Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8458

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Cyril a Metoděj (od 5. 7. 2015 do 10. 1. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 3.4.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 8. 2005

Výrobní číslo: 162518

Původní evidenční číslo: 6884

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 940 073 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 317 pá 13.5. 5:0013.5. 9:00 8458+8459*MU
 9  332 čt 12.5. 16:0312.5. 18:22 8458+8459
21 311 čt 12.5. 6:0512.5. 9:13 8458+8459
16 317 st 11.5. 16:1711.5. 18:43 8458+8459
 9  332 st 11.5. 7:2311.5. 9:43 8458+8459
16 317 út 10.5. 16:1710.5. 18:43 8458+8459
 9  318 út 10.5. 6:2210.5. 8:43 8458+8459
16 317 po 9.5. 16:179.5. 18:43 8458+8459
 9  322 po 9.5. 6:389.5. 8:59 8458+8459
16 317 pá 6.5. 16:176.5. 18:43 8458+8459
20 311 pá 6.5. 6:436.5. 8:45 8458+8459
 9  332 čt 5.5. 16:035.5. 18:22 8458+8459
 9  332 čt 5.5. 7:235.5. 9:43 8458+8459
25+97 357 st 4.5. 22:535.5. 5:15 8458
25+97 357 út 3.5. 22:534.5. 5:15 8458
25+97 357 po 2.5. 22:533.5. 5:15 8458
25+92 352 ne 1.5. 21:542.5. 5:26 8458
6+94 363 so 30.4. 22:191.5. 5:51 8458
6+94 362 pá 29.4. 21:5930.4. 5:31 8458
 4  313 pá 29.4. 15:2429.4. 19:22 8452+8458
 4  315 pá 29.4. 6:4629.4. 9:10 8452+8458
6+94 363 čt 28.4. 22:1929.4. 5:51 8458
 4  303 čt 28.4. 15:1528.4. 19:08 8458+8447
 4  313 čt 28.4. 6:4828.4. 8:34 8458+8447
6+94 363 st 27.4. 22:1928.4. 5:51 8458
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.