Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8496

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 7. 2006

Výrobní číslo: 157154

Původní evidenční číslo: 6650

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 661 267 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11+93 265 út 18.12. 20:1219.12. 4:42 8496
10 216 út 18.12. 9:5018.12. 19:28 8532+8496*Z
24 214 út 18.12. 7:1118.12. 9:22 8532+8496
5+94 264 po 17.12. 20:1118.12. 5:26 8496
17 204 po 17.12. 6:1017.12. 18:36 8496+8500
11+93 265 ne 16.12. 19:5717.12. 4:42 8496
11+93 261 so 15.12. 20:1116.12. 5:10 8496
5+95 250 pá 14.12. 21:5615.12. 5:11 8496
10 211 pá 14.12. 5:4214.12. 18:48 8534+8496
17+95 253 čt 13.12. 22:1314.12. 4:11 8496
10 216 čt 13.12. 6:2713.12. 19:28 8494+8496
5+95 255 st 12.12. 20:5113.12. 5:11 8496
5+95 254 út 11.12. 21:3412.12. 4:41 8496
10 217 út 11.12. 6:3511.12. 19:36 8496+8534
14+94 263 po 10.12. 21:3111.12. 4:56 8496
10 211 po 10.12. 5:4210.12. 18:48 8500+8496
17+95 253 ne 9.12. 21:5310.12. 4:11 8496
15+92 254 so 8.12. 21:429.12. 5:05 8496
5+94 264 pá 7.12. 21:558.12. 5:26 8496
10 216 pá 7.12. 6:277.12. 19:28 8534+8496
15+92 254 čt 6.12. 21:427.12. 5:05 8496
10 216 čt 6.12. 6:276.12. 19:28 8458+8496
11+93 266 st 5.12. 22:496.12. 5:10 8496
17 204 st 5.12. 8:255.12. 18:36 8496+8512*Z1
17 204 st 5.12. 6:105.12. 8:25 8512+8496*MU*1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9378
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8512+8496
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Vozy prohozeny.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.