Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8462

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 9. 2005

Výrobní číslo: 160461

Původní evidenční číslo: 8030

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 673 271 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 203 pá 20.7. 5:5820.7. 19:25 8462+8463
14 203 st 18.7. 13:5418.7. 21:24 8462+8463
14 203 st 18.7. 4:5218.7. 10:15 8462+8463
17 212 út 17.7. 6:1018.7. 0:13 8462+8463
17 221 po 16.7. 14:2016.7. 23:23 8462+8463
12 208 pá 13.7. 13:2413.7. 20:13 8462+8463
24 203 pá 13.7. 6:0713.7. 10:40 8462+8463
12 201 st 11.7. 5:3811.7. 10:14 8462+8463
12+93 254 so 7.7. 21:358.7. 3:53 8462
12+93 254 pá 6.7. 21:357.7. 3:53 8462+8463
14+93 256 čt 5.7. 20:286.7. 5:18 8462+8463
12+94 256 st 4.7. 22:555.7. 6:02 8462+8463
12 208 pá 29.6. 6:5729.6. 20:22 8462+8463
14 214 čt 28.6. 8:3528.6. 18:59 8462+8463*Z
14 206 út 26.6. 4:5326.6. 13:10 8462+8463*MU
15 203 po 25.6. 5:3125.6. 23:13 8462+8463
14+93 254 so 23.6. 20:2924.6. 4:05 8462+8463
12+93 259 pá 22.6. 5:0423.6. 5:10 8462+8463
12 205 čt 21.6. 15:1321.6. 22:26 8462+8463
14 204 čt 21.6. 5:1621.6. 10:19 8462+8463
14 204 st 20.6. 14:3120.6. 21:54 8462+8463
14 204 st 20.6. 5:1620.6. 10:19 8462+8463
24 206 út 19.6. 6:0619.6. 20:06 8462+8463
14 205 po 18.6. 6:4119.6. 0:25 8462+8463
12 204 út 12.6. 11:0012.6. 19:45 8462+8517*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8506+8507
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8481+8496

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.