Domovská vozovna: Kobylisy
Aktuální vozovna: Hloubětín (od 31.3.2022)
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2007
V provozu od: 19. 9. 2007
Výrobní číslo: 162476
Původní evidenční číslo: 6842
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 828 938 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Zvl | 101 | čt 16.2. 16:30 | 16.2. 22:00 | 8544+8545*1 | ||
16 | 110 | út 7.2. 4:35 | 7.2. 11:00 | 8544+8545*MU | ||
26 | 112 | ne 5.2. 11:45 | 5.2. 21:15 | 8544+8545 | ||
26 | 105 | pá 3.2. 6:09 | 3.2. 16:40 | 8544+8545*MU | ||
22 | 127 | čt 2.2. 6:19 | 2.2. 20:34 | 8544+8545 | ||
22 | 129 | st 1.2. 6:37 | 1.2. 20:49 | 8544+8545 | ||
7 | 110 | út 31.1. 4:45 | 31.1. 20:59 | 8544+8545 | ||
22 | 104 | po 30.1. 5:01 | 31.1. 0:47 | 8544+8545 | ||
7 | 106 | pá 27.1. 5:57 | 27.1. 22:06 | 8544+8545 | ||
22 | 121 | čt 26.1. 5:42 | 26.1. 20:20 | 8544+8545 | ||
16 | 106 | st 25.1. 5:51 | 25.1. 23:36 | 8544+8545 | ||
22 | 118 | út 24.1. 5:11 | 24.1. 22:30 | 8544+8545 | ||
16 | 106 | po 23.1. 5:51 | 23.1. 23:36 | 8544+8545 | ||
22 | 108 | ne 22.1. 8:21 | 23.1. 0:26 | 8544+8545 | ||
22 | 110 | so 21.1. 6:18 | 21.1. 22:16 | 8544+8545 | ||
22 | 119 | pá 20.1. 5:24 | 20.1. 20:04 | 8544+8545 | ||
7 | 106 | čt 19.1. 5:57 | 20.1. 0:56 | 8544+8545 | ||
11 | 104 | st 18.1. 5:06 | 19.1. 0:27 | 8544+8545 | ||
16 | 108 | út 17.1. 6:11 | 17.1. 19:24 | 8544+8545 | ||
22 | 103 | po 16.1. 11:45 | 16.1. 20:19 | 8544+8545*Z1 | ||
26 | 107 | čt 12.1. 5:58 | 12.1. 23:43 | 8544+8545 | ||
16 | 110 | st 11.1. 4:35 | 11.1. 23:56 | 8544+8545 | ||
7 | 106 | út 10.1. 5:57 | 10.1. 22:06 | 8544+8545 | ||
16 | 108 | po 9.1. 6:11 | 9.1. 19:04 | 8544+8545 | ||
26 | 105 | pá 6.1. 5:39 | 6.1. 20:41 | 8544+8545 |