Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8487

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 5. 2006

Výrobní číslo: 162502

Původní evidenční číslo: 6868

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 860 683 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 206 čt 23.3. 7:0823.3. 19:58 8487+8509
 1  210 st 22.3. 8:0022.3. 18:34 8487+8509*Z1
 1  210 st 22.3. 5:5522.3. 6:45 8487+8509*MU
 1  202 út 21.3. 5:0021.3. 21:43 8487+8509
 1  202 po 20.3. 5:0020.3. 21:43 8487+8509
 3  216 pá 17.3. 4:3217.3. 23:59 8487+8509
 8  213 čt 16.3. 4:4717.3. 0:39 8487+8509
 8  213 st 15.3. 4:4716.3. 0:39 8487+8509
17 202 út 14.3. 6:2415.3. 0:17 8487+8509
24 206 po 13.3. 7:0813.3. 19:58 8487+8509
17 207 pá 10.3. 15:1110.3. 19:25 8487+8509
 1  204 pá 10.3. 7:2010.3. 9:54 8487+8509
14 205 čt 9.3. 5:539.3. 9:42 8487+8509
 1  202 st 8.3. 5:008.3. 21:43 8487+8509
1+6 231 út 7.3. 4:287.3. 19:59 8487+8509
 1  214 po 6.3. 4:246.3. 21:13 8487+8509
 1  202 pá 3.3. 5:003.3. 21:43 8487+8509
 6  208 čt 2.3. 14:492.3. 20:07 8487+8509
 8  215 čt 2.3. 4:112.3. 9:43 8487+8509
 8  213 st 1.3. 4:472.3. 0:39 8487+8509
14 210 út 28.2. 14:321.3. 0:33 8487+8509
17 207 út 28.2. 7:1128.2. 9:23 8487+8509
 8  211 po 27.2. 14:3027.2. 19:47 8487+8509
 1  206 po 27.2. 5:2927.2. 10:04 8487+8509
17 207 pá 24.2. 15:1124.2. 19:25 8487+8509
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.