Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8499

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 8. 2006

Výrobní číslo: 156173

Původní evidenční číslo: 6529

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 679 222 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 203 pá 14.12. 6:1714.12. 19:36 8498+8499
10 201 čt 13.12. 7:3813.12. 20:40 8498+8499
10 217 st 12.12. 6:3512.12. 19:36 8498+8499
 6  206 út 11.12. 5:0611.12. 20:34 8498+8499
10 213 po 10.12. 5:5111.12. 1:05 8498+8499
10 202 pá 7.12. 4:368.12. 0:05 8498+8499
10 213 čt 6.12. 5:517.12. 1:05 8498+8499
12 209 út 4.12. 4:554.12. 18:16 8498+8499
10 202 po 3.12. 4:364.12. 0:05 8498+8499
12 205 ne 2.12. 5:353.12. 0:24 8498+8499
12 206 so 1.12. 4:351.12. 9:45 8498+8499*MU
12 206 pá 30.11. 4:3530.11. 22:17 8498+8499
12 206 čt 29.11. 4:3529.11. 22:17 8498+8499
12 216 st 28.11. 5:4829.11. 0:04 8498+8499
 3  217 út 27.11. 4:4528.11. 0:56 8498+8499
12 212 po 26.11. 5:1326.11. 20:22 8498+8499
 3  202 ne 25.11. 4:4525.11. 22:11 8498+8499
10 206 so 24.11. 4:1624.11. 22:54 8498+8499
10 205 pá 23.11. 14:4324.11. 0:25 8498+8499
10 210 pá 23.11. 6:4823.11. 10:08 8498+8499
12 204 čt 22.11. 6:2522.11. 19:45 8498+8499
 3  204 út 20.11. 14:3520.11. 19:32 8498+8499
10 210 út 20.11. 6:4820.11. 10:08 8498+8499
10 206 po 19.11. 5:1119.11. 18:08 8498+8499
 3  208 ne 18.11. 10:1418.11. 23:56 8498+8499
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.