Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8496

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 29.6.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 7. 2006

Výrobní číslo: 157154

Původní evidenční číslo: 6650

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 923 087 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 118 dnes 4:4921.11. 21:55 8496+8478
16 113 st 20.11. 21:3020.11. 23:56 8496+8478*Z1
22 102 st 20.11. 5:5620.11. 19:47 8496+8478
19 101 po 18.11. 5:1118.11. 20:57 8496+8478
 5  106 ne 17.11. 5:0517.11. 21:38 8496+8478
12 104 so 16.11. 8:2017.11. 1:01 8496+8478
22 102 pá 15.11. 5:5615.11. 19:47 8496+8478
16 113 čt 14.11. 14:3714.11. 23:56 8496+8478
16 111 st 13.11. 6:1113.11. 19:00 8496+8478
16 113 út 12.11. 5:4812.11. 6:50 8496+8478*MU
12 108 pá 8.11. 5:288.11. 20:29 8496+8478
 8  102 čt 7.11. 6:087.11. 21:12 8496+8478
 7  111 st 6.11. 4:536.11. 21:18 8496+8478
12 110 út 5.11. 5:505.11. 20:50 8496+8478
12 111 po 4.11. 5:595.11. 0:02 8496+8478
 5  106 ne 3.11. 8:453.11. 21:38 8496+8478
 5  106 so 2.11. 8:512.11. 21:38 8496+8478
 7  118 pá 1.11. 4:252.11. 0:47 8496+8478
 7  103 čt 31.10. 4:451.11. 0:20 8496+8478
24 104 st 30.10. 5:4530.10. 19:47 8496+8478
12 110 út 29.10. 5:5029.10. 20:50 8496+8478
 7  111 pá 25.10. 4:5325.10. 21:18 8496+8478
 7  118 čt 24.10. 4:2525.10. 0:47 8496+8478
16 114 st 23.10. 4:3523.10. 19:28 8496+8478
16 108 út 22.10. 5:1522.10. 23:16 8496+8478
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8053+8009
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.