Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8463

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 5. 6. 2016 do 6. 12. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 15.7.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 26. 9. 2005

Výrobní číslo: 157265

Původní evidenční číslo: 6713

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 977 276 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 111 pá 19.7. 4:3520.7. 0:16 8462+8463
16 110 čt 18.7. 6:4118.7. 23:56 8462+8463
19 107 st 17.7. 6:4517.7. 19:42 8462+8463
16 105 út 16.7. 15:2116.7. 17:47 8462+8463*MU
19 110 út 16.7. 5:5116.7. 9:02 8462+8463
19 110 po 15.7. 5:5115.7. 9:02 8462+8463
 8  704 pá 28.6. 6:0629.6. 1:12 8462+8463
20 713 čt 27.6. 14:2828.6. 0:27 8462+8463
25 709 čt 27.6. 5:4227.6. 10:13 8462+8463
 1  703 st 26.6. 14:1526.6. 21:56 8462+8463
25 709 st 26.6. 5:4226.6. 10:13 8462+8463
32 704 út 25.6. 15:1125.6. 22:12 8462+8463
20 713 út 25.6. 5:0725.6. 10:07 8462+8463
32 704 po 24.6. 15:1124.6. 22:12 8462+8463
 1  709 po 24.6. 4:2524.6. 10:18 8462+8463
20 713 pá 21.6. 14:2822.6. 0:27 8462+8463
 1  709 pá 21.6. 4:2521.6. 10:18 8462+8463
 8  704 čt 20.6. 6:0621.6. 0:39 8462+8463
 8  714 st 19.6. 15:0620.6. 0:19 8462+8463
30 715 po 10.6. 6:1910.6. 9:22 8333+8463
 8  714 pá 7.6. 15:068.6. 0:19 8333+8463
18 706 pá 7.6. 5:187.6. 9:34 8333+8463
 8  704 čt 6.6. 6:067.6. 0:39 8333+8463
25 709 st 5.6. 14:495.6. 19:23 8333+8463
20 713 st 5.6. 5:075.6. 10:07 8333+8463
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.