Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8478

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 16. 2. 2006

Výrobní číslo: 160435

Původní evidenční číslo: 6776

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 974 601 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  212 pá 31.5. 6:0131.5. 9:30 8496+8478
 1  207 čt 30.5. 5:1730.5. 8:40 8496+8478*MU
12 212 st 29.5. 14:1230.5. 0:14 8496+8478
10 218 st 29.5. 6:4229.5. 10:00 8496+8478
30 217 út 28.5. 7:1628.5. 18:23 8496+8478
10 218 po 27.5. 6:4227.5. 10:00 8496+8478
61 226 ne 26.5. 12:0027.5. 1:00 8496+8478
17 216 pá 24.5. 5:0324.5. 18:51 8496+8478
12 216 čt 23.5. 4:4523.5. 18:41 8496+8478
10 218 st 22.5. 13:5622.5. 19:55 8496+8478
15 215 st 22.5. 7:4422.5. 9:47 8496+8478
15 204 út 21.5. 6:1821.5. 18:19 8496+8478
61 226 po 20.5. 12:0021.5. 1:00 8496+8478
 1  212 po 20.5. 6:0120.5. 9:30 8496+8478
61 226 pá 17.5. 12:0018.5. 1:00 8496+8478
10 218 pá 17.5. 6:4217.5. 10:00 8496+8478
61 225 čt 16.5. 12:0017.5. 1:00 8496+8478
15 215 čt 16.5. 7:4416.5. 9:47 8496+8478
10 202 st 15.5. 6:3315.5. 20:25 8496+8478
61 225 út 14.5. 12:0015.5. 1:00 8496+8478
12 212 út 14.5. 5:5114.5. 9:44 8496+8478
61 225 po 13.5. 12:0014.5. 1:00 8496+8478
15 215 po 13.5. 7:4413.5. 9:47 8496+8478
61 216 ne 12.5. 12:0013.5. 1:00 8496+8478
61 226 so 11.5. 12:0012.5. 1:00 8496+8478
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.