Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8476

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 2. 2. 2006

Výrobní číslo: 162458

Původní evidenční číslo: 6824

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 971 723 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 207 pá 19.7. 16:0719.7. 19:15 8476+8521
24 206 pá 19.7. 6:3719.7. 10:43 8476+8521
29 217 čt 18.7. 6:4318.7. 9:41 8476+8521
24 206 st 17.7. 14:5717.7. 18:05 8476+8521
24 206 st 17.7. 6:3717.7. 10:43 8476+8521
24 206 út 16.7. 6:3716.7. 10:43 8476+8521
24 206 po 15.7. 14:5715.7. 18:05 8476+8521
24 206 po 15.7. 6:3715.7. 10:43 8476+8521
24 204 pá 12.7. 6:1712.7. 19:55 8476+8521
24 202 čt 11.7. 5:5711.7. 15:00 8476+8521*MU
29 201 st 10.7. 6:0310.7. 23:38 8476+8521
29 203 út 9.7. 4:319.7. 23:58 8476+8521
17 208 po 8.7. 5:358.7. 23:54 8476+8521
29 201 čt 4.7. 6:034.7. 23:38 8476+8521
29 201 st 3.7. 6:033.7. 23:38 8476+8521
29 203 út 2.7. 4:312.7. 23:58 8476+8521
29 201 po 1.7. 6:031.7. 23:38 8476+8521
7+92 251 so 29.6. 19:5230.6. 6:06 8476
31 204 pá 28.6. 15:2028.6. 21:22 8476*Z1
1+95 267 čt 27.6. 20:3628.6. 4:13 8476
1+93 252 st 26.6. 22:0327.6. 5:28 8476
19+95 261 út 25.6. 19:4026.6. 4:43 8476
7+92 251 po 24.6. 20:0725.6. 6:02 8476
12 210 pá 21.6. 6:0221.6. 20:39 8476+8498
32 210 čt 20.6. 14:5620.6. 19:36 8476+8498
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8513

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.