Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8469

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 11. 2005

Výrobní číslo: 164518

Původní evidenční číslo: 8056

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 768 467 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  814 út 25.6. 14:4925.6. 22:38 8468+8469
24 801 út 25.6. 5:4425.6. 10:36 8468+8469
24 804 po 24.6. 6:0424.6. 19:36 8468+8469
 9  814 pá 21.6. 15:3822.6. 0:56 8468+8469
 6  803 čt 20.6. 15:2921.6. 0:25 8468+8469
 1  814 čt 20.6. 5:4120.6. 9:48 8468+8469
24 804 st 19.6. 6:0419.6. 19:36 8468+8469
2+92 855 út 18.6. 4:3619.6. 4:48 8469
 9  802 pá 14.6. 5:2315.6. 0:16 8468+8469
 6  809 čt 13.6. 6:3213.6. 22:16 8468+8469
 1  806 st 12.6. 6:2812.6. 19:41 8468+8469
15 806 út 11.6. 6:4711.6. 19:57 8468+8469
11+97 867 po 10.6. 23:2111.6. 4:54 8469
15 803 po 10.6. 6:1410.6. 19:29 8468+8469
 9  818 ne 9.6. 6:429.6. 23:48 8468+8469
15 807 so 8.6. 6:388.6. 20:26 8468+8469
 9  802 pá 7.6. 5:238.6. 0:16 8468+8469
 9  802 čt 6.6. 5:237.6. 0:16 8468+8469
15 142 st 5.6. 6:255.6. 21:56 8468+8469
 5  841 út 4.6. 5:594.6. 20:17 8468+8469
15 142 po 3.6. 6:253.6. 21:56 8468+8469
15 101 pá 31.5. 5:5831.5. 21:37 8468+8469
 4  117 st 29.5. 7:0629.5. 20:33 8468+8469
 5  107 út 28.5. 5:5328.5. 22:02 8468+8469
 5  841 po 27.5. 5:5927.5. 20:17 8468+8469


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.