Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8455

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 2.8.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 28. 6. 2005

Výrobní číslo: 162490

Původní evidenční číslo: 6856

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 959 287 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 362 pá 14.6. 20:2215.6. 5:36 8455
21 310 pá 14.6. 6:1014.6. 18:35 8455
31+98 357 čt 13.6. 18:4214.6. 4:52 8455
7+94 361 st 12.6. 22:0713.6. 5:34 8455
 4  310 st 12.6. 14:2712.6. 19:28 8455+8448
 9  332 st 12.6. 7:2412.6. 9:45 8455+8448
15+98 352 út 11.6. 20:2312.6. 5:24 8455
21 311 út 11.6. 6:2111.6. 18:16 8455
15+98 351 po 10.6. 20:0811.6. 5:23 8455
21 312 po 10.6. 6:3710.6. 18:24 8455
15+98 351 ne 9.6. 20:0810.6. 5:23 8455
15+98 351 so 8.6. 20:089.6. 5:23 8455
24+90 364 pá 7.6. 20:038.6. 5:18 8455
sjMO 301 pá 7.6. 3:277.6. 4:11 8455
21 310 čt 6.6. 11:206.6. 18:35 8455*Z1
7+94 361 st 5.6. 22:076.6. 5:34 8455
 4  310 st 5.6. 14:275.6. 19:28 8446+8455
 7  313 st 5.6. 6:445.6. 10:22 8446+8455
 9  322 út 4.6. 15:215.6. 0:12 8446+8455
 9  322 út 4.6. 6:354.6. 9:01 8446+8455
 7  319 po 3.6. 15:154.6. 0:44 8446+8455
 9  322 po 3.6. 6:353.6. 9:01 8446+8455
 9  322 pá 31.5. 15:211.6. 0:12 8446+8455
 7  313 pá 31.5. 6:4431.5. 10:22 8446+8455
 4  310 čt 30.5. 14:2730.5. 19:28 8446+8455
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8456

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.