Domovská vozovna: Kobylisy
Aktuální vozovna: Hloubětín (od 1.7.2024)
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2006
V provozu od: 20. 5. 2006
Výrobní číslo: 162502
Původní evidenční číslo: 6868
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 940 669 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
21 | 101 | dnes 6:28 | 21.11. 18:54 | 8487 | ||
21 | 101 | st 20.11. 6:28 | 20.11. 18:54 | 8487 | ||
21 | 104 | út 19.11. 5:02 | 19.11. 19:18 | 8487 | ||
21 | 108 | po 18.11. 14:14 | 18.11. 19:46 | 8487 | ||
21 | 108 | po 18.11. 5:24 | 18.11. 10:54 | 8487 | ||
19 | 105 | ne 17.11. 5:11 | 17.11. 20:12 | 8487 | ||
19 | 106 | so 16.11. 8:23 | 16.11. 21:42 | 8487 | ||
21 | 106 | čt 14.11. 5:30 | 14.11. 19:36 | 8487 | ||
21 | 104 | st 13.11. 5:02 | 13.11. 19:18 | 8487 | ||
21 | 109 | út 12.11. 5:52 | 12.11. 19:53 | 8487 | ||
21 | 105 | po 11.11. 5:13 | 11.11. 19:28 | 8487 | ||
19 | 102 | ne 10.11. 4:31 | 10.11. 20:57 | 8487 | ||
19 | 101 | so 9.11. 4:31 | 9.11. 22:00 | 8487 | ||
21 | 104 | pá 8.11. 5:02 | 8.11. 19:18 | 8487 | ||
21 | 101 | čt 7.11. 6:28 | 7.11. 18:54 | 8487 | ||
19 | 104 | pá 23.8. 4:51 | 23.8. 19:12 | 8487+8505 | ||
19 | 103 | čt 22.8. 4:31 | 22.8. 20:27 | 8487+8505 | ||
16 | 110 | st 21.8. 6:41 | 21.8. 23:56 | 8487+8505 | ||
19 | 103 | út 20.8. 4:31 | 20.8. 17:30 | 8487+8505*MU | ||
19 | 103 | po 19.8. 4:31 | 19.8. 20:27 | 8487+8505 | ||
22 | 108 | pá 16.8. 5:03 | 17.8. 0:47 | 8487+8505 | ||
19 | 107 | čt 15.8. 6:45 | 15.8. 19:42 | 8487+8505 | ||
16 | 102 | st 14.8. 5:32 | 15.8. 0:36 | 8487+8505 | ||
16 | 106 | út 13.8. 6:00 | 13.8. 22:56 | 8487+8505 | ||
16 | 102 | po 12.8. 5:32 | 13.8. 0:36 | 8487+8505 |