Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8544

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 1. 1. 2023 do 18. 2. 2023)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 21. 9. 2022 do 31. 12. 2022)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 25. 5. 2022 do 20. 9. 2022)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 4. 4. 2022 do 25. 5. 2022)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 2. 4. 2022 do 4. 4. 2022)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 1. 1. 2022 do 2. 4. 2022)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 1. 1. 2021 do 1. 1. 2022)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 1. 1. 2020 do 31. 12. 2020)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 4. 11. 2019 do 31. 12. 2019)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 10. 10. 2019 do 4. 11. 2019)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 27. 3. 2019 do 10. 10. 2019)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Samsung Food Showcase (od 27. 2. 2015 do 30. 3. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 31.3.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 162476

Původní evidenční číslo: 6842

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 828 938 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Zvl 101 čt 16.2. 16:3016.2. 22:00 8544+8545*1
16 110 út 7.2. 4:357.2. 11:00 8544+8545*MU
26 112 ne 5.2. 11:455.2. 21:15 8544+8545
26 105 pá 3.2. 6:093.2. 16:40 8544+8545*MU
22 127 čt 2.2. 6:192.2. 20:34 8544+8545
22 129 st 1.2. 6:371.2. 20:49 8544+8545
 7  110 út 31.1. 4:4531.1. 20:59 8544+8545
22 104 po 30.1. 5:0131.1. 0:47 8544+8545
 7  106 pá 27.1. 5:5727.1. 22:06 8544+8545
22 121 čt 26.1. 5:4226.1. 20:20 8544+8545
16 106 st 25.1. 5:5125.1. 23:36 8544+8545
22 118 út 24.1. 5:1124.1. 22:30 8544+8545
16 106 po 23.1. 5:5123.1. 23:36 8544+8545
22 108 ne 22.1. 8:2123.1. 0:26 8544+8545
22 110 so 21.1. 6:1821.1. 22:16 8544+8545
22 119 pá 20.1. 5:2420.1. 20:04 8544+8545
 7  106 čt 19.1. 5:5720.1. 0:56 8544+8545
11 104 st 18.1. 5:0619.1. 0:27 8544+8545
16 108 út 17.1. 6:1117.1. 19:24 8544+8545
22 103 po 16.1. 11:4516.1. 20:19 8544+8545*Z1
26 107 čt 12.1. 5:5812.1. 23:43 8544+8545
16 110 st 11.1. 4:3511.1. 23:56 8544+8545
 7  106 út 10.1. 5:5710.1. 22:06 8544+8545
16 108 po 9.1. 6:119.1. 19:04 8544+8545
26 105 pá 6.1. 5:396.1. 20:41 8544+8545
*1 = filmové natáčení ve smyčce Nové Strašnice
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284+8554

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.