Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8461

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 5.6.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 9. 2005

Výrobní číslo: 160453

Původní evidenční číslo: 8041

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 873 976 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
94 803 čt 21.1. 22:2822.1. 6:01 8461
92 804 st 20.1. 22:5621.1. 5:18 8461
93 801 út 19.1. 21:5120.1. 4:40 8461
93 801 po 18.1. 21:5119.1. 4:40 8461
1+98 856 ne 17.1. 20:1518.1. 4:58 8461
15+98 851 so 16.1. 20:4017.1. 5:29 8461
91 802 pá 15.1. 21:3416.1. 5:00 8461
2+91 857 čt 14.1. 19:4115.1. 5:00 8461
94 803 st 13.1. 22:2814.1. 6:01 8461
93 801 út 12.1. 21:5113.1. 4:40 8461
13+97 864 po 11.1. 23:5012.1. 4:56 8461*Z
93 801 ne 10.1. 21:5111.1. 4:40 8461
13+97 864 so 9.1. 19:1310.1. 4:56 8461
94 803 pá 8.1. 22:289.1. 6:01 8461
1+98 856 čt 7.1. 20:158.1. 4:58 8461
7+91 857 st 6.1. 20:027.1. 5:00 8461
7+91 857 út 5.1. 20:026.1. 5:00 8461
94 803 po 4.1. 22:285.1. 6:01 8461
13+97 864 ne 3.1. 19:134.1. 4:56 8461
94 803 so 2.1. 22:283.1. 6:01 8461
93 801 pá 1.1. 21:512.1. 4:40 8461
Rok 2020
 9  829 st 30.12. 4:3130.12. 22:08 8502+8461
25 808 út 29.12. 5:1629.12. 21:07 8502+8461
25 808 po 28.12. 5:1628.12. 21:07 8502+8461
 8  803 so 26.12. 9:4326.12. 22:24 8502+8461
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.