Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8508

Evidované reklamní polepy:
Samsung Galaxy S4 (od 14. 7. 2013 do 20. 5. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 19. 10. 2006

Výrobní číslo: 162494

Původní evidenční číslo: 6860

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 620 801 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 764 pá 20.7. 5:3721.7. 5:09 8508
25+97 763 st 18.7. 21:3219.7. 4:48 8508
14+96 765 út 17.7. 22:4418.7. 5:13 8508
36+97 764 po 16.7. 20:0117.7. 5:15 8508
14+96 766 ne 15.7. 22:4816.7. 5:42 8508
14+96 765 so 14.7. 22:4415.7. 4:53 8508
11+97 767 pá 13.7. 20:2714.7. 4:50 8508
36+97 764 čt 12.7. 20:0113.7. 5:15 8508
2+91 753 st 11.7. 5:3712.7. 5:40 8508
2+91 751 po 9.7. 5:2110.7. 4:40 8508
36+91 763 so 7.7. 18:228.7. 3:24 8508
sjVO 701 so 7.7. 2:367.7. 4:54 8508
 2  702 pá 6.7. 5:296.7. 20:28 8508
 2  702 čt 5.7. 5:295.7. 20:28 8508
 2  712 st 4.7. 5:374.7. 21:58 8508
36+97 765 po 2.7. 20:163.7. 5:45 8508
14+96 764 ne 1.7. 20:482.7. 4:46 8508
sjVO 701 ne 1.7. 2:301.7. 4:54 8508
26+97 765 pá 29.6. 22:3230.6. 5:15 8508
 8  703 pá 29.6. 4:4729.6. 19:55 8508+8332
20 702 čt 28.6. 4:3028.6. 21:27 8508+8332
 8  706 st 27.6. 5:1927.6. 20:23 8508+8332
22 734 út 26.6. 15:1926.6. 23:39 8508+8332
 1  708 út 26.6. 4:0126.6. 10:26 8508+8332
 1  708 po 25.6. 14:3626.6. 1:22 8508+8332


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.