Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8165

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do 12. 3. 2021)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 16. 3. 2005

Výrobní číslo: 035/2004

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 949 665 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  505 čt 23.1. 4:3524.1. 0:08 8765+8165
 7  515 st 22.1. 4:3622.1. 20:53 8765+8165
26 505 út 21.1. 4:4621.1. 20:20 8765+8165
22 508 po 20.1. 4:5421.1. 0:13 8765+8165
22 514 ne 19.1. 4:4420.1. 0:13 8765+8165
26 508 so 18.1. 8:5419.1. 0:24 8765+8165
26 505 pá 10.1. 4:4610.1. 20:20 8765+8165
22 523 čt 9.1. 6:4910.1. 0:33 8765+8165
 7  515 st 8.1. 4:368.1. 20:53 8765+8165
26 509 po 6.1. 5:346.1. 21:03 8765+8165
22 503 ne 5.1. 10:566.1. 0:53 8765+8165
26 509 čt 2.1. 5:152.1. 15:05 8765+8165*MU
22 514 st 1.1. 6:342.1. 0:13 8765+8165
Rok 2024
 7  508 út 31.12. 4:3631.12. 22:54 8765+8165
26 503 po 30.12. 4:2630.12. 19:51 8765+8165
6+14 512 ne 29.12. 5:1229.12. 22:38 8765+8165
6+14 507 so 28.12. 4:3229.12. 0:37 8765+8165
26 513 pá 27.12. 5:5428.12. 0:24 8765+8165
22 501 čt 26.12. 4:3326.12. 10:30 8765+8165*MU
26 508 st 25.12. 9:3526.12. 0:24 8765+8165
26 502 so 21.12. 4:2621.12. 23:04 8765+8165
 4  513 pá 20.12. 5:5520.12. 20:09 8765+8165
15 501 čt 19.12. 15:0019.12. 20:51 8765+8165*Z1
15 312 čt 19.12. 11:0019.12. 12:00 8765+8165*Z1
26 502 st 18.12. 14:4918.12. 18:15 8765+8165
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9352

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.