Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8448

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 25.4.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 5. 2005

Výrobní číslo: 157164

Původní evidenční číslo: 6660

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 950 662 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 362 út 23.7. 20:2524.7. 5:36 8448
7+99 362 po 22.7. 20:2523.7. 5:36 8448
7+94 363 ne 21.7. 22:4822.7. 5:59 8448
13+99 364 so 20.7. 20:3221.7. 4:08 8448
7+94 361 pá 19.7. 22:0720.7. 5:33 8448
13+99 364 čt 18.7. 20:3219.7. 4:08 8448
7+94 361 st 17.7. 22:0718.7. 5:33 8448
31+98 357 út 16.7. 18:4217.7. 4:52 8448
7+99 362 po 15.7. 20:2516.7. 5:36 8448
7+94 361 ne 14.7. 22:0815.7. 5:33 8448
31+98 357 so 13.7. 19:4314.7. 4:52 8448
7+94 363 pá 12.7. 22:4813.7. 5:59 8448
13+99 364 čt 11.7. 20:3212.7. 4:08 8448
15+98 351 st 10.7. 21:0811.7. 5:23 8448
15+98 352 út 9.7. 21:2810.7. 5:24 8448
13+99 366 po 8.7. 21:069.7. 5:06 8448
31+98 357 ne 7.7. 19:438.7. 4:52 8448
7+94 363 so 6.7. 22:487.7. 6:03 8448
7+94 363 ne 30.6. 22:481.7. 6:03 8448
13+99 364 so 29.6. 20:3230.6. 4:08 8448
7+94 361 pá 28.6. 22:0729.6. 5:37 8448
15+98 351 čt 27.6. 20:5328.6. 5:23 8448
13+99 365 st 26.6. 20:4727.6. 5:08 8448
7+94 361 út 25.6. 22:0726.6. 5:34 8448
13+99 366 po 24.6. 21:0625.6. 5:33 8448


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.