Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8457

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 20. 7. 2005

Výrobní číslo: 162446

Původní evidenční číslo: 6812

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 052 753 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 127 pá 23.5. 5:5623.5. 21:16 8457+8455
 6  109 čt 22.5. 6:3423.5. 0:35 8457+8455
12 111 st 21.5. 15:3121.5. 21:50 8457+8455
12 111 st 21.5. 6:1321.5. 9:20 8457+8455
12 109 út 20.5. 4:4521.5. 0:29 8457+8455
 8  110 po 19.5. 6:1120.5. 0:10 8457+8455
12 110 ne 18.5. 7:0618.5. 22:38 8457+8455
12 109 so 17.5. 5:2617.5. 23:29 8457+8455
12 117 pá 16.5. 5:4416.5. 19:29 8457+8455
15 111 čt 15.5. 4:5215.5. 22:09 8457+8455
 8  110 st 14.5. 6:1115.5. 0:10 8457+8455
15 102 út 13.5. 14:3513.5. 19:16 8457+8455
12 106 út 13.5. 6:5013.5. 10:00 8457+8455
12 114 po 12.5. 5:1912.5. 19:05 8457+8455
15 107 pá 9.5. 4:529.5. 22:09 8457+8455
 8  105 st 7.5. 5:237.5. 19:00 8457+8455
 6  109 út 6.5. 6:347.5. 0:35 8457+8455
 8  107 po 5.5. 15:305.5. 23:30 8457+8455
 8  107 po 5.5. 7:145.5. 9:08 8457+8455
12 110 pá 2.5. 5:542.5. 18:00 8457+8455*MU
 5  108 st 30.4. 4:4230.4. 20:43 8457+8455
15 111 út 29.4. 4:5229.4. 22:09 8457+8455
12 117 po 28.4. 5:4428.4. 19:29 8457+8455
12 106 ne 27.4. 9:1128.4. 0:49 8457+8455
12 111 so 26.4. 8:4227.4. 0:10 8457+8455
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.