Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8519

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 2. 2007

Výrobní číslo: 156158

Původní evidenční číslo: 6514

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 665 662 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjKO 201 po 19.8. 2:5719.8. 4:50 8519
11+93 260 so 17.8. 22:0418.8. 3:47 8519
25+94 268 pá 16.8. 21:5217.8. 4:26 8519
2+92 255 čt 15.8. 20:0216.8. 5:05 8519
sjKO 201 čt 15.8. 2:5715.8. 4:50 8519
10 203 st 14.8. 6:1114.8. 19:08 8504+8519
10 203 út 13.8. 6:1113.8. 19:08 8535+8519
10 208 po 12.8. 4:1412.8. 19:55 8444+8519
15+94 267 so 10.8. 22:0311.8. 5:06 8519
15+94 267 pá 9.8. 20:4910.8. 5:06 8519
5+95 265 čt 8.8. 21:179.8. 5:11 8519
sjKO 201 čt 8.8. 2:578.8. 4:50 8519
 6  209 st 7.8. 14:287.8. 19:12 8459+8519
 6  209 st 7.8. 5:177.8. 10:02 8459+8519
10 204 út 6.8. 6:196.8. 20:12 8459+8519
17+95 253 po 5.8. 22:136.8. 4:11 8519
10 202 po 5.8. 5:585.8. 19:51 8444+8519
5+95 254 ne 4.8. 20:415.8. 4:41 8519
5+94 265 so 3.8. 22:564.8. 5:26 8519
5+95 255 pá 2.8. 20:443.8. 4:41 8519
5+95 255 čt 1.8. 20:442.8. 5:11 8519
5+94 265 st 31.7. 22:561.8. 5:26 8519
11+93 266 út 30.7. 22:4231.7. 5:10 8519
5+94 266 po 29.7. 20:2930.7. 5:56 8519
5+95 254 ne 28.7. 19:5929.7. 4:41 8519


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.