Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8449

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 19.4.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 11. 5. 2005

Výrobní číslo: 156247

Původní evidenční číslo: 6568

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 986 974 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjMO 301 čt 23.1. 3:2723.1. 4:10 8449
sjMO 301 po 20.1. 3:2720.1. 4:10 8449
12 112 ne 19.1. 12:5019.1. 14:00 8449*Z1
17 403 ne 19.1. 8:2019.1. 8:45 8449*Z2
25+95 165 so 18.1. 23:1019.1. 1:30 8449*Z3
21 303 po 13.1. 11:0013.1. 18:26 8449*Z4
7+94 361 ne 12.1. 22:0813.1. 5:33 8449
13+99 366 so 11.1. 21:0512.1. 5:07 8449
15+98 351 pá 10.1. 21:0911.1. 5:23 8449
21 303 pá 10.1. 6:3710.1. 18:26 8449
7+94 363 čt 9.1. 22:4910.1. 6:00 8449
21 303 čt 9.1. 6:379.1. 18:26 8449
15+98 352 st 8.1. 21:289.1. 5:23 8449
13+99 865 st 8.1. 0:558.1. 3:00 8449*Z5
Rok 2024
13+99 364 po 30.12. 20:3231.12. 4:08 8449
15+98 352 ne 29.12. 21:2830.12. 5:23 8449
15+98 351 so 28.12. 21:0929.12. 5:23 8449
13+99 366 pá 27.12. 21:0528.12. 5:07 8449
15+98 351 čt 26.12. 21:0927.12. 5:23 8449
7+94 361 st 25.12. 22:0826.12. 5:33 8449
98 301 út 24.12. 22:2525.12. 7:23 8449
15+98 351 po 23.12. 21:0924.12. 5:23 8449
15+98 351 ne 22.12. 21:0923.12. 5:23 8449
15+98 351 so 21.12. 21:0922.12. 5:23 8449
15+98 351 pá 20.12. 21:0921.12. 5:23 8449
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8421+8429
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9067
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8437
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8454
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8237

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.