Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8483

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 8. 4. 2006

Výrobní číslo: 162512

Původní evidenční číslo: 6878

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 827 224 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 203 čt 3.12. 5:223.12. 20:41 8482+8483
10 215 st 2.12. 4:172.12. 22:44 8482+8483
10 211 út 1.12. 6:431.12. 21:39 8482+8483
14 214 st 25.11. 5:3925.11. 20:18 8482+8483*MU*1
10 211 út 24.11. 6:4324.11. 21:39 8482+8483
12 201 po 23.11. 5:5823.11. 21:31 8482+8483
16 217 pá 20.11. 14:0620.11. 21:01 8482+8483
16 217 pá 20.11. 4:2320.11. 11:07 8482+8483
10 213 čt 19.11. 4:1419.11. 22:24 8482+8483
16 211 st 18.11. 4:4318.11. 23:17 8482+8483
 6  203 út 17.11. 6:4717.11. 22:54 8482+8483
 6  212 po 16.11. 6:0116.11. 21:39 8482+8483
 6  204 ne 15.11. 4:4715.11. 20:39 8482+8483
 6  202 so 14.11. 4:2714.11. 22:34 8482+8483
 3  210 pá 13.11. 6:1213.11. 22:56 8482+8483
 6  212 čt 12.11. 6:0112.11. 21:39 8482+8483
17 208 st 11.11. 6:2111.11. 20:36 8482+8483
 6  206 út 10.11. 5:0710.11. 20:35 8482+8483
 8  204 po 9.11. 5:189.11. 22:19 8482+8483
14 214 čt 5.11. 5:395.11. 20:18 8482+8483
24 202 st 4.11. 6:274.11. 19:36 8482+8483
12 202 út 3.11. 6:183.11. 19:42 8482+8483
17 214 po 2.11. 5:192.11. 21:54 8482+8483
10+15 231 út 27.10. 4:1427.10. 7:00 8482+8483*MU
16 218 po 26.10. 5:5026.10. 10:17 8482+8483
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Nádraží Vysočany ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.