Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8519

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 2. 2007

Výrobní číslo: 156158

Původní evidenční číslo: 6514

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 688 122 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjKO 201 po 6.4. 2:576.4. 4:50 8519
1+93 251 so 4.4. 21:055.4. 5:40 8519
5+95 255 pá 3.4. 20:474.4. 5:11 8519
25+92 251 čt 2.4. 20:133.4. 5:58 8519
17+95 253 st 1.4. 22:132.4. 4:11 8519
11+93 261 út 31.3. 20:271.4. 5:40 8519
sjKO 201 út 31.3. 2:5731.3. 4:50 8519
3+92 256 ne 29.3. 21:0930.3. 5:28 8519
sjKO 201 ne 29.3. 3:0029.3. 4:50 8519
17+95 253 pá 27.3. 22:1328.3. 4:11 8519
sjKO 201 pá 27.3. 2:5727.3. 4:50 8519
17+95 253 st 25.3. 22:1326.3. 4:11 8519
17+95 253 po 23.3. 23:3524.3. 4:11 8519*Z
17+95 253 ne 22.3. 22:0323.3. 4:11 8519
11+93 266 so 21.3. 22:2222.3. 5:10 8519
25+92 251 pá 20.3. 20:2321.3. 5:59 8519
12 208 pá 20.3. 7:0520.3. 19:06 8504+8519
2+92 256 čt 19.3. 20:1720.3. 5:29 8519
11+93 261 st 18.3. 20:4219.3. 5:41 8519
 6  202 st 18.3. 6:2618.3. 19:03 8519+8492
11+93 265 út 17.3. 19:5118.3. 4:43 8519
12 210 út 17.3. 5:4317.3. 17:38 8492+8519
25+92 251 ne 15.3. 20:3916.3. 5:58 8519
14+96 265 so 14.3. 23:1315.3. 5:12 8519
5+95 254 pá 13.3. 20:2014.3. 4:01 8519
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8518

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.