Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8473

Evidované reklamní polepy:
Aquapalace (od 15. 2. 2015 do 29. 2. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 12. 2005

Výrobní číslo: 157127

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 698 716 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 141 čt 19.7. 4:4119.7. 21:21 8472+8473
36 144 st 18.7. 6:2818.7. 21:34 8472+8473
 7  103 út 17.7. 5:3117.7. 21:39 8472+8473
 7  102 po 16.7. 5:1216.7. 21:24 8472+8473
 7  102 pá 13.7. 5:1213.7. 21:24 8472+8473
36 106 čt 12.7. 5:3912.7. 21:29 8472+8473
26 114 st 11.7. 4:4411.7. 21:01 8472+8473
36 103 út 10.7. 5:3211.7. 0:36 8472+8473
36 141 po 9.7. 13:009.7. 21:21 8472+8473*Z
36 102 ne 8.7. 4:218.7. 20:19 8473
36 109 so 7.7. 5:267.7. 19:26 8473
36 104 pá 6.7. 4:216.7. 20:34 8473
36 105 čt 5.7. 4:415.7. 20:49 8473
36 144 st 4.7. 6:284.7. 21:34 8472+8473
 7  103 út 3.7. 5:313.7. 21:39 8472+8473
36 109 po 2.7. 4:562.7. 21:14 8472+8473
15 112 pá 29.6. 6:1229.6. 22:09 8472+8473
24 114 čt 28.6. 15:0028.6. 18:02 8472+8473*Z1
24 114 čt 28.6. 6:3228.6. 13:00 8472+8473*MU
24 114 st 27.6. 6:3227.6. 18:02 8472+8473
 7  113 út 26.6. 6:2826.6. 20:26 8472+8473
 7  111 po 25.6. 6:1325.6. 20:07 8472+8473
 7  101 pá 22.6. 5:0022.6. 22:25 8472+8473
 7  104 čt 21.6. 5:1721.6. 21:06 8472+8473
 7  108 st 20.6. 5:4120.6. 21:54 8472+8473
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8029+8063
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9084
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.