Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8499

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 1.7.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 8. 2006

Výrobní číslo: 156173

Původní evidenční číslo: 6529

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 954 046 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 116 dnes 4:3322.10. 18:54 8544+8499
12 110 po 21.10. 5:4921.10. 20:50 8544+8499
12 108 pá 18.10. 5:2818.10. 20:29 8544+8499
 7  103 čt 17.10. 4:4518.10. 0:20 8544+8499
24 104 st 16.10. 5:4516.10. 19:47 8544+8499
19 104 út 15.10. 6:4915.10. 21:12 8544+8499
16 113 po 14.10. 19:2014.10. 23:56 8544+8499*Z1
 7  111 čt 10.10. 4:5310.10. 21:18 8544+8499
 7  118 st 9.10. 4:2510.10. 0:47 8544+8499
 7  103 út 8.10. 4:459.10. 0:20 8544+8499
22 120 po 7.10. 5:197.10. 19:39 8544+8499
12 111 pá 4.10. 20:155.10. 0:02 8544+8499*Z2
19 106 pá 4.10. 5:434.10. 18:46 8544+8499
19 101 čt 3.10. 5:113.10. 20:57 8544+8499
19 101 st 2.10. 5:112.10. 20:57 8544+8499
16 108 út 1.10. 5:151.10. 23:16 8544+8499
12 116 po 30.9. 4:3330.9. 18:54 8544+8499
16 108 pá 27.9. 14:2027.9. 23:56 8544+8499
 7  111 čt 26.9. 4:5326.9. 21:18 8544+8499
19 101 st 25.9. 5:1125.9. 20:57 8544+8499
19 101 út 24.9. 5:1124.9. 20:57 8544+8499
 7  111 po 23.9. 4:5323.9. 21:18 8544+8499
19 108 pá 20.9. 4:5120.9. 20:27 8544+8499
16 113 čt 19.9. 15:0019.9. 19:48 8544+8499
16 113 čt 19.9. 5:4819.9. 10:28 8544+8499
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8455+8457
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9413

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.