Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8492

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 6. 2006

Výrobní číslo: 158885

Původní evidenční číslo: 6746

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 804 486 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
14+92 264 so 31.12. 4:4031.12. 9:15 8492+8499*MU
 8  202 pá 30.12. 5:0231.12. 0:59 8492+8499
14 202 čt 29.12. 4:1930.12. 1:10 8492+8499
17 223 st 28.12. 4:2629.12. 0:17 8492+8499
14 202 út 27.12. 4:1928.12. 1:10 8492+8499
14 209 po 26.12. 4:1927.12. 1:10 8492+8499
14 208 ne 25.12. 6:3826.12. 0:49 8492+8499
14+94 267 so 24.12. 4:4024.12. 21:54 8492+8499
12 207 pá 23.12. 4:2523.12. 23:44 8492+8499
17 202 čt 22.12. 6:2423.12. 0:17 8492+8499
17 230 st 21.12. 6:0421.12. 21:14 8492+8499
12 207 út 20.12. 4:2520.12. 23:44 8492+8499
12 210 po 19.12. 7:0720.12. 0:44 8492+8499
12 202 pá 16.12. 6:1116.12. 20:52 8492+8499
 1  211 čt 15.12. 5:5115.12. 21:15 8492+8499
 6  206 st 14.12. 14:0014.12. 20:44 8492+8499
24 214 st 14.12. 6:0614.12. 9:50 8492+8499
25 204 út 13.12. 4:3113.12. 21:02 8492+8499
17 230 po 12.12. 6:0412.12. 21:14 8492+8499
 6  211 pá 9.12. 14:399.12. 21:26 8492+8499
 8  215 pá 9.12. 4:119.12. 9:43 8492+8499
 8  215 čt 8.12. 15:009.12. 0:59 8492+8499
 3  214 st 7.12. 14:477.12. 19:37 8492+8499
 6  206 st 7.12. 6:147.12. 10:14 8492+8499
 6  211 út 6.12. 14:396.12. 21:26 8492+8499
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.