Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8474

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Attr@ttivo (od 25. 9. 2016 do 15. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 1. 2006

Výrobní číslo: 164511

Původní evidenční číslo: 6934

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 681 949 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+95 254 st 14.11. 21:3415.11. 4:43 8474
24 211 st 14.11. 6:1514.11. 19:18 8474+8444
14+94 263 út 13.11. 21:3314.11. 4:57 8474
24 202 út 13.11. 6:5513.11. 18:02 8458+8474
14+94 263 po 12.11. 21:3313.11. 4:57 8474
 3  216 po 12.11. 6:5912.11. 18:38 8474+8437
15+92 254 ne 11.11. 20:0912.11. 5:05 8474
5+95 258 so 10.11. 20:5111.11. 4:23 8474
11+93 261 pá 9.11. 20:4110.11. 5:11 8474
24 202 pá 9.11. 6:559.11. 18:02 8474+8524
11+93 266 čt 8.11. 22:499.11. 5:11 8474
24 208 čt 8.11. 14:318.11. 18:50 8474+8458
24 214 čt 8.11. 7:118.11. 9:22 8474+8458
6+94 267 st 7.11. 20:508.11. 6:14 8474
10 211 st 7.11. 5:427.11. 18:48 8474+8546
11+93 266 út 6.11. 22:497.11. 4:34 8474
34+95 254 po 5.11. 19:446.11. 4:45 8474
12 209 po 5.11. 4:555.11. 18:16 8494+8474
15+92 254 so 3.11. 21:424.11. 5:05 8474
15+93 267 pá 2.11. 20:243.11. 5:34 8474
 6  204 pá 2.11. 4:242.11. 18:52 8474+8475
12 205 čt 1.11. 15:132.11. 0:44 8474+8475
12 205 čt 1.11. 5:131.11. 9:52 8474+8475
 3  207 st 31.10. 6:111.11. 0:37 8474+8475
 6  212 út 30.10. 14:5830.10. 22:11 8474+8475


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.