Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8496

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 7. 2006

Výrobní číslo: 157154

Původní evidenční číslo: 6650

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 673 026 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 206 st 26.6. 6:1726.6. 20:03 8458+8496
5+95 254 út 25.6. 21:3426.6. 4:41 8496
10 216 út 25.6. 3:5725.6. 19:28 8530+8496
12 206 po 24.6. 6:1724.6. 20:03 8530+8496
5+95 254 ne 23.6. 21:3524.6. 4:41 8496
5+95 258 so 22.6. 21:3623.6. 4:21 8496
5+95 250 pá 21.6. 21:5622.6. 5:11 8496
12 202 pá 21.6. 5:4921.6. 19:28 8496+8444
17+93 264 čt 20.6. 22:0821.6. 4:12 8496
12 214 čt 20.6. 5:2620.6. 18:56 8496+8534
17+93 264 st 19.6. 22:0820.6. 4:12 8496
10 216 st 19.6. 3:5719.6. 16:55 8494+8496*MU
10 218 út 18.6. 7:1418.6. 19:43 8494+8496
sjKO 201 út 18.6. 2:5718.6. 4:50 8496
12 210 po 17.6. 4:3517.6. 18:24 8531+8496
14+94 262 ne 16.6. 0:1516.6. 4:26 8496*Z
14+94 263 pá 14.6. 21:5215.6. 4:46 8496
10 221 pá 14.6. 7:0714.6. 20:12 8496+8505
11+93 265 čt 13.6. 19:5714.6. 4:42 8496
5+94 265 st 12.6. 20:2013.6. 5:56 8496
17 228 st 12.6. 15:0612.6. 18:32 8444+8496
10 210 st 12.6. 6:4812.6. 10:08 8444+8496
5+95 255 út 11.6. 20:5112.6. 5:11 8496
12 214 út 11.6. 5:2611.6. 18:56 8496+8504
12 206 po 10.6. 6:1710.6. 20:03 8496+8504
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8519

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.