Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8461

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 9. 2005

Výrobní číslo: 160453

Původní evidenční číslo: 8041

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 771 477 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 801 st 19.6. 6:0319.6. 21:26 8460+8461
 1  805 út 18.6. 4:2818.6. 21:26 8460+8461
15 813 po 17.6. 5:1817.6. 22:51 8460+8461
15 804 ne 16.6. 9:3816.6. 21:41 8460+8461
 1  807 so 15.6. 7:2115.6. 21:41 8460+8461
 6  801 pá 14.6. 5:0714.6. 18:29 8460+8461
 9  811 čt 13.6. 5:4814.6. 0:46 8460+8461
24 809 st 12.6. 5:3012.6. 20:14 8460+8461
 9  820 út 11.6. 6:2111.6. 20:21 8460+8461
 6  801 po 10.6. 5:0710.6. 18:29 8460+8461
15 807 ne 9.6. 14:309.6. 22:51 8460+8461*Z
 9  811 pá 7.6. 5:488.6. 0:46 8460+8461
 1  814 čt 6.6. 14:496.6. 22:38 8460+8461
 1  814 čt 6.6. 5:416.6. 9:48 8460+8461
 1  805 st 5.6. 4:285.6. 13:50 8460+8461*MU*1
11 803 út 4.6. 5:085.6. 0:51 8460+8461
 1  812 po 3.6. 5:494.6. 0:50 8460+8461
 9  809 pá 31.5. 5:371.6. 0:36 8460+8461
 6  804 st 29.5. 15:2029.5. 21:56 8460+8461
 9  806 st 29.5. 6:2729.5. 8:59 8460+8461
11 801 út 28.5. 4:2928.5. 20:30 8460+8461
 9  831 po 27.5. 5:0128.5. 0:08 8460+8461
 1  803 ne 26.5. 4:4726.5. 21:11 8460+8461
15 805 so 25.5. 5:5825.5. 22:12 8460+8461
 9  806 pá 24.5. 15:0625.5. 0:26 8460+8461
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211+8212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda u zast. Vozovna Žižkov

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.