Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8508

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 14. 7. 2013 do 20. 5. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 19. 10. 2006

Výrobní číslo: 162494

Původní evidenční číslo: 6860

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 810 077 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 216 pá 1.7. 5:421.7. 21:06 8512+8508
14 205 čt 30.6. 13:5230.6. 23:58 8512+8508
25 211 čt 30.6. 5:5130.6. 9:20 8512+8508
14 210 st 29.6. 14:3230.6. 0:34 8512+8508
 1  204 út 28.6. 5:5528.6. 21:14 8512+8508
 1  205 po 27.6. 6:0527.6. 21:27 8512+8508
24 201 pá 24.6. 6:4324.6. 20:41 8512+8508
 1  202 čt 23.6. 5:2923.6. 18:48 8512+8508
 1  205 st 22.6. 6:0522.6. 21:29 8512+8508
 1  205 út 21.6. 6:0521.6. 21:29 8512+8508
 1  204 po 20.6. 5:5520.6. 21:14 8512+8508
14 207 ne 19.6. 4:1520.6. 0:55 8512+8508
14 209 so 18.6. 7:3019.6. 1:14 8512+8508
24 209 pá 17.6. 14:4317.6. 19:50 8512+8508
24 209 pá 17.6. 5:5817.6. 9:25 8512+8508
17 210 čt 16.6. 15:2316.6. 19:48 8512+8508
 3  218 čt 16.6. 6:1216.6. 8:41 8512+8508
24 201 st 15.6. 6:4315.6. 20:41 8512+8508
 8  210 út 14.6. 14:3014.6. 19:35 8512+8508
14 210 út 14.6. 4:3614.6. 10:23 8512+8508
 8  214 po 13.6. 5:1614.6. 0:38 8512+8508
12+17 218 ne 12.6. 4:5813.6. 0:25 8512+8508
14 209 so 11.6. 7:3012.6. 1:14 8512+8508
14 205 pá 10.6. 13:5210.6. 23:58 8512+8508
12 210 pá 10.6. 5:1710.6. 9:48 8512+8508


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.