Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8508

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 14. 7. 2013 do 20. 5. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 19. 10. 2006

Výrobní číslo: 162494

Původní evidenční číslo: 6860

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 922 344 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 218 dnes 6:4221.11. 10:00 8508+8509
24 202 st 20.11. 6:0720.11. 17:47 8508+8509
 3  203 út 19.11. 6:2419.11. 23:39 8508+8509
 1  211 po 18.11. 6:1018.11. 18:43 8508+8509
10 202 pá 15.11. 6:3215.11. 20:25 8508+8509
10 208 čt 14.11. 15:1414.11. 18:30 8508+8509
25 213 čt 14.11. 7:1814.11. 9:19 8508+8509
10 202 st 13.11. 6:3213.11. 20:25 8508+8509
10 202 út 12.11. 6:3212.11. 20:25 8508+8509
25 201 po 11.11. 5:4411.11. 19:31 8508+8509
 3  203 pá 8.11. 6:248.11. 23:39 8508+8509
 3  205 čt 7.11. 15:007.11. 19:41 8508+8509
24 210 čt 7.11. 6:077.11. 9:47 8508+8509
10 202 st 6.11. 6:326.11. 12:20 8508+8509*MU
24 213 út 5.11. 6:385.11. 19:34 8508+8509
10 208 po 4.11. 15:144.11. 18:30 8508+8509
14 201 po 4.11. 6:584.11. 9:09 8508+8509
 3  203 pá 1.11. 6:241.11. 23:39 8508+8509
 1  211 čt 31.10. 6:1031.10. 18:43 8508+8509
10 206 st 30.10. 4:2431.10. 0:07 8508+8509
 3  205 út 29.10. 15:0029.10. 19:41 8508+8509
 1  211 pá 25.10. 6:1025.10. 15:00 8508+8509*MU
10 218 čt 24.10. 13:5624.10. 19:55 8508+8509
25 201 st 23.10. 5:4423.10. 19:31 8508+8509
10 202 út 22.10. 6:3222.10. 20:25 8508+8509
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.