Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8473

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Aquapalace (od 15. 2. 2015 do 29. 2. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 12. 2005

Výrobní číslo: 157127

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 785 537 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 222 pá 20.3. 19:2021.3. 0:34 8472+8473*Z
12 208 pá 13.3. 6:5713.3. 11:30 8472+8473*MU
17 222 čt 12.3. 18:4513.3. 0:33 8472+8473*Z1
10 201 čt 12.3. 7:3812.3. 14:00 8472+8473*MU
12 213 út 10.3. 5:2610.3. 21:02 8472+8473
24 801 pá 6.3. 15:456.3. 19:16 8472+8473*Z2
12 213 čt 5.3. 18:555.3. 21:02 8472+8473*Z3
10 220 st 4.3. 4:144.3. 20:02 8472+8473
 3  217 út 3.3. 4:454.3. 0:56 8472+8473
 3  209 st 26.2. 5:0526.2. 9:50 8472+8473
10 205 út 25.2. 14:4326.2. 0:25 8472+8473
25 216 út 25.2. 4:4825.2. 10:18 8472+8473
 3  209 po 24.2. 15:1525.2. 0:36 8472+8473
 3  204 po 24.2. 6:4324.2. 9:10 8472+8473
12 207 pá 21.2. 4:3521.2. 20:13 8472+8473
10 213 čt 20.2. 5:5121.2. 1:05 8472+8473
10 201 st 19.2. 7:3819.2. 20:40 8472+8473
10 220 út 18.2. 4:1418.2. 20:02 8472+8473
25 216 pá 14.2. 14:1514.2. 19:47 8472+8473
24 208 pá 14.2. 5:4414.2. 10:02 8472+8473
17 222 čt 13.2. 4:3814.2. 0:33 8472+8473
 3  217 st 12.2. 4:4513.2. 0:56 8472+8473
 3  217 út 11.2. 4:4512.2. 0:56 8472+8473
12 208 po 10.2. 6:5710.2. 22:45 8472+8473
12 202 ne 9.2. 4:5510.2. 0:04 8472+8473
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8490+8491
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8322+8215
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8476+8477

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.