Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8449

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 11. 5. 2005

Výrobní číslo: 156247

Původní evidenční číslo: 6568

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 668 405 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 207 po 22.10. 4:3522.10. 20:13 8449+8512
12 202 ne 21.10. 4:5522.10. 0:04 8449+8512
39 203 so 20.10. 4:4520.10. 10:00 8449+8512*MU
14 201 pá 19.10. 4:1219.10. 22:20 8449+8512
39 203 čt 18.10. 4:2019.10. 0:47 8449+8512
 3  209 st 17.10. 15:1518.10. 0:36 8449+8512
10 205 st 17.10. 6:0917.10. 9:28 8449+8512
 3  217 út 16.10. 4:4517.10. 0:56 8449+8512
14 205 po 15.10. 5:4616.10. 0:14 8449+8512
 3  209 ne 14.10. 4:2515.10. 0:16 8449+8512
 3  202 so 13.10. 4:2513.10. 22:11 8449+8512
 3  207 pá 12.10. 6:1113.10. 0:16 8449+8512
 3  203 čt 11.10. 5:2411.10. 23:56 8449+8512
 3  217 st 10.10. 4:4511.10. 0:56 8449+8512
10 210 út 9.10. 15:219.10. 22:22 8449+8512
12+15 203 út 9.10. 4:559.10. 9:25 8449+8512
12+15 208 po 8.10. 5:389.10. 0:44 8449+8512
12+15 206 ne 7.10. 5:358.10. 0:04 8449+8512
10 211 so 6.10. 4:566.10. 23:34 8449+8512
 3  209 pá 5.10. 15:156.10. 0:36 8449+8512
12 209 po 12.3. 4:5512.3. 18:16 8453+8449
14+93 254 so 10.3. 20:2911.3. 4:05 8449
5+94 255 pá 9.3. 21:2610.3. 4:46 8449
14 213 pá 9.3. 5:519.3. 18:50 8449+8452
15+92 250 čt 8.3. 21:349.3. 5:05 8449
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.