Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8473

Evidované reklamní polepy:
Aquapalace (od 15. 2. 2015 do 29. 2. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 12. 2005

Výrobní číslo: 157127

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 683 446 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 216 pá 20.4. 6:2920.4. 21:01 8472+8473
14 201 čt 19.4. 6:1819.4. 21:10 8472+8473
14 201 st 18.4. 6:1818.4. 21:10 8472+8473
12 213 út 17.4. 5:2617.4. 21:07 8472+8473
3+6 218 po 16.4. 4:1617.4. 0:42 8472+8473
14 208 ne 15.4. 4:2916.4. 0:43 8472+8473
5+14 212 so 14.4. 4:2814.4. 21:19 8472+8473
25 207 pá 13.4. 4:2213.4. 21:05 8472+8473
14 201 čt 12.4. 6:1812.4. 21:10 8472+8473
14 204 st 11.4. 6:4211.4. 21:54 8472+8473
17 203 út 10.4. 5:1810.4. 9:40 8472+8473
16 208 po 9.4. 5:579.4. 23:11 8472+8473
 8  203 ne 8.4. 4:468.4. 21:20 8472+8473
12 201 so 7.4. 4:558.4. 0:04 8472+8473
25 207 pá 6.4. 4:226.4. 21:05 8472+8473
3+6 218 čt 5.4. 4:166.4. 0:42 8472+8473
14 214 st 4.4. 4:175.4. 1:03 8472+8473
3+6 218 út 3.4. 4:164.4. 0:42 8472+8473
12 207 po 2.4. 16:002.4. 23:04 8472+8473*Z
14 205 čt 29.3. 14:4229.3. 22:09 8472+8473
12 205 čt 29.3. 5:1329.3. 9:52 8472+8473
16 202 st 28.3. 4:4128.3. 20:33 8472+8473
3+6 219 út 27.3. 6:2628.3. 1:02 8472+8473
16 208 po 26.3. 5:5726.3. 23:11 8472+8473
16 216 pá 23.3. 6:2923.3. 21:01 8472+8473
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8536+8537

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.