Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8469

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 11. 2005

Výrobní číslo: 164518

Původní evidenční číslo: 8056

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 758 012 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  822 st 17.4. 4:3117.4. 18:35 8468+8469
 9  802 út 16.4. 5:2317.4. 0:16 8468+8469
 1  814 po 15.4. 6:4315.4. 22:40 8468+8469
11 804 ne 14.4. 4:0914.4. 20:36 8468+8469
 9  809 so 13.4. 5:2914.4. 0:56 8468+8469
 9  831 pá 12.4. 5:0113.4. 0:08 8468+8469
 9  802 čt 11.4. 5:2312.4. 0:16 8468+8469
15 142 st 10.4. 6:2510.4. 21:56 8468+8469
24 841 út 9.4. 5:309.4. 20:18 8468+8469
2+99 863 so 6.4. 19:167.4. 4:15 8469
2+92 856 pá 5.4. 22:256.4. 5:18 8469
 9  804 pá 5.4. 5:265.4. 19:32 8468+8469
14 812 čt 4.4. 4:374.4. 20:36 8468+8469
14 812 st 3.4. 4:373.4. 20:36 8468+8469
 9  822 út 2.4. 4:312.4. 18:35 8468+8469
 9  809 po 1.4. 5:372.4. 0:36 8468+8469
 9  808 ne 31.3. 5:321.4. 0:46 8468+8469
 9  809 so 30.3. 5:2931.3. 0:56 8468+8469
 9  811 pá 29.3. 5:4830.3. 0:46 8468+8469
11 809 čt 28.3. 4:0928.3. 19:44 8468+8469
 1  802 st 27.3. 6:0228.3. 1:10 8468+8469
 9  813 út 26.3. 15:3426.3. 19:54 8468+8469
 9  813 út 26.3. 6:4926.3. 9:19 8468+8469
6+8 105 po 25.3. 4:5225.3. 15:30 8468+8469*MU
 6  109 pá 22.3. 6:3122.3. 22:21 8468+8469
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.