Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8473

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aquapalace (od 15. 2. 2015 do 29. 2. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 12. 2005

Výrobní číslo: 157127

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 001 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 204 dnes 6:1817.6. 18:19 8492+8473
12 208 pá 14.6. 5:4114.6. 20:18 8492+8473
12 208 čt 13.6. 5:4113.6. 20:18 8492+8473
12 208 st 12.6. 5:4112.6. 20:18 8492+8473
12 208 út 11.6. 5:4111.6. 20:18 8492+8473
12 208 po 10.6. 5:4110.6. 20:18 8492+8473
12 216 pá 7.6. 4:457.6. 18:41 8492+8473
10 202 čt 6.6. 6:336.6. 20:25 8492+8473
10 208 st 5.6. 7:155.6. 10:30 8492+8473
12 216 út 4.6. 4:454.6. 18:41 8492+8473
12 216 po 3.6. 4:453.6. 7:15 8492+8473*MU
12 210 pá 31.5. 6:0231.5. 20:39 8492+8473
12 208 čt 30.5. 5:4130.5. 20:18 8492+8473
12 216 st 29.5. 4:4529.5. 18:41 8492+8473
10 206 út 28.5. 4:2229.5. 0:07 8492+8473
12 212 po 27.5. 14:1228.5. 0:14 8492+8473
12 212 po 27.5. 5:5127.5. 9:44 8492+8473
 1  204 pá 24.5. 4:5824.5. 20:57 8492+8473
31 206 čt 23.5. 14:0823.5. 22:17 8492+8473
15 215 čt 23.5. 7:4423.5. 9:47 8492+8473
15 215 st 22.5. 15:3622.5. 19:56 8492+8473
25 212 st 22.5. 6:0622.5. 9:42 8492+8473
12 218 út 21.5. 5:0221.5. 21:48 8492+8473
12 218 po 20.5. 5:0220.5. 21:48 8492+8473
17 216 pá 17.5. 5:0317.5. 18:51 8492+8473
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.