Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8487

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 5. 2006

Výrobní číslo: 162502

Původní evidenční číslo: 6868

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 925 624 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 210 dnes 6:0217.6. 20:39 8487+8505
30 217 pá 14.6. 7:1614.6. 18:23 8487+8505
12 210 čt 13.6. 6:0213.6. 20:39 8487+8505
10 218 st 12.6. 13:5612.6. 19:55 8487+8505
10 218 st 12.6. 6:4212.6. 10:00 8487+8505
15 215 út 11.6. 15:3611.6. 19:36 8487+8505
 1  212 út 11.6. 6:0111.6. 9:30 8487+8505
12 210 po 10.6. 6:0210.6. 20:39 8487+8505
15 204 pá 7.6. 6:187.6. 18:19 8487+8505
10 208 čt 6.6. 15:146.6. 18:30 8487+8505
15 215 čt 6.6. 7:446.6. 9:47 8487+8505
12 212 st 5.6. 5:515.6. 9:44 8487+8505
10 203 út 4.6. 14:354.6. 23:27 8487+8505
10 218 út 4.6. 6:424.6. 10:00 8487+8505
25 212 po 3.6. 6:063.6. 9:42 8487+8505
11 806 so 1.6. 7:442.6. 0:17 8487+8505
 8  810 pá 31.5. 5:331.6. 0:29 8487+8505
 5  810 čt 30.5. 5:1630.5. 20:54 8487+8505
11 808 st 29.5. 7:0930.5. 0:17 8487+8505
11 812 út 28.5. 5:5728.5. 18:55 8487+8505
11 803 po 27.5. 6:2727.5. 19:29 8487+8505
 5  810 pá 24.5. 5:1624.5. 20:54 8487+8505
11 803 čt 23.5. 6:2723.5. 19:29 8487+8505
 9  804 st 22.5. 15:0923.5. 0:06 8487+8505
 8  807 st 22.5. 4:5922.5. 9:32 8487+8505


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.