Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8475

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Crocodilino (od 25. 9. 2016 do 5. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 7.1.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 26. 1. 2006

Výrobní číslo: 160421

Původní evidenční číslo: 6762

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 956 430 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 807 pá 19.7. 6:1219.7. 19:41 8461+8475
 8  808 čt 18.7. 5:3518.7. 19:40 8461+8475
 8  813 st 17.7. 15:1518.7. 0:29 8461+8475
12 818 st 17.7. 6:3717.7. 10:35 8461+8475
12 807 út 16.7. 4:4416.7. 20:39 8461+8475
 8  808 po 15.7. 5:3515.7. 19:40 8461+8475
 9  820 pá 28.6. 5:1528.6. 18:33 8461+8475
 9  817 čt 27.6. 7:0227.6. 20:31 8461+8475
 9  812 st 26.6. 4:4526.6. 22:33 8461+8475
11 806 út 25.6. 4:5126.6. 0:00 8461+8475
12 820 po 24.6. 18:1525.6. 1:25 8461+8475*Z1
11 812 st 19.6. 5:5719.6. 18:55 8461+8475
11 808 út 18.6. 7:0919.6. 0:17 8461+8475
 5  806 po 17.6. 4:3617.6. 18:19 8461+8475
11 803 pá 14.6. 6:2714.6. 19:29 8461+8475
 9  807 čt 13.6. 6:2513.6. 19:54 8461+8475
12 801 st 12.6. 7:1712.6. 19:42 8461+8475
 9  812 út 11.6. 4:4511.6. 22:33 8461+8475
 9  805 po 10.6. 6:1611.6. 0:16 8461+8475
 5  810 pá 7.6. 5:167.6. 20:54 8461+8475
11 808 čt 6.6. 7:097.6. 0:17 8461+8475
 9  815 st 5.6. 15:535.6. 17:00 8461+8475*MU
 9  804 st 5.6. 6:525.6. 9:08 8461+8475
11 803 út 4.6. 6:274.6. 19:29 8461+8475
 9  829 po 3.6. 5:463.6. 10:15 8461+8475*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8214+8213
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.