Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8463

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 5. 6. 2016 do 6. 12. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 20.7.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 26. 9. 2005

Výrobní číslo: 157265

Původní evidenční číslo: 6713

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 871 133 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  807 st 8.12. 6:498.12. 18:13 8462+8463
 1  804 út 7.12. 4:337.12. 19:50 8462+8463
11 802 po 6.12. 4:306.12. 19:25 8462+8463
11 805 ne 5.12. 4:305.12. 23:56 8462+8463
25 809 so 4.12. 4:414.12. 22:47 8462+8463
 5  812 pá 3.12. 5:543.12. 22:41 8462+8463
 9  325 čt 2.12. 10:102.12. 10:50 8462+8463*Z1
 6  804 čt 2.12. 7:002.12. 8:10 8462+8463*MU
25 816 st 1.12. 14:491.12. 21:30 8462+8463*MU*1
14 807 st 1.12. 5:231.12. 9:52 8462+8463
14 803 út 30.11. 14:2830.11. 21:50 8462+8463
 8  809 út 30.11. 5:0830.11. 9:56 8462+8463
 1  810 po 29.11. 14:3030.11. 0:35 8462+8463
14 807 po 29.11. 5:2329.11. 9:52 8462+8463
5+6 804 ne 28.11. 5:0729.11. 0:21 8462+8463
11 807 so 27.11. 4:4828.11. 0:36 8462+8463
 9  812 pá 26.11. 4:4627.11. 0:31 8462+8463
 1  813 čt 25.11. 5:4825.11. 19:02 8462+8463
 5  812 st 24.11. 7:4624.11. 22:41 8462+8463
 1  814 út 23.11. 15:0023.11. 21:05 8462+8463
14 803 út 23.11. 6:1823.11. 9:12 8462+8463
11 809 po 22.11. 6:0723.11. 0:16 8462+8463
 9  808 pá 19.11. 6:3119.11. 22:11 8462+8463
11 809 čt 18.11. 6:0719.11. 0:16 8462+8463
 8  809 út 16.11. 14:3516.11. 19:26 8462+8463
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8458+8457
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada dveří na Kamenické ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.