Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8544

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 1. 1. 2020 do současnosti)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 4. 11. 2019 do 31. 12. 2019)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 10. 10. 2019 do 4. 11. 2019)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 27. 3. 2019 do 10. 10. 2019)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
Samsung Food Showcase (od 27. 2. 2015 do 30. 3. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 162476

Původní evidenční číslo: 6842

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 680 023 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 205 pá 3.7. 6:123.7. 9:32 8544+8545
24 208 čt 2.7. 13:322.7. 20:16 8544+8545
 3  205 út 30.6. 14:2230.6. 19:40 8544+8545
10 209 út 30.6. 4:1730.6. 10:32 8544+8545
12 206 po 29.6. 14:4230.6. 0:39 8544+8545
12 210 po 29.6. 5:2429.6. 10:30 8544+8545
24 213 pá 26.6. 5:5626.6. 19:16 8544+8545
12 205 čt 25.6. 7:0025.6. 20:18 8544+8545
12 201 st 24.6. 6:2024.6. 19:40 8544+8545
12 208 út 23.6. 7:2423.6. 23:59 8544+8545
24 213 pá 19.6. 5:5619.6. 19:16 8544+8545
16 218 čt 18.6. 14:0618.6. 21:01 8544+8545
10 220 čt 18.6. 5:3318.6. 11:50 8544+8545
12 210 st 17.6. 4:4018.6. 0:39 8544+8545
12 210 út 16.6. 4:4017.6. 0:39 8544+8545
12 203 po 15.6. 5:1016.6. 0:59 8544+8545
10 207 pá 12.6. 5:5313.6. 0:44 8544+8545
17 224 čt 11.6. 7:1311.6. 21:59 8544+8545
10 217 st 10.6. 4:3710.6. 20:00 8544+8545
12+93 231 út 9.6. 5:1010.6. 1:10 8544+8545
10 207 po 8.6. 5:538.6. 18:00 8544+8545*MU
10 203 pá 5.6. 5:115.6. 23:44 8544+8545
10 203 čt 4.6. 5:114.6. 23:44 8544+8545
10 203 st 3.6. 5:113.6. 23:44 8544+8545
10 212 út 2.6. 4:142.6. 22:06 8544+8545
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.