Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8165

Evidované reklamní polepy:

Damejidlo.cz

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do současnosti)
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 16. 3. 2005

Výrobní číslo: 035/2004

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 616 920 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 530 pá 19.10. 6:1619.10. 20:26 8164+8165
22 536 čt 18.10. 6:4918.10. 19:27 8164+8165
 4  511 st 17.10. 13:2917.10. 18:43 8164+8165
 4  505 st 17.10. 6:3517.10. 10:09 8164+8165
 6  508 út 16.10. 15:1717.10. 0:21 8164+8165
22 535 út 16.10. 5:0416.10. 9:26 8164+8165
22 519 po 15.10. 6:5515.10. 21:08 8164+8165
 4  505 pá 12.10. 14:1912.10. 19:42 8164+8165
 5  514 pá 12.10. 4:4512.10. 9:59 8164+8165
22 521 čt 11.10. 5:5911.10. 19:50 8164+8165
 5  516 st 10.10. 6:5810.10. 21:13 8164+8165
22 516 út 9.10. 6:249.10. 23:49 8164+8165
22 513 po 8.10. 6:398.10. 20:42 8164+8165
22 512 pá 5.10. 14:465.10. 20:21 8164+8165
 5  509 pá 5.10. 6:265.10. 9:11 8164+8165
22 508 čt 4.10. 6:434.10. 11:50 8164+8165*MU
22 525 st 3.10. 5:523.10. 20:20 8164+8165
22 519 út 2.10. 6:552.10. 21:08 8164+8165
21 504 po 1.10. 5:531.10. 9:49 8165
14 512 čt 27.9. 4:3127.9. 18:00 8164+8165*MU*1
26 503 st 26.9. 14:3726.9. 20:27 8164+8165
22 535 st 26.9. 5:0426.9. 9:26 8164+8165
 5  513 út 25.9. 15:2126.9. 0:53 8164+8165
 6  508 út 25.9. 5:0125.9. 9:23 8164+8165
22 519 po 24.9. 6:5524.9. 21:08 8164+8165
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Fidlovačce

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.