Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8458

Evidované reklamní polepy:
Cyril a Metoděj (od 5. 7. 2015 do 10. 1. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 8. 2005

Výrobní číslo: 162518

Původní evidenční číslo: 6884

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 740 539 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 211 út 23.10. 5:4223.10. 18:48 8524+8458
17+93 264 po 22.10. 22:3323.10. 4:12 8458
14 215 po 22.10. 5:5422.10. 19:19 8530+8458
11+93 265 ne 21.10. 19:5622.10. 4:40 8458
17+65 263 so 20.10. 22:1321.10. 5:13 8458
sjKO 201 so 20.10. 2:5720.10. 4:50 8458
10 216 pá 19.10. 6:2719.10. 19:28 8446+8458
11+93 266 čt 18.10. 22:4919.10. 5:10 8458
17+95 253 st 17.10. 22:1318.10. 4:11 8458
10 206 st 17.10. 5:1117.10. 18:08 8547+8458
24 211 út 16.10. 6:1516.10. 19:18 8547+8458
5+95 254 po 15.10. 20:2016.10. 4:41 8458
30+94 265 ne 14.10. 22:4715.10. 5:56 8458
25+94 268 so 13.10. 21:5114.10. 5:06 8458
15+93 267 pá 12.10. 20:2013.10. 5:40 8458
 3  212 pá 12.10. 4:2512.10. 18:06 8458+8494
24 211 čt 11.10. 6:1511.10. 19:18 8458+8494
30+94 264 st 10.10. 20:4811.10. 5:26 8458
24 202 st 10.10. 6:5510.10. 18:02 8515+8458
5+95 255 st 10.10. 2:0010.10. 5:11 8458*Z
24 211 út 9.10. 6:159.10. 19:18 8458+8504
17+93 264 po 8.10. 22:339.10. 4:12 8458
10 211 po 8.10. 5:428.10. 18:48 8458+8532
17+93 264 ne 7.10. 22:138.10. 4:12 8458
5+95 255 so 6.10. 21:527.10. 4:41 8458
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8502

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.