Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8165

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Damejidlo.cz (od 7. 7. 2018 do 12. 3. 2021)

Damejidlo.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Galaxy S6 edge (od 6. 7. 2015 do 22. 10. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 16. 3. 2005

Výrobní číslo: 035/2004

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 971 625 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  513 pá 23.5. 7:2623.5. 9:21 8760+8165
22 529 čt 22.5. 5:0322.5. 18:39 8760+8165
22 533 st 21.5. 5:5921.5. 22:06 8760+8165
16 509 út 20.5. 5:1720.5. 23:46 8760+8165
 7  503 po 19.5. 4:5620.5. 0:08 8760+8165
26 509 ne 18.5. 5:0119.5. 0:07 8760+8165
26 510 so 17.5. 5:3618.5. 0:30 8760+8165
26 509 pá 16.5. 4:4216.5. 19:47 8760+8165
22 533 čt 15.5. 5:5915.5. 22:06 8760+8165
22 521 st 14.5. 6:2514.5. 9:39 8760+8165
16 516 út 13.5. 6:1813.5. 19:50 8760+8165
 4  505 po 12.5. 6:4512.5. 21:19 8760+8165
16 501 ne 11.5. 5:2011.5. 23:46 8760+8165
26 506 so 10.5. 4:4210.5. 21:02 8760+8165
26 510 pá 9.5. 4:429.5. 23:53 8760+8165
26 507 čt 8.5. 18:308.5. 23:53 8760+8165*Z1
22 504 po 28.4. 14:1628.4. 19:57 8760+8165
16 501 ne 27.4. 5:2027.4. 23:46 8760+8165
15 503 so 26.4. 4:4926.4. 20:51 8760+8165
16 512 pá 25.4. 6:0225.4. 19:21 8760+8165
22 524 čt 24.4. 5:3224.4. 19:56 8760+8165
16 512 st 23.4. 6:0223.4. 19:21 8760+8165
22 504 út 22.4. 14:1622.4. 19:57 8760+8165
22 516 út 22.4. 6:5422.4. 9:49 8760+8165
26 508 po 21.4. 9:3522.4. 0:25 8765+8165
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8752+8180

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.