Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8519

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 2. 2007

Výrobní číslo: 156158

Původní evidenční číslo: 6514

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 653 077 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 217 út 18.6. 7:0718.6. 19:36 8534+8519
5+95 254 po 17.6. 21:3418.6. 4:41 8519
5+95 255 po 17.6. 0:2017.6. 5:11 8519*Z
14+94 262 so 15.6. 19:5016.6. 0:15 8519*MU
11+93 260 pá 14.6. 22:0415.6. 3:47 8519
10 217 pá 14.6. 6:3514.6. 19:36 8535+8519
sjKO 201 pá 14.6. 2:5714.6. 4:50 8519
10 211 čt 13.6. 5:4213.6. 18:48 8459+8519
17+95 253 st 12.6. 22:1313.6. 4:11 8519
12 210 st 12.6. 4:3512.6. 18:24 8519+8505
10 201 út 11.6. 7:3811.6. 20:40 8519+8505
11+93 261 ne 9.6. 21:1110.6. 5:40 8519
5+94 265 so 8.6. 22:159.6. 5:56 8500+8519
5+94 264 pá 7.6. 21:558.6. 5:26 8519
24 208 pá 7.6. 14:317.6. 18:50 8519+8501
10 210 pá 7.6. 6:487.6. 10:08 8519+8501
5+94 265 čt 6.6. 20:207.6. 5:56 8519
10 206 čt 6.6. 5:116.6. 18:28 8516+8519
10 223 st 5.6. 4:175.6. 20:08 8516+8519
14 208 út 4.6. 12:504.6. 20:18 8516+8519*Z1
10 205 po 3.6. 15:004.6. 0:25 8516+8519*Z1
10 221 čt 18.4. 7:0718.4. 20:12 8519+8518
14 208 st 17.4. 6:1417.4. 20:18 8519+8518
10 201 út 16.4. 7:3816.4. 20:40 8519+8518
14 208 po 15.4. 6:1415.4. 20:18 8519+8518
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8534
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8536+8537

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.