Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8457

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 7. 2005

Výrobní číslo: 162446

Původní evidenční číslo: 6812

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 777 266 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  207 st 21.8. 5:2821.8. 23:15 8456+8457
 6  211 út 20.8. 6:0021.8. 0:15 8456+8457
 6  207 po 19.8. 5:2819.8. 23:15 8456+8457
15 202 ne 18.8. 5:3618.8. 21:48 8456+8457
12 204 so 17.8. 4:3917.8. 23:20 8456+8457
16 205 pá 16.8. 5:5017.8. 0:58 8456+8457
10 211 čt 15.8. 4:1715.8. 20:25 8456+8457
14 202 st 14.8. 4:1114.8. 22:43 8456+8457
10 201 út 13.8. 15:2114.8. 1:05 8456+8457
16 212 čt 8.8. 4:249.8. 0:26 8456+8457
16 212 st 7.8. 4:248.8. 0:26 8456+8457
10 207 út 6.8. 4:127.8. 0:07 8456+8457
12 208 po 5.8. 5:326.8. 0:20 8456+8457
12 206 ne 4.8. 4:594.8. 22:16 8456+8457
10 206 so 3.8. 4:163.8. 22:54 8456+8457
16 210 pá 2.8. 4:233.8. 1:38 8456+8457
16 210 čt 1.8. 12:452.8. 1:38 8456+8457*Z
10 211 čt 1.8. 4:171.8. 11:00 8456+8457*MU
12 208 st 31.7. 5:321.8. 0:20 8456+8457
16 214 út 30.7. 4:5630.7. 21:11 8456+8457
10 206 po 29.7. 6:3129.7. 22:38 8456+8457
10 219 pá 26.7. 5:5026.7. 9:18 8456+8457
16 213 čt 25.7. 4:4325.7. 20:59 8456+8457
10 209 st 24.7. 5:0424.7. 23:43 8456+8457
12 208 út 23.7. 5:3224.7. 0:20 8456+8457
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8499+8500
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.