Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8475

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Crocodilino (od 25. 9. 2016 do 5. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 7.1.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 26. 1. 2006

Výrobní číslo: 160421

Původní evidenční číslo: 6762

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 968 370 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 812 po 21.10. 6:0721.10. 18:56 8461+8475
 5  803 pá 18.10. 6:1219.10. 0:17 8461+8475
 7  809 čt 17.10. 5:0217.10. 20:48 8461+8475
11 804 st 16.10. 4:5116.10. 23:20 8461+8475
11 813 út 15.10. 15:0816.10. 0:37 8461+8475
 5  814 út 15.10. 7:4715.10. 9:39 8461+8475
 5  806 po 14.10. 4:3714.10. 18:19 8461+8475
 7  809 pá 11.10. 5:0211.10. 20:48 8461+8475
 5  803 čt 10.10. 6:1211.10. 0:17 8461+8475
 9  805 st 9.10. 6:1610.10. 0:16 8461+8475
 9  831 út 8.10. 6:008.10. 23:53 8461+8475
 9  801 po 7.10. 6:037.10. 23:56 8461+8475
 5  806 pá 4.10. 4:374.10. 18:19 8461+8475
25 213 čt 3.10. 18:203.10. 19:11 8461+8475*Z1
12 820 čt 3.10. 5:343.10. 9:13 8461+8475
 9  823 st 2.10. 5:252.10. 18:43 8461+8475
 9  815 út 1.10. 15:531.10. 20:18 8461+8475
11 813 út 1.10. 5:261.10. 9:09 8461+8475
11 804 po 30.9. 4:5130.9. 23:20 8461+8475
22 833 pá 27.9. 6:2727.9. 23:45 8461+8475
29 801 čt 26.9. 4:5426.9. 19:08 8461+8475
29 811 st 25.9. 6:1926.9. 0:36 8461+8475
 7  816 út 24.9. 5:4524.9. 19:35 8461+8475
 8  807 po 23.9. 14:5823.9. 23:55 8461+8475
29 807 po 23.9. 6:0123.9. 9:08 8461+8475
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9259

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.