Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8475

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Crocodilino (od 25. 9. 2016 do 5. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 26. 1. 2006

Výrobní číslo: 160421

Původní evidenční číslo: 6762

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 692 901 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 213 st 26.6. 6:3527.6. 1:05 8474+8475
10 201 út 25.6. 5:2225.6. 20:40 8474+8475
10 209 po 24.6. 6:1824.6. 21:55 8474+8475
11+93 266 so 22.6. 22:3923.6. 4:45 8474+8475
14+94 263 pá 21.6. 21:5222.6. 4:46 8474+8475
10 224 pá 21.6. 11:3021.6. 20:31 8474+8475*Z
10 224 pá 21.6. 5:1121.6. 9:55 8474+8475*MU
10 224 čt 20.6. 5:1120.6. 20:31 8474+8475
10 224 st 19.6. 5:1119.6. 20:31 8474+8475
10 222 út 18.6. 4:5718.6. 19:59 8474+8475
 6  205 po 17.6. 6:5818.6. 0:55 8474+8475
14 208 pá 14.6. 6:1414.6. 20:18 8474+8475
14 201 čt 13.6. 5:0713.6. 19:19 8474+8475
 6  206 st 12.6. 5:0612.6. 20:34 8474+8475
10 209 út 11.6. 5:3111.6. 21:55 8474+8475
10 207 po 10.6. 5:2211.6. 0:45 8474+8475
11+93 261 so 8.6. 20:119.6. 5:10 8474+8475
14 214 pá 7.6. 4:527.6. 21:05 8474+8475
 6  205 čt 6.6. 6:587.6. 0:55 8474+8475
14 201 st 5.6. 5:075.6. 19:19 8474+8475
 6  206 út 4.6. 5:064.6. 20:34 8474+8475
10 202 po 3.6. 4:364.6. 0:05 8474+8475
12 204 ne 2.6. 5:353.6. 0:44 8474+8475
 6  206 so 1.6. 5:061.6. 23:35 8474+8475
10 205 pá 31.5. 14:431.6. 0:25 8474+8475
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9348
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.