Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8499

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 8. 2006

Výrobní číslo: 156173

Původní evidenční číslo: 6529

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 981 931 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  110 dnes 5:0230.4. 23:35 8544+8499
 5  110 út 29.4. 5:0229.4. 23:36 8544+8499
 5  106 po 28.4. 13:5028.4. 18:38 8544+8499*Z1
 8  107 po 28.4. 7:1428.4. 9:08 8544+8499
 5  110 pá 25.4. 5:0225.4. 23:35 8544+8499
12 105 čt 24.4. 4:2224.4. 23:49 8544+8499
 5  110 st 23.4. 5:0223.4. 23:35 8544+8499
 5  103 út 22.4. 5:5723.4. 0:35 8544+8499
 6  110 čt 17.4. 4:5618.4. 0:35 8544+8499
11 110 st 16.4. 5:5316.4. 20:22 8544+8499
 5  103 út 15.4. 5:5716.4. 0:35 8544+8499
 8  107 po 14.4. 15:3014.4. 23:30 8544+8499
12 111 po 14.4. 6:1314.4. 9:20 8544+8499
12 117 pá 11.4. 5:4411.4. 19:29 8544+8499
 8  105 čt 10.4. 5:2310.4. 19:00 8544+8499
12 103 st 9.4. 6:299.4. 20:15 8544+8499
12 103 út 8.4. 6:298.4. 20:15 8544+8499
12 105 po 7.4. 4:227.4. 23:49 8544+8499
17 127 pá 4.4. 5:564.4. 21:16 8544+8499
12 114 čt 3.4. 13:303.4. 19:05 8544+8499*Z2
 6  109 st 2.4. 6:343.4. 0:35 8544+8499
 5  106 út 1.4. 4:231.4. 18:38 8544+8499
 8  112 po 31.3. 4:431.4. 0:30 8544+8499
12 102 ne 30.3. 4:4530.3. 23:49 8544+8499
12 102 so 29.3. 6:0630.3. 0:49 8544+8499
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8505+8336
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9399

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.