Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8474

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Attr@ttivo (od 25. 9. 2016 do 15. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 7.1.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 1. 2006

Výrobní číslo: 164511

Původní evidenční číslo: 6934

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 915 399 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  807 so 15.7. 8:2615.7. 22:00 8565+8474
 7  810 pá 14.7. 13:4814.7. 20:40 8565+8474
 9  826 pá 14.7. 5:2514.7. 9:43 8565+8474
 8  803 čt 13.7. 14:5014.7. 0:12 8565+8474
 8  803 čt 13.7. 4:5313.7. 9:59 8565+8474
11 812 st 12.7. 15:2312.7. 21:57 8565+8474
 1  806 po 10.7. 5:4710.7. 20:09 8565+8474
 1  807 ne 9.7. 4:319.7. 22:19 8565+8474
25 803 so 8.7. 7:458.7. 22:30 8565+8474*Z1
 8  801 pá 7.7. 15:158.7. 0:11 8565+8474
 9  819 pá 7.7. 4:467.7. 9:13 8565+8474
 9  804 čt 6.7. 5:067.7. 0:12 8565+8474
 1  807 st 5.7. 4:315.7. 22:19 8565+8474
 1  811 út 4.7. 4:314.7. 21:05 8565+8474
 8  810 po 3.7. 4:383.7. 19:32 8565+8474
 9  804 ne 2.7. 5:063.7. 0:12 8565+8474
 8  803 so 1.7. 5:132.7. 0:11 8565+8474
11 806 pá 30.6. 4:5030.6. 23:57 8565+8474
 7  817 čt 29.6. 5:0229.6. 21:31 8565+8474
14 807 st 28.6. 14:5828.6. 22:27 8565+8474
 8  815 st 28.6. 6:2428.6. 9:07 8565+8474
 6  801 út 27.6. 14:5127.6. 21:12 8565+8474
 7  809 út 27.6. 6:3827.6. 10:14 8565+8474
 9  805 po 26.6. 15:1526.6. 19:40 8565+8474
14 803 po 26.6. 4:4226.6. 9:13 8565+8474
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8503+8502

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.