Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8508

Evidované reklamní polepy:
Samsung Galaxy S4 (od 14. 7. 2013 do 20. 5. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 19. 10. 2006

Výrobní číslo: 162494

Původní evidenční číslo: 6860

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 602 576 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 801 čt 5.4. 5:165.4. 17:55 8508+8509*MU
 9  802 st 4.4. 5:185.4. 0:16 8508+8509
11 803 út 3.4. 5:034.4. 0:51 8508+8509
3+6 802 čt 29.3. 5:2529.3. 19:50 8508+8509
 5  807 st 28.3. 5:2828.3. 22:20 8508+8509
3+6 802 út 27.3. 5:2527.3. 19:50 8508+8509
24 805 po 26.3. 6:1026.3. 20:38 8508+8509
 5  811 pá 23.3. 5:5923.3. 20:44 8508+8509
 9  823 čt 22.3. 6:3522.3. 20:34 8508+8509
24 805 st 21.3. 6:1021.3. 20:38 8508+8509
24 804 út 20.3. 6:0020.3. 20:25 8508+8509
11 809 po 19.3. 4:1019.3. 19:44 8508+8509
 9  818 ne 18.3. 7:0819.3. 0:16 8508+8509
 9  814 pá 16.3. 5:5717.3. 0:56 8508+8509
 5  817 čt 15.3. 6:4515.3. 21:21 8508+8509
24 804 st 14.3. 6:0014.3. 20:25 8508+8509
26 809 út 13.3. 5:3413.3. 22:03 8508+8509
 1  802 po 12.3. 6:0212.3. 21:07 8508+8509
15 814 pá 9.3. 15:109.3. 21:11 8508+8509
 9  806 pá 9.3. 6:279.3. 8:59 8508+8509
 9  833 čt 8.3. 7:179.3. 0:12 8508+8509
 1  812 st 7.3. 5:497.3. 20:11 8508+8509
 5  817 út 6.3. 6:456.3. 21:21 8508+8509
 9  820 po 5.3. 6:215.3. 20:20 8508+8509
15 810 pá 2.3. 16:452.3. 18:31 8508+8509*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8732+8733

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.