Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8474

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Attr@ttivo (od 25. 9. 2016 do 15. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 1. 2006

Výrobní číslo: 164511

Původní evidenční číslo: 6934

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 680 707 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 208 čt 18.4. 6:1418.4. 20:18 8474+8475
10 220 st 17.4. 3:5717.4. 20:02 8474+8475
10 223 út 16.4. 4:1716.4. 20:08 8474+8475
26 212 po 15.4. 5:0716.4. 1:11 8474+8475
 6  203 ne 14.4. 5:1415.4. 0:06 8474+8475
 6  208 so 13.4. 4:3414.4. 0:55 8474+8475
10 207 pá 12.4. 5:2213.4. 0:45 8474+8475
10 213 čt 11.4. 5:5112.4. 1:05 8474+8475
10 223 st 10.4. 4:1710.4. 20:08 8474+8475
10 205 út 9.4. 14:4310.4. 0:25 8474+8475
10 205 út 9.4. 6:099.4. 9:28 8474+8475
12 207 po 8.4. 4:358.4. 20:13 8474+8475
10 201 ne 7.4. 4:367.4. 23:14 8474+8475
 6  203 so 6.4. 6:467.4. 0:55 8474+8475
12 205 pá 5.4. 15:136.4. 0:44 8474+8475
12 205 pá 5.4. 5:135.4. 9:52 8474+8475
 6  205 čt 4.4. 6:585.4. 0:55 8474+8475
12 203 st 3.4. 6:173.4. 19:36 8474+8475
12 203 út 2.4. 6:172.4. 19:36 8474+8475
10 204 po 1.4. 4:571.4. 21:10 8474+8475
 6  206 ne 31.3. 5:0631.3. 23:15 8474+8475
12 202 so 30.3. 4:5531.3. 0:04 8474+8475
10 205 pá 29.3. 14:4330.3. 0:25 8474+8475
10 210 pá 29.3. 6:4829.3. 10:08 8474+8475
14 208 čt 28.3. 6:1428.3. 20:18 8474+8475


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.