Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8455

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 16.7.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 28. 6. 2005

Výrobní číslo: 162490

Původní evidenční číslo: 6856

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 982 852 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 120 čt 23.1. 6:0724.1. 0:07 8457+8455
22 116 st 22.1. 6:1422.1. 20:24 8457+8455
 4  107 út 21.1. 5:3421.1. 20:12 8457+8455
16 108 po 20.1. 4:3521.1. 0:15 8457+8455
22 120 čt 16.1. 6:0716.1. 21:10 8457+8455*MU
12 110 st 15.1. 5:0716.1. 0:42 8457+8455
 4  109 út 14.1. 5:5314.1. 20:32 8457+8455
22 101 po 13.1. 6:2413.1. 20:35 8457+8455
22 112 pá 10.1. 5:1910.1. 19:47 8457+8455
22 112 čt 9.1. 5:199.1. 19:47 8457+8455
22 116 st 8.1. 6:148.1. 20:24 8457+8455
12 110 út 7.1. 5:078.1. 0:42 8457+8455
22 112 po 6.1. 5:196.1. 19:47 8457+8455
Rok 2024
16+95 151 út 31.12. 15:521.1. 7:30 8457+8455
12 104 út 24.12. 8:2224.12. 18:46 8457+8455
24 111 pá 20.12. 6:5120.12. 20:27 8457+8455
12 118 st 18.12. 4:4818.12. 21:55 8457+8455
12 110 út 17.12. 5:5117.12. 20:50 8457+8455
12 110 po 16.12. 13:3016.12. 20:50 8457+8455*Z1
12 111 po 16.12. 5:5916.12. 7:55 8457+8455*MU
12 110 pá 13.12. 5:5113.12. 20:50 8457+8455
22 102 čt 12.12. 5:5612.12. 19:47 8457+8455
16 113 st 11.12. 5:4811.12. 10:12 8457+8455
12 111 út 10.12. 5:5911.12. 0:03 8457+8455
12 118 pá 6.12. 4:486.12. 21:55 8457+8455
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8410+8411

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.