Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8165

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do 12. 3. 2021)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 16. 3. 2005

Výrobní číslo: 035/2004

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf Alfa Union KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 997 290 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 510 dnes 7:0711.11. 10:21 8765+8165
22 516 po 10.11. 7:2011.11. 0:14 8765+8165
22 508 ne 9.11. 9:139.11. 20:36 8765+8165
16 511 pá 7.11. 14:438.11. 0:31 8765+8165
16 527 pá 7.11. 6:057.11. 9:52 8765+8165
22 508 čt 6.11. 15:086.11. 20:39 8765+8165
6+14 510 čt 6.11. 7:076.11. 10:21 8765+8165
22 523 st 5.11. 5:545.11. 23:13 8765+8165
22 511 po 3.11. 15:323.11. 23:54 8765+8165
22 517 po 3.11. 6:463.11. 9:28 8765+8165
6+14 809 pá 31.10. 15:0031.10. 17:25 8765+8165*Z1
 7  312 pá 31.10. 14:0031.10. 15:00 8765+8165*Z2
 4  807 pá 31.10. 12:3031.10. 13:21 8765+8165*Z3
22 501 čt 30.10. 5:4930.10. 8:45 8765+8165
26 517 st 29.10. 5:3329.10. 20:11 8765+8165
22 513 út 28.10. 9:3428.10. 23:55 8765+8165
16 530 po 27.10. 5:1827.10. 19:27 8765+8165
26 502 ne 26.10. 4:2726.10. 23:05 8765+8165
16 503 so 25.10. 5:2426.10. 0:26 8765+8165
22 540 pá 24.10. 14:5224.10. 20:27 8765+8165
26 507 pá 24.10. 5:4324.10. 9:03 8765+8165
16 530 čt 23.10. 5:1823.10. 19:27 8765+8165
26 510 st 22.10. 7:1722.10. 19:17 8765+8165
16 530 út 21.10. 5:1821.10. 19:27 8765+8165
22 519 po 20.10. 5:4120.10. 20:04 8765+8165
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9443
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9397
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8539+8449

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.