Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8500

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 28. 8. 2006

Výrobní číslo: 160431

Původní evidenční číslo: 6772

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 724 013 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 208 út 7.4. 4:147.4. 19:55 8500+8501
12 205 po 6.4. 5:226.4. 22:31 8500+8501
25 201 čt 2.4. 5:262.4. 20:49 8500+8501
12 203 st 1.4. 4:551.4. 22:17 8500+8501
12 207 út 31.3. 5:4231.3. 23:00 8500+8501
12 208 po 30.3. 5:5230.3. 19:43 8500+8501
10 211 pá 27.3. 4:1727.3. 20:25 8500+8501
14 206 čt 26.3. 6:2727.3. 0:29 8500+8501
10 201 út 24.3. 6:4924.3. 10:18 8500+8501
10 219 po 23.3. 5:4823.3. 9:18 8500+8501
17 222 pá 20.3. 4:3820.3. 17:20 8500+8501*MU
10 213 čt 19.3. 5:5120.3. 1:06 8500+8501
10 220 st 18.3. 4:1418.3. 20:03 8500+8501
10 220 út 17.3. 4:1417.3. 20:03 8500+8501
 3  209 po 16.3. 15:1517.3. 0:36 8500+8501
12 213 pá 13.3. 5:2613.3. 21:02 8500+8501
12 215 čt 12.3. 5:4913.3. 0:04 8500+8501
10 223 st 11.3. 4:1711.3. 20:08 8500+8501
24 212 út 10.3. 6:2310.3. 19:28 8500+8501
14 201 po 9.3. 5:589.3. 20:53 8500+8501
12 213 pá 6.3. 5:266.3. 21:02 8500+8501
10 205 čt 5.3. 14:436.3. 0:25 8500+8501
12 205 čt 5.3. 5:135.3. 9:52 8500+8501
12 213 st 4.3. 5:264.3. 21:02 8500+8501
12 215 út 3.3. 5:494.3. 0:04 8500+8501
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.