Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8473

Evidované reklamní polepy:

Aquapalace (od 15. 2. 2015 do 29. 2. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 12. 2005

Výrobní číslo: 157127

Původní evidenční číslo: 6623

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 760 600 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 203 po 19.8. 5:2120.8. 0:40 8514+8473
10 213 pá 16.8. 4:3716.8. 20:40 8472+8473
14 202 čt 15.8. 4:1115.8. 22:43 8472+8473
16 205 st 14.8. 5:5015.8. 0:58 8472+8473
12 209 út 13.8. 14:5014.8. 0:40 8472+8473
 6  209 út 13.8. 5:1713.8. 10:02 8472+8473
14 202 po 12.8. 4:1112.8. 22:43 8472+8473
12 204 ne 11.8. 4:3911.8. 23:20 8472+8473
12 204 so 10.8. 17:3510.8. 23:20 8472+8473*Z
10 201 pá 9.8. 16:359.8. 22:52 8472+8473*Z1
10 220 čt 8.8. 15:518.8. 19:21 8472+8473
10 215 čt 8.8. 6:318.8. 10:01 8472+8473
12 203 st 7.8. 4:397.8. 21:46 8472+8473
10 209 út 6.8. 4:357.8. 0:27 8472+8473
14 213 po 5.8. 5:466.8. 0:51 8472+8473
12 203 pá 2.8. 4:392.8. 21:46 8472+8473
10 206 čt 1.8. 6:311.8. 22:38 8472+8473
10 203 út 30.7. 6:1130.7. 20:08 8472+8473
10 219 pá 26.7. 15:1026.7. 21:40 8472+8473
 6  209 pá 26.7. 5:2826.7. 10:02 8472+8473
14 202 čt 25.7. 4:1225.7. 22:43 8472+8473
10 214 st 24.7. 15:0025.7. 1:02 8472+8473
10 214 st 24.7. 4:2024.7. 9:19 8472+8473
14 202 út 23.7. 4:1223.7. 22:43 8472+8473
10 210 po 22.7. 14:2023.7. 0:22 8472+8473
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8502+8503
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8514+8515

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.