Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8519

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 2. 2007

Výrobní číslo: 156158

Původní evidenční číslo: 6514

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 579 633 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 205 út 23.1. 5:1323.1. 21:47 8518+8519
14 209 po 22.1. 6:4023.1. 0:29 8518+8519
1+10 201 čt 18.1. 5:4418.1. 19:28 8518+8519
15 213 st 17.1. 6:3017.1. 20:40 8518+8519
8 212 út 16.1. 4:4716.1. 18:32 8518+8519
1+10 221 po 15.1. 5:0516.1. 1:03 8518+8519
12 212 út 9.1. 5:139.1. 21:03 8518+8519
12 212 po 8.1. 5:138.1. 21:03 8518+8519
12 210 pá 5.1. 4:555.1. 20:33 8518+8519
17 202 čt 4.1. 6:404.1. 19:48 8518+8519
12 210 st 3.1. 4:553.1. 20:33 8518+8519
10 206 út 2.1. 6:302.1. 22:52 8518+8519
Rok 2017
3+93 263 ne 31.12. 8:131.1. 7:40 8518+8519
3 209 so 30.12. 8:1331.12. 0:18 8518+8519
12 207 čt 28.12. 4:3529.12. 0:45 8518+8519
12 207 st 27.12. 4:3528.12. 0:45 8518+8519
10 205 út 26.12. 3:5627.12. 1:06 8518+8519
3 204 po 25.12. 7:2426.12. 0:58 8518+8519
17 218 ne 24.12. 5:3924.12. 17:39 8518+8519
10 206 so 23.12. 4:1523.12. 22:55 8518+8519
6 205 pá 22.12. 6:2122.12. 21:42 8518+8519
3 206 čt 21.12. 5:5921.12. 21:58 8518+8519
24 212 st 20.12. 6:2220.12. 19:30 8518+8519
10 202 út 19.12. 5:4719.12. 19:17 8518+8519
10 215 po 18.12. 14:1619.12. 0:28 8518+8519


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.