
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.