Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8463

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 5. 6. 2016 do 6. 12. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 26. 9. 2005

Výrobní číslo: 157265

Původní evidenční číslo: 6713

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 720 971 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  822 út 25.6. 5:0125.6. 18:35 8462+8463
24 810 po 24.6. 5:4024.6. 20:25 8462+8463
15 807 ne 23.6. 5:5823.6. 22:51 8462+8463
15 805 so 22.6. 5:5822.6. 22:12 8462+8463
 9  811 pá 21.6. 6:3621.6. 22:19 8462+8463
15 814 čt 20.6. 6:3120.6. 21:56 8462+8463
24 809 st 19.6. 5:3019.6. 20:14 8462+8463
11 809 út 18.6. 4:0918.6. 19:44 8462+8463
11 803 po 17.6. 5:0818.6. 0:51 8462+8463
15 807 ne 16.6. 5:5816.6. 22:51 8462+8463
23 105 so 15.6. 19:2015.6. 21:20 8462+8463*Z
 9  809 pá 14.6. 5:3715.6. 0:36 8462+8463
15 813 čt 13.6. 5:1813.6. 22:54 8462+8463
 9  831 st 12.6. 5:0113.6. 0:08 8462+8463
 9  831 út 11.6. 5:0112.6. 0:08 8462+8463
 1  814 po 10.6. 14:4910.6. 22:38 8462+8463
 6  803 po 10.6. 5:2410.6. 9:50 8462+8463
15 802 ne 9.6. 4:589.6. 21:11 8462+8463
 1  812 pá 7.6. 5:497.6. 22:23 8462+8463
 6  145 čt 6.6. 6:346.6. 22:16 8462+8463
24 841 st 5.6. 5:305.6. 20:18 8462+8463
11 809 út 4.6. 4:094.6. 19:44 8462+8463
 9  820 po 3.6. 6:213.6. 20:21 8462+8463
 9  817 pá 31.5. 6:1231.5. 20:12 8462+8463
11 809 čt 30.5. 4:0930.5. 19:44 8462+8463
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7282

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.