Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8455

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 28. 6. 2005

Výrobní číslo: 162490

Původní evidenční číslo: 6856

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 753 396 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  304 pá 24.1. 14:5024.1. 20:54 8455+8454
12 312 pá 24.1. 6:2624.1. 9:56 8455+8454
 5  304 čt 23.1. 14:5023.1. 20:54 8455+8454
 9  329 čt 23.1. 4:4323.1. 9:19 8455+8454
 7  302 st 22.1. 4:4122.1. 19:04 8455+8454
16 307 út 21.1. 14:1821.1. 22:23 8455+8454
20 314 út 21.1. 4:4621.1. 9:59 8455+8454
16 314 po 20.1. 15:1520.1. 23:34 8455+8454
16 307 po 20.1. 5:5520.1. 9:01 8455+8454
20 308 pá 17.1. 6:0018.1. 0:30 8454+8455
12 312 čt 16.1. 14:3517.1. 1:03 8454+8455
12 312 čt 16.1. 6:2616.1. 7:25 8454+8455*MU
 9  307 st 15.1. 4:3315.1. 21:00 8454+8455
 9  326 út 14.1. 5:4015.1. 0:49 8454+8455
 9  318 po 13.1. 14:5313.1. 19:37 8454+8455
 9  315 čt 9.1. 5:0210.1. 0:09 8454+8455
 9  334 st 8.1. 15:578.1. 20:50 8454+8455
 7  307 st 8.1. 5:168.1. 9:59 8454+8455
 9  318 út 7.1. 14:537.1. 19:37 8454+8455
12 312 út 7.1. 6:267.1. 9:56 8454+8455
 9  325 po 6.1. 15:216.1. 20:07 8454+8455
15 305 po 6.1. 5:566.1. 9:41 8454+8455
 5  309 pá 3.1. 13:573.1. 22:12 8454+8455
20 307 pá 3.1. 4:313.1. 10:01 8454+8455
 9  328 čt 2.1. 16:002.1. 22:50 8454+8455
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.