Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8500

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 28. 8. 2006

Výrobní číslo: 160431

Původní evidenční číslo: 6772

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 707 040 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  209 pá 23.8. 14:2823.8. 19:32 8500+8501
12 209 pá 23.8. 5:0823.8. 10:03 8500+8501
14 213 čt 22.8. 5:4623.8. 0:51 8500+8501
10 213 st 21.8. 4:3721.8. 20:40 8500+8501
10 201 út 20.8. 15:2121.8. 1:05 8500+8501
10 219 út 20.8. 5:4820.8. 9:18 8500+8501
10 203 po 19.8. 6:1119.8. 19:08 8500+8501
10 215 čt 15.8. 4:5716.8. 0:05 8500+8501
10 217 st 14.8. 5:2715.8. 0:45 8500+8501
16 203 út 13.8. 5:2114.8. 0:40 8500+8501
16 205 po 12.8. 5:5013.8. 0:58 8500+8501
10 210 ne 11.8. 4:1611.8. 22:54 8500+8522
10 211 so 10.8. 4:5610.8. 23:54 8500+8522
10 207 pá 9.8. 4:1210.8. 0:07 8500+8522
10 213 čt 8.8. 4:549.8. 1:07 8500+8522
10 209 st 7.8. 4:358.8. 0:27 8500+8522
16 203 út 6.8. 5:117.8. 1:40 8500+8522
16 203 po 5.8. 5:116.8. 1:40 8500+8522
14+94 261 so 3.8. 19:354.8. 6:12 8500
11+93 260 pá 2.8. 22:043.8. 3:47 8500
12 202 pá 2.8. 5:512.8. 20:02 8505+8500
16 210 čt 1.8. 4:231.8. 12:45 8499+8500*MU*1
16 207 st 31.7. 4:0331.7. 22:40 8499+8500
10 217 út 30.7. 5:2731.7. 0:45 8499+8500
16 207 po 29.7. 4:0329.7. 22:40 8499+8500
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda Divadlo Gong ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.