Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8496

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 7. 2006

Výrobní číslo: 157154

Původní evidenční číslo: 6650

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 685 146 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 266 ne 18.8. 19:3219.8. 5:56 8496+8444
14+94 261 so 17.8. 21:2018.8. 6:12 8496
11+93 266 pá 16.8. 22:5717.8. 4:45 8496
5+94 266 čt 15.8. 20:3116.8. 5:56 8496
11+93 265 st 14.8. 22:3715.8. 4:42 8496
5+94 265 út 13.8. 22:5614.8. 5:26 8496
5+95 255 po 12.8. 20:4613.8. 5:11 8496
5+94 265 ne 11.8. 22:5612.8. 5:46 8496
5+94 265 so 10.8. 22:5611.8. 5:26 8496
5+95 265 pá 9.8. 21:1710.8. 4:41 8496
11+93 266 čt 8.8. 22:429.8. 5:10 8496
10 202 čt 8.8. 5:588.8. 19:51 8535+8496
12 202 st 7.8. 5:517.8. 20:02 8535+8496
17+95 253 út 6.8. 22:137.8. 4:11 8496
10 202 út 6.8. 5:586.8. 19:51 8496+8504
12 202 po 5.8. 5:515.8. 16:55 8496+8504*MU
15+92 254 ne 4.8. 22:295.8. 5:05 8496
25+94 268 so 3.8. 21:514.8. 4:26 8496
5+95 250 pá 2.8. 22:583.8. 5:11 8496
11+93 266 čt 1.8. 22:422.8. 5:10 8496
11+93 265 st 31.7. 19:511.8. 4:42 8496
15+92 254 út 30.7. 22:2931.7. 5:05 8496
14+94 261 po 29.7. 21:0630.7. 6:12 8496
5+95 255 ne 28.7. 20:0229.7. 5:11 8496
5+95 258 so 27.7. 19:4728.7. 4:21 8496
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.