Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8458

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Cyril a Metoděj (od 5. 7. 2015 do 10. 1. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 3.4.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 8. 2005

Výrobní číslo: 162518

Původní evidenční číslo: 6884

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 875 648 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 364 pá 16.4. 19:1417.4. 5:17 8458
25+92 351 čt 15.4. 19:3416.4. 5:50 8458
21 308 čt 15.4. 15:3015.4. 18:36 8458
21 306 čt 15.4. 6:1915.4. 9:26 8458
1+98 354 st 14.4. 20:0415.4. 5:22 8458
21 309 st 14.4. 15:3914.4. 18:46 8458
21 305 st 14.4. 6:1014.4. 9:16 8458
15+98 353 út 13.4. 20:4514.4. 4:58 8458
13+97 367 po 12.4. 21:1713.4. 5:13 8458
sjMO 301 po 12.4. 3:2712.4. 4:11 8458
sjMO 301 ne 11.4. 3:2711.4. 4:11 8458
15+98 851 pá 9.4. 22:2010.4. 5:29 8458*Z
sjMO 301 pá 9.4. 3:279.4. 4:11 8458
sjMO 301 čt 8.4. 3:278.4. 4:11 8458
sjMO 301 st 7.4. 3:277.4. 4:11 8458
sjMO 301 út 6.4. 3:276.4. 4:11 8458
sjMO 301 po 5.4. 3:275.4. 4:11 8458
sjMO 301 ne 4.4. 3:274.4. 4:11 8458
sjMO 301 so 3.4. 3:273.4. 4:11 8458
sjMO 301 pá 2.4. 3:272.4. 4:11 8458
sjMO 301 čt 1.4. 3:271.4. 4:11 8458
sjMO 301 st 31.3. 3:2731.3. 4:11 8458
sjMO 301 út 30.3. 3:2730.3. 4:11 8458
sjMO 301 po 29.3. 3:2729.3. 4:11 8458
sjMO 301 ne 28.3. 3:2728.3. 4:11 8458
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8322

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.