Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8473

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Aquapalace (od 15. 2. 2015 do 29. 2. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 12. 2005

Výrobní číslo: 157127

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 816 302 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 219 út 8.9. 5:238.9. 11:40 8472+8473
10 218 po 7.9. 7:407.9. 23:04 8472+8473
12 206 pá 4.9. 5:344.9. 18:15 8472+8473*MU
12 206 čt 3.9. 5:343.9. 20:27 8472+8473
10 219 st 2.9. 5:232.9. 11:40 8472+8473
12 206 út 1.9. 5:341.9. 20:27 8472+8473
 6  201 pá 28.8. 4:4629.8. 0:55 8472+8473
10 206 čt 27.8. 14:1328.8. 1:04 8472+8473
12 210 čt 27.8. 5:2527.8. 10:30 8472+8473
12 204 st 26.8. 4:4026.8. 20:58 8472+8473
12 206 út 25.8. 14:4226.8. 0:39 8472+8473
10 212 po 24.8. 14:5924.8. 19:30 8472+8473
10 212 po 24.8. 5:1124.8. 9:32 8472+8473
 6  213 pá 21.8. 4:2822.8. 0:33 8472+8473
12 210 čt 20.8. 15:2220.8. 23:39 8472+8473
12 206 čt 20.8. 4:5620.8. 9:50 8472+8473
12 206 st 19.8. 14:4220.8. 0:39 8472+8473
10 212 st 19.8. 5:1119.8. 9:32 8472+8473
 6  213 út 18.8. 4:2819.8. 0:33 8472+8473
12 206 po 17.8. 14:4218.8. 0:39 8472+8473
12 206 po 17.8. 4:5617.8. 9:50 8472+8473
12 206 ne 16.8. 5:0017.8. 0:39 8472+8473
12 208 so 15.8. 5:2116.8. 0:59 8472+8473
10 205 pá 14.8. 4:1715.8. 0:44 8472+8473
10 203 čt 13.8. 5:4314.8. 0:24 8472+8473
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.