Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8486

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 8. 5. 2006

Výrobní číslo: 162514

Původní evidenční číslo: 6880

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 630 583 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 216 po 23.7. 4:3623.7. 23:38 8486+8487
15+16 225 ne 22.7. 5:2623.7. 0:58 8486+8487
15+16 223 so 21.7. 5:2622.7. 0:38 8486+8487
15+16 223 pá 20.7. 4:4621.7. 0:38 8486+8487
3+6 216 čt 19.7. 4:3619.7. 23:38 8486+8487
3+6 210 st 18.7. 5:3419.7. 0:43 8486+8487
12 201 po 16.7. 5:3816.7. 10:14 8486+8487
12 208 ne 15.7. 4:5515.7. 21:00 8486+8487
17 219 so 14.7. 6:4314.7. 21:38 8486+8487
17 226 pá 13.7. 6:2014.7. 0:23 8486+8487
3+6 216 čt 12.7. 4:3612.7. 23:38 8486+8487
15+16 221 st 11.7. 5:0012.7. 0:18 8486+8487
3+6 216 út 10.7. 4:3610.7. 23:38 8486+8487
15+16 225 po 9.7. 5:0310.7. 0:58 8486+8487
14+93 255 st 4.7. 6:065.7. 4:53 8486+8487
12 208 út 3.7. 13:243.7. 20:13 8486+8487
14 203 út 3.7. 4:523.7. 10:15 8486+8487
12 201 po 2.7. 14:282.7. 21:15 8486+8487
12 208 po 2.7. 6:582.7. 9:25 8486+8487
12 210 pá 29.6. 5:0429.6. 20:44 8486+8487
12 205 čt 28.6. 15:1328.6. 22:26 8486+8487
12 205 čt 28.6. 5:1328.6. 9:52 8486+8487
3+6 218 st 27.6. 4:1528.6. 0:43 8486+8487
14 206 út 26.6. 13:1027.6. 0:45 8486+8487*Z
14 214 po 25.6. 4:1625.6. 18:59 8486+8487
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8462+8463

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.