Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8475

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Crocodilino (od 25. 9. 2016 do 5. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 26. 1. 2006

Výrobní číslo: 160421

Původní evidenční číslo: 6762

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 714 891 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 530 pá 15.11. 6:1515.11. 20:26 8474+8475
 4  511 čt 14.11. 13:2914.11. 18:43 8474+8475
22 512 čt 14.11. 5:4314.11. 10:06 8474+8475
26 506 st 13.11. 5:0713.11. 20:55 8474+8475
16 512 út 12.11. 5:1212.11. 19:48 8474+8475
16 517 po 11.11. 5:4211.11. 23:08 8474+8475
16 502 ne 10.11. 4:0211.11. 0:40 8474+8475
18 501 so 9.11. 4:2910.11. 0:50 8474+8475
25 506 pá 8.11. 4:118.11. 23:17 8474+8475
 4  502 čt 7.11. 13:497.11. 19:12 8474+8475
 4  502 čt 7.11. 5:577.11. 9:31 8474+8475
14 505 st 6.11. 5:456.11. 23:20 8474+8475
 4  503 út 5.11. 13:595.11. 19:22 8474+8475
 4  504 út 5.11. 6:285.11. 10:03 8474+8475
22 524 po 4.11. 5:384.11. 22:28 8474+8475
26 712 pá 1.11. 5:031.11. 23:45 8474+8475
26 717 čt 31.10. 5:181.11. 0:03 8474+8475
26 712 st 30.10. 5:0330.10. 23:45 8474+8475
22 710 út 29.10. 4:0430.10. 0:33 8474+8475
26 717 pá 25.10. 5:1826.10. 0:03 8474+8475
18 702 st 23.10. 6:2023.10. 23:00 8474+8475*MU*1
22 729 út 22.10. 14:4022.10. 22:50 8474+8475
 8  706 út 22.10. 5:2122.10. 9:57 8474+8475
18 704 po 21.10. 4:3621.10. 23:28 8474+8475
22 710 pá 18.10. 4:0419.10. 0:33 8474+8475
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8474+8475 do 8283+8570 na Chotkových sadech

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.