Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8461

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 9. 2005

Výrobní číslo: 160453

Původní evidenční číslo: 8041

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 783 927 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 813 pá 16.8. 5:3116.8. 22:19 8460+8461
25 813 čt 15.8. 5:3115.8. 22:19 8460+8461
 8  805 st 14.8. 13:3014.8. 23:08 8460+8461*Z
 8  810 út 13.8. 4:3414.8. 0:23 8460+8461
25 813 po 12.8. 5:3112.8. 22:19 8460+8461
24 805 pá 9.8. 5:549.8. 20:37 8460+8461
 9  827 čt 8.8. 5:239.8. 0:16 8460+8461
24 804 st 7.8. 5:447.8. 20:28 8460+8461
11 811 út 6.8. 5:336.8. 20:31 8460+8461
16 806 po 5.8. 13:515.8. 20:31 8460+8461
16 806 po 5.8. 4:075.8. 10:27 8460+8461
11+14 831 ne 4.8. 4:165.8. 0:51 8460+8461
11 802 so 3.8. 4:093.8. 22:21 8460+8461
 9  804 pá 2.8. 15:053.8. 0:46 8460+8461
 9  814 pá 2.8. 6:362.8. 9:00 8460+8461
 9  811 čt 1.8. 6:151.8. 20:04 8460+8461
 1  801 st 31.7. 4:4831.7. 19:42 8460+8461
 1  807 út 30.7. 5:5231.7. 0:50 8460+8461
 1  803 po 29.7. 14:0829.7. 19:59 8460+8461
 9  804 po 29.7. 5:2929.7. 10:00 8460+8461
11 804 so 27.7. 6:2327.7. 20:51 8460+8461
 9  816 pá 26.7. 4:3126.7. 20:27 8460+8461
25 804 čt 25.7. 4:3026.7. 1:24 8460+8461
 8  802 st 24.7. 14:1424.7. 20:39 8460+8461
 1  803 st 24.7. 5:4124.7. 9:25 8460+8461
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8241+8216

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.