Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8500

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 28. 8. 2006

Výrobní číslo: 160431

Původní evidenční číslo: 6772

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Vůz upraven pro sunutí podvozkového pluhu PSP 01 s radlicí Tecna firmy MTM Tech

Najeto: cca 780 968 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 213 po 1.3. 4:141.3. 22:24 8500+8501
22 204 ne 28.2. 4:3628.2. 22:42 8500+8501
10 215 pá 26.2. 4:1726.2. 22:44 8500+8501
10 215 čt 25.2. 4:1725.2. 22:44 8500+8501
10 213 st 24.2. 4:1424.2. 22:24 8500+8501
 8  208 út 23.2. 4:0923.2. 23:13 8500+8501
12 202 po 22.2. 5:5622.2. 22:39 8500+8501
17 214 pá 19.2. 5:1919.2. 21:54 8500+8501
17 214 čt 18.2. 5:1918.2. 21:54 8500+8501
17 214 st 17.2. 5:1917.2. 21:54 8500+8501
17 214 út 16.2. 5:1916.2. 21:54 8500+8501
17 214 po 15.2. 5:1915.2. 21:54 8500+8501
22 204 ne 14.2. 4:3614.2. 22:42 8500+8501
22 211 so 13.2. 4:3613.2. 22:52 8500+8501
10 213 pá 12.2. 4:1412.2. 22:24 8500+8501
 8  208 čt 11.2. 4:0911.2. 23:13 8500+8501
10 215 st 10.2. 4:1710.2. 22:44 8500+8501
10 215 út 9.2. 4:179.2. 22:44 8500+8501
12 202 po 8.2. 5:568.2. 22:39 8500+8501
24 202 pá 5.2. 6:275.2. 19:36 8500+8501
10 211 čt 4.2. 6:434.2. 21:39 8500+8501
12 208 st 3.2. 4:563.2. 21:16 8500+8501
10 211 út 2.2. 6:432.2. 21:39 8500+8501
 6  206 po 1.2. 5:071.2. 20:35 8500+8501
10 213 pá 29.1. 4:1429.1. 22:24 8500+8501


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.