Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8487

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 5. 2006

Výrobní číslo: 162502

Původní evidenční číslo: 6868

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 715 093 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 203 čt 2.7. 6:032.7. 19:20 8486+8487
12 209 st 1.7. 5:341.7. 20:18 8486+8487
12 209 út 30.6. 5:3430.6. 20:18 8486+8487
25 210 po 29.6. 4:3229.6. 20:58 8486+8487
12 208 pá 26.6. 7:2426.6. 23:59 8486+8487
10 218 čt 25.6. 7:4025.6. 23:24 8486+8487
10 219 st 24.6. 5:2324.6. 11:40 8486+8487
12 201 út 23.6. 6:2023.6. 19:40 8486+8487
12 205 po 22.6. 7:0022.6. 20:18 8486+8487
24 202 pá 19.6. 6:3119.6. 19:36 8486+8487
12 201 čt 18.6. 6:2018.6. 19:40 8486+8487
12 205 st 17.6. 7:0017.6. 20:18 8486+8487
12 201 út 16.6. 6:2016.6. 19:40 8486+8487
12 205 po 15.6. 7:0015.6. 20:18 8486+8487
24 202 pá 12.6. 6:3112.6. 19:36 8486+8487
24 202 čt 11.6. 6:3111.6. 19:36 8486+8487
10 221 st 10.6. 6:0210.6. 9:10 8486+8487
10 203 út 9.6. 5:119.6. 23:07 8486+8487
17 224 po 8.6. 7:138.6. 21:59 8486+8487
12 207 ne 7.6. 10:157.6. 23:59 8486+8487
12 206 so 6.6. 5:006.6. 22:13 8486+8487
12 203 pá 5.6. 5:106.6. 0:59 8486+8487
10 218 čt 4.6. 7:404.6. 23:24 8486+8487
10 217 st 3.6. 4:373.6. 20:00 8486+8487
12 208 út 2.6. 7:242.6. 23:59 8486+8487


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.