Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8463

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 5. 6. 2016 do 6. 12. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 26. 9. 2005

Výrobní číslo: 157265

Původní evidenční číslo: 6713

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 762 671 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  803 út 28.1. 15:2929.1. 0:25 8462+8463
 1  814 po 27.1. 5:4127.1. 9:00 8462+8463*MU
 9  809 čt 23.1. 5:3724.1. 0:36 8462+8463
16 804 st 22.1. 4:0822.1. 21:07 8462+8463
 1  812 út 21.1. 5:4922.1. 0:50 8462+8463
 6  816 po 20.1. 5:2420.1. 18:22 8462+8463
 8  804 so 18.1. 5:3419.1. 1:23 8462+8463
15+94 841 pá 17.1. 15:1118.1. 1:46 8462+8463
16 803 pá 17.1. 6:0517.1. 9:59 8462+8463
24 810 čt 16.1. 5:4016.1. 20:25 8462+8463
24 810 st 15.1. 5:4015.1. 20:25 8462+8463
24 809 út 14.1. 5:3014.1. 20:14 8462+8463
 9  820 po 13.1. 6:2113.1. 20:21 8462+8463
11 809 pá 10.1. 4:0910.1. 19:44 8462+8463
11 803 čt 9.1. 5:0810.1. 0:51 8462+8463
11 803 st 8.1. 5:089.1. 0:51 8462+8463
 9  811 út 7.1. 5:488.1. 0:46 8462+8463
 6  813 po 6.1. 5:466.1. 20:09 8462+8463
14 802 so 4.1. 4:164.1. 21:06 8462+8463
16 810 pá 3.1. 4:284.1. 1:28 8462+8463
 8  808 čt 2.1. 6:043.1. 1:23 8462+8463
 8  803 st 1.1. 6:341.1. 19:55 8462+8463
Rok 2019
16 809 út 31.12. 14:1531.12. 20:16 8462+8463
 9  804 út 31.12. 5:2931.12. 10:00 8462+8463
24 811 po 30.12. 5:4230.12. 20:23 8462+8463
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.