Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8478

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 16. 2. 2006

Výrobní číslo: 160435

Původní evidenční číslo: 6776

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 020 141 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  106 dnes 4:2330.4. 18:38 8496+8478
 8  102 út 29.4. 6:5829.4. 20:30 8496+8478*MU
12 105 po 28.4. 4:2228.4. 23:49 8496+8478
12 112 pá 25.4. 5:0126.4. 1:10 8496+8478
 8  102 čt 24.4. 6:5824.4. 22:50 8496+8478
12 109 st 23.4. 4:4524.4. 0:29 8496+8478
12 117 út 22.4. 5:4422.4. 19:29 8496+8478
12 112 st 16.4. 5:0117.4. 1:10 8496+8478
 5  112 út 15.4. 5:3115.4. 21:28 8496+8478
12 105 po 14.4. 4:2214.4. 23:49 8496+8478
12 104 ne 13.4. 5:2514.4. 0:29 8496+8478
12 109 so 12.4. 5:0612.4. 23:29 8496+8478
 5  106 pá 11.4. 4:2311.4. 18:38 8496+8478
 5  112 čt 10.4. 5:3110.4. 21:28 8496+8478
12 111 st 9.4. 15:319.4. 21:50 8496+8478
12 111 st 9.4. 6:139.4. 9:20 8496+8478
 7  109 út 8.4. 5:188.4. 21:20 8496+8478
 5  110 po 7.4. 16:007.4. 23:35 8496+8478*Z1
15 102 po 7.4. 5:107.4. 9:56 8496+8478
12 104 so 5.4. 4:226.4. 1:10 8496+8478
 5  103 pá 4.4. 5:575.4. 0:35 8496+8478
31 104 čt 3.4. 5:133.4. 19:43 8496+8478
 6  111 st 2.4. 5:162.4. 19:30 8496+8478
12 109 út 1.4. 4:452.4. 0:29 8496+8478
 5  112 po 31.3. 5:3131.3. 21:28 8496+8478
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8355+8354

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.