Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8482

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 3. 2006

Výrobní číslo: 162546

Původní evidenční číslo: 6912

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 909 750 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjKO 201 po 28.3. 2:5828.3. 4:50 8482
sjKO 201 ne 27.3. 3:0027.3. 4:50 8482
sjKO 201 so 26.3. 1:5826.3. 4:50 8482
 3  214 pá 25.3. 14:4725.3. 17:10 8482+8505*MU
24 209 pá 25.3. 7:1525.3. 9:25 8482+8505
14+96 266 čt 24.3. 23:1625.3. 5:18 8482
17 220 čt 24.3. 15:1824.3. 19:32 8513+8482
24 209 čt 24.3. 7:1524.3. 9:25 8513+8482
sjKO 201 čt 24.3. 2:5824.3. 4:50 8482
25+92 251 út 22.3. 20:5423.3. 5:58 8482
 3  214 út 22.3. 4:4922.3. 9:29 8512+8482
30 204 po 21.3. 5:4221.3. 21:29 8512+8482
 3  217 pá 18.3. 6:0218.3. 20:42 8524+8482
 3  224 čt 17.3. 5:3917.3. 20:01 8524+8482
 3  217 st 16.3. 6:0216.3. 20:42 8524+8482
17 221 út 15.3. 5:4916.3. 0:22 8524+8482
14 207 po 14.3. 5:3214.3. 21:18 8524+8482
12 201 pá 11.3. 7:1611.3. 20:37 8482+8483
17 233 čt 10.3. 5:0110.3. 9:28 8482+8483
24 211 st 9.3. 6:1710.3. 0:05 8482+8483
14 212 út 8.3. 6:138.3. 23:52 8482+8483
24 213 po 7.3. 6:357.3. 20:41 8482+8483
 3  216 pá 4.3. 15:164.3. 20:27 8482+8483
12 215 pá 4.3. 5:174.3. 9:48 8486+8482
 3  217 čt 3.3. 6:023.3. 20:42 8486+8482
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.