Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8449

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Žižkov (od 22.4.2025)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 11. 5. 2005

Výrobní číslo: 156247

Původní evidenční číslo: 6568

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf Alfa Union KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 038 574 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  802 dnes 6:0411.11. 19:24 8539+8449
16 824 po 10.11. 6:1610.11. 20:53 8539+8449
16 841 čt 6.11. 5:396.11. 23:35 8539+8449
22 842 st 5.11. 6:525.11. 19:57 8539+8449
22 802 út 4.11. 5:234.11. 20:04 8539+8449
16 841 po 3.11. 5:393.11. 23:35 8539+8449
11 806 ne 2.11. 9:262.11. 22:29 8539+8449
 4  807 pá 31.10. 5:0131.10. 12:30 8539+8449*MU
16 825 čt 30.10. 6:2630.10. 23:45 8539+8449
 4  807 st 29.10. 5:0129.10. 20:13 8539+8449
16 807 po 27.10. 4:5528.10. 0:35 8539+8449
 4  802 pá 24.10. 6:0424.10. 19:24 8539+8449
22 838 čt 23.10. 5:4023.10. 20:30 8539+8449
16 824 st 22.10. 6:1622.10. 20:53 8539+8449
16 831 út 21.10. 4:2621.10. 19:53 8539+8449
16 831 po 20.10. 4:2620.10. 19:53 8539+8449
 4  802 pá 17.10. 6:0417.10. 19:24 8539+8449
 4  809 čt 16.10. 5:1916.10. 20:22 8539+8449
 4  807 st 15.10. 5:0115.10. 20:13 8539+8449
16 825 út 14.10. 6:2614.10. 23:45 8539+8449
 4  802 po 13.10. 6:0413.10. 19:24 8539+8449
 4  803 pá 10.10. 6:1410.10. 21:12 8539+8449
 4  805 čt 9.10. 6:339.10. 21:33 8539+8449
16 842 st 8.10. 4:398.10. 22:00 8539+8449
 9  812 út 7.10. 4:457.10. 22:33 8539+8449
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.