Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8483

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 8. 4. 2006

Výrobní číslo: 162512

Původní evidenční číslo: 6878

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 844 279 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 207 čt 4.3. 5:344.3. 20:17 8482+8483
 6  212 st 3.3. 6:013.3. 21:39 8482+8483
22 207 út 2.3. 5:342.3. 20:17 8482+8483
 6  212 po 1.3. 6:011.3. 21:39 8482+8483
 6  202 ne 28.2. 4:2728.2. 22:34 8482+8483
12 210 pá 26.2. 5:1126.2. 21:46 8482+8483
12 208 čt 25.2. 4:5625.2. 21:16 8482+8483
12 210 st 24.2. 5:1124.2. 21:46 8482+8483
12 210 út 23.2. 5:1123.2. 21:46 8482+8483
10 203 po 22.2. 5:2222.2. 20:41 8482+8483
10 203 pá 19.2. 5:2219.2. 20:41 8482+8483
12 210 čt 18.2. 5:1118.2. 21:46 8482+8483
12 208 st 17.2. 4:5617.2. 9:10 8482+8483*MU
12 207 út 16.2. 4:3716.2. 21:07 8482+8483
10 208 po 15.2. 6:1315.2. 21:37 8482+8483
10 218 pá 12.2. 4:5712.2. 20:11 8482+8483
10 208 čt 11.2. 6:1311.2. 21:37 8482+8483
10 203 st 10.2. 5:2210.2. 20:41 8482+8483
10 203 út 9.2. 5:229.2. 20:41 8482+8483
12 207 po 8.2. 4:378.2. 21:07 8482+8483
22 211 pá 5.2. 4:215.2. 22:42 8482+8483
16 216 čt 4.2. 5:334.2. 23:37 8482+8483
10 203 st 3.2. 5:223.2. 20:41 8482+8483
12 207 út 2.2. 4:372.2. 21:07 8482+8483
12 210 po 1.2. 5:111.2. 21:46 8482+8483
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.