Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8492

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 6. 2006

Výrobní číslo: 158885

Původní evidenční číslo: 6746

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 649 101 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 209 út 23.4. 4:5523.4. 18:16 8492+8493
26 205 po 22.4. 4:5322.4. 23:25 8492+8493
10 204 čt 18.4. 4:5718.4. 21:10 8492+8493
10 210 st 17.4. 15:2117.4. 22:07 8492+8493
14 214 út 16.4. 4:5216.4. 21:05 8492+8493
10 221 po 15.4. 7:0715.4. 20:12 8492+8493
24 216 pá 12.4. 6:4712.4. 20:07 8492+8493
 3  204 čt 11.4. 14:3511.4. 19:32 8492+8493
26 211 čt 11.4. 7:0211.4. 9:31 8492+8493
10 220 st 10.4. 3:5710.4. 20:02 8492+8493
10 201 út 9.4. 7:389.4. 20:40 8492+8493
10 201 po 8.4. 7:388.4. 11:00 8492+8493*MU
10 210 pá 22.3. 15:2122.3. 22:07 8492+8493
12 205 pá 22.3. 5:1322.3. 9:52 8492+8493
 3  204 čt 21.3. 14:3521.3. 19:32 8492+8493
10 210 čt 21.3. 6:4821.3. 10:08 8492+8493
10 206 st 20.3. 5:1120.3. 18:08 8492+8493
10 201 út 19.3. 7:3819.3. 20:40 8492+8493
10 220 po 18.3. 3:5718.3. 20:02 8492+8493
 1  203 ne 17.3. 4:5917.3. 21:35 8492+8493
 1  205 so 16.3. 6:3917.3. 1:22 8492+8493
12 215 pá 15.3. 5:4916.3. 0:04 8492+8493
12 207 čt 14.3. 4:3514.3. 20:13 8492+8493
12 210 st 13.3. 5:0413.3. 22:45 8492+8493
10 213 út 12.3. 5:5113.3. 1:05 8492+8493
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.