Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8473

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aquapalace (od 15. 2. 2015 do 29. 2. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 12. 2005

Výrobní číslo: 157127

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 005 045 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 208 pá 13.9. 5:4113.9. 20:19 8492+8473
12 212 čt 12.9. 14:1213.9. 0:12 8492+8473
12 212 čt 12.9. 5:5112.9. 9:45 8492+8473
24 205 st 11.9. 6:3711.9. 19:14 8492+8473
24 205 út 10.9. 6:3710.9. 19:14 8492+8473
10 218 po 9.9. 13:569.9. 16:25 8492+8473*MU
10 218 po 9.9. 6:429.9. 10:00 8492+8473
 1  209 pá 6.9. 5:526.9. 20:27 8492+8473
 1  204 čt 5.9. 5:035.9. 19:36 8492+8473
24 201 st 4.9. 6:554.9. 19:34 8492+8473
 1  211 út 3.9. 6:103.9. 18:43 8492+8473
24 203 po 2.9. 6:172.9. 20:04 8492+8473
19+93 255 ne 1.9. 12:452.9. 5:15 8473*Z1
17 208 čt 11.7. 5:3511.7. 15:55 8492+8473*MU
29 217 st 10.7. 15:1311.7. 0:38 8492+8473
29 217 st 10.7. 6:4310.7. 9:41 8492+8473
24 206 út 9.7. 6:379.7. 10:43 8492+8473
24 202 po 8.7. 5:578.7. 19:35 8492+8473
19+95 261 čt 4.7. 21:045.7. 5:23 8492+8473
12 212 st 26.6. 5:5126.6. 9:44 8492+8473
25 212 út 25.6. 14:5525.6. 22:17 8492+8473
10 202 po 24.6. 6:3324.6. 20:25 8492+8473
12 212 pá 21.6. 5:5121.6. 9:44 8492+8473
10 218 čt 20.6. 6:4220.6. 10:00 8492+8473
32 207 st 19.6. 7:3619.6. 19:08 8492+8473
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8362

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.