Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8462

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 9. 2005

Výrobní číslo: 160461

Původní evidenční číslo: 8030

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 792 152 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
8+14 831 pá 3.7. 4:393.7. 20:12 8462+8463
 9  817 čt 2.7. 6:283.7. 0:16 8462+8463
11 808 st 1.7. 4:291.7. 20:29 8462+8463
16 804 út 30.6. 4:471.7. 0:47 8462+8463
8+14 831 po 29.6. 4:3929.6. 9:00 8462+8463*MU
25 805 ne 28.6. 4:3028.6. 22:08 8462+8463
14 806 so 27.6. 5:1927.6. 21:32 8462+8463
25 803 pá 26.6. 4:3726.6. 20:33 8462+8463
 8  811 čt 25.6. 4:1426.6. 1:03 8462+8463
 9  812 st 24.6. 5:2825.6. 0:56 8462+8463
 9  809 út 23.6. 5:2224.6. 0:46 8462+8463
 8  810 po 22.6. 6:1322.6. 23:08 8462+8463
14 803 pá 19.6. 5:4919.6. 20:37 8462+8463
 1  813 čt 18.6. 5:2118.6. 9:47 8462+8463
11 815 st 17.6. 5:4417.6. 10:04 8462+8463
11 803 út 16.6. 6:5216.6. 21:20 8462+8463
25 806 po 15.6. 10:5015.6. 20:53 8462+8463*Z
 9  833 po 15.6. 6:4215.6. 8:51 8462+8463
 1  808 ne 14.6. 10:2514.6. 20:26 8462+8463
 6  804 pá 12.6. 4:3213.6. 0:25 8462+8463
 9  833 čt 11.6. 6:4211.6. 8:51 8462+8463
14 809 st 10.6. 4:5910.6. 21:37 8462+8463
 9  829 út 9.6. 7:1010.6. 0:16 8462+8463
 8  811 po 8.6. 4:149.6. 1:03 8462+8463
 6  803 ne 7.6. 4:528.6. 0:45 8462+8463
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8308+8307

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.