Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8469

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 11. 2005

Výrobní číslo: 164518

Původní evidenční číslo: 8056

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 803 886 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  823 st 8.4. 14:559.4. 0:36 8468+8469
 1  808 st 8.4. 5:218.4. 9:35 8468+8469
16 812 út 7.4. 14:167.4. 20:45 8468+8469
14 807 po 6.4. 4:396.4. 19:56 8468+8469
 6  813 pá 3.4. 15:473.4. 23:45 8468+8469
 9  829 pá 3.4. 5:013.4. 9:55 8468+8469
 9  823 čt 2.4. 14:553.4. 0:36 8468+8469
 9  817 čt 2.4. 6:282.4. 9:20 8468+8469*MU
 6  809 st 1.4. 5:241.4. 20:09 8468+8469
 9  823 út 31.3. 14:551.4. 0:36 8468+8469
 6  813 út 31.3. 5:3531.3. 10:34 8468+8469
 8  805 po 30.3. 13:4930.3. 22:57 8468+8469
 8  805 po 30.3. 5:3430.3. 10:33 8468+8469
 6  803 pá 27.3. 4:3228.3. 0:05 8468+8469
 5  810 čt 26.3. 5:5826.3. 21:15 8468+8469
 5  810 st 25.3. 5:5825.3. 21:15 8468+8469
14 807 po 23.3. 4:3923.3. 19:56 8468+8469
 1  801 pá 20.3. 6:0621.3. 0:50 8468+8469
24 815 čt 19.3. 6:0419.3. 20:18 8468+8469
11 810 st 18.3. 4:2918.3. 21:21 8468+8469
 6  812 út 17.3. 5:3618.3. 0:45 8468+8469
11 803 po 16.3. 5:0817.3. 0:51 8468+8469
11 809 ne 15.3. 4:2916.3. 0:51 8468+8469
24 809 pá 13.3. 5:3013.3. 20:14 8468+8469
11 812 čt 12.3. 6:1812.3. 20:02 8468+8469
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.