Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8486

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 8. 5. 2006

Výrobní číslo: 162514

Původní evidenční číslo: 6880

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 759 674 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  208 čt 13.5. 4:0913.5. 23:33 8486+8487
10 203 st 12.5. 5:2213.5. 0:03 8486+8487
10 215 út 11.5. 4:1711.5. 23:03 8486+8487
12 207 po 10.5. 4:5410.5. 23:04 8486+8487
16 201 ne 9.5. 4:029.5. 22:10 8486+8487
12 205 so 8.5. 4:548.5. 22:44 8486+8487
10 211 pá 7.5. 6:437.5. 21:38 8486+8487
12 212 st 5.5. 5:495.5. 21:31 8486+8487
12 212 út 4.5. 5:494.5. 21:31 8486+8487
16 217 po 3.5. 14:063.5. 21:01 8486+8487
16 217 po 3.5. 4:233.5. 11:08 8486+8487
 6  202 ne 2.5. 4:272.5. 22:33 8486+8487
 6  202 so 1.5. 4:271.5. 22:33 8486+8487
 8  208 pá 30.4. 4:0930.4. 23:11 8486+8487
14 214 čt 29.4. 5:4029.4. 22:30 8486+8487
14 208 st 28.4. 9:1028.4. 21:26 8486+8487*Z
10 218 po 26.4. 4:5726.4. 20:11 8486+8487
10 211 pá 23.4. 6:4323.4. 21:38 8486+8487
12 208 út 20.4. 5:1320.4. 20:46 8486+8487
12 207 po 19.4. 4:5419.4. 22:44 8486+8487
14 207 ne 18.4. 5:4318.4. 22:47 8486+8487
 6  205 so 17.4. 4:4717.4. 20:53 8486+8487
 8  208 pá 16.4. 4:0916.4. 23:11 8486+8487
10 215 čt 15.4. 4:1715.4. 22:44 8486+8487
10 215 st 14.4. 4:1714.4. 22:44 8486+8487
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9167

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.