Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8461

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 9. 2005

Výrobní číslo: 160453

Původní evidenční číslo: 8041

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 804 402 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  812 út 12.11. 5:4913.11. 0:50 8353+8461
 5  813 po 11.11. 5:5911.11. 20:36 8353+8461
 6  803 so 9.11. 6:5210.11. 0:45 8353+8461
16 803 pá 8.11. 14:298.11. 23:56 8353+8461
24 801 pá 8.11. 6:378.11. 10:36 8353+8461
24 809 čt 7.11. 5:307.11. 20:14 8353+8461
15 812 st 6.11. 15:116.11. 21:11 8353+8461
 1  814 st 6.11. 5:416.11. 9:48 8353+8461
16 804 út 5.11. 4:085.11. 21:07 8353+8461
11 803 po 4.11. 5:085.11. 0:51 8353+8461
 9  811 so 2.11. 15:302.11. 22:58 8353+8461*Z
11 803 pá 1.11. 5:082.11. 0:51 8353+8461
 6  803 čt 31.10. 15:291.11. 0:25 8353+8461
13+97 867 st 30.10. 7:1031.10. 4:57 8461
13+97 867 út 29.10. 7:1030.10. 4:57 8461
sjHL 801 po 28.10. 0:3228.10. 5:11 8461
sjHL 801 ne 27.10. 0:3227.10. 5:11 8461
2+92 855 pá 25.10. 21:3026.10. 4:53 8461*Z1
13+97 867 čt 24.10. 7:1025.10. 4:57 8461
2+92 855 st 23.10. 4:3424.10. 4:53 8461
 9  811 čt 10.10. 5:4810.10. 19:40 8303+8461*MU
13+97 867 st 9.10. 7:1010.10. 4:57 8461
13+97 867 út 8.10. 7:109.10. 4:57 8461
13+97 867 po 7.10. 7:108.10. 4:57 8461
13+97 867 ne 6.10. 22:187.10. 4:57 8461
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8217
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8316
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.