Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8476

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 2. 2. 2006

Výrobní číslo: 162458

Původní evidenční číslo: 6824

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 864 575 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+95 252 ne 5.12. 22:236.12. 5:11 8476
19+93 256 so 4.12. 22:155.12. 5:10 8476
14+96 266 pá 3.12. 23:174.12. 5:18 8476
12 210 pá 3.12. 14:373.12. 18:59 8505+8476
10 223 pá 3.12. 6:303.12. 9:40 8505+8476
19+93 256 čt 2.12. 22:153.12. 5:10 8476
24 213 čt 2.12. 15:152.12. 18:45 8476+8473
12 210 čt 2.12. 6:372.12. 8:59 8476+8473
sjKO 201 čt 2.12. 2:582.12. 4:50 8476
 3  214 st 1.12. 14:471.12. 19:38 8476+8473
12 210 st 1.12. 6:371.12. 8:59 8476+8473
7+95 252 út 30.11. 22:231.12. 5:11 8476
12 210 út 30.11. 6:3730.11. 8:59 8476+8472
18+95 267 po 29.11. 22:0230.11. 4:11 8476
24 213 po 29.11. 15:1529.11. 18:45 8476+8505
10 223 po 29.11. 6:3029.11. 9:40 8476+8505
7+95 252 ne 28.11. 22:2329.11. 5:11 8476
7+95 252 ne 28.11. 0:0028.11. 5:11 8476*Z1
18+95 267 pá 26.11. 22:0227.11. 4:11 8476
 3  214 pá 26.11. 14:4726.11. 19:38 8498+8476
12 210 pá 26.11. 6:3726.11. 8:59 8498+8476
sjKO 201 pá 26.11. 2:5826.11. 4:50 8476
10 209 čt 25.11. 7:1125.11. 19:50 8476+8498
25+93 258 st 24.11. 20:0425.11. 5:40 8476
10 221 st 24.11. 5:4324.11. 18:20 8476+8472
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8444

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.