Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8463

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 5. 6. 2016 do 6. 12. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 15.7.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 26. 9. 2005

Výrobní číslo: 157265

Původní evidenční číslo: 6713

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 989 456 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 113 dnes 5:4822.10. 10:12 8462+8463
22 124 po 21.10. 5:2121.10. 20:09 8462+8463
12 111 pá 18.10. 5:5919.10. 0:02 8462+8463
22 120 čt 17.10. 5:1917.10. 19:39 8462+8463
22 124 st 16.10. 5:2116.10. 20:09 8462+8463
 8  102 út 15.10. 6:0815.10. 21:12 8462+8463
 8  106 po 14.10. 4:5714.10. 19:52 8462+8463
22 124 pá 11.10. 5:2111.10. 20:09 8462+8463
22 120 čt 10.10. 5:1910.10. 19:39 8462+8463
 7  103 st 9.10. 4:4510.10. 0:20 8462+8463
 7  111 út 8.10. 4:538.10. 21:18 8462+8463
22 102 po 7.10. 5:567.10. 19:47 8462+8463
16 108 pá 4.10. 5:154.10. 11:50 8462+8463*MU
16 114 čt 3.10. 4:353.10. 19:28 8462+8463
19 108 st 2.10. 4:512.10. 20:27 8462+8463
16 117 út 1.10. 15:092.10. 0:36 8462+8463
22 102 po 30.9. 5:5630.9. 19:47 8462+8463
19 106 pá 27.9. 5:4327.9. 18:46 8462+8463
19 103 čt 26.9. 16:5526.9. 19:43 8462+8463*Z1
22 102 út 24.9. 5:5624.9. 19:47 8462+8463
19 103 po 23.9. 5:3123.9. 19:43 8462+8463
12+25 108 ne 22.9. 9:4922.9. 23:42 8462+8463
16 104 pá 20.9. 12:5520.9. 23:36 8462+8463*Z2
16 104 pá 20.9. 4:3520.9. 11:45 8462+8463*MU
16 110 čt 19.9. 5:1520.9. 0:16 8462+8463
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8410+8411
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8296+8396

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.