Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8473

Evidované reklamní polepy:
Aquapalace (od 15. 2. 2015 do 29. 2. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 12. 2005

Výrobní číslo: 157127

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 716 896 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 207 út 23.10. 4:3523.10. 20:13 8472+8473
39 223 po 22.10. 6:5222.10. 23:57 8472+8473
12 208 pá 19.10. 15:5019.10. 20:22 8472+8473*Z
10 210 čt 18.10. 18:1018.10. 22:07 8472+8473*Z1
12+15 204 st 17.10. 7:1417.10. 13:30 8472+8473*MU
24 208 út 16.10. 14:3116.10. 18:50 8472+8473
12+15 206 út 16.10. 5:2616.10. 9:57 8472+8473
12+15 212 po 15.10. 6:0815.10. 20:49 8472+8473
10 205 pá 12.10. 6:0912.10. 9:28 8472+8473
 3  204 čt 11.10. 14:3511.10. 19:32 8472+8473
12+15 203 čt 11.10. 4:5511.10. 9:25 8472+8473
 3  209 st 10.10. 15:1511.10. 0:36 8472+8473
10 213 út 9.10. 5:529.10. 22:07 8472+8473
10 220 po 8.10. 3:578.10. 20:02 8472+8473
 6  205 pá 5.10. 6:586.10. 0:55 8472+8473
 3  208 čt 4.10. 6:194.10. 20:01 8472+8473
14 205 st 3.10. 5:464.10. 0:14 8472+8473
 3  206 út 2.10. 6:012.10. 21:56 8472+8473
 3  203 po 1.10. 5:241.10. 23:56 8472+8473
10 210 ne 30.9. 4:1630.9. 22:54 8472+8473
 3  205 so 29.9. 5:0530.9. 0:56 8472+8473
 6  202 pá 28.9. 4:2629.9. 0:35 8472+8473
10 207 čt 27.9. 5:2228.9. 0:45 8472+8473
10 202 st 26.9. 4:3727.9. 0:05 8472+8473
10 209 út 25.9. 5:3226.9. 1:05 8472+8473
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8442+8443
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9136
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.