Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8483

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 8. 4. 2006

Výrobní číslo: 162512

Původní evidenční číslo: 6878

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 884 359 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  204 čt 2.12. 5:442.12. 20:42 8508+8483
12 215 st 1.12. 15:172.12. 0:24 8508+8483
24 209 st 1.12. 5:581.12. 9:25 8508+8483
 3  213 út 30.11. 4:2930.11. 21:34 8508+8483
10 219 po 29.11. 14:5430.11. 0:28 8508+8483
12 215 po 29.11. 7:1729.11. 9:39 8508+8483
12 212 pá 26.11. 6:5326.11. 23:44 8508+8483
12 209 čt 25.11. 4:2525.11. 18:51 8508+8483
14 205 st 24.11. 4:5725.11. 0:11 8508+8483
 6  212 út 23.11. 5:5224.11. 0:22 8508+8483
12 215 po 22.11. 15:1723.11. 0:24 8508+8483
12 215 po 22.11. 7:1722.11. 9:39 8508+8483
12 214 pá 19.11. 5:0319.11. 20:05 8508+8483
10 215 čt 18.11. 4:5818.11. 23:48 8508+8483
12 204 st 17.11. 4:2517.11. 23:24 8508+8483
17 210 út 16.11. 6:0116.11. 23:48 8508+8483
14 205 pá 12.11. 4:5712.11. 15:20 8508+8483*MU
 6  212 čt 11.11. 5:5212.11. 0:22 8508+8483
10 217 st 10.11. 5:2310.11. 21:14 8508+8483
10 206 út 9.11. 4:169.11. 19:23 8508+8483
12 202 po 8.11. 5:339.11. 0:44 8508+8483
12+14 215 pá 5.11. 4:406.11. 0:36 8508+8483
12+14 215 čt 4.11. 4:405.11. 0:36 8508+8483
12+14 207 st 3.11. 6:224.11. 0:48 8508+8483
10 223 út 2.11. 15:232.11. 21:59 8508+8483
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.