Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8455

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 2.8.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 28. 6. 2005

Výrobní číslo: 162490

Původní evidenční číslo: 6856

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 918 217 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  331 pá 29.9. 7:0329.9. 18:22 8468+8455
 9  321 st 27.9. 15:2228.9. 0:11 8468+8455
 4  302 st 27.9. 5:4027.9. 9:37 8468+8455
 9  331 út 26.9. 7:0326.9. 18:22 8468+8455
 9  331 po 25.9. 7:0325.9. 18:22 8468+8455
 4  304 pá 22.9. 15:1422.9. 19:04 8468+8455
 9  328 pá 22.9. 6:5722.9. 9:16 8468+8455
 4  303 čt 21.9. 15:0621.9. 18:57 8468+8455
 9  332 čt 21.9. 7:2421.9. 9:44 8468+8455
15+98 351 po 18.9. 21:0919.9. 4:00 8455*MU
21 310 po 18.9. 15:3618.9. 18:41 8455
21 308 po 18.9. 6:0618.9. 9:13 8455
13+99 364 ne 17.9. 20:1618.9. 4:08 8455
15+98 352 so 16.9. 21:2817.9. 5:44 8455
1+98 358 pá 15.9. 20:3316.9. 4:52 8455
21 311 pá 15.9. 15:4415.9. 18:50 8455
21 307 pá 15.9. 5:5715.9. 9:05 8455
13+99 364 čt 14.9. 20:1615.9. 4:08 8455
7+94 363 st 13.9. 22:4314.9. 5:55 8455
21 307 st 13.9. 15:1113.9. 18:17 8455
21 311 st 13.9. 6:2813.9. 9:40 8455
7+94 361 út 12.9. 21:5313.9. 5:34 8455
21 308 út 12.9. 15:1912.9. 18:25 8455
21 310 út 12.9. 6:2112.9. 9:30 8455
15+98 351 po 11.9. 21:0912.9. 5:23 8455
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.