Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8474

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Attr@ttivo (od 25. 9. 2016 do 15. 11. 2018)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 1. 2006

Výrobní číslo: 164511

Původní evidenční číslo: 6934

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 766 597 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 502 ne 27.9. 9:3927.9. 22:08 8474+8475
15 501 so 26.9. 12:0027.9. 0:15 8474+8475*Z
 6  502 pá 25.9. 6:3125.9. 17:20 8474+8475*MU
22 509 čt 24.9. 17:1525.9. 0:09 8474+8475*Z1
22 526 čt 24.9. 6:2524.9. 9:20 8474+8475*MU
24 510 st 23.9. 6:4323.9. 19:42 8474+8475
22 519 út 22.9. 5:3922.9. 19:30 8474+8475
26 514 po 21.9. 4:4121.9. 21:22 8474+8475
26 506 ne 20.9. 4:5921.9. 0:59 8474+8475
22 505 so 19.9. 7:3220.9. 1:18 8474+8475
24 505 pá 18.9. 5:5118.9. 19:33 8474+8475
26 503 čt 17.9. 5:2418.9. 1:00 8474+8475
26 505 st 16.9. 5:4616.9. 19:49 8474+8475
26+37 532 út 15.9. 4:5415.9. 22:15 8474+8475
26 520 po 14.9. 5:5614.9. 9:10 8474+8475
 8  503 ne 13.9. 9:3814.9. 0:52 8474+8475
22 505 so 12.9. 4:3413.9. 1:18 8474+8475
26 516 pá 11.9. 4:5411.9. 21:38 8474+8475
26 514 čt 10.9. 4:4110.9. 21:22 8474+8475
24 511 st 9.9. 6:519.9. 19:52 8474+8475
26 503 út 8.9. 5:249.9. 0:59 8474+8475
 8  511 po 7.9. 4:097.9. 21:27 8474+8475
22 503 ne 6.9. 9:097.9. 0:20 8474+8475
 7  502 so 5.9. 4:375.9. 20:49 8474+8475
 6  505 pá 4.9. 5:504.9. 22:01 8474+8475
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8384+8397
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8564+8565

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.