Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8499

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 8. 2006

Výrobní číslo: 156173

Původní evidenční číslo: 6529

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 655 402 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+16 239 st 4.7. 4:264.7. 23:58 8498+8499
17 212 út 3.7. 6:104.7. 0:13 8498+8499
12 212 po 2.7. 5:132.7. 21:00 8498+8499
15+16 226 ne 1.7. 5:461.7. 22:57 8498+8499
15+16 233 so 30.6. 4:4630.6. 23:58 8498+8499
16 226 pá 29.6. 5:0629.6. 19:46 8498+8499
3+6 219 čt 28.6. 6:2629.6. 1:03 8498+8499
14 203 st 27.6. 4:3427.6. 21:39 8498+8499
16 208 út 26.6. 5:5626.6. 23:12 8498+8499
12 210 po 25.6. 5:0425.6. 22:35 8498+8499
14 208 ne 24.6. 4:3425.6. 0:45 8498+8499
14 204 so 23.6. 4:1423.6. 21:24 8498+8499
15 209 pá 22.6. 6:0922.6. 21:49 8498+8499
12 210 čt 21.6. 5:0421.6. 22:35 8498+8499
16 207 st 20.6. 4:5120.6. 21:11 8498+8499
17 213 út 19.6. 6:3220.6. 0:43 8498+8499
16 207 po 18.6. 4:5118.6. 21:11 8498+8499
16 203 pá 15.6. 5:4115.6. 21:02 8498+8499
15 216 čt 14.6. 4:5914.6. 22:35 8498+8499
14 214 st 13.6. 14:3013.6. 18:59 8498+8499*Z
24 208 út 12.6. 6:2912.6. 20:25 8498+8499
12 208 po 11.6. 6:5711.6. 20:22 8498+8499
24 208 pá 8.6. 6:298.6. 20:25 8498+8499
15 216 čt 7.6. 4:597.6. 22:35 8498+8499
15 216 st 6.6. 4:596.6. 22:35 8498+8499
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8438+8439

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.