Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8448

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 5. 2005

Výrobní číslo: 157164

Původní evidenční číslo: 6660

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 663 558 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 209 út 23.1. 6:4024.1. 0:29 8448+8449
14 216 po 22.1. 5:4022.1. 18:46 8448+8449
8 202 ne 21.1. 4:4721.1. 21:38 8448+8449
1+6 204 so 20.1. 4:3621.1. 0:54 8448+8449
8 209 pá 19.1. 13:5819.1. 21:14 8448+8449
25 216 pá 19.1. 4:4119.1. 10:25 8448+8449
15 213 čt 18.1. 6:3018.1. 20:40 8448+8449
6 211 st 17.1. 5:1217.1. 18:34 8448+8449
12 215 út 16.1. 5:4916.1. 21:33 8448+8449
17 217 po 15.1. 6:4415.1. 22:23 8448+8449
12 208 pá 12.1. 13:2412.1. 20:14 8448+8449
3 202 pá 12.1. 5:3112.1. 10:11 8448+8449
3 202 čt 11.1. 13:5212.1. 1:03 8448+8449
17 221 čt 11.1. 5:1911.1. 9:43 8448+8449
3 202 st 10.1. 13:5211.1. 1:03 8448+8449
3 202 út 9.1. 13:5210.1. 1:03 8448+8449
12 201 út 9.1. 5:389.1. 10:15 8448+8449
10 208 út 2.1. 16:152.1. 19:54 8448+8449*Z
Rok 2017
3 212 pá 29.12. 5:0429.12. 19:24 8448+8449
3 201 čt 28.12. 6:0029.12. 0:38 8448+8449
17 215 st 27.12. 6:2427.12. 21:23 8448+8449
24 216 pá 22.12. 6:4622.12. 20:09 8448+8449
24 213 čt 21.12. 6:3021.12. 19:40 8448+8449
24 213 st 20.12. 6:3020.12. 19:40 8448+8449
10 208 út 19.12. 6:4119.12. 23:28 8448+8449
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8534+8535

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.