Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8519

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 2. 2007

Výrobní číslo: 156158

Původní evidenční číslo: 6514

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 705 727 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 203 út 21.1. 6:1721.1. 19:36 8519+8504
15+92 254 po 20.1. 21:4221.1. 5:05 8519
17 202 po 20.1. 14:2420.1. 18:16 8519+8512
17 208 po 20.1. 5:2920.1. 9:28 8519+8512
5+94 264 so 18.1. 21:5519.1. 5:26 8519
15+93 269 pá 17.1. 20:2418.1. 5:40 8519
5+94 266 čt 16.1. 23:2817.1. 6:12 8519
12 209 čt 16.1. 4:5516.1. 18:16 8480+8519
10 217 st 15.1. 6:3515.1. 19:36 8480+8519
11+93 266 út 14.1. 22:4915.1. 5:10 8519
24 202 út 14.1. 6:5514.1. 18:02 8519+8509
5+95 255 po 13.1. 20:5114.1. 5:11 8519
10 217 po 13.1. 6:3513.1. 19:36 8519+8492
11+93 261 ne 12.1. 20:3213.1. 5:40 8519
sjKO 201 ne 12.1. 2:5712.1. 4:50 8519
14+94 262 pá 10.1. 19:4411.1. 4:26 8519
17 202 pá 10.1. 14:2410.1. 18:16 8519+8495
10 205 pá 10.1. 6:0910.1. 9:28 8519+8495
10 220 čt 9.1. 4:149.1. 20:02 8519+8495
12 203 st 8.1. 6:178.1. 19:36 8519+8495
15+92 254 út 7.1. 21:428.1. 5:05 8519
5+94 266 ne 5.1. 22:336.1. 6:12 8519
14+94 262 pá 3.1. 21:534.1. 4:26 8519
11+93 261 čt 2.1. 20:413.1. 5:40 8519
11+93 265 st 1.1. 19:572.1. 4:42 8519


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.