Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8475

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Crocodilino (od 25. 9. 2016 do 5. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Pankrác (od 2.12.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 26. 1. 2006

Výrobní číslo: 160421

Původní evidenční číslo: 6762

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 780 338 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  409 st 20.1. 15:3320.1. 19:23 8475+8474
12 411 st 20.1. 4:4820.1. 6:20 8475+8474*MU
12 411 út 19.1. 4:4819.1. 23:06 8474+8475
12 411 po 18.1. 4:4818.1. 23:06 8474+8475
 4  410 čt 14.1. 15:4314.1. 19:33 8474+8475
 4  407 čt 14.1. 6:1314.1. 10:03 8474+8475
 4  410 st 13.1. 15:4313.1. 19:33 8474+8475
 4  407 st 13.1. 6:1313.1. 10:03 8474+8475
 4  409 út 12.1. 15:3312.1. 19:23 8474+8475
 4  407 út 12.1. 6:1312.1. 10:03 8474+8475
 4  409 po 11.1. 15:3311.1. 19:23 8474+8475
 4  407 po 11.1. 6:1311.1. 10:03 8474+8475
 4  410 pá 8.1. 15:438.1. 19:33 8474+8475
 4  409 pá 8.1. 6:338.1. 10:23 8474+8475
 4  409 čt 7.1. 15:337.1. 19:23 8474+8475
 4  410 čt 7.1. 6:437.1. 10:33 8474+8475
 4  410 st 6.1. 15:436.1. 19:33 8474+8475
 4  407 st 6.1. 6:136.1. 10:03 8474+8475
 4  410 út 5.1. 15:435.1. 19:33 8474+8475
 4  409 út 5.1. 6:335.1. 10:23 8474+8475
 4  410 po 4.1. 15:434.1. 19:33 8474+8475
 4  407 po 4.1. 6:134.1. 10:03 8474+8475
Rok 2020
 6  413 čt 31.12. 5:0031.12. 23:03 8474+8475
 6  413 st 30.12. 5:0030.12. 23:03 8474+8475
15 402 út 29.12. 6:0529.12. 21:53 8474+8475
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.