Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8483

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 8. 4. 2006

Výrobní číslo: 162512

Původní evidenční číslo: 6878

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 730 491 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 211 pá 19.4. 4:5619.4. 15:00 8482+8483*MU
 3  414 čt 18.4. 5:5018.4. 9:48 8482+8483*Z
 6  206 st 17.4. 23:3018.4. 0:55 8482+8483*Z1
 6  205 st 17.4. 22:5017.4. 23:35 8482+8483*Z2
10 207 út 16.4. 5:2216.4. 15:15 8482+8483*MU
10 209 po 15.4. 5:3115.4. 21:55 8482+8483
12 205 pá 22.3. 15:1322.3. 17:30 8482+8483*MU
10 204 po 18.3. 4:5718.3. 21:10 8482+8483
12 213 pá 15.3. 5:2615.3. 21:08 8482+8483
10 211 čt 14.3. 5:4214.3. 18:48 8482+8483
12 213 st 13.3. 5:2613.3. 21:08 8482+8483
12 208 út 12.3. 6:5712.3. 20:22 8482+8483
10 217 po 11.3. 6:3511.3. 19:36 8482+8483
10 204 pá 8.3. 4:578.3. 21:10 8482+8483
12 210 čt 7.3. 5:047.3. 22:45 8482+8483
14 214 st 6.3. 4:526.3. 21:05 8482+8483
 6  205 út 5.3. 6:586.3. 0:55 8482+8483
10 221 po 4.3. 7:074.3. 20:12 8482+8483
10 223 út 26.2. 4:1726.2. 16:43 8482+8483*MU
12 207 po 25.2. 4:3525.2. 20:13 8482+8483
14 204 ne 24.2. 8:3724.2. 23:05 8482+8483
12 206 so 23.2. 5:2023.2. 23:37 8482+8483
10 204 pá 22.2. 4:5722.2. 21:10 8482+8483
 3  209 čt 21.2. 15:1522.2. 0:36 8482+8483
10 204 st 20.2. 4:5720.2. 21:10 8482+8483
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8421+8422
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8454+8455
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8458+8533

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.