Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8474

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Attr@ttivo (od 25. 9. 2016 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 1. 2006

Výrobní číslo: 164511

Původní evidenční číslo: 6934

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 630 349 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+10 207 pá 19.1. 5:1819.1. 20:10 8474+8475
15 209 čt 18.1. 5:5919.1. 0:21 8474+8475
Rok 2017
3+93 258 ne 31.12. 5:041.1. 5:40 8474+8475*MU
10 204 so 30.12. 3:5631.12. 1:06 8474+8475
3 215 pá 29.12. 14:5030.12. 0:18 8474+8475
10 219 pá 29.12. 5:4729.12. 9:17 8474+8475
10 206 čt 28.12. 6:3028.12. 22:38 8474+8475
12 208 st 27.12. 13:2427.12. 20:14 8474+8475
12 208 st 27.12. 6:5827.12. 9:26 8474+8475
10 214 pá 22.12. 4:1522.12. 20:50 8474+8475
10 211 čt 21.12. 3:5522.12. 0:08 8474+8475
12 213 st 20.12. 5:2420.12. 21:03 8474+8475
3 207 út 19.12. 6:0920.12. 0:18 8474+8475
10 225 po 18.12. 15:3718.12. 18:59 8474+8475
3 204 po 18.12. 6:4218.12. 9:12 8474+8475
10 225 pá 15.12. 15:3715.12. 18:59 8474+8475
3 204 pá 15.12. 6:4215.12. 9:12 8474+8475
3 204 čt 14.12. 14:3414.12. 19:34 8474+8475
10 225 čt 14.12. 7:0314.12. 10:27 8474+8475
3 204 st 13.12. 14:3413.12. 19:34 8474+8475
17 202 st 13.12. 5:1913.12. 9:49 8474+8475
10 225 út 12.12. 15:3712.12. 18:59 8474+8475
3 204 út 12.12. 6:4212.12. 9:12 8474+8475
10 221 po 11.12. 15:0511.12. 18:27 8474+8475
3 209 po 11.12. 5:0511.12. 9:52 8474+8475
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.