Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8475

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Crocodilino (od 25. 9. 2016 do 5. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 7.1.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 26. 1. 2006

Výrobní číslo: 160421

Původní evidenční číslo: 6762

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 863 723 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  810 st 29.6. 5:5029.6. 9:42 8474+8475
 9  812 út 28.6. 4:4629.6. 0:31 8474+8475
25 814 po 27.6. 6:1127.6. 22:38 8474+8475
14 811 so 25.6. 7:4825.6. 14:40 8475+8474*MU
10 809 pá 24.6. 6:0925.6. 0:47 8475+8474
 9  827 čt 23.6. 5:4623.6. 18:56 8475+8474
25 801 st 22.6. 4:2222.6. 20:59 8475+8474
10 815 út 21.6. 4:5721.6. 23:47 8475+8474
12+17 841 po 20.6. 4:2721.6. 0:13 8475+8474
 8  808 pá 17.6. 6:0017.6. 23:49 8475+8474
25 801 čt 16.6. 4:2216.6. 20:59 8475+8474
 9  827 st 15.6. 5:4615.6. 18:56 8475+8474
 8  805 út 14.6. 5:1414.6. 21:05 8475+8474
10 806 po 13.6. 14:5114.6. 0:27 8475+8474
 4  811 po 13.6. 6:0113.6. 9:52 8475+8474
 8  812 pá 10.6. 6:2511.6. 0:09 8475+8474
10 815 čt 9.6. 4:579.6. 23:47 8475+8474
25 812 st 8.6. 4:178.6. 22:20 8475+8474
 9  812 út 7.6. 4:468.6. 0:31 8475+8474
14 816 po 6.6. 4:506.6. 22:18 8475+8474
10 806 pá 3.6. 14:514.6. 0:27 8475+8474
 4  812 pá 3.6. 6:103.6. 10:00 8475+8474
 9  823 čt 2.6. 5:222.6. 18:42 8475+8474
10 805 st 1.6. 5:401.6. 19:42 8475+8474
12+17 843 út 31.5. 5:5131.5. 21:01 8475+8474
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.