Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8519

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 2. 2007

Výrobní číslo: 156158

Původní evidenční číslo: 6514

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 624 138 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 201 po 15.10. 7:3815.10. 20:40 8519+8518
24 208 pá 12.10. 14:3112.10. 18:50 8519+8518
12+15 206 pá 12.10. 5:2612.10. 9:57 8519+8518
24 213 čt 11.10. 6:3111.10. 19:38 8519+8518
10 210 st 10.10. 6:4810.10. 10:08 8519+8518
12+15 203 út 9.10. 15:069.10. 19:43 8519+8518
12+15 206 út 9.10. 5:269.10. 9:57 8519+8518
24 214 po 8.10. 15:198.10. 19:48 8519+8518
12+15 203 po 8.10. 4:558.10. 9:25 8519+8518
 3  208 ne 7.10. 10:147.10. 23:56 8519+8518
 6  208 so 6.10. 7:506.10. 21:39 8519+8518
14 205 pá 5.10. 5:465.10. 22:01 8519+8518
12 210 čt 4.10. 5:044.10. 22:49 8519+8518
10 201 st 3.10. 7:383.10. 20:40 8519+8518
10 206 út 2.10. 5:112.10. 18:08 8519+8518
12 205 po 1.10. 15:132.10. 0:44 8519+8518
24 214 po 1.10. 7:111.10. 9:22 8519+8518
12 209 čt 27.9. 4:5527.9. 18:16 8519+8518
12 205 st 26.9. 15:1327.9. 0:44 8519+8518
12 205 st 26.9. 5:1326.9. 9:52 8519+8518
10 210 út 25.9. 15:2125.9. 22:07 8519+8518
24 214 út 25.9. 7:1125.9. 9:22 8518+8519
 3  208 po 24.9. 6:1924.9. 20:01 8518+8519
 3  208 ne 23.9. 10:1423.9. 19:15 8518+8519*MU
 6  207 so 22.9. 5:2622.9. 22:55 8518+8519
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.