Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8448

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 19.4.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 18. 5. 2005

Výrobní číslo: 157164

Původní evidenční číslo: 6660

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 827 754 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 305 st 21.4. 4:3221.4. 23:11 8448+8466
20 308 út 20.4. 4:4520.4. 23:31 8448+8466
21 305 čt 25.3. 6:1025.3. 9:16 8448
21 307 st 24.3. 15:2024.3. 18:26 8448
21 307 st 24.3. 6:2924.3. 9:36 8448
13+99 363 út 23.3. 20:0524.3. 3:37 8448
1+98 355 ne 21.3. 20:2622.3. 5:43 8448
99 306 so 20.3. 22:4021.3. 5:38 8448
sjMO 301 so 20.3. 3:2720.3. 4:11 8448
sjMO 301 pá 19.3. 3:2719.3. 4:11 8448
sjMO 301 čt 18.3. 3:2718.3. 4:11 8448
sjMO 301 st 17.3. 3:2717.3. 4:11 8448
sjMO 301 út 16.3. 3:2716.3. 4:11 8448
sjMO 301 po 15.3. 3:2715.3. 4:11 8448
sjMO 301 ne 14.3. 3:2714.3. 4:11 8448
13+99 363 pá 12.3. 20:0512.3. 23:40 8448*MU
99 306 čt 11.3. 22:4012.3. 5:38 8448
21 309 čt 11.3. 15:3911.3. 18:46 8448
21 305 čt 11.3. 6:1011.3. 9:16 8448
13+99 363 st 10.3. 20:0511.3. 3:37 8448
21 306 st 10.3. 15:0910.3. 18:16 8448
21 308 st 10.3. 6:3910.3. 9:46 8448
5+94 366 út 9.3. 19:2510.3. 5:52 8448
21 306 út 9.3. 15:099.3. 18:16 8448
21 308 út 9.3. 6:399.3. 9:46 8448
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.