Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8469

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 11. 2005

Výrobní číslo: 164518

Původní evidenční číslo: 8056

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 796 142 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  813 čt 21.11. 15:3421.11. 19:54 8468+8469
 9  811 út 19.11. 5:4820.11. 0:46 8468+8469
11 801 po 18.11. 4:2918.11. 20:30 8468+8469
 8  809 ne 17.11. 11:3718.11. 1:23 8468+8469
 9  804 pá 15.11. 5:2615.11. 19:32 8468+8469
 5  813 čt 14.11. 5:5914.11. 20:36 8468+8469
 1  810 st 13.11. 5:3113.11. 18:28 8468+8469
11 809 út 12.11. 4:0912.11. 19:44 8468+8469
 9  811 po 11.11. 5:4812.11. 0:46 8468+8469
 6  803 pá 8.11. 15:299.11. 0:25 8468+8469
11 807 čt 7.11. 5:457.11. 21:21 8468+8469
14 807 st 6.11. 4:176.11. 22:08 8468+8469
 6  815 út 5.11. 5:385.11. 21:06 8468+8469
 6  815 po 4.11. 5:384.11. 21:06 8468+8469
 9  820 pá 1.11. 6:211.11. 20:21 8468+8469
11 812 čt 31.10. 6:1831.10. 20:02 8468+8469
 9  804 st 30.10. 5:2630.10. 19:32 8468+8469
 1  807 út 29.10. 4:4829.10. 21:41 8468+8469
 6  807 po 28.10. 5:1228.10. 23:25 8468+8469
6+14 803 ne 27.10. 12:0028.10. 0:25 8468+8469*Z
 1  807 pá 25.10. 4:4825.10. 21:41 8468+8469
 9  809 čt 24.10. 5:3725.10. 0:36 8468+8469
 9  806 st 23.10. 15:0624.10. 0:26 8468+8469
 6  807 st 23.10. 4:1823.10. 9:19 8468+8469
16 810 út 22.10. 5:0023.10. 0:48 8468+8469
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8217

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.