Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8462

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 22. 9. 2005

Výrobní číslo: 160461

Původní evidenční číslo: 8030

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 668 561 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 255 po 22.1. 20:2023.1. 6:23 8462
12 208 po 22.1. 6:0922.1. 18:32 8462+8524
5+95 266 so 20.1. 21:4221.1. 5:29 8462
5+95 266 pá 19.1. 19:0220.1. 5:23 8462
12+94 256 čt 18.1. 22:5519.1. 6:02 8462
17 223 čt 18.1. 7:1218.1. 18:09 8480+8462
5+95 266 st 17.1. 21:1318.1. 5:23 8462
6 216 st 17.1. 6:0317.1. 19:14 8459+8462
15+92 264 út 16.1. 19:4617.1. 5:05 8462
12+94 256 po 15.1. 22:5516.1. 6:02 8462
3 206 po 15.1. 14:1815.1. 18:55 8452+8462
8 209 po 15.1. 6:0115.1. 10:21 8452+8462
14+93 255 ne 14.1. 19:3615.1. 4:40 8462
12 201 st 10.1. 14:2810.1. 21:18 8462+8463
17 221 st 10.1. 5:1910.1. 9:43 8462+8463
17 221 pá 5.1. 5:195.1. 9:43 8462+8463
12 210 čt 4.1. 4:554.1. 20:33 8462+8463
3 204 út 2.1. 6:202.1. 20:14 8462+8463
Rok 2017
3 204 pá 29.12. 6:2029.12. 20:14 8462+8463
10 215 st 27.12. 4:5628.12. 0:06 8462+8463
10 202 út 26.12. 5:1627.12. 0:26 8462+8463
10 205 po 25.12. 6:5626.12. 1:06 8462+8463
12 209 ne 24.12. 4:5524.12. 18:49 8462+8463
17 213 so 23.12. 6:1424.12. 0:54 8462+8463
10 225 st 20.12. 15:3720.12. 18:59 8462+8463*1
*1 = 17:45 stažena z důvodu nehody

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.