Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8508

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 14. 7. 2013 do 20. 5. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 19. 10. 2006

Výrobní číslo: 162494

Původní evidenční číslo: 6860

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 669 313 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  708 út 23.4. 14:3123.4. 20:09 8508
 2  708 út 23.4. 6:4123.4. 10:01 8508
25+97 763 po 22.4. 22:3023.4. 4:48 8508
7+97 760 ne 21.4. 20:3422.4. 5:45 8508
1+97 769 so 20.4. 20:0021.4. 4:50 8508
7+91 755 pá 19.4. 20:3420.4. 5:49 8508
14+96 765 čt 18.4. 20:4819.4. 5:21 8508
7+91 755 st 17.4. 20:3418.4. 5:11 8508
7+91 756 út 16.4. 22:2317.4. 5:38 8508
20 730 út 16.4. 5:3316.4. 18:07 8341+8508
25 708 po 15.4. 5:4015.4. 19:58 8341+8508
 8  710 pá 12.4. 5:5612.4. 20:08 8341+8508
14+96 764 čt 11.4. 21:2812.4. 4:46 8508
 8  712 čt 11.4. 6:1311.4. 18:17 8331+8508
25+97 763 st 10.4. 21:3111.4. 4:48 8508
7+97 760 út 9.4. 20:1710.4. 5:45 8508
7+91 756 po 8.4. 22:239.4. 5:40 8508
7+97 760 ne 7.4. 20:348.4. 5:45 8508
1+97 769 so 6.4. 19:567.4. 4:51 8508
7+91 756 pá 5.4. 21:156.4. 5:39 8508
20 711 pá 5.4. 14:305.4. 18:31 8364+8508*Z
1+97 769 čt 4.4. 21:395.4. 5:16 8508
25+97 763 st 3.4. 21:314.4. 4:48 8508
14+96 765 út 2.4. 20:473.4. 5:13 8508
14+96 765 po 1.4. 20:472.4. 5:13 8508
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8341+8342

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.