Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8474

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Attr@ttivo (od 25. 9. 2016 do 15. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 1. 2006

Výrobní číslo: 164511

Původní evidenční číslo: 6934

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 727 162 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  506 čt 2.4. 6:022.4. 8:30 8474+8475*MU*1
22 524 st 1.4. 6:451.4. 9:36 8474+8475
24 509 pá 27.3. 5:4727.3. 20:04 8474+8475
25 512 čt 26.3. 4:5126.3. 21:27 8474+8475
22 520 út 24.3. 5:5725.3. 0:22 8474+8475
24 512 po 23.3. 6:0723.3. 20:26 8474+8475
 6  505 pá 20.3. 6:0121.3. 0:15 8474+8475
22 524 čt 19.3. 5:3819.3. 22:29 8474+8475
15 503 st 18.3. 6:1818.3. 19:29 8474+8475
15 503 út 17.3. 6:1817.3. 19:29 8474+8475
14 512 po 16.3. 5:2816.3. 20:15 8474+8475
14 504 ne 15.3. 5:1315.3. 23:49 8474+8475
26 504 pá 13.3. 4:5513.3. 20:37 8474+8475
22 535 čt 12.3. 14:2613.3. 0:49 8474+8475
 4  503 čt 12.3. 6:1812.3. 9:55 8474+8475
22 512 st 11.3. 14:4611.3. 20:21 8474+8475
26 509 st 11.3. 4:2011.3. 10:16 8474+8475
22 521 út 10.3. 5:5911.3. 0:42 8474+8475
 4  502 po 9.3. 13:499.3. 19:12 8474+8475
 4  512 po 9.3. 6:039.3. 9:39 8474+8475
 8  508 pá 6.3. 5:566.3. 19:35 8474+8475
26 503 čt 5.3. 6:425.3. 23:48 8474+8475
26 501 st 4.3. 14:174.3. 20:19 8474+8475
 4  511 st 4.3. 6:444.3. 10:23 8474+8475
22 521 út 3.3. 5:594.3. 0:42 8474+8475
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada tramvaje

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.