Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8492

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 29. 6. 2006

Výrobní číslo: 158885

Původní evidenční číslo: 6746

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 773 796 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  214 pá 24.6. 14:4724.6. 19:38 8492+8499
25 211 pá 24.6. 5:5124.6. 9:20 8492+8499
12 210 čt 23.6. 15:1624.6. 0:45 8492+8499
 3  214 st 22.6. 14:4722.6. 19:38 8492+8499
14 210 st 22.6. 4:3622.6. 10:23 8492+8499
14+25 231 út 21.6. 14:0522.6. 1:29 8492+8499
12 210 út 21.6. 5:1721.6. 9:48 8492+8499
12 210 po 20.6. 15:1621.6. 0:45 8492+8499
17 204 po 20.6. 5:5020.6. 10:03 8492+8499
14 207 so 18.6. 4:1518.6. 21:58 8492+8499
14+25 231 pá 17.6. 14:0518.6. 1:29 8492+8499
25 216 pá 17.6. 6:4517.6. 10:09 8492+8499
 3  214 čt 16.6. 14:4716.6. 19:58 8492+8499
24 209 čt 16.6. 5:5816.6. 9:25 8492+8499
24 211 st 15.6. 6:2715.6. 20:11 8492+8499
24 211 út 14.6. 6:2714.6. 20:11 8492+8499
 1  202 po 13.6. 5:2913.6. 18:48 8492+8499
24 211 pá 10.6. 6:2710.6. 20:11 8492+8499
24 201 čt 9.6. 6:439.6. 20:41 8492+8499
24 211 st 8.6. 6:278.6. 20:11 8492+8499
24 201 út 7.6. 6:437.6. 20:41 8492+8499
17 207 po 6.6. 6:366.6. 19:31 8492+8499
 1  207 pá 3.6. 14:483.6. 21:44 8492+8499
12 210 pá 3.6. 5:173.6. 9:48 8492+8499
 8  214 čt 2.6. 5:163.6. 0:38 8492+8499


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.