Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8508

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 14. 7. 2013 do 20. 5. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 19. 10. 2006

Výrobní číslo: 162494

Původní evidenční číslo: 6860

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 850 952 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 228 st 7.6. 6:197.6. 22:18 8512+8508
 3  209 út 6.6. 4:497.6. 0:20 8512+8508
10 207 po 5.6. 10:005.6. 23:48 8512+8508*Z1
10 207 po 5.6. 4:195.6. 7:10 8512+8508*MU
12 209 pá 2.6. 15:123.6. 0:00 8512+8508
 8  215 pá 2.6. 4:112.6. 9:43 8512+8508
12 205 čt 1.6. 14:402.6. 0:40 8512+8508
25 216 čt 1.6. 4:161.6. 9:59 8512+8508
12 202 st 31.5. 5:081.6. 0:20 8512+8508
12 202 út 30.5. 5:0831.5. 0:20 8512+8508
12 202 po 29.5. 5:0830.5. 0:20 8512+8508
24 207 pá 26.5. 14:3626.5. 20:11 8512+8508
 8  215 pá 26.5. 4:1126.5. 9:43 8512+8508
12 205 čt 25.5. 14:4026.5. 0:40 8512+8508
12 205 čt 25.5. 7:2025.5. 9:34 8512+8508
12 204 st 24.5. 5:2424.5. 18:38 8512+8508
12 202 út 23.5. 5:0824.5. 0:20 8512+8508
12 202 po 22.5. 5:0823.5. 0:20 8512+8508
12 205 pá 19.5. 14:4020.5. 0:40 8512+8508
12 209 pá 19.5. 6:4819.5. 9:02 8512+8508
 3  214 čt 18.5. 14:4718.5. 19:37 8512+8508
 8  215 čt 18.5. 4:1118.5. 8:10 8512+8508*MU
12 205 st 17.5. 14:4018.5. 0:40 8512+8508
12 205 st 17.5. 7:2017.5. 9:34 8512+8508
12 204 út 16.5. 5:2416.5. 18:38 8512+8508
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9153
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.