Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8469

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 11. 2005

Výrobní číslo: 164518

Původní evidenční číslo: 8056

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 747 227 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  804 st 20.2. 5:2620.2. 19:32 8468+8469
 9  802 út 19.2. 5:2320.2. 0:16 8468+8469
 9  831 po 18.2. 5:0119.2. 0:08 8468+8469
15 141 čt 14.2. 5:1214.2. 22:51 8468+8469
15 104 st 13.2. 6:1713.2. 21:52 8468+8469
 5  841 út 12.2. 5:5912.2. 20:17 8468+8469
 6  803 po 11.2. 6:0612.2. 0:34 8468+8469
11 804 so 9.2. 10:409.2. 20:51 8468+8469*Z
 1  812 pá 8.2. 5:498.2. 22:23 8468+8469
11 804 čt 7.2. 4:297.2. 19:24 8468+8469
 6  810 st 6.2. 5:027.2. 0:43 8468+8469
 9  802 út 5.2. 5:236.2. 0:16 8468+8469
 9  831 po 4.2. 5:015.2. 0:08 8468+8469
15 807 ne 3.2. 5:583.2. 22:51 8468+8469
 9  809 so 2.2. 5:293.2. 0:56 8468+8469
 6  803 pá 1.2. 15:292.2. 0:25 8468+8469
 9  831 čt 31.1. 5:011.2. 0:08 8468+8469
 9  806 st 30.1. 15:0631.1. 0:26 8468+8469
24 801 st 30.1. 5:4430.1. 10:36 8468+8469
 9  817 út 29.1. 6:1229.1. 20:12 8468+8469
11 807 po 28.1. 19:1529.1. 0:51 8468+8469*Z1
15 110 po 28.1. 5:3228.1. 11:25 8468+8469*MU
 5  107 pá 25.1. 5:5525.1. 22:02 8468+8469
24 841 čt 24.1. 5:3024.1. 20:18 8468+8469
 9  831 st 23.1. 5:0124.1. 0:08 8468+8469
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8239+8240
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8739+8748
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.