Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8458

Evidované reklamní polepy:
Cyril a Metoděj (od 5. 7. 2015 do 10. 1. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 8. 2005

Výrobní číslo: 162518

Původní evidenční číslo: 6884

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 677 552 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
6+95 262 út 3.10. 19:314.10. 5:11 8458
17 201 út 3.10. 6:243.10. 18:09 8458+8480
13+93 258 po 2.10. 22:233.10. 4:42 8458
24 203 po 2.10. 11:202.10. 18:27 8458+8471*Z
24 203 po 2.10. 6:402.10. 9:15 8458+8471*MU
13+93 256 ne 1.10. 22:432.10. 5:10 8458
6+95 261 so 30.9. 21:211.10. 4:21 8458
6+95 261 pá 29.9. 21:2130.9. 4:21 8458
10 203 pá 29.9. 5:5529.9. 19:14 8458+8540
6+95 262 čt 28.9. 21:4229.9. 4:41 8458
15+92 264 st 27.9. 19:5428.9. 5:05 8458
17 201 st 27.9. 6:2427.9. 18:09 8458+8535
6+93 254 út 26.9. 19:5127.9. 4:13 8458
10 220 út 26.9. 5:0626.9. 18:16 8444+8458
17 204 po 25.9. 6:1125.9. 18:37 8444+8458
14+95 268 ne 24.9. 20:0825.9. 4:11 8458
6+95 263 so 23.9. 22:0324.9. 5:11 8458
14+95 268 pá 22.9. 19:5923.9. 4:01 8458
13+93 256 čt 21.9. 21:3022.9. 5:10 8458
13+93 255 st 20.9. 21:1121.9. 4:40 8458
12 209 st 20.9. 4:5520.9. 18:17 8437+8458
12 205 út 19.9. 15:1320.9. 0:45 8437+8458
3 216 po 18.9. 6:5918.9. 18:39 8437+8458
6+95 262 ne 17.9. 21:5318.9. 5:11 8458
14+95 267 so 16.9. 20:0417.9. 3:21 8458
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8486+8487
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.