Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8508

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 14. 7. 2013 do 20. 5. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 19. 10. 2006

Výrobní číslo: 162494

Původní evidenční číslo: 6860

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 743 597 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 214 pá 22.1. 5:1922.1. 21:54 8508+8509
17 214 čt 21.1. 5:1921.1. 21:54 8508+8509
17 214 st 20.1. 5:1920.1. 21:54 8508+8509
12 205 út 19.1. 7:0019.1. 22:25 8508+8509*Z
12 406 út 19.1. 6:0019.1. 7:00 8508+8509*Z
12 205 út 19.1. 4:3519.1. 6:00 8508+8509*MU
12 205 po 18.1. 4:3518.1. 22:25 8508+8509
12 204 ne 17.1. 4:5417.1. 22:43 8508+8509
12 203 so 16.1. 4:3416.1. 22:25 8508+8509
12 205 pá 15.1. 4:3515.1. 22:25 8508+8509
10 213 čt 14.1. 4:1414.1. 22:24 8508+8509
10 215 st 13.1. 4:1713.1. 22:44 8508+8509
12 205 út 12.1. 4:3512.1. 22:25 8508+8509
10 215 po 11.1. 4:1711.1. 22:44 8508+8509
12 203 ne 10.1. 4:3410.1. 22:25 8508+8509
12 205 so 9.1. 4:549.1. 22:43 8508+8509
10 215 pá 8.1. 4:178.1. 22:44 8508+8509
17 214 čt 7.1. 5:197.1. 21:54 8508+8509
12 202 st 6.1. 6:186.1. 19:42 8508+8509
10 218 po 4.1. 4:574.1. 20:11 8508+8509
 6  204 ne 3.1. 4:473.1. 20:39 8508+8509
 6  205 so 2.1. 4:472.1. 20:54 8508+8509
 6  202 pá 1.1. 6:271.1. 22:34 8508+8509
Rok 2020
12 207 čt 31.12. 4:5431.12. 22:43 8508+8509
12 201 st 30.12. 5:5830.12. 21:31 8508+8509
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8384+8375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.