Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8508

Evidované reklamní polepy:
Samsung Galaxy S4 (od 14. 7. 2013 do 20. 5. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 19. 10. 2006

Výrobní číslo: 162494

Původní evidenční číslo: 6860

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 655 273 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  704 út 19.2. 14:0619.2. 18:56 8508+8344
 1  708 út 19.2. 4:0119.2. 10:26 8508+8344
26 708 po 18.2. 6:5019.2. 1:21 8508+8344
26 702 pá 15.2. 5:5415.2. 18:58 8508+8344
 8  705 čt 14.2. 5:3214.2. 19:17 8508+8344
 8  705 st 13.2. 10:3013.2. 19:17 8508+8344*Z
 8  705 st 13.2. 5:3213.2. 10:30 8326+8508*MU
25 705 út 12.2. 13:5012.2. 19:33 8326+8508
25 705 út 12.2. 5:0212.2. 10:43 8326+8508
20 707 po 11.2. 5:1111.2. 20:05 8326+8508
 8  701 pá 8.2. 4:479.2. 0:56 8326+8508
20 705 čt 7.2. 15:278.2. 0:44 8326+8508
26 714 čt 7.2. 7:117.2. 10:08 8326+8508
 1  704 st 6.2. 14:066.2. 18:56 8326+8508
25 710 st 6.2. 6:316.2. 10:03 8326+8508
14+96 765 út 5.2. 21:096.2. 5:13 8508
25 715 út 5.2. 4:415.2. 18:44 8557+8508
 8  701 po 4.2. 4:475.2. 0:56 8557+8508
25 705 pá 1.2. 13:501.2. 19:33 8557+8508
26 714 pá 1.2. 7:111.2. 10:08 8557+8508
13+97 765 čt 31.1. 19:011.2. 5:45 8508
 8  712 čt 31.1. 6:1331.1. 18:17 8508+8401
25 715 st 30.1. 4:4130.1. 18:44 8508+8401
25 709 út 29.1. 5:5529.1. 22:24 8508+8401
25 712 po 28.1. 6:0928.1. 22:58 8508+8401
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8326+8508
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.