Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8476

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 2. 2. 2006

Výrobní číslo: 162458

Původní evidenční číslo: 6824

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 753 267 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 205 čt 23.1. 14:4324.1. 0:25 8476+8477
 3  204 čt 23.1. 6:4323.1. 9:10 8476+8477
24 212 st 22.1. 6:2322.1. 19:28 8476+8477
10 217 út 21.1. 6:3521.1. 19:36 8476+8477
12 208 po 20.1. 6:5720.1. 22:45 8476+8477
17 222 pá 17.1. 4:3818.1. 0:33 8476+8477
 8  204 čt 16.1. 6:0017.1. 0:33 8476+8477
10 223 st 15.1. 4:1715.1. 20:08 8476+8477
10 220 út 14.1. 4:1414.1. 20:02 8476+8477
17 222 po 13.1. 4:3814.1. 0:33 8476+8477
12 204 ne 12.1. 5:3513.1. 0:44 8476+8477
10 206 so 11.1. 4:1611.1. 22:54 8476+8477
12 205 pá 10.1. 15:1311.1. 0:44 8476+8477
12 205 pá 10.1. 5:1310.1. 9:52 8476+8477
12 205 čt 9.1. 15:1310.1. 0:44 8476+8477
17 202 čt 9.1. 5:189.1. 9:56 8476+8477
 8  204 st 8.1. 6:009.1. 0:33 8476+8477
12 207 út 7.1. 4:357.1. 20:13 8476+8477
10 201 po 6.1. 7:386.1. 20:40 8476+8477
10 211 pá 3.1. 4:173.1. 20:25 8476+8477
10 201 čt 2.1. 15:213.1. 1:05 8476+8477
Rok 2019
6+94 255 út 31.12. 5:281.1. 6:02 8476+8477
25 201 po 30.12. 5:3330.12. 22:34 8476+8477
14 213 pá 27.12. 5:4627.12. 22:30 8476+8477
10 213 po 23.12. 4:3723.12. 20:40 8476+8477


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.