Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8508

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 14. 7. 2013 do 20. 5. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 19. 10. 2006

Výrobní číslo: 162494

Původní evidenční číslo: 6860

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 889 689 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+95 267 pá 19.4. 20:2320.4. 4:13 8508
31+93 251 čt 18.4. 6:2319.4. 5:42 8508
7+95 267 st 17.4. 20:2318.4. 4:13 8508
13+97 250 út 16.4. 19:2417.4. 5:38 8508
7+92 251 po 15.4. 20:2816.4. 6:02 8508
31+93 251 ne 14.4. 19:5915.4. 5:16 8508
31+93 251 so 13.4. 19:5914.4. 5:16 8508
31 202 pá 12.4. 16:0012.4. 19:33 8508
31+93 252 čt 11.4. 5:4812.4. 5:46 8508
31 202 st 10.4. 16:0010.4. 19:33 8508
7+92 251 út 9.4. 20:2810.4. 6:02 8508
13+97 250 po 8.4. 19:249.4. 5:38 8508
13+97 250 ne 7.4. 20:408.4. 5:29 8508
19+95 262 so 6.4. 21:397.4. 5:13 8508
sjKO 201 so 6.4. 2:476.4. 4:51 8508
31 202 pá 5.4. 15:305.4. 17:10 8508*Z1
31 202 pá 5.4. 6:085.4. 14:35 8508*MU
31 202 čt 4.4. 6:084.4. 19:33 8508
31 202 st 3.4. 6:053.4. 19:33 8508
7+95 267 út 2.4. 20:233.4. 4:13 8508
13+97 250 čt 28.3. 19:2429.3. 5:29 8508
19+95 262 st 27.3. 21:3928.3. 5:13 8508
13+97 250 út 26.3. 19:2427.3. 5:29 8508
19+93 255 po 25.3. 22:3926.3. 4:42 8508
12 215 po 25.3. 7:2125.3. 9:39 8508+8520
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8307
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.