Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8449

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 19.4.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 11. 5. 2005

Výrobní číslo: 156247

Původní evidenční číslo: 6568

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 812 484 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 309 pá 22.1. 6:4922.1. 9:56 8449
 5  303 st 13.1. 4:2913.1. 21:10 8464+8449
 5  312 út 12.1. 5:4712.1. 22:40 8464+8449
 5  303 po 11.1. 4:2911.1. 21:10 8464+8449
 4  305 pá 8.1. 6:188.1. 10:14 8464+8449
12 311 čt 7.1. 4:567.1. 22:59 8464+8449
12 311 st 6.1. 17:106.1. 22:59 8464+8449*Z
 9  328 st 6.1. 5:376.1. 7:50 8464+8449*MU
20 308 út 5.1. 4:465.1. 23:31 8464+8449
12 306 po 4.1. 5:084.1. 22:00 8464+8449
Rok 2020
 5  312 čt 31.12. 5:4731.12. 22:40 8464+8449
20 305 po 28.12. 4:3228.12. 23:11 8464+8449
1+98 355 so 26.12. 20:2727.12. 5:43 8449
15+98 353 pá 25.12. 20:4726.12. 4:58 8449
98 304 čt 24.12. 22:2625.12. 7:22 8449
1+98 355 st 23.12. 20:2724.12. 5:43 8449
21 307 st 23.12. 15:2023.12. 18:26 8449
21 307 st 23.12. 6:2923.12. 9:36 8449
15+98 353 út 22.12. 20:4723.12. 4:58 8449
21 306 út 22.12. 15:0922.12. 18:16 8449
21 308 út 22.12. 6:3922.12. 9:46 8449
7+99 366 po 21.12. 19:4722.12. 5:38 8449
13+97 367 ne 20.12. 19:3121.12. 5:08 8449
13+99 363 so 19.12. 20:0120.12. 3:37 8449
15+99 365 pá 18.12. 20:0219.12. 5:10 8449
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8739+8658
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.