Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8476

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 2. 2. 2006

Výrobní číslo: 162458

Původní evidenční číslo: 6824

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 931 970 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 206 čt 1.12. 4:421.12. 19:07 8513+8476
 1  203 st 30.11. 4:4330.11. 11:40 8513+8476*MU
24 213 út 29.11. 5:5629.11. 19:49 8513+8476
 1  207 po 28.11. 5:0928.11. 21:00 8513+8476
 1  207 pá 25.11. 5:0925.11. 21:00 8513+8476
 1  211 čt 24.11. 5:5124.11. 21:15 8513+8476
 1  207 st 23.11. 5:0923.11. 21:00 8513+8476
 1  211 út 22.11. 5:5122.11. 21:15 8513+8476
25 212 po 21.11. 14:1521.11. 20:02 8513+8476
 8  215 po 21.11. 6:2021.11. 9:09 8513+8476
24 202 pá 18.11. 6:0618.11. 19:49 8513+8476
 8  210 st 16.11. 14:3016.11. 21:27 8513+8476
 8  210 st 16.11. 5:0316.11. 10:04 8513+8476
17 230 út 15.11. 6:0415.11. 21:14 8513+8476
 1  207 po 14.11. 5:0914.11. 21:00 8513+8476
 3  214 pá 11.11. 14:4711.11. 19:37 8513+8476
 6  211 pá 11.11. 5:3811.11. 9:35 8513+8476
 1  210 čt 10.11. 14:5610.11. 22:00 8513+8476
 8  215 čt 10.11. 6:2010.11. 9:09 8513+8476
 6  211 st 9.11. 14:399.11. 21:26 8513+8476
 8  210 st 9.11. 5:039.11. 10:04 8513+8476
 6  213 út 8.11. 6:598.11. 18:55 8513+8476
24 207 po 7.11. 15:327.11. 19:01 8513+8476
 1  210 po 7.11. 6:327.11. 9:07 8513+8476
17 230 pá 4.11. 6:044.11. 21:14 8513+8476
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.