Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8492

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 6. 2006

Výrobní číslo: 158885

Původní evidenční číslo: 6746

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 667 551 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 203 st 21.8. 13:5022.8. 0:40 8492+8493*Z
10 219 čt 15.8. 18:3015.8. 21:40 8492+8493*Z1
10 208 st 14.8. 4:1414.8. 19:55 8492+8493
12 203 út 13.8. 4:3913.8. 21:46 8492+8493
 6  207 po 12.8. 5:2812.8. 23:15 8492+8493
12 206 ne 11.8. 4:5911.8. 22:16 8492+8493
12 202 so 10.8. 8:5811.8. 0:40 8492+8493
12 208 pá 9.8. 5:3210.8. 0:20 8492+8493
14 213 čt 8.8. 5:469.8. 0:51 8492+8493
12 205 st 7.8. 4:557.8. 22:16 8492+8493
10 215 út 6.8. 15:016.8. 21:50 8492+8493
10 215 út 6.8. 6:316.8. 10:01 8492+8493
10 211 pá 2.8. 4:172.8. 20:25 8492+8493
10 211 čt 1.8. 11:001.8. 20:25 8492+8493*Z2
16 214 st 31.7. 4:5631.7. 21:11 8492+8493
12 208 út 30.7. 5:3231.7. 0:20 8492+8493
10 217 po 29.7. 5:2730.7. 0:45 8492+8493
12 209 pá 26.7. 14:5027.7. 0:40 8492+8493
12 209 pá 26.7. 5:0826.7. 10:03 8492+8493
10 218 čt 25.7. 5:4125.7. 21:10 8492+8493
12 208 st 24.7. 5:3225.7. 0:20 8492+8493
 6  207 út 23.7. 5:2823.7. 23:15 8492+8493
14 207 po 22.7. 4:3223.7. 0:14 8492+8493
12 201 ne 21.7. 10:2821.7. 21:01 8492+8493
12 206 so 20.7. 4:5920.7. 22:16 8492+8493
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8445+8447
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8510+8511
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8456+8457

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.