Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8487

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 1.7.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 5. 2006

Výrobní číslo: 162502

Původní evidenční číslo: 6868

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 940 669 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 101 dnes 6:2821.11. 18:54 8487
21 101 st 20.11. 6:2820.11. 18:54 8487
21 104 út 19.11. 5:0219.11. 19:18 8487
21 108 po 18.11. 14:1418.11. 19:46 8487
21 108 po 18.11. 5:2418.11. 10:54 8487
19 105 ne 17.11. 5:1117.11. 20:12 8487
19 106 so 16.11. 8:2316.11. 21:42 8487
21 106 čt 14.11. 5:3014.11. 19:36 8487
21 104 st 13.11. 5:0213.11. 19:18 8487
21 109 út 12.11. 5:5212.11. 19:53 8487
21 105 po 11.11. 5:1311.11. 19:28 8487
19 102 ne 10.11. 4:3110.11. 20:57 8487
19 101 so 9.11. 4:319.11. 22:00 8487
21 104 pá 8.11. 5:028.11. 19:18 8487
21 101 čt 7.11. 6:287.11. 18:54 8487
19 104 pá 23.8. 4:5123.8. 19:12 8487+8505
19 103 čt 22.8. 4:3122.8. 20:27 8487+8505
16 110 st 21.8. 6:4121.8. 23:56 8487+8505
19 103 út 20.8. 4:3120.8. 17:30 8487+8505*MU
19 103 po 19.8. 4:3119.8. 20:27 8487+8505
22 108 pá 16.8. 5:0317.8. 0:47 8487+8505
19 107 čt 15.8. 6:4515.8. 19:42 8487+8505
16 102 st 14.8. 5:3215.8. 0:36 8487+8505
16 106 út 13.8. 6:0013.8. 22:56 8487+8505
16 102 po 12.8. 5:3213.8. 0:36 8487+8505
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.