Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8165

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do současnosti)

Damejidlo.cz

Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 16. 3. 2005

Výrobní číslo: 035/2004

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 648 769 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 519 so 15.6. 6:3115.6. 21:58 8164+8165
 1  510 čt 13.6. 5:2513.6. 18:42 8164+8165
 1  510 st 12.6. 5:2512.6. 18:42 8164+8165
26 506 út 11.6. 5:0711.6. 20:55 8164+8165
22 516 po 10.6. 6:2410.6. 23:49 8164+8165
22 532 pá 7.6. 6:218.6. 0:09 8164+8165
 5  517 čt 6.6. 6:586.6. 21:14 8164+8165
22 536 st 5.6. 6:495.6. 19:27 8164+8165
14 513 út 4.6. 5:414.6. 22:57 8164+8165
26 509 po 3.6. 15:264.6. 0:40 8164+8165
22 535 po 3.6. 5:043.6. 9:26 8164+8165
22 523 ne 2.6. 11:092.6. 23:49 8164+8165
14 505 pá 31.5. 5:4531.5. 23:20 8164+8165
22 535 čt 30.5. 14:2630.5. 20:40 8164+8165*MU
26 503 čt 30.5. 4:3930.5. 10:24 8164+8165
22 513 st 29.5. 6:3929.5. 20:42 8164+8165
 4  501 út 28.5. 4:4828.5. 19:22 8164+8165
22 525 po 27.5. 5:5227.5. 20:20 8164+8165
 5  514 pá 24.5. 15:5124.5. 18:39 8164+8165
26 509 pá 24.5. 6:3324.5. 9:54 8164+8165
 5  514 čt 23.5. 15:5123.5. 18:39 8164+8165
26 505 st 22.5. 4:5522.5. 20:48 8164+8165
 5  509 út 21.5. 15:0722.5. 1:10 8164+8165
 4  508 út 21.5. 5:1821.5. 10:32 8164+8165
22 505 po 20.5. 4:5920.5. 22:18 8164+8165
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.