Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8474

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Attr@ttivo (od 25. 9. 2016 do 15. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 1. 2006

Výrobní číslo: 164511

Původní evidenční číslo: 6934

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 828 892 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 208 so 4.12. 5:255.12. 0:44 8475+8474
10 223 čt 2.12. 15:232.12. 21:59 8475+8474
10 219 čt 2.12. 6:032.12. 9:20 8475+8474
10 217 st 1.12. 5:231.12. 21:14 8475+8474
10 206 út 30.11. 4:1630.11. 19:23 8475+8474
12 202 po 29.11. 5:3330.11. 0:44 8475+8474
 3  213 pá 26.11. 4:2926.11. 21:34 8475+8474
10 217 čt 25.11. 5:2325.11. 21:14 8475+8474
10 217 st 24.11. 5:2324.11. 21:14 8475+8474
12 202 út 23.11. 5:3324.11. 0:44 8475+8474
10 206 po 22.11. 4:1622.11. 19:23 8475+8474
12 210 pá 19.11. 14:3719.11. 18:59 8475+8474
10 219 pá 19.11. 6:0319.11. 9:20 8475+8474
12 209 čt 18.11. 4:2518.11. 18:51 8475+8474
12 208 út 16.11. 6:2016.11. 21:06 8475+8474
14 205 po 15.11. 4:5716.11. 0:11 8475+8474
14 205 pá 12.11. 15:2013.11. 0:11 8475+8474*Z1
 3  218 pá 12.11. 6:1212.11. 8:41 8475+8474
10 206 čt 11.11. 4:1611.11. 19:23 8475+8474
10 203 st 10.11. 6:1911.11. 1:08 8475+8474
12 213 út 9.11. 4:4510.11. 0:04 8475+8474
10 203 po 8.11. 13:009.11. 1:08 8475+8474*Z2
 6  804 po 8.11. 7:008.11. 9:12 8475+8474
11 803 pá 5.11. 4:465.11. 19:36 8475+8474
 1  804 čt 4.11. 6:044.11. 18:40 8475+8474
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8508+8483
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8399

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.