Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8469

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 11. 2005

Výrobní číslo: 164518

Původní evidenční číslo: 8056

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 833 451 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 802 ne 12.7. 4:3913.7. 0:19 8468+8469
11 808 pá 10.7. 4:2910.7. 20:29 8468+8469
16 802 čt 9.7. 4:2710.7. 0:27 8468+8469
 8  807 st 8.7. 6:029.7. 1:03 8468+8469
16 811 út 7.7. 14:017.7. 20:32 8468+8469
14 806 po 6.7. 4:596.7. 21:32 8468+8469
 6  806 ne 5.7. 5:126.7. 0:05 8468+8469
 1  807 so 4.7. 7:214.7. 21:38 8468+8469
 1  807 pá 3.7. 13:563.7. 20:26 8468+8469
 8  805 pá 3.7. 5:343.7. 10:33 8468+8469
 9  804 čt 2.7. 5:522.7. 20:32 8468+8469
25 807 st 1.7. 13:581.7. 22:23 8468+8469
 8  805 st 1.7. 5:341.7. 10:33 8468+8469
26 111 út 30.6. 18:3030.6. 20:45 8468+8469*Z
 1  812 po 29.6. 4:4829.6. 21:23 8468+8469
 8  805 ne 28.6. 4:1429.6. 1:03 8468+8469
16 803 so 27.6. 4:0728.6. 0:47 8468+8469
 8  811 pá 26.6. 4:1427.6. 1:03 8468+8469
 1  810 čt 25.6. 4:2726.6. 1:12 8468+8469
16 811 st 24.6. 4:4825.6. 1:27 8468+8469
 1  810 út 23.6. 4:2724.6. 1:12 8468+8469
 9  821 po 22.6. 6:1422.6. 21:09 8468+8469
16 813 pá 19.6. 5:0019.6. 20:15 8468+8469
14 803 čt 18.6. 5:4918.6. 20:37 8468+8469
 9  836 st 17.6. 7:0217.6. 9:11 8468+8469
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8171+8172

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.