Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8476

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 2. 2. 2006

Výrobní číslo: 162458

Původní evidenční číslo: 6824

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 723 297 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 202 po 19.8. 5:5119.8. 20:02 8476+8477
10 219 pá 16.8. 15:1016.8. 21:40 8476+8477
10 219 pá 16.8. 5:4816.8. 9:18 8476+8477
12 203 čt 15.8. 4:3915.8. 21:46 8476+8477
12 209 st 14.8. 14:5015.8. 0:40 8476+8477
10 201 st 14.8. 6:4914.8. 10:18 8476+8477
10 218 po 12.8. 5:4112.8. 21:11 8476+8477
12 201 ne 11.8. 10:2811.8. 21:01 8476+8477
 6  207 pá 9.8. 5:289.8. 23:15 8476+8477
12 203 čt 8.8. 4:398.8. 21:46 8476+8477
10 201 st 7.8. 5:417.8. 22:52 8476+8477
12 203 út 6.8. 4:396.8. 21:46 8476+8477
10 212 po 5.8. 7:516.8. 0:47 8476+8477
12 201 ne 4.8. 10:284.8. 21:01 8476+8477
10 218 pá 2.8. 5:412.8. 21:10 8476+8477
12 205 čt 1.8. 4:551.8. 22:16 8476+8477
12 205 st 31.7. 15:4531.7. 22:16 8476+8477*Z
10 204 ne 28.7. 5:1629.7. 0:26 8476+8477
10 206 čt 25.7. 19:3025.7. 22:38 8476+8477*Z1
12 209 st 24.7. 8:2524.7. 10:03 8476+8477*Z1
10 213 út 23.7. 20:0024.7. 0:42 8476+8477*Z2
 3  204 po 8.7. 13:208.7. 20:12 8476+8477*Z3
12 203 po 8.7. 4:398.7. 10:50 8476+8477*MU
14 213 po 1.7. 5:462.7. 0:51 8476+8477
17 220 pá 28.6. 14:3629.6. 0:43 8476+8477
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8514+8515
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8532+8533
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8546+8547
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9113
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.