Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8482

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 3. 2006

Výrobní číslo: 162546

Původní evidenční číslo: 6912

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 898 395 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 303 út 23.11. 15:5023.11. 16:30 8486+8482*Z1
 3  215 čt 18.11. 19:4519.11. 0:00 8486+8482*Z2
10 223 pá 12.11. 6:3012.11. 9:40 8486+8482
10 213 čt 11.11. 7:4011.11. 20:20 8486+8482
17 210 st 10.11. 6:0110.11. 23:48 8486+8482
14 205 út 9.11. 4:5710.11. 0:11 8486+8482
17 210 po 8.11. 6:018.11. 23:48 8486+8482
24 209 út 2.11. 8:502.11. 9:25 8486+8482*Z3
10 221 pá 29.10. 5:4329.10. 18:30 8486+8482
10 215 st 27.10. 4:5827.10. 23:48 8486+8482
12+14 207 út 26.10. 6:2227.10. 0:48 8486+8482
 6  206 po 25.10. 5:4125.10. 19:58 8486+8482
15 201 pá 22.10. 5:4222.10. 23:42 8486+8482
 6  214 čt 21.10. 4:5721.10. 23:11 8486+8482
12+14 202 st 20.10. 5:5220.10. 22:41 8486+8482
 8  204 út 19.10. 5:4419.10. 20:42 8486+8482
15 205 po 18.10. 7:1519.10. 0:22 8486+8482
10 215 pá 15.10. 4:5815.10. 23:48 8486+8482
15 205 čt 14.10. 7:1515.10. 0:22 8486+8482
 8  204 út 12.10. 5:4412.10. 20:42 8486+8482
15 205 po 11.10. 7:1512.10. 0:22 8486+8482
10 219 pá 8.10. 14:549.10. 0:28 8486+8482
10 219 pá 8.10. 6:018.10. 9:20 8486+8482
10 223 čt 7.10. 15:237.10. 21:59 8486+8482
10 219 čt 7.10. 6:017.10. 9:20 8486+8482
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9381
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9121
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9129

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.