Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8469

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 6.6.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 11. 2005

Výrobní číslo: 164518

Původní evidenční číslo: 8056

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 043 500 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  806 dnes 4:4222.10. 20:51 8519+8469
 5  803 po 21.10. 6:1222.10. 0:17 8519+8469
 9  820 pá 18.10. 5:1518.10. 18:33 8519+8469
 9  812 čt 17.10. 4:4517.10. 22:33 8519+8469
 8  807 st 16.10. 14:5816.10. 23:55 8519+8469
 5  814 st 16.10. 7:4716.10. 9:39 8519+8469
 9  823 út 15.10. 5:2515.10. 18:43 8519+8469
 9  829 po 14.10. 5:4514.10. 20:59 8519+8469
 5  804 ne 13.10. 4:3713.10. 23:17 8519+8469
11 808 so 12.10. 8:0213.10. 0:37 8519+8469
 7  807 pá 11.10. 14:4511.10. 21:04 8519+8469
 9  807 pá 11.10. 6:2511.10. 11:00 8519+8469*MU
 5  806 čt 10.10. 4:3710.10. 18:19 8519+8469
 5  814 st 9.10. 15:399.10. 21:24 8519+8469
11 813 st 9.10. 5:269.10. 9:09 8519+8469
 9  829 út 8.10. 5:458.10. 20:59 8519+8469
 9  804 po 7.10. 15:098.10. 0:06 8519+8469
 5  803 po 7.10. 8:107.10. 10:00 8519+8469*Z1
 5  803 po 7.10. 6:127.10. 7:30 8519+8469*MU
 5  808 ne 6.10. 10:077.10. 0:17 8519+8469
 5  808 so 5.10. 8:076.10. 0:17 8519+8469
 9  818 pá 4.10. 5:004.10. 20:32 8519+8469
 5  803 čt 3.10. 6:124.10. 0:17 8519+8469
 5  809 st 2.10. 7:072.10. 20:39 8519+8469
 9  823 út 1.10. 5:251.10. 18:43 8519+8469
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9398

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.