Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8476

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 2. 2. 2006

Výrobní číslo: 162458

Původní evidenční číslo: 6824

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 811 565 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 208 pá 16.4. 5:1316.4. 20:46 8476+8477
12 208 čt 15.4. 5:1315.4. 20:46 8476+8477
14 214 st 14.4. 5:4014.4. 22:30 8476+8477
10 218 út 13.4. 4:5713.4. 20:11 8476+8477
10 218 po 12.4. 4:5712.4. 11:00 8476+8477*MU
 6  206 pá 9.4. 5:079.4. 21:38 8476+8477
 6  212 čt 8.4. 6:018.4. 20:19 8476+8477
10 211 st 7.4. 6:437.4. 21:38 8476+8477
 6  203 čt 1.4. 4:471.4. 20:57 8476+8477
16 210 st 31.3. 4:2331.3. 23:38 8476+8477
10 211 út 30.3. 4:3730.3. 20:47 8476+8477
10 211 po 29.3. 4:3729.3. 20:47 8476+8477
 6  202 ne 28.3. 4:2728.3. 22:33 8476+8477
16 201 so 27.3. 4:4227.3. 23:18 8476+8477
12 212 pá 26.3. 5:4926.3. 21:31 8476+8477
12 205 čt 25.3. 4:3525.3. 22:25 8476+8477
16 210 st 24.3. 4:2324.3. 23:37 8476+8477
16 210 út 23.3. 4:2323.3. 23:37 8476+8477
16 210 po 22.3. 4:2322.3. 23:37 8476+8477
16 204 ne 21.3. 10:2921.3. 23:37 8476+8477
12 207 so 20.3. 5:3420.3. 21:16 8476+8477
10 204 pá 19.3. 5:2219.3. 21:54 8476+8477
 6  206 čt 18.3. 5:0718.3. 21:38 8476+8477
 6  206 st 17.3. 5:0717.3. 21:38 8476+8477
 3  210 út 16.3. 6:1216.3. 23:35 8476+8477
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.