Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8475

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Crocodilino (od 25. 9. 2016 do 5. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 7.1.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 26. 1. 2006

Výrobní číslo: 160421

Původní evidenční číslo: 6762

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 914 498 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  809 dnes 7:197.6. 9:17 8475+8474
 1  804 út 6.6. 6:326.6. 19:51 8475+8474
 9  803 po 5.6. 6:165.6. 21:51 8475+8474
 8  808 pá 2.6. 5:582.6. 21:37 8475+8474
 4  812 čt 1.6. 15:041.6. 19:02 8475+8474
 4  812 čt 1.6. 6:141.6. 10:00 8475+8474
 4  808 st 31.5. 14:3231.5. 18:30 8475+8474
 4  810 st 31.5. 5:5231.5. 9:42 8475+8474
10 805 út 30.5. 4:4030.5. 17:45 8475+8474*MU
 9  823 po 29.5. 5:2129.5. 18:41 8475+8474
 9  823 pá 26.5. 5:2126.5. 18:41 8475+8474
 8  805 čt 25.5. 5:1425.5. 21:06 8475+8474
 4  810 st 24.5. 14:4824.5. 18:46 8475+8474
 4  812 st 24.5. 6:1424.5. 10:00 8475+8474
 8  805 út 23.5. 5:1423.5. 21:06 8475+8474
 9  830 po 22.5. 5:5622.5. 23:52 8475+8474
 8  808 pá 19.5. 5:5819.5. 21:37 8475+8474
 8  805 čt 18.5. 5:1418.5. 21:06 8475+8474
 8  808 st 17.5. 5:5817.5. 21:37 8475+8474
25 802 út 16.5. 6:0616.5. 23:06 8475+8474
 9  820 po 15.5. 5:0615.5. 18:31 8475+8474
 9  812 pá 12.5. 4:4313.5. 0:31 8475+8474
10 810 čt 11.5. 5:2411.5. 18:18 8475+8474
 4  811 st 10.5. 14:5610.5. 18:54 8475+8474
 4  813 st 10.5. 6:2210.5. 10:10 8475+8474
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.