Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8448

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 25.4.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 5. 2005

Výrobní číslo: 157164

Původní evidenční číslo: 6660

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 973 584 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 367 so 1.4. 20:252.4. 5:36 8448
13+99 366 pá 31.3. 20:011.4. 5:07 8448
6+94 363 čt 30.3. 22:1831.3. 5:54 8448
13+97 360 st 29.3. 20:1830.3. 5:30 8448
6+94 363 út 28.3. 22:1829.3. 5:54 8448
13+97 360 po 27.3. 20:1828.3. 5:30 8448
7+99 367 ne 26.3. 20:2527.3. 5:36 8448
7+99 368 so 25.3. 21:3926.3. 4:07 8448
6+94 363 pá 24.3. 22:1825.3. 5:54 8448
7+99 367 čt 23.3. 20:2524.3. 5:36 8448
7+98 352 st 22.3. 21:0523.3. 5:44 8448
7+99 367 út 21.3. 20:2522.3. 5:36 8448
7+99 367 po 20.3. 20:2521.3. 5:36 8448
13+97 351 ne 19.3. 21:4320.3. 5:30 8448
7+98 352 so 18.3. 21:0519.3. 5:44 8448
7+99 367 pá 17.3. 20:2518.3. 5:36 8448
sjMO 301 pá 17.3. 3:2717.3. 4:11 8448
sjMO 301 st 15.3. 3:2715.3. 4:11 8448
21 501 út 14.3. 6:5514.3. 9:05 8448*Z1
sjMO 301 út 14.3. 3:2714.3. 4:11 8448
sjMO 301 po 13.3. 3:2713.3. 4:11 8448
sjMO 301 ne 12.3. 3:2712.3. 4:11 8448
sjMO 301 so 11.3. 3:2711.3. 4:11 8448
sjMO 301 pá 10.3. 3:2710.3. 4:11 8448
sjMO 301 čt 9.3. 3:279.3. 4:11 8448
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8517

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.