Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8496

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 29.6.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 7. 2006

Výrobní číslo: 157154

Původní evidenční číslo: 6650

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 906 392 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 102 dnes 5:3225.7. 0:36 8496+8478
16 105 út 23.7. 15:2123.7. 20:07 8496+8478
16 105 út 23.7. 5:1523.7. 9:58 8496+8478
16 106 po 22.7. 6:0022.7. 22:56 8496+8478
16 108 pá 19.7. 6:2119.7. 23:36 8496+8478
19 110 čt 18.7. 15:1518.7. 18:32 8496+8478
19 110 čt 18.7. 5:5118.7. 9:02 8496+8478
19 108 st 17.7. 5:1117.7. 19:52 8496+8478
19 104 út 16.7. 4:5116.7. 19:12 8496+8478
19 107 po 15.7. 6:4515.7. 19:42 8496+8478
19 104 pá 12.7. 4:5112.7. 19:12 8496+8478
16 105 čt 11.7. 15:2111.7. 20:07 8496+8478
16 105 čt 11.7. 5:1511.7. 9:58 8496+8478
22 108 st 10.7. 5:0311.7. 0:47 8496+8478
19 104 út 9.7. 4:519.7. 19:12 8496+8478
16 105 po 8.7. 15:218.7. 20:07 8496+8478
19 110 po 8.7. 5:518.7. 9:02 8496+8478
19 108 čt 4.7. 5:114.7. 19:52 8496+8478
19 104 st 3.7. 4:513.7. 19:12 8496+8478
19 108 út 2.7. 5:112.7. 19:52 8496+8478
19 104 po 1.7. 4:511.7. 19:12 8496+8478
12 111 ne 30.6. 6:351.7. 0:24 8496+8478
12 113 so 29.6. 8:0029.6. 22:25 8496+8478
10 202 pá 28.6. 6:3328.6. 20:58 8496+8478
 1  207 čt 27.6. 5:1727.6. 21:27 8496+8478


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.