Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8469

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 6.6.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 11. 2005

Výrobní číslo: 164518

Původní evidenční číslo: 8056

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 991 630 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  817 dnes 7:0129.11. 20:30 8469+8443
 9  823 út 28.11. 5:2528.11. 18:42 8469+8443
 5  810 po 27.11. 5:1627.11. 23:15 8469+8443
 9  807 pá 24.11. 6:2524.11. 19:54 8469+8443
 8  802 čt 23.11. 6:2923.11. 22:48 8469+8443
 9  828 st 22.11. 5:4322.11. 19:02 8469+8443
 9  809 út 21.11. 15:2921.11. 19:56 8469+8443
 8  807 út 21.11. 5:0021.11. 9:32 8469+8443
25 807 po 20.11. 5:3520.11. 13:00 8469+8443*MU
 9  829 čt 16.11. 5:4616.11. 21:13 8469+8443
 9  823 st 15.11. 5:2515.11. 18:42 8469+8443
 8  807 út 14.11. 15:0014.11. 19:39 8469+8443
 6  805 út 14.11. 5:2614.11. 9:54 8469+8443
 5  814 po 13.11. 15:3913.11. 21:26 8469+8443
11 813 po 13.11. 5:0613.11. 9:09 8469+8443
 6  812 pá 10.11. 5:3611.11. 0:28 8469+8443
 6  803 čt 9.11. 4:469.11. 23:42 8469+8443
11 813 st 8.11. 15:089.11. 0:35 8469+8443
 8  807 st 8.11. 5:018.11. 9:32 8469+8443
 1  808 út 7.11. 7:037.11. 22:02 8469+8443
 5  831 po 6.11. 6:376.11. 21:08 8469+8443
 6  818 pá 3.11. 6:143.11. 19:48 8469+8443
11 802 čt 2.11. 4:322.11. 21:19 8469+8443
 6  825 st 1.11. 6:152.11. 0:10 8469+8443
 1  811 út 31.10. 5:4131.10. 20:48 8469+8443
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.