Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8499

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 15.5.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 8. 2006

Výrobní číslo: 156173

Původní evidenční číslo: 6529

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 905 386 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 107 čt 25.5. 6:2625.5. 14:35 8499+8485*MU*1
22 111 st 24.5. 6:5725.5. 0:28 8499+8485
11 108 út 23.5. 6:1023.5. 18:28 8499+8485
 6  109 po 22.5. 4:5622.5. 18:43 8499+8485
 7  115 pá 19.5. 15:0319.5. 21:29 8499+8485
16 101 pá 19.5. 5:1019.5. 9:48 8499+8485
22 130 čt 18.5. 6:2518.5. 23:14 8499+8485
24 108 st 17.5. 5:5217.5. 19:56 8499+8485
26 105 út 16.5. 4:4416.5. 23:03 8499+8485
22 130 po 15.5. 6:2515.5. 23:14 8499+8485
12 206 pá 12.5. 6:3412.5. 19:07 8499+8485
24 214 čt 11.5. 15:3211.5. 19:20 8499+8485
24 207 čt 11.5. 6:5211.5. 8:45 8499+8485
 8  211 st 10.5. 14:3010.5. 19:47 8499+8485
12 209 st 10.5. 5:2110.5. 9:47 8499+8485
12 202 út 9.5. 6:109.5. 20:52 8499+8485
12 210 pá 5.5. 7:075.5. 15:30 8499+8485*MU
12 204 čt 4.5. 14:274.5. 18:51 8499+8485
 1  206 čt 4.5. 5:294.5. 10:04 8499+8485
17 202 st 3.5. 14:473.5. 18:58 8499+8485
25 216 st 3.5. 4:163.5. 9:59 8499+8485
12 210 út 2.5. 7:073.5. 0:44 8499+8485
 3  212 pá 28.4. 15:2728.4. 18:40 8499+8485
12 204 pá 28.4. 6:4428.4. 9:07 8499+8485
12 206 čt 27.4. 6:3427.4. 19:07 8499+8485
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada elektroinstalace

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.