Domovská vozovna: Kobylisy
Aktuální vozovna: Hloubětín (od 15.7.2024)
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2005
V provozu od: 26. 9. 2005
Výrobní číslo: 157265
Původní evidenční číslo: 6713
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 987 641 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
7 | 103 | dnes 4:45 | 10.10. 0:20 | 8462+8463 | ||
7 | 111 | út 8.10. 4:53 | 8.10. 21:18 | 8462+8463 | ||
22 | 102 | po 7.10. 5:56 | 7.10. 19:47 | 8462+8463 | ||
16 | 108 | pá 4.10. 5:15 | 4.10. 11:50 | 8462+8463*MU | ||
16 | 114 | čt 3.10. 4:35 | 3.10. 19:28 | 8462+8463 | ||
19 | 108 | st 2.10. 4:51 | 2.10. 20:27 | 8462+8463 | ||
16 | 117 | út 1.10. 15:09 | 2.10. 0:36 | 8462+8463 | ||
22 | 102 | po 30.9. 5:56 | 30.9. 19:47 | 8462+8463 | ||
19 | 106 | pá 27.9. 5:43 | 27.9. 18:46 | 8462+8463 | ||
19 | 103 | čt 26.9. 16:55 | 26.9. 19:43 | 8462+8463*Z1 | ||
22 | 102 | út 24.9. 5:56 | 24.9. 19:47 | 8462+8463 | ||
19 | 103 | po 23.9. 5:31 | 23.9. 19:43 | 8462+8463 | ||
12+25 | 108 | ne 22.9. 9:49 | 22.9. 23:42 | 8462+8463 | ||
16 | 104 | pá 20.9. 12:55 | 20.9. 23:36 | 8462+8463*Z2 | ||
16 | 104 | pá 20.9. 4:35 | 20.9. 11:45 | 8462+8463*MU | ||
16 | 110 | čt 19.9. 5:15 | 20.9. 0:16 | 8462+8463 | ||
16 | 111 | st 18.9. 7:40 | 19.9. 0:36 | 8462+8463 | ||
16 | 114 | út 17.9. 5:32 | 17.9. 15:00 | 8462+8463*MU | ||
16 | 104 | pá 13.9. 4:35 | 13.9. 23:36 | 8462+8463 | ||
16 | 110 | čt 12.9. 5:15 | 13.9. 0:16 | 8462+8463 | ||
16 | 104 | st 11.9. 4:35 | 11.9. 23:36 | 8462+8463 | ||
16 | 104 | út 10.9. 4:35 | 10.9. 23:36 | 8462+8463 | ||
19 | 104 | po 9.9. 9:25 | 9.9. 21:12 | 8462+8463*Z3 | ||
19 | 103 | pá 6.9. 5:31 | 6.9. 19:43 | 8462+8463 | ||
16 | 101 | čt 5.9. 6:21 | 5.9. 18:12 | 8462+8463 |