Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8492

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 6. 2006

Výrobní číslo: 158885

Původní evidenční číslo: 6746

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 704 166 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 204 ne 29.3. 9:5329.3. 17:45 8492*MU*1
36 204 so 28.3. 7:1329.3. 0:25 8492
24 210 pá 20.3. 6:5520.3. 19:19 8511+8492
5+95 255 čt 19.3. 20:1820.3. 5:12 8492
10 211 čt 19.3. 9:0019.3. 18:49 8492+8524*Z
17+95 253 st 18.3. 22:1319.3. 4:12 8492
 6  202 st 18.3. 6:2618.3. 19:03 8519+8492
5+95 254 út 17.3. 19:4518.3. 4:42 8492
12 210 út 17.3. 5:4317.3. 17:38 8492+8519
17+95 253 po 16.3. 22:1317.3. 4:11 8492
10 211 po 16.3. 5:4216.3. 18:48 8511+8492
5+95 254 so 14.3. 19:5715.3. 4:01 8492
5+94 266 pá 13.3. 19:5414.3. 5:34 8492
17 202 pá 13.3. 14:2413.3. 18:16 8492+8519
10 210 pá 13.3. 6:4813.3. 10:08 8492+8519
10 211 čt 12.3. 5:4212.3. 18:48 8492+8519
12 203 st 11.3. 6:1711.3. 19:36 8492+8519
11+93 266 út 10.3. 22:4911.3. 5:10 8492
24 202 út 10.3. 6:5510.3. 18:02 8504+8492
2+92 256 po 9.3. 20:1710.3. 5:28 8492
10 211 po 9.3. 5:429.3. 18:48 8492+8535
12 207 pá 6.3. 4:356.3. 20:13 8492+8535
12 204 čt 5.3. 6:255.3. 19:45 8492+8535
11+93 265 st 4.3. 19:575.3. 4:42 8492
24 202 st 4.3. 6:554.3. 18:02 8519+8492
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os.vozem s vykolejením na Novém Hloubětíně ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8538+8539

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.