Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8476

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 2. 2. 2006

Výrobní číslo: 162458

Původní evidenční číslo: 6824

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 790 760 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 216 pá 25.9. 14:0625.9. 21:01 8476+8477
16 216 čt 24.9. 4:2324.9. 10:47 8476+8477
14 213 st 23.9. 7:4023.9. 10:20 8476+8477*Z
24 214 po 21.9. 6:2321.9. 10:46 8476+8477
12 201 pá 18.9. 7:0518.9. 19:25 8476+8477
12 212 čt 17.9. 5:4917.9. 9:44 8476+8477
12 208 st 16.9. 6:4217.9. 0:24 8476+8477
10 219 út 15.9. 5:2315.9. 11:40 8476+8477
10 218 po 14.9. 7:4014.9. 23:04 8476+8477
12 205 pá 11.9. 7:0011.9. 20:18 8476+8477
10 219 čt 10.9. 5:2310.9. 11:40 8476+8477
24 214 st 9.9. 6:239.9. 10:46 8476+8477
24 202 út 8.9. 6:318.9. 19:36 8476+8477
12 211 pá 4.9. 4:564.9. 10:00 8476+8477
10 207 čt 3.9. 5:534.9. 0:44 8476+8477
12 205 st 2.9. 7:002.9. 20:18 8476+8477
12 208 út 1.9. 7:241.9. 23:59 8476+8477
16 220 po 31.8. 5:5031.8. 10:17 8476+8477
10 203 pá 28.8. 5:4329.8. 0:24 8476+8477
12 204 čt 27.8. 4:4027.8. 20:58 8476+8477
12 210 st 26.8. 15:2226.8. 23:39 8476+8477
25 206 út 25.8. 4:1225.8. 22:19 8476+8477
25 201 po 24.8. 5:2824.8. 21:33 8476+8477
25 206 pá 21.8. 4:1221.8. 22:19 8476+8477
12 207 čt 20.8. 5:1021.8. 0:59 8476+8477
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9169

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.