Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8469

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 6.6.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 11. 2005

Výrobní číslo: 164518

Původní evidenční číslo: 8056

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 050 175 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  812 čt 5.12. 4:455.12. 22:33 8531+8469
 5  801 st 4.12. 6:024.12. 23:57 8531+8469
 5  814 út 3.12. 15:393.12. 21:25 8531+8469
 9  809 út 3.12. 7:063.12. 9:28 8531+8469
 9  812 po 2.12. 4:452.12. 7:00 8519+8469*MU
 8  802 ne 1.12. 5:182.12. 0:48 8519+8469
 5  808 so 30.11. 8:071.12. 0:17 8519+8469
 9  805 pá 29.11. 6:1630.11. 0:16 8519+8469
11 802 čt 28.11. 4:3228.11. 21:20 8519+8469
 5  801 st 27.11. 6:0227.11. 23:57 8519+8469
 5  806 út 26.11. 4:3726.11. 18:49 8519+8469
 8  807 po 25.11. 14:5725.11. 23:54 8519+8469
 9  815 po 25.11. 7:2125.11. 9:44 8519+8469
 9  823 pá 22.11. 5:2522.11. 18:43 8519+8469
11 802 čt 21.11. 4:3221.11. 21:20 8519+8469
12 820 st 20.11. 15:2621.11. 1:22 8519+8469
 9  809 st 20.11. 7:0820.11. 9:28 8519+8469
 8  807 út 19.11. 14:5819.11. 23:55 8519+8469
12 820 út 19.11. 5:3419.11. 9:13 8519+8469
 9  829 po 18.11. 5:4518.11. 20:59 8519+8469
11 808 pá 15.11. 7:0616.11. 0:17 8519+8469
 5  806 čt 14.11. 4:3714.11. 18:19 8519+8469
 5  801 st 13.11. 6:0213.11. 23:57 8519+8469
11 804 út 12.11. 4:5112.11. 23:20 8519+8469
11 804 po 11.11. 4:5111.11. 23:20 8519+8469
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.