Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8519

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 2. 2007

Výrobní číslo: 156158

Původní evidenční číslo: 6514

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 720 792 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+94 261 so 4.7. 20:535.7. 5:55 8519
7+95 255 pá 3.7. 19:564.7. 4:41 8519
11+93 261 čt 2.7. 21:033.7. 5:40 8519
11+93 265 st 1.7. 21:422.7. 4:42 8519
5+94 266 út 30.6. 23:081.7. 5:56 8519
7+95 255 po 29.6. 19:5630.6. 4:41 8519
14+96 264 ne 28.6. 22:5329.6. 5:12 8519
5+94 265 so 27.6. 20:0528.6. 5:26 8519
7+95 256 pá 26.6. 20:2127.6. 5:11 8519
12 212 pá 26.6. 6:0426.6. 9:28 8524+8519
sjKO 201 pá 26.6. 2:5726.6. 4:50 8519
24 214 čt 25.6. 6:2325.6. 10:46 8519+8505
11+93 261 st 24.6. 20:5825.6. 5:40 8519
12 212 st 24.6. 6:0424.6. 9:28 8505+8519
7+95 255 út 23.6. 19:4724.6. 4:41 8519
14+94 261 po 22.6. 20:2323.6. 6:12 8519
10 221 po 22.6. 6:0222.6. 9:10 8438+8519
7+95 255 ne 21.6. 19:5122.6. 4:41 8519
11+93 261 so 20.6. 20:1221.6. 5:40 8519
5+94 265 pá 19.6. 20:3520.6. 5:26 8519
5+94 265 čt 18.6. 20:3519.6. 5:26 8519
7+95 256 st 17.6. 20:2118.6. 5:11 8519
10 223 st 17.6. 6:4517.6. 9:50 8519+8439
11+93 261 út 16.6. 20:4317.6. 5:40 8519
10 223 út 16.6. 6:4516.6. 9:50 8519+8524


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.