Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8469

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 11. 2005

Výrobní číslo: 164518

Původní evidenční číslo: 8056

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 687 145 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 215 pá 19.1. 5:4919.1. 21:33 8468+8469
17 210 čt 18.1. 15:0418.1. 19:23 8468+8469
17 231 čt 18.1. 4:5918.1. 9:21 8468+8469
1+10 207 st 17.1. 5:1817.1. 20:10 8468+8469
1+10 201 út 16.1. 5:4416.1. 19:28 8468+8469
3 203 po 15.1. 6:2616.1. 0:43 8468+8469
17 202 pá 12.1. 6:4012.1. 19:48 8468+8469
12 203 čt 11.1. 5:5811.1. 19:26 8468+8469
12 210 st 10.1. 4:5510.1. 20:33 8468+8469
3 209 út 9.1. 6:0310.1. 0:43 8468+8469
3 210 po 8.1. 4:168.1. 20:00 8468+8469
12 212 pá 5.1. 5:135.1. 21:03 8468+8469
3 209 čt 4.1. 6:035.1. 0:43 8468+8469
3 210 st 3.1. 4:163.1. 20:00 8468+8469
10 216 út 2.1. 5:133.1. 0:30 8468+8469
12 209 po 1.1. 6:571.1. 21:18 8468+8469
Rok 2017
12 209 ne 31.12. 4:5531.12. 16:45 8468+8469
3 202 so 30.12. 4:2430.12. 22:13 8468+8469
10 216 pá 29.12. 5:1330.12. 0:26 8468+8469
17 210 čt 28.12. 5:5929.12. 0:14 8468+8469
10 221 pá 22.12. 5:4022.12. 9:03 8468+8469
6 209 čt 21.12. 4:4721.12. 20:20 8468+8469
17 213 st 20.12. 9:3021.12. 0:54 8468+8469*Z
17 208 út 19.12. 15:1219.12. 21:38 8468+8469
12 205 út 19.12. 5:1319.12. 9:53 8468+8469
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9157

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.