Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8458

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Cyril a Metoděj (od 5. 7. 2015 do 10. 1. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 3.4.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 8. 2005

Výrobní číslo: 162518

Původní evidenční číslo: 6884

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 953 228 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+94 363 út 6.12. 22:177.12. 5:54 8458
6+94 362 po 5.12. 21:516.12. 5:31 8458
25+92 353 ne 4.12. 22:135.12. 5:56 8458
7+98 352 so 3.12. 20:454.12. 5:22 8458
7+99 367 pá 2.12. 20:253.12. 5:36 8458
21 312 pá 2.12. 15:462.12. 19:10 8458
21 307 pá 2.12. 5:542.12. 9:13 8458
13+99 364 čt 1.12. 20:412.12. 4:07 8458
21 311 čt 1.12. 15:371.12. 19:00 8458
21 308 čt 1.12. 6:011.12. 9:21 8458
14+96 365 st 30.11. 22:521.12. 4:55 8458
sjMO 301 st 30.11. 3:2730.11. 4:11 8458
sjMO 301 út 29.11. 3:2729.11. 4:11 8458
sjMO 301 po 28.11. 3:2728.11. 4:11 8458
sjMO 301 ne 27.11. 3:2727.11. 4:11 8458
sjMO 301 so 26.11. 3:2726.11. 4:11 8458
sjMO 301 pá 25.11. 3:2725.11. 4:11 8458
19+98 358 st 23.11. 22:3924.11. 0:30 8458*MU
21 307 st 23.11. 15:0523.11. 18:25 8458
21 312 st 23.11. 6:3323.11. 10:00 8458
25+97 357 út 22.11. 22:5023.11. 5:15 8458
6+94 362 út 22.11. 1:3022.11. 5:31 8458*Z1
sjMO 301 po 21.11. 3:2721.11. 4:11 8458
sjMO 301 ne 20.11. 3:2720.11. 4:11 8458
25+92 353 pá 18.11. 21:5419.11. 0:50 8458*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.