Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8449

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 11. 5. 2005

Výrobní číslo: 156247

Původní evidenční číslo: 6568

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 735 962 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  802 út 10.12. 15:2911.12. 0:25 8448+8449
 1  814 út 10.12. 5:4110.12. 9:48 8448+8449
 1  807 po 9.12. 4:489.12. 21:41 8448+8449
 6  809 ne 8.12. 10:128.12. 21:29 8448+8449
15+94 841 pá 6.12. 15:117.12. 1:46 8448+8449
 9  822 čt 5.12. 4:315.12. 18:35 8448+8449
 1  807 st 4.12. 4:484.12. 21:41 8448+8449
 9  811 út 3.12. 5:484.12. 0:46 8448+8449
 9  820 po 2.12. 6:212.12. 20:21 8448+8449
 8  803 ne 1.12. 4:341.12. 19:55 8448+8449
 8  804 so 30.11. 5:341.12. 1:23 8448+8449
11 803 pá 29.11. 5:0830.11. 0:51 8448+8449
11 801 čt 28.11. 4:2928.11. 20:30 8448+8449
 1  807 st 27.11. 4:4827.11. 21:41 8448+8449
16 804 út 26.11. 4:0826.11. 21:07 8448+8449
 9  811 po 25.11. 5:4826.11. 0:46 8448+8449
11 807 pá 22.11. 5:4522.11. 21:21 8448+8449
16 804 čt 21.11. 4:0821.11. 21:07 8448+8449
 1  812 st 20.11. 22:1521.11. 0:50 8448+8449*Z
11 809 st 20.11. 4:0920.11. 19:44 8448+8449
14 807 út 19.11. 4:1719.11. 22:08 8448+8449
 9  809 po 18.11. 5:3719.11. 0:36 8448+8449
14 807 pá 15.11. 4:1715.11. 22:08 8448+8449
 6  816 čt 14.11. 5:2414.11. 18:22 8448+8449
24 809 st 13.11. 5:3013.11. 20:14 8448+8449
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9294

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.