Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8469

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 11. 2005

Výrobní číslo: 164518

Původní evidenční číslo: 8056

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 068 535 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  809 st 2.4. 15:292.4. 19:58 8519+8469
11 813 st 2.4. 5:262.4. 9:10 8519+8469
11 813 út 1.4. 15:082.4. 0:37 8519+8469
 5  814 út 1.4. 7:471.4. 9:39 8519+8469
11 812 po 31.3. 6:0531.3. 18:58 8519+8469
11 804 pá 28.3. 4:5128.3. 23:21 8519+8469
11 802 čt 27.3. 4:3227.3. 21:20 8519+8469
 9  805 st 26.3. 6:1527.3. 0:16 8519+8469
24 801 út 25.3. 5:3625.3. 19:46 8519+8469
 4  804 po 24.3. 6:2524.3. 21:19 8519+8469
 9  828 pá 21.3. 5:4221.3. 19:03 8519+8469
12 811 čt 20.3. 15:1021.3. 1:24 8519+8469
12 811 čt 20.3. 5:5320.3. 9:37 8519+8469
11 802 st 19.3. 4:3219.3. 21:20 8519+8469
 7  807 út 18.3. 14:5418.3. 21:04 8519+8469
12 806 út 18.3. 6:3418.3. 10:17 8519+8469
 5  814 po 17.3. 15:3917.3. 21:25 8519+8469
12 811 po 17.3. 5:5317.3. 9:37 8519+8469
 5  810 pá 14.3. 5:1714.3. 23:18 8519+8469
11 802 čt 13.3. 4:3213.3. 21:20 8519+8469
 5  803 st 12.3. 6:1213.3. 0:18 8519+8469
11 813 út 11.3. 15:0812.3. 0:37 8519+8469
31 807 út 11.3. 4:5511.3. 9:47 8519+8469
 9  805 po 10.3. 6:1610.3. 19:30 8519+8469*MU
11 812 pá 7.3. 6:067.3. 18:58 8519+8469
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.