Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8458

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Cyril a Metoděj (od 5. 7. 2015 do 10. 1. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 8. 2005

Výrobní číslo: 162518

Původní evidenční číslo: 6884

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 847 778 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+94 363 pá 23.10. 20:5424.10. 5:29 8458
21 305 pá 23.10. 15:3923.10. 18:46 8458
21 312 pá 23.10. 6:5623.10. 10:16 8458
25+97 363 čt 22.10. 21:2523.10. 5:08 8458
21 302 čt 22.10. 15:0922.10. 18:16 8458
21 304 čt 22.10. 6:4622.10. 10:06 8458
7+99 362 st 21.10. 21:4322.10. 5:38 8458
 2  313 st 21.10. 6:2521.10. 20:31 8458
14+94 363 út 20.10. 20:5421.10. 5:29 8458
21 305 út 20.10. 15:3920.10. 18:46 8458
21 301 út 20.10. 6:2320.10. 9:40 8458
13+99 363 po 19.10. 6:0320.10. 5:25 8458
5+95 356 ne 18.10. 20:2519.10. 5:10 8458
1+98 355 so 17.10. 19:1718.10. 4:58 8458
7+99 366 pá 16.10. 21:2117.10. 4:07 8458
21 305 pá 16.10. 6:2016.10. 9:32 8458
7+99 362 čt 15.10. 21:4316.10. 5:38 8458
 2  313 čt 15.10. 6:2515.10. 20:31 8458
7+99 362 st 14.10. 21:4315.10. 5:38 8458
13+99 361 st 14.10. 5:4814.10. 9:30 8458*MU
7+99 367 út 13.10. 22:0314.10. 4:37 8458
21 301 út 13.10. 15:0013.10. 18:06 8458
21 312 út 13.10. 6:5613.10. 10:16 8458
13+99 363 po 12.10. 6:0313.10. 5:25 8458
14+94 363 ne 11.10. 20:5512.10. 5:29 8458
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.